Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   23.6.22 20:55:34

Iltalehdessä on tuore kuva Sofiasta. Nenä on kaventunut kuin Michael Jacksonilla pahimmillaan ja huulet edelleen pullistuneet täytteestä. Ennen kaunis tyttö alkaa näyttää Ihmis-Kenin ja Jacksonien näköiseltä friikiltä, mikä on aika kamalaa. Minkä ihmeen takia?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.22 21:03:07

Ihan samaa mietin. Toinen on kans Suvi Pitkänen joka on pilannut ulkonäkönsä, oli todella kaunis ennen operaatioita.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.6.22 21:03:47

Mitä väliä? Laita oma kuvasi näytille, niin arvostellaan sun naamaa porukalla!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: P.U.Liukko 
Päivämäärä:   23.6.22 21:05:07

Pitäis ottaa neuvoja V Haapasalolta....kun vetää tarpeeks bissee ja suolakurkkuja...ei tuu ryppyjä

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   23.6.22 21:15:51

Jee haukutaan naisia ja heidän ulkonäköään! Hötölän lempiharrastus <3

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   23.6.22 22:02:47

Oma kuvani ei ole Iltalehden nettiversioissa, joten sitä ei tarvitse tännekään laittaa. mutta Sofian kuva on julkaistu ihan laajalevikkisessä lehdessä, joten kuvasta ja siinä näkyvistä asioista saa puhua ihan julkisesti. Myös keskustelupalstalla. Suvi Pitkäsen pärstää myös näytetään toistuvasti, joten aivan asiallinen kommentti edellä pisteeltä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.6.22 22:45:36

Niillä jotka jatkuvasti muokkaavat kehoaan taitaa olla usein jotain henkistä probleemaa tai vääristynyttä kehonkuvaa tai jotenkin vain jääty kiinni siihen kehonmuokkaukseen, ikäänkuin sokeutuvat. Voihan se olla että vaikka esim tämä Sofia on monen muun mielestä nätti, hän itse kokee riittämättömyyttä jota taas julkisuus ruokkii.
Ehkä itsetunto ei ole kovin hyvä ollut alkujaankaan ja on rakentanut uransa ulkonäkönsä ympärille?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.6.22 23:02:05

Mä olen katsonut aikani kuluksi sitä Sofian salaisuudet -sarjan kakkoskautta ja uusimmista jaksoista tuli jopa vähän surulinen olo hänen puolestaan.

Kaikesta siitä hänelle suodusta ulkonäöstä huolimatta onnea elämässä, ja etenkään rakkauselämässä, ei tunnu oikein olevan, eikä hän vaikuta kuitenkaan yhtään ilkeältä ja pahansuovalta ihmiseltä. Lohtua sydänsuruihin ja elämän pettymyksiin hän näyttäisi hakevan kauneushoidoista ja kaiken maailman ulkokultaisesta luksuksesta, joka ei sydäntä loppujen lopuksi lämmitä. Ja kuitenkin vähän väliä hän kertoo, että haluaisi oikeasti vain oman perheen.

Toivon hänelle kaikkea hyvää elämään!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   23.6.22 23:25:02

Jos haluais oman perheen ja yksityisyyttä ei todellakaan kertoilis mediassa itsestään. Hakee nyt tällä ohjelmalla lisää julkisuutta ja yritystä puhdistaa mainettaan tai hämärä porukoissa liikkumisestaan. Rahan perässä juoksee ja tekee mitä vaan sen eteen. Huumepiirejä sen verran läheltä sain aikoinaan seurata ,että taatusti tiennyt mistä rahat tuli.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Dille 
Päivämäärä:   23.6.22 23:42:47

Oletko kateellinen vai miksi jonkun julkkiksen ulkonäkö kiinnostaa niin paljon, että viitsit nähdä vaivaa tehdäksesi aloituksen? Eikö oikeesti ole mitään muuta asiaa tai sisältöä elämässä?
Kiinnostaa, vilpittömästi.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Spagu 
Päivämäärä:   23.6.22 23:56:38

Olen huomannut ihan saman kuin aloittaja. Monet vaan haksahtaa kauneusleikkauksiin ja pistoshoitoihin kun tulevat ihan sokeaksi omalle itselleen. On saatava isommat huulet ja pienempi nenä eikä enää ymmärretä missä vaiheessa menee oman ulkonäön muokkaaminen liiallisuuksiin. Noh, kukin tavallaan, ei ole multa pois. Harmittavaa se vaan on kun luonnostaan kauniit naiset näyttävät lopulta muoviselta ja nenä mätänee päähän niin kuin ihmis-Kenille kävi.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   24.6.22 00:09:19

Ihmis-Kenistä oli jotkut viimeaikaiset kuvat naisena, kun näytti ettei ole nenää enää ollenkaan. Hengittää ei sellaisen kapean kautta enää voi, mitä sillä sitten tekee? On leikkaavassa lääkärissäkin jotain vikaa, kun ei voi tehdä stoppia siinä vaiheessa kun hengitys nenän kautta loppuisi.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 05:54:33

"Sofian kuva on julkaistu ihan laajalevikkisessä lehdessä, joten kuvasta ja siinä näkyvistä asioista saa puhua ihan julkisesti. Myös keskustelupalstalla."

