Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: pullukka 
Päivämäärä:   26.5.22 10:29:56

Tuttu 10v takaa laittoi viestiä ig:ssä, kommentoi ulkonäköäni vihjailevasti. Muutaman viestin vaihdettuamme kävi selväksi, että haluaisi p*nna minua mutta en oikein lämpene pelkille fyysisille suhteille. Mieli tekisi kokeilla, mutta saako siinä vääjäämättä siipeensä?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.5.22 10:40:44

Saa, jos et itsekin halua pelkästään seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei oikeastaan välitä sinusta tippaakaan.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: höpsistä 
Päivämäärä:   26.5.22 10:42:34

Todellakin saat jollet itsekkin halua pelkkää panoa ihmisen kanssa joka välittää vaan sun ulkonäöstä eikä halua sulta muuta kuin pesää.. Jos se on sulle ookoo ni anna mennä

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.5.22 10:53:28

Mä oon ihmetellyt tuota että tutut miehet lähestyy viesteillä ja lähtö oletuksena heillä tuntuu olevan se, että kun he haluavat panna mua niin totta kai minäkin heitä.
Yks tuttu vuosien takaa lähestyi mua mesessä koska oli puutteessa ja aatteli että multa saa seksiä.
Mistä hemmetistä se ajatus edes kumpusi ja miksi? :D

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   26.5.22 11:09:58

Jotkut miehet ovat vaan niin yksinkertaisia.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Jane 
Päivämäärä:   26.5.22 11:13:13

Mä saan yhdeltä vanhalta koulukaverilta somessa positiivisia kommentteja mun ulkonäöstä, mutta tiedän että se on kiinnostunut musta myös ihmisenä. Oletko aloittaja varma, että mies haluaa pelkkää seksiä?

Kyllä siinä menee hommaan jotenkin maku, jos tietää että toista kiinnostaa vaan paneminen. Ja eikö se ole vähän luonnotonta päättää jo etukäteen, mitä saa tapahtua? Että siinä mielessä näen tämän vähän sellaisena luonnosta vieraantumisena.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: F1 
Päivämäärä:   26.5.22 11:18:57

Jos et uskalla edes kirjoittaa sanoja seksi tai paneminen, niin niiden harrastamista ei kannata edes harkita.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.5.22 11:21:40

Mieti mitä itse haluat äläkä kelpuuta vähempää.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.5.22 11:24:47

Joskus törmää kivaan ihmiseen, jonka kanssa on kiva jutella.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.22 11:26:36

Joskus pelkkä paneminen on kivaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Kukkamulta 
Päivämäärä:   26.5.22 11:26:37

Voi kun joku haluaisi vain kunnollista seksiä.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.22 11:27:11

Jos et halua pelkkää seksiä niin silloin saat siipeesi semmosessa suhteessa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Kakkahattusetä 
Päivämäärä:   26.5.22 11:47:12

Ei vain seksiä. Rahakin kelpaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.5.22 11:53:24

Koska se on biologiaa. Urospuolisilla eläimillä on tarve jatkaa sukua mahdollisimman monen naaraan kanssa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   26.5.22 12:00:10

Siis hetkinen. Sinä et ilmeisesti ole tätä kymmenen vuoden takaista tuttua ajatellut mitenkään seksimielessä tai häntä halunnut. Et myöskään pidä tunteettomista, vain panemiseen perustuvista suhteista. Eli et himoitse seksisuhdetta etkä tätä miestä. Silti harkitset suostumista. Miksi?

Mieti nyt ihan kunnolla oikeasti, miksi. Siksikö että oikeasti haluat vai siksi, että normaalisti et saa miehiltä paljon huomiota ja nyt saat?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.5.22 12:16:33

vain s*ksiä?
LähettäjäF1

Päivämäärä26.5.22 11:18:57

Jos et uskalla edes kirjoittaa sanoja seksi tai paneminen, niin niiden harrastamista ei kannata edes harkita.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: kysymys 
Päivämäärä:   26.5.22 12:37:18

Miehet! Jos olette sinkkuja ja joku vaikka entinen "hoito" haluaisi vain sitä seksiä niin tartutteko tilaisuuteen aina?? Olettaen vaikkapa että viime kerrasta olisi pitempikin aika..

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.22 13:29:39

Minua ihmetyttää eniten miehet, jotka haluavat seksiä, mutta vain kerran. Eli kerran saatuaan katoavat kuin pieru Saharaan. Helpomminhan sitä seksiä saisi uudestaan samalta naiselta, etenkin jos se nainen ei ole suoraan naimisiin ryntäämässä vaan avoin kevyelle tapailulle.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: ''Kukkamulta'' 
Päivämäärä:   26.5.22 13:31:41

mä haluun vain seksiä ja hauskoja juttuja sen jälkeen. Miksei myös sitä ennen. Mies n.50 etsii.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: pullukka 
Päivämäärä:   26.5.22 14:11:40

Täällä se on niin tiukka toi sensuuri, että parempi sensuroida itse itseään kuin hankkia bannit.

