Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Poju 
Päivämäärä:   30.6.22 21:02:44

Olen ollut vuosikausia yksin, kokonaan ilman kosketusta, eikä kukaan ole kiinnostanut piirun vertaa. Nyt sitten kiinnostaisi, mutta en uskalla kysyä kahville, koska se ei olisi sopivaa ja kaiken lisäksi olen naista ainakin kymmenen senttiä lyhyempi. Hän on vähintään 190.

Ei minua niin harmittaisi, jos hän ei tahtoisi lähteä kahville, mutta se harmittaa, etten uskalla kysyä. Tuntuu niin typerältä olla yrittämättä, koska ihastun ani harvoin, mutta minkäs teet.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: karua 
Päivämäärä:   30.6.22 21:22:04

Naiset eivät ole kiinnostuneita itseään lyhyemmistä miehistä, joten vähemmällä selviät kun et kysy, sieltä tulee pakit automaattisesti. Odota vain sitkeästi seuraava ihastusta!

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Onkohan 
Päivämäärä:   30.6.22 21:23:34

190 senttinen nainen voi kyllä tehdä pituusasiassa poikkeuksen hyvinkin.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: nuuba 
Päivämäärä:   30.6.22 21:33:58

No mikäpä siinä kysymisessä niin pelottaa, pakitko? Sen kun pyydät kahville, mitä hävittävää sinulla on? Ei se ota jos ei annakaan, rohkea rokan syö (uhkarohkea syömättä jättää) jne.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: poppa 
Päivämäärä:   30.6.22 21:35:41

Miksi kahville kysyminen ei olisi sopivaa? Onko teillä joku opettaja-oppilasasetelma?

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Poju 
Päivämäärä:   30.6.22 21:37:52

Sellainen asetelma, ettei kysyminen ole sopivaa. Ei laiton, mutta monien mielestä moraalisesti paheksuttava.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Tjaa 
Päivämäärä:   30.6.22 21:49:48

Täh, mun mies on lyhyempi mua. Toki olen "vaan" 180cm pitkä. Ei ongelmaa ja en tiedä onko ollut miehen puolellakaan moista. Vitsailtu vssn että jos naimisiin mennään, etin 15cm korot kinttuihin niin saadaan kiva hääkuva.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: OB 
Päivämäärä:   30.6.22 22:07:30

Pyydä luontoon, johonkin rauhalliseen paikkaan kävelemään. Kahvilakulttuuri luo luonnotonta jännitystä kun joudutaan olla nokat vastakkain ihmisten keskellä.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   30.6.22 23:06:43

Pahinta mitä voi käydä, on että kieltäytyy kutsusta, mutta varmaan kuitenkin kokee kyselyn mukavana. Kyllähän se tuntuu mukavalta jos joku pitää kiinnostavana! Anna mennä vaan! Et menetä kysymällä mitään.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.22 23:22:45

Kysy toki reippaasti kahville, mutta ymmärrä, että noin pitkä nainen on varmasti käynyt omat kriisinsä pituutensa takia eikä välttämättä lämpene miehelle, jolle naisen pituus on ongelma. Kyllä varmasti löytyy itsesi mittainen nainen tai lyhyempikin. Me kaikki ollaan yksin ja kaivataan kosketusta, mutta ei siihen kuole.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Poju 
Päivämäärä:   1.7.22 02:25:04

Rupesin miettimään, että veljeni on 196 senttiä pitkä ja tyttö on kyllä häntä pitempi. Joudun katsomaan paljon ylemmäs.

Eikä minua häiritse tytön pituus. Olen vain monet kerrat lukenut, että naiset tahtovat itseään pitemmän miehen.

Toisaalta kun on noin pitkä, niin ehdokkaat käyvät sen verran vähiin, että ehkä kriteeri katoaa.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: karua 
Päivämäärä:   1.7.22 02:35:13

Kyllähän se niin on että joka kerta kun tätä asiaa täällä kysytään, niin 99,9% vastaajista on sitä mieltä että se nyt vaan on niin, että itseä lyhyempi mies ei kelpaa, eikä sille minkään voi.

Paitsi muutama 180+ senttinen, jotka kertovat että joutuvat ikävä kyllä pituutensa takia tästä vastahakoisesti vähän joustamaan. Siis joutuvat.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.7.22 04:13:24

Minulle ihmisten pituus on aika se ja sama. Harva toli on kovinkaan paljon lyhyempi. Persoona se silti vaikuttaa enemmä ex ja nykyinen ovat pituuseroltaan liki 25 cm.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.7.22 04:59:08

Jo on goljatti! Oletko varma, että on nainen?!

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.22 05:26:54

Mä oon lyhyt ja kiinnostunut lyhyistä miehistä. Jos oot 180 oisit mulle liian pitkä :D Ei haittaa yhtään jos mies on lyhempi. Ei se kaikkia vissiin haittaa, tai oon vaan uniikki lumihiutale.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: Alice 
Päivämäärä:   1.7.22 09:11:39

Harry Potterissa ainakin jättiläisnainen ja ihmismies saivat jälkeläisen aikaan.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   1.7.22 09:14:47

"Sellainen asetelma, ettei kysyminen ole sopivaa. Ei laiton, mutta monien mielestä moraalisesti paheksuttava."

Tässähän nyt merkitsee lähinnä se, onko se sinun ja tytön mielestä moraalisesti paheksuttavaa? Naapurin mummon mielipiteellä ei ole väliä.

  Re: Paska yksinäisyys, paska pelko

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   1.7.22 11:26:09

Tietty jos ei kysy niin ei voi pettyäkään..eli onko sit parempi olla kysymättä? (ja vastaus on että ei tietenkään :) )

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.