Totta kai SAA, mutta miksi KOET TARVETTA arvostella jonkun ulkonäköä keskustelupalstoilla?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   24.6.22 08:24:56

surullinen tapaus..elämä soljuu ohi ottaessa selfieitä millon missäkin!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   24.6.22 08:29:49

No jos miehet valitaan lompakon paksuuden perusteella eikä omaa omaisuutta ole niin aika lailla toisten armoilla on. Surullista elämää.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.22 08:43:15

Itseännekö yritätte nostaa jalustalle, kun "säälitte" (mukamas) ja kritisoitte jotain ihmistä, joka nyt on rakentanut itselleen julkisen uran ja kyllä, hyödyntänyt edullista ulkomuotoaan siinä. Sofiahan on todella kaunis kasvoiltaan ja koko vartaloltaan, ei kai hän olisi muuten voittanut maailmanmestaruutta?

Säästäkää säälinne itseänne varten.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.6.22 08:55:32

"Oletko kateellinen vai miksi jonkun julkkiksen ulkonäkö kiinnostaa niin paljon, että viitsit nähdä vaivaa tehdäksesi aloituksen?"

Kuka olisi kateellinen jollekin Belorfin kaltaiselle hömppäjulkkikselle, kun on olemassa esim. Jennifer Lopez tai Beyonce tai Madonna. Kaikki kolme mainittua ovat oikeasti menestyneitä ja luotsaavat omaa bisnesimperiumiaan, ihan itse omalla työllä aikaansaatua.

Ja kyllä, Sofian kannattaisi himmailla "kauneus"operaatioissaan koska ne ovat menneet jo överiksi. Hän oli Nikon kanssa naimisissa ollessaan tosi nätti ja freesi, mutta nykyisin kaikkea muuta.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.6.22 09:00:34

Mistä uusi sugar daddy sohville? Alkaa olla jo niin ryvettynyt ettei kukaan taida suomesta huolia ja ikääkin alkaa kertyä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   24.6.22 09:20:21

Joo en kadehdi näitä turhia julkkiksia joilla ei ole mitään omaa omaisuutta edes, ulosotossa ollaan ja esitetään luksuselämää. Naurettavaa. Kadehtimisen arvoisia voisi olla oikeesti töitä tekevät omillaan toimeentulevat naiset.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   24.6.22 09:41:46

Olishan se kiva jos olis tollanen naama ja tissit mutta muussa elämässä ei taida kovin olla kehumista. Ja kun alkaa iho rypistyä ja vatsa roikkua on elämä ohi kun ei muuta osaa. Säälittäväähän tuo on. Päiväperho.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 09:49:54

Miksi koette tarvetta arvostella ja haukkua ihmisiä?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   24.6.22 10:15:11

Elää sillä nyt kun kukaan mies ei ole elättämässä ,että laittaa kuviaan mediaan ja haastatteluja lehtiin. Odottaa kommentointeja koska miä enemmän kommentoidaan sitä enemmän saa rahaa mainostajilta jotka yhteistyössä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: £ 
Päivämäärä:   24.6.22 10:24:33

No, eihän Belorfilla ole korvaväli kunnossa, tarvitsisi jatkuvasti rahoittajan elämäänsä, jotta voisi elää normaalisti, keinolla millä hyvänsä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   24.6.22 12:01:00

Ei täällä ketään arvostele! sanotaan vaan totuus soffista..

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 12:15:33

Ei nuo ole totuuksia, nuo ovat rumia ja ilkeitä kommentteja tuntemattoman ihmisen ulkonäöstä ja luonteesta.

Miksi koette tarvetta kirjoittaa tuollaisia kommentteja?

---------------

Ja sinä Hanna olet surullinen tapaus. Elämäsi soljuu ohi kirjoitellessasi kommentteja hevostallinetiin milloin mistäkin.

Oliko tämä nyt totuus eikä vain minun ilkeä mielipiteeni ilman mitään faktapohjaa?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: P.U.Liukko 
Päivämäärä:   24.6.22 12:22:22

Good ol' gold digger

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Whe 
Päivämäärä:   24.6.22 12:32:49

Ihmis-Ken on tosiaan nykyään nainen, Jessica, seurailen häntä välillä igssä. Etsii nyt kirurgia korjaamaan nenänsä. Äänihän sillä on aika karsee sen nenän takia mutta kävi myös vastikään jossain äänihuulileikkauksessa saadakseen naisellisemman äänen. Mutta se nenä-ääni tekee puhumisesta aika kamalan kuuloista. Ihan viihdyttävä ja mielenkiintoinen henkilö, elää ainakin täysillä välittämättä muiden mielipiteistä. Instassa jessikaalvesuk jos joku haluaa käydä katsomassa.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 16:35:39

Up. Hanna voitko vastata?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.22 17:19:06

"enä on kaventunut kuin Michael Jacksonilla pahimmillaan ja huulet edelleen pullistuneet täytteestä"

Ja poskipäihin on laitettu täytettä myös. Kasvot alkavat muistuttaa naamaria...

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   24.6.22 22:43:32

Aloituksessani en arvostele Sofian ulkonäköä, vaan viimeisitä leikkaustulosta, mikä on mielestäni huono. Alkujaanhan hän on ollut oikeasti nätti tyttö. Mutta kasvot on nyt pilattu ja tisseinä on luonnottomat muovipallot. Harmittaa tytön puolesta.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 23:18:32

Ja miksi koet tarvetta päivitellä tätä netissä?

Miksi koet tarvetta päästä kertomaan, että ihminen on sinun mielestäsi pilannut ulkonäkönsä?

Ja kyllä, aloituksessa et mitään muuta teekään kuin arvostelet hänen ulkonäköään ja sanot hänen alkavan näyttämään friikiltä. Miksi haluat sanoa niin täällä julkisesti anonyyminä?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   24.6.22 23:41:40

Miksi en sanoisi? Tämähän on anonyymi keskustelupalsta, jolla on tarkoitus keskustella erilaisista aiheista. Mielestäni on mielenkiintoista pohtia, miksi nuori kaunis ihminen pilaa tahallisesti ulkonäkönsä. Miksi sinä O.o haluat moralisoida muiden aiheenvalintoja? Koetko nyt suurta ylemmyyttä, kun pääset moralisoimaan muita kirjoittajia? Löysääpä vähän nutturaa tai ota hiilihanko pois perseestäsi, kun se siellä noin pahasti hiertää.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 23:48:06

Keskustelupalstan yleinen sääntö: Keskustele asioista, älä ihmisistä.

Voimme toki keskustella kauneusleikkauksista ja kehonmuokkauksesta, mutta miksi pitää negatiivisesti arvostella ihmisiä tunnistettavasti ja nimeltä?

En minä moralisoi. Minua kiinnostaa vain ihmisten motiivit arvostella ja haukkua muita (naisia). En ole saanut vielä yhtään syytä sille miksi kukaan haluaa tehdä niin.

Miksi koet tarvetta alkaa moittia minua ja väittää että minun tapauksessa hiertää hiilihanko?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.6.22 23:49:40

Anteeksi puhelin korjasi näköjään omiaan. Ei tapauksessa vaan takamuksessa.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   24.6.22 23:56:52

On jostain 80-luvulta peräisin oleva suomioletus, että julkkisten ulkonäköä saisi arvostella sen takia, kun he ovat esillä. Ei saa! Kenen tahansa ulkonäön arvostelu - pois lukien missituomarit - on väärin ja vastenmielistä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   24.6.22 23:58:00

Moralisointisi vaikuttaa siltä, että siellä jokin hiertää. Vai mikä muu motiivi sinulla on moralisoida muita kirjoittajia kuin hiilihanko perseessä? Tarve pönkittää omaa narsismia? Jos lehdessä julkaistaan kuva ja kuvan kohteesta artikkeli, siitä saa keskustella. Sinä et voi sitä päättää, etkä sensuroida.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   25.6.22 00:04:57

En minä kiellä etteikö siitä saisi keskustella. Minua vain kiinnostaa MIKSI ihmiset haluaa siitä keskustella. Minua kiinnostaa miksi joku haluaa haukkua tai sanoa jotain ikävää toisen ihmisen ulkonäöstä.

Johtui se sitten hiilihangosta tai narsismista, minua joka tapauksessa kiinnostaa. Mikset voi vastata kysymykseeni? Miksi sinä koet tarvetta arvostella jonkun naisen ulkonäköä?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   25.6.22 00:09:14

En ymmärrä tätä nykyaikaa ja se ilmiöitä. Miten voi olla mahdollista, että on julkisuudessa jatkuvasti vapaaehtoisesti esiintyvä ihminen, joka vieläpä tekee elantonsa ulkonäöllään ja samalla olisi ulkonäkönsä osalta täysin kaiken arvostelun ulkopuolella? Saisiko edes keskustella siitä, jos hän muuttaisi vaikka hiustyyliään totaalisesti? Ja miksi kehuminen on ok, mutta mitään muuta ei saa sanoa? Miksi se olisi väärin?

Näin tämän aloituksessa mainitun henkilön ehkä vuosi sitten jossain kokkausohjelmassa pitkästä aikaa ns. liikkuvassa kuvassa ja ihan järkytyin. Niin luonnottoman näköinen naamastaan kuin olla ja voi. En ymmärrä miksi tällaisesta ei saisi puhua ja miksi pitäisi ihannoida tällaista "tyyliä". Kun kyseessä ei tosiaan ole edes henkilön oma ulkonäkö vaan erilaisilla toimenpiteillä aikaan saatu ilmiasu.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   25.6.22 00:14:48

En edelleenkään kiellä ketään puhumasta enkä puolla ko. henkilön ulkonäköä.

Haluan vain tietää miksi kukaan haluaa ruotia yhtään kenenkään ulkonäköä.

Ja nyt minua myös alkoi kiinnostamaan miksi joku provosoituu ja alkaa haukkumaan minua hiilihankoperseiseksi ja narsistiksi sen takia, että minua kiinnostaa muiden motiivit arvostella muita.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   25.6.22 00:19:03

Kukaan puolustajista ei näemmä muista kuinka sohvi salilla solvasi ”läskiä” ja salakuvasi hänet instaansa?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   25.6.22 00:22:02

En jaksa edes yrittää linkata puhelimella mutta ”sofia belörf salikuva” löytyy ainakin Iltalehden juttu aiheesta vielä; ” Mallinakin tunnettu Sofia Ruusila-Nousiainen latasi viikonloppuna Facebookiin kuvan, jossa hän arvosteli kanssakuntoilijaa. Kuvassa näkyy takaapäin ilmeisesti taljalaitteessa kuntoileva, t-paitaan ja lyhyisiin sortseihin pukeutunut mies.” jne

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   25.6.22 00:39:49

O.o, älä viitsi jauhaa paskaa. Moralisointisi on tarkoitettu provosoimaan ja arvostelemaan muita. Ei sinua muiden motiivit kiinnosta, eivätkä ne sinulle edes kuulu. Sinua kiinnostaa asettuminen muiden yläpuolelle ylimmäisenä moraalinvartijana.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   25.6.22 00:47:41

Meillä on koko muoti- ja kosmetiikkateollisuus keskittymässä pelkästään ihmisten ulkonäköön. Miksipä yksittäisten ulkonäöllä elantonsa hankkivien ihmisten ulkonäöstä keskustellaan? Jaa-a, miksiköhän?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   25.6.22 05:43:25

Voivoi - Ei tarvitse suuttua.

Vaikka sinä et minua uskoisikaan, niin kyllä minua oikeasti todella paljon kiinnostaa ihmisten motiivit. Kukaan vain ei koskaan ole osannut vastata kysymykseeni. En vain ymmärrä miksei, aika helppo kysymys kuitenkin.

Häpeätkö sinä itse omia motiivejasi, kun mieluummin suutut ja alat nälvimään minua kuin vastaat esitettyyn kysymykseen?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Winnie 
Päivämäärä:   25.6.22 10:05:47

Kauneusleikkauksiin addiktoituminen on vaarallista ja yksi itsetuhoisuuden muoto. En tiedä Sofiasta mitään, kun en seuraa tämän tyyppisiä juttuja, mutta kyllä näistä pitää puhua.

Sävy ei saisi olla kuitenkaan vahingoniloinen tai pilkkaava vaan ymmärtävä ja empaattinen.

Julkisuus pureksii ja sylkee ulos nuoria naisia nopealla tahdilla, en usko ollenkaan että suurin osa ymmärtää mihin lähtevät. Julkisuutta ei oikein voi hallita. Siinä voi mennä terveys ja jäljelle ei jää mitään sitten kun olet pase.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Suvi 
Päivämäärä:   25.6.22 10:12:17

Kyllä sen joku jääkiekkoilija vielä säälistä ottaa.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   25.6.22 10:41:42

Sori vaan, O.o, en minä ole sinulle suuttunut. Tiedän itse omat motiivini, mutta ei minua kiinnosta jakaa niitä sinun, anonyymin nettikirjoittajan, kanssa. En tunne motiiveistani minkäänlaista häpeää, sillä ne ovat täysin inhimillisiä motiiveja ja ihan omiani. Hämmästelen sinun motiivejasi takertua muiden kirjoittajien motiiveihin, täysin itse otsikon aiheen vierestä eli ns. OT. Motiivinasi lienee jonkinlainen sormella osoittaminen?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   25.6.22 10:44:45

On kohta maineensa ryvettänyt kuin Torppa eikä elättäjää löydy

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   25.6.22 11:31:21

Sofia oli ennen noita kaikkia täyteaineita ja botoxeja todella kaunis. Nyt näyttää siltä, kuin olisi kuminaamari päässä. Todella surullista, että kauniit nuoret naiset turmelevat kasvonsa. :(

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   25.6.22 11:47:10

Voivoi - Oma henkilökohtainen mielipiteeni on se, että toisten ihmisten ulkonäön haukkuminen ja moittiminen julkisesti on todella rumaa ja käytöstavatonta enkä ymmärrä miksi joku niin haluaa tehdä. Siksi minua kiinnostaa syyt tällaiseen toimintaan.

Jokaisella saa olla oma mielipiteensä, mutta en ymmärrä miksi se on päästävä sanomaan ääneen. Tai siis päästävä kirjoittamaan nettiin kaikkien nähtäville.

En kiillottele tässä mitään sädekehiä hiilihanko ahterissa, haluan vain vastauksia mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Olen tehnyt samasta kysymyksestä jo useamman aloituksen, mutta kukaan ei suostu vastaamaan minulle, siksi joudun tulemaan näihin keskusteluihin kyselemään OT:na.

Ja se keskustelupalstojen sääntö: Keskustele asiasta, älä ihmisestä, ei toteudu tässä edes otsikon osalta.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: voivoi 
Päivämäärä:   25.6.22 17:16:08

Hiilihanko työntyy yhä syvemmälle ja syvemmälle. Taitaa yltää jo O.O:n pohjukaissupleen asti. Muista kiillottaa sädekehä!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   25.6.22 18:30:40

Juu hinkkaan minkä kerkeän, mutta miksi et halua vastata minulle melko yksinkertaiseen kysymykseen?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   25.6.22 19:09:00

Heii, eikö voitaisi puhua siitä sarjasta? Minusta kakkoskausi on ollut ekaa parempi, koska ensimmäinen yritti niin viimeiseen asti feikata luksuselämää. Tässä toisessa on ollut enemmän totuutta mukana. Sitä voi olla viiden tähden hotellissa rikkaan ja komean miehen kanssa ja silti itkeä exän perään, samalla kun koittaa sietää nykyisen alkoholi- ja huumeongelmaa. Elämä on elämää myös kauniilla ja rikkailla.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Mepsu 
Päivämäärä:   25.6.22 19:32:53

Minusta Sofia on kaunis.
En ymmärrä miksi täyteaineet olisi ”kasvojen turmelemista”. En usko, että Sofian tarkoitus on miellyttää teitä hoidoillaan. Uskon, että hän itse haluaa näyttää omasta mielestään paremmalta.

Minä olen ottanut botuliinia ja täyteaineita enkä koe, että minulla on tai olisi ollut huono itsetunto. En kokenut olevani ruma aikaisemmin, mutta kun rahallinen tilanteeni salli niin halusin hieman helpotusta niihin piirteisiin joista en niin välittänyt.
Osa varmasti minunkin ystäväpiiristäni tätä, mutta ei se minua hetkauta.
Minä en ole myöskään muovinaama, koska botuulini eikä täyteainehoidot ole muovista.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   25.6.22 19:40:57

^ Siinä vaiheessa, kun kasvojen yläosa ei liiku milliäkään ja on täysin ilmeetön ja posket ja huulet pullottaa täyteaineista, niin kyllä se ihan kuolleelta kuminaamarilta näyttää. Itse sitä ei tietenkään huomaa, kun on moisen naamarin päähänsä halunnut.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Mepsu 
Päivämäärä:   25.6.22 19:47:28

RR
Botuliini on hermomyrkky, joka lamauttaa lihaksia. Eli esimerkiksi otsaan laitettuna se lamauttaa lihaksia, jotka aiheuttavat ryppyjä. Sen takia otsaa ei voi liikutella yhtä paljon, koska se lihas on lamaantunut. Ei sen takia, että otsa olisi kumia. Botuliinia käytetään muuten myös migreenin hoidossa.

Täyteaine on hyaluronihappoa. Sitä on kehossa muutenkin.

Kyseessä ei ole siis kumi, joten minusta on niin typerän kuulosta kun puhutaan ”kuminaamoista tai kuminaamareista”. Kertoo enemmän sanojasta.

Kyllä sen itse huomaa myös, jos hoidot puree/on purematta. Mutta katsos ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista.
Toki silmä myös tottuu, mutta ei silti kyse ole siitä ettei henkilö itse tietäisi miltä näyttää. Kyse voi olla siitä, että hän HALUAA näyttää mielummin siltä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.6.22 20:48:55

Minusta Sofia on kaunis mutta mitä ihmettä on tapahtunut Suvi Pitkäsen kasvoille? Hänkin oli ennen kaunis mutta miten nuo silmät on vedetty noin vinoiksi?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.22 21:40:52

"Ennen kaunis tyttö alkaa näyttää Ihmis-Kenin ja Jacksonien näköiseltä friikiltä, mikä on aika kamalaa. Minkä ihmeen takia?"

^
jos vaikka menette kysymään Sofialta?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   26.6.22 13:57:16

Mepsu, tiedän erittäin hyvin sekä botuliinin, että hyaluronin, mitä ne ovat ja miten ne vaikuttavat. Jos se täysin ilmeetön naamari (ei käytetä nyt sanaa kumi, kun se tuntuu sinusta niin pahalta), jossa on täyteaineilla luonnottomiksi turvotetut poskipäät ja ankkahuulet, on se, miltä haluat kasvojesi näyttävän, niin selvä homma. Jos nyt puhutaan vaikka ulkomaisten julkkisten naamoista, niin Jennifer Aniston on edelleen yhtä kaunis, kuin nuorenakin, kun ei ole vetänyt överiksi millään pistoshoidoilla. Jos on jotain tehty, niin juuri sopivasti, kun tavallinen ihminen ei edes huomaa, vaan näyttää ihan itseltään.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   26.6.22 14:40:08

Ihan sama mitä ainetta on mutta kuminaamahan on erittäin osuva kuvaus.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Mepsu 
Päivämäärä:   26.6.22 14:44:22

Zzzz
Niin varmaan se on osuva nimitys, jos on itse sivistymätön.

Rr
Sehän on vain sinun mielipide. Jennifer on oikein kaunis. Kuten on Sofiakin. Täyteainehoitojen käyttäjät tuskin miettivät mitä muut ajattelevat hoidoista. Osa laittaa enemmän ja osa vähemmän, kukin omien mieltymyksien mukaan. Kuka tietää, ehkä Sofiankaan mielestä sinä et ole kedon kaunein kukkanen.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: mallia tästä 
Päivämäärä:   26.6.22 17:36:05

https://www.youtube.com/watch?v=hBTNyJ33LWI

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: mtv 
Päivämäärä:   26.6.22 18:22:18

Sofia oli koulukiusattu ala-asteella. Katso tuore MTV:n haastattelu:

https://tinyurl.com/2p8py2h7

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: ohhoh 
Päivämäärä:   26.6.22 18:59:09

Nuo huulet on aivan järkyttävät.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   27.6.22 08:10:07

Katoin ihan samaa eli noi huulet! Miksi nätti tyttö laittaa itselleen pumpattavan Barbaran huulet?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   27.6.22 08:15:47

Miksi koulukiusattu pilaa naamansa ja haluaa lisää loan heittoa ? Eihän kukaan halua näyttää pumpattavalta barbaralta ja vielä maksaa siitä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Näkymätön 
Päivämäärä:   27.6.22 08:31:19

Ihan hyvä että edes joku jarruttaa ulkonäkökeskeistä ihannointia. Aikamoinen sairauspommi tulossa jos meidän nuoriso laajemmin joukoin ryhtyy tuunailemaan itseään botoksilla ja silikonilla. Ihan varmasti tulee jokaiselle hetki jolloin elimistö sanoo "ei kiitos" ja pitää jollakin rahalla alkaa poistaa se mikä poistettavissa on. Monet uskovat että huulia voi täyttää seuraavat 60 vuotta ilman mitään komplikaatioita. Ei voi. Jatkossa on tyhjät nahkapussit huulien sijaan.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.22 08:32:01

Lopettakaa jo. ei se Sofia katoa maailmasta, vaikka te kuinka härnäätte. Keksikää jotain järkevämpää tekemistä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   27.6.22 08:38:16

Eiköhän tuo stoppi tule jossain vaiheessa järjettömyydelle. Jos parikymppisenä jo pitää aloittaa niin voi olla aika mielenkiintoinen naama keski-iässä.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: hah haa 
Päivämäärä:   27.6.22 09:02:24

Sofiahan kertoi videolla, että hänelle on kasvanut vuosien mittaan paksu nahka.

Että ihan itseänne te täällä kiusaatte näillä haukkumistopikeilla, hän ei näitä lue, ei ole tarvetta kun on muutakin elämää..

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   27.6.22 09:57:15

"Miksi koulukiusattu pilaa naamansa ja haluaa lisää loan heittoa ?"

Mitäpä jos ihmiset vaikka vain rupeaisivat olemaan kiusaamatta ketään? Varsinkin kun eivät edes osaa perustella sitä miksi haluavat kiusata.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   27.6.22 14:03:38

Onko se kiusaamista, jos kansa hämmästelee outoa toimintaa? Jos tuomitsen nettipalstalla Putinin sotatoimet, kiusaanko Putinia? Jos ihmettelen Belorfin tarvetta kehonsa tärvelemiseen, se on aivan samanlainen asia. Hullutuksia saa ja pitääkin arvioida.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   27.6.22 17:37:03

"Onko se kiusaamista, jos kansa hämmästelee outoa toimintaa? Jos tuomitsen nettipalstalla Putinin sotatoimet, kiusaanko Putinia?"

On ehkä lievästi eri asia kritisoida jonkun henkilön itseään ja omaa ulkonäköään koskettavia toimia kuin jonkun muiden kuolemaan johtavia toimia.

Jos Putin leikkauttaisi nenänsä, ja sitä haukuttaisiin netissä, niin kyllä se olisi kiusaamista.

Ja jos Belorf tapattaisi ihmisiä ja sitä arvosteltaisiin netissä, niin ei se ole kiusaamista.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.6.22 17:47:31

"Ei täällä ketään arvostele!"

Kukaan. Ei ketään.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   27.6.22 21:39:45

Botoxia on laitettu Putininkin naamaan ja siitä on jopa kirjoitettu lehdissä ja asiaa kommentoitu toimittajien ja asiantuntijoiden toimesta, samoin Trumpin oranssia naamaa. Se on varmaan sitten kiusaamista. Kylläpä pojat varmaan tuosta nyt kärsivät.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   27.6.22 22:13:36

Täällä on aivan turha Oon tai kenenkään hurskastella että Sohvia ikävästi kommentoidaan… tuollaisesta tyrkystä tyhjäpäästä ja leikellystä kullankaivajasta tehdään nuorison idolia, se on todella sääli ja surkeaa. Tyttö oli joskus ihan kaunis mutta ei tainnut luku- tai muutkaan järkevät hommat kiinnostaa. Sitä saa mitä tilaa, nenä valkoisena.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   28.6.22 21:00:03

Ressukkahan tuo tyttö on, hauras itsetunto ja mieli. Retkujen pyöritettävissä ja päähän potkittavana. Mikä suhde se semmoinen on, missä puoliso ( = Therman) nimittelee avokkiaan "Marokon huoraksi", kuten lehdessä kerrotaan. Onneksi tyttö älysi erota tuosta siasta, toivottavasti ei ota samanlaista tilalle.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Mn 
Päivämäärä:   28.6.22 21:33:03

"Kuka olisi kateellinen jollekin Belorfin kaltaiselle hömppäjulkkikselle, kun on olemassa esim. Jennifer Lopez tai Beyonce tai Madonna. Kaikki kolme mainittua ovat oikeasti menestyneitä ja luotsaavat omaa bisnesimperiumiaan, ihan itse omalla työllä aikaansaatua.

Ja kyllä, Sofian kannattaisi himmailla "kauneus"operaatioissaan koska ne ovat menneet jo överiksi."

Ja Madonnanko ei ole? Muahahaa.

Kateus paistaa kilometrien päähän.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 05:22:57

"Botoxia on laitettu Putininkin naamaan ja siitä on jopa kirjoitettu lehdissä ja asiaa kommentoitu toimittajien ja asiantuntijoiden toimesta, samoin Trumpin oranssia naamaa. Se on varmaan sitten kiusaamista. Kylläpä pojat varmaan tuosta nyt kärsivät."

Kyllä. Jos negatiivisesti ja loukkaavasti kommentoi toisen ulkonäköä, niin se on kiusaamista.

Ja kärsivät tai ei, se ei minua kiinnosta. Vaan se miksi kukaan haluaa sanoa julkisesti ilkeitä asioita toisten ulkonäöstä. Eli miksi joku haluaa kiusata.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   29.6.22 07:59:22

Kun joku vielä kertoisi että kateellinen mistä :D tyhjätasku jolla ei edes mitään kunnon ammattia, järkyttävää kohtelua miehiltä joutuu sietämään kun elättäjä oltava, ei mitään omaa omaisuutta jne....

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   29.6.22 08:01:27

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201712222200624487

Voiko tästä alemmas enää vajota.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 08:14:59

Zzzz - Jos syysi haukkua ja arvostella ei ole kateus, niin voit varmaan kertoa mikä se syy sitten on?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   29.6.22 08:25:50

Onko kukaan muu huomannut miten erinäköinen Sofia on nyt vs. edellinen kausi sofian salaisuuksia.
Näin jotain iltalehti/iltasanomat kuvia jostain tilaisuudesta enkä oikeasti tunnistanut häntä heti.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   29.6.22 08:34:18

Kun hän vanhenee niin mitä hänelle jää? jos kauneusleikkauksetkin jo aloitettu noin nuorena voi tyttö parkaa

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   29.6.22 11:25:11

O.o, miksi olet noin kateellinen muiden ihmisten rohkeudesta kertoa mielipiteensä pintaliitokulttuurista ja tyhjäpäisestä tyrkkyilystä? Kasvata itsellesi selkäranka ja luovu tuosta silminnähden sieluasi raastavasta kateudestasi!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 11:30:23

Jee - En koe olevani kateellinen siitä, että jollakulla on "rohkeutta" kiusata muttei kuitenkaan rohkeutta kertoa syytä miksi haluaa kiusata.

Ja tämä kiusaaminen ei koske pelkästään "tyhjänpäiväisiä tyrkkyjä" vaan kaikissa somekanavissa haukutaan naisia poliitikoista pintaliitäjiin. Mutta kukaan ei vain kerro miksi.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   29.6.22 12:51:22

Äläs nyt, O.o, olethan sinä selvästi kateellinen. Tuo, että et koe sitä, kertoo vain säälittävästä kieltämismekanismistasi, joka estää sinua tavoittamasta todellista motiiviasi tuohon jatkuvaan miksi-jankuttamiseen - kateutta.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.22 13:24:43

Yksi ihan hyvä motiivi näitten negatiivisten mielipiteitten esille tuomiseen voisi olla siinä, ettei yleinen mielipide vaikuttaisi liian ihannoivalta näitä turhia ja luonnonvastaisia toimia kohtaan. Etteivät esim. nuoret kuvittelisi, että on normaalia tupata itsensä täyteen erilaisia myrkkyjä jonkun marginaalisen ihmisryhmän "kauneusihanteiden" vuoksi.

Kun nykyisin alkaa olla pilvin pimein kaiken maailman Natasha Crowneja.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.22 13:28:23

Kun tämä nyt ei kyllä ole millään muotoa normaalia.

https://tinyurl.com/4jj62rtp

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 13:28:56

No voihan se toki olla noinkin. Meistä kahdesta sinä varmasti olet parempi anonyymien nettikäyttäjien käyttäytymisen ja persoonallisuuden asiantuntija.

Mutta siinäkin tapauksessa en voi olla muuta kuin onnellinen siitä etten uskalla kiusata ja haukkua muita ihmisiä netissä ilman katseenkestävää motiivia.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   29.6.22 15:10:47

Ehdottomasti olenkin. Sinun taholtasi on silkkaa kateutta yrittää esittää jotakin muuta kuin vähäisempää asiantuntijuutta. Noin suunnaton kateus, mitä sinulla tulee kommenteissasi esille jatkuvasti motiivinasi, O.o, ei kyllä kestä kenenkään katsetta.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 18:09:58

Jee - Selvähän se. Mutta kai olet huomannut etten minä mitään asiantuntijaa esitä?

Olen vain esittänyt melko yksinkertaisen kysymyksen, johon kukaan ei halua vastata. Miksi? Sitä en tiedä. Sinä voisit sen minulle kertoa, kiitos.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Joo joo 
Päivämäärä:   29.6.22 18:19:58

Jos et O.o ymmärrä sitä, että toisten ihmisten arvostelu ja kiusaaminen tuottaa sadistista nautintoa, niin vähänpä sinä tiedät inhimillisistä motiiveista. Nyt voit lopettaa jankkaamisesi.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   29.6.22 18:26:34

Varmaankin se että nuorille ihmisille tulisi joku järki ettei tuolle tielle lähtis kun useampi sanoo mielipiteensä eikä vain hymistele. Miksei vapaaehtoisesti julkisuudessa olevan toimia saisi arvostella?!

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   29.6.22 18:30:06

O o ei nyt pääse tuosta omasta luupistaan mihinkään. Kannattaisi vähän jäädä pohtimaan mitä muut sinulle vastaavat sensijaan että se oma levy vaan pyöriijapyörii ilman sen kummempaa sanottavaa ja pohtimista. Piste kirjoitti tuossa edellä hyvin. Suurin motiivi monellakin näille negatiivisille kommenteille on se että ihmiset on surullisia ja vihaisia noiden friikkien motiiveista ja arvomaailmasta. Ja kritiikittömät nuoret ja lapset saa päähänsä kuvitella että tuollaisessa on jtn hienoa ja tavoiteltavaa. No ei ole.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.6.22 18:47:04

Eiköhän se syy tähän toisen ihmisen ulkonäön arvosteluun ole se, että halutaan painaa muita alas, jotta itse voisi tuntea ylemmyyttä. Puhumattakaan, että kai jotkut saavat sadistista nautintoa siitä, että lyttäävät ja haukkuvat muiden ulkonäköä.

Ihminen on sairas laji.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 18:50:17

No niin vihdoinkin niitä vastauksia.

Joo joo kiusaa koska saa sadistista nautintoa siitä.

Zzzz kiusaa, jotta muut toivottavasti tajuaisivat olla olematta hänen mielestään vääränlaisia.

Ja edelleen. Kyse ei ole siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä, vaan miksi joku haluaa kiusata ja haukkua.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Zzzz 
Päivämäärä:   29.6.22 19:47:06

Mitä hemmetin kiusaamista, aivan totta joka sana.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: aortta 
Päivämäärä:   29.6.22 20:00:36

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 29.6.22 13:28:23

Kun tämä nyt ei kyllä ole millään muotoa normaalia."

^
voitko määritellä sanan "normaali" jota tässä yhteydessä käytetään?

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   29.6.22 20:20:07

"Mitä hemmetin kiusaamista, aivan totta joka sana."

Kuminaamaksi nimittely ei ole kiusaamista? Ok.

Mietipä vähän. Jos minä linkkasin tänne sinun IG-profiilisi ja kommentoisin "Zzzz on kuminaama." Niin se ei ole kiusaamista vaan pelkkä totuus, jonka nyt jostain syystä (vaikka siitä sadiatisesta mielihyvästä) halusin jakaa kaikille ht-netin käyttäjille.

Eli koulukiusaaminenkaan ei ole kiusaamista, jos kiusattu onkin vaikka huoran tai lehmän näköinen jne.

  Re: Belorf tänään lehdessä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.6.22 20:26:43

O.o, miltä näyttää huora? En meinaan tiedä.

Belorf on oma asiansa, nätti nainen, tehnyt huonoja valintoja.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.