Kuvio on tässä sellainen, että mies on rakentanut elämänsä mun kotiseudulle ja itse asun noin 200km päässä. Kesäksi olen menossa mökille kotiseudulle ja mies varmaan tietää sen. Joten ihan siitä oletus, että on kiinnostunut vain fyysisessä mielessä. En ole itse koskaan ajatellut miestä siinä mielessä, että olisi potentiaalinen petikumppani, mutta ei se ajatus hullumpi ole. En usko, että parisuhteeseen meistä edes olisi. Mutta silti jokin omassa maailmakatsomuksessa hannaa vastaan pelkälle paneskelulle.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.22 14:13:22

Eli onko tämä sinulle ongelma lähinnä siltä kannalta, että seksisuhde olisi jotenkin moraalisesti väärin, vaikka oikeastaan kuulostaa sinusta ihan kivalta idealta?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.5.22 14:16:19

Seksi ei ole sana joka sensuroidaan :D Seksi ei ole kirosana, kuten ei ole penis, vagina, vulva, anus tms jos niitä tarvitsee käyttää. Tämä ei ole mikään tiktok.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Jane 
Päivämäärä:   26.5.22 14:55:41

Varsinkin noista kertapanojen perässä olevista tulee sellainen fiilis, että keräilevät panoja kuin jotain keräilykortteja. Harrastus kai sekin :D

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Kerta kiellon 
Päivämäärä:   26.5.22 15:41:02

Kertapanot on kuin leimoja passiin. Niin ja näin monessa paikassa on käyty. Ja jos joku kaveri vaikka olisi kiinnostunut siitä taannoisesta kertapanosta voi joko suositella tai sanoa ettei sinne kannata vaivautua. Ja kummallakin on useimmiten sama vaikutus. Ehkä jonnekkin muualle

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.5.22 16:47:08

No mitäs muuta ne haluaisivat? Teetä ja sympatiaa?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.5.22 21:09:17

Miksi tämänkin asian on oltava näin mustavalkoinen? Joko miehet haluavat vain seksiä, pelkän helpon panon, tai sitten he ovat heti valmiita sitoutumaan elämän mittaiseen monogaamiseen parisuhteeseen. Mitään välimuotoja ei tässä(kään) asiassa ole. Jos ei halua jälkimmäistä, haluaa automaattisesti ekaa.

Esimerkiksi sellainen ajatus että mies (tai miksei nainenkin) tykkäisi toisesta, arvostaisi tätä oikeasti sekä myöskin olisi seksuaalisesti viehättynyt toisesta ja siis haluaisi seksiä tämän kanssa, MUTTA ei silti haluaisi parisuhdetta ja sitoutumista, on aivan täysin mahdoton ja olemassa vain teoreettisella tasolla.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   26.5.22 23:13:34

Ei nekään kaikki halua VAIN seksiä. Useimmat haluaa moniakin asioita, mutta paremman puutteessa seksiä voi haluta sellaiseltakin, joka ei muussa mielessä kiinnosta. Naiset samoin...

Sitä minäkään en ymmärrä, jos vanhaa puolituttua alkaa säälipiparin toivossa lämmittelemään. Jos ei ole aikanaan kiinnostanut, niin miksi kymmenien vuosien jälkeenkään kiinnostaisi.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.22 23:28:09

Helpomminhan sitä seksiä saisi uudestaan samalta naiselta, etenkin jos se nainen ei ole suoraan naimisiin ryntäämässä vaan avoin kevyelle tapailulle.

--miehet ei ilmeisesti siedä kovin hyvin sitä, että nainenkin voi keräillä munia moneen koriin

ja nyt kun miettii niin itse ainakin voisin olla tosi kiinnostunut jostain menneisyyden tyypistä, joka saattaa olla ihan eri kuin silloin kauan sitten kuten myös itse. Eli tietyllä tavalla ois joku takuu siitä että tyyppi on ihan ihmisenä ok ja toisaalta uutuudenviehätystäkin. Huomaan, että iän myötä jotenkin näkee paljon monenlaisemmat ihmiset jännittävinä että millaista niiden kanssa olisi olla läheisesti.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.22 01:07:57

”No mitäs muuta ne haluaisivat? Teetä ja sympatiaa?”

Mun mies haluaa teetä ja sympatiaa. Ja seksiä.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: pullukka 
Päivämäärä:   28.5.22 16:16:01

Aloittaja päivittää tilannetta, kysyin aika suoraan, onko mies vain kesäkissan perässä mutta etsii kuulemma vakituista suhdetta. On nyt sitten kuitenkin niiiiiiin kiireinen, ettei ehdi tavata. Mitähän tästäkin pitäisi ajatella, eipä taida ihan puhtaat jauhot olla pussissa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: pekka 
Päivämäärä:   28.5.22 19:01:03

Miehet nyt vaan ovat niin vähään tyytyväisiä.

