Lähettäjä: qwerty
Päivämäärä: 28.6.22 15:01:23
Pisterivi:
Jos myy jotain pientä tavaraa joka helppo postittaa, kaupat on totta kai helppo hoitaa anonyymisti.
Mutta sitten jos myy jotain isompaa, mikä on pakko noutaa ja jopa vaatii ostajalta jotain järjestelyä noudon suhteen, on tilanne vähän eri. Tällaista voi olla esim. jos myy vaikkapa kalliin ja ison huonekalun, jonka ostaja haluaa tarkistaa ennen ostoa ja noutaa tai vaikkapa myy auton tai muun vastaavan koneen, jota on lisäksi vaikea täysin tarkastaa ja ostaja todennäköisesti haluaa kysyä joitain kysymyksiä.
Tällöin kyllä itsekin mieluummin soittelen, koska, kuten Majlis sanoi, puhelimesta kuulee paljon. Yleensä se, että henkilö kykenee puhumaan asiallisesti ja selkeästi ja saadaan nopeasti hoidettua asiat (esim. vastattua lisäkysymyksiin, sovittua noutopäivä yms.) on hyvä.
Sitten on niitä, jotka kysyy miljoona lisäkysymystä miljoonalla eri viestillä, säätää noutopäivää kymmeneen kertaan, vastaa viesteihin miten sattuu jne...
Yleensä nämä ihmiset on just niitä, jotka laittelee sitä viestiä sen sijaan että soittaisi kerran ja hoitaisi asian. (Toki sitten on niitäkin, jotka kykenee viestillä hoitamaan nämä asiat).
Eli tämmöisissä tuotteissa itse mieluummin kyllä hoidan asiat puhelimitse. Mutta edellä mainituista syistä nykyään on pakko jättää oma puhelinnumero piiloon tuotetta myydessä, koska noita huijausviestejä alkaa tulemaan niin paljon.
|