:))

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.5.22 19:02:30

"Miehet nyt vaan ovat niin vähään tyytyväisiä."
:D

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   28.5.22 19:34:17

Kyllä minäkin naisena joskus haluan vain seksiä jos mies on jotenkin vetävä. Sitten jos oikeasti kolahtaa niin haluan muutakin. Meitä on niin erilaisia persoonia ja jokainen voi onneksi valita milllaisen kumppanin haluaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: lady 
Päivämäärä:   30.5.22 15:46:46

Lähettäjä: Jes
Päivämäärä: 28.5.22 19:34:17

Kyllä minäkin naisena joskus haluan vain seksiä jos mies on jotenkin vetävä. Sitten jos oikeasti kolahtaa niin haluan muutakin. Meitä on niin erilaisia persoonia ja jokainen voi onneksi valita milllaisen kumppanin haluaa.

---
tämä! Täysin samat sanat.. tilanteita, ihmisiä ja suhteitakin on erilaisia.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.5.22 16:38:04

Ja vaikka olis tosi hyvä tyyppi ja kolahtais, itse en välttämättä silti haluaisi suhdetta, vaan fwb suhteen. Parisuhdehommat on niim hardcoree ja yleensä vaan pilaa hyvät välit, joten aika iso kynnys lähteä moiseen.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.22 16:44:24

Mulla eri kokemus. Kaikki seksikimppanit on jääneet roikkumaan, vaikka on sovittu vain seksistä.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   30.5.22 17:16:41

Jaa-a... Mä olen ihan miehen sanomana kuullut, ettei sillä ole väliä pitääkö edes naisesta, tai tulisiko muuten toimeen, mutta kyllä sitä aina panna voi...
Itse en osaa edes kuvitella, että voisin fyysisesti haluta jotakin, kenestä en edes pidä ja ketä en arvosta ja kunnioita, tai ei soisi samaa minulle. Kai sitä vaan osaa ajatella sitä omaa nautintoa ( reikää johon tyydyttää itsensä ) ja osana varmasti myös se keräilyharrastus... Onhan se kovan kundin ja panomiehen merkki, mitä useamman naisen kanssa olet ollut...

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   31.5.22 17:08:37

Lähettäjä: Ei nyt omalla
Päivämäärä: 30.5.22 17:16:41

Jaa-a... Mä olen ihan miehen sanomana kuullut, ettei sillä ole väliä pitääkö edes naisesta, tai tulisiko muuten toimeen, mutta kyllä sitä aina panna voi...
Itse en osaa edes kuvitella, että voisin fyysisesti haluta jotakin, kenestä en edes pidä ja ketä en arvosta ja kunnioita, tai ei soisi samaa minulle. Kai sitä vaan osaa ajatella sitä omaa nautintoa ( reikää johon tyydyttää itsensä ) ja osana varmasti myös se keräilyharrastus... Onhan se kovan kundin ja panomiehen merkki, mitä useamman naisen kanssa olet ollut...
--
eiköhän tuo ole vähän sama toimenpide kuin masturbointi sitten?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   31.5.22 22:34:35

Veikkaan että miesten seksin haluaminen olisi hyväksyttävämpää, jos näistä asioista puhuttaisiin vähän positiivisempaan sävyyn. Tai edes neutraalimmin. ”Pelkkä pano”, ”helppo pillu” jne. tällaiset ilmaukset eivät ole omiaan edistämään mitään mihinkään suuntaan.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: pullukka 
Päivämäärä:   29.6.22 14:33:48

up

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   29.6.22 15:23:29

Se, että ottaa yhteyttä pelkästään seksiä vonkaakseen on minulle totaalinen turn off.
Tutustuttua asiat voi johtaa seksiin, (pelkkään seksiin) mutta jos kiinnostaa vaan saada kettua koloon niin se tekee tyypistä kyllä samantien niin vastenmielisen että hell no.

Jos taas on jo "seksihistoriaa" jonkun kanssa niin pelkän seksin ehdottaminen on usein kiihottavaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Evita 
Päivämäärä:   29.6.22 22:05:53

Pelkkää seksiä haluava ihminen on ennalta-arvattava yhden asian ihminen, eli hyvin yksiulotteinen.

On paljon mielenkiintoisempaa ensin ihastua toiseen, vaikka se tapahtuisikin vain ulkonäön perusteella, ja sitten nähdä ja kuulla mitä sieltä ulkonäön takaa paljastuu.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: ¤%& 
Päivämäärä:   29.6.22 22:06:09

Kyllä kaikki mun panot on halunneet aina uusintaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   1.7.22 08:37:30

Kai sanoit sille että ois pimppaa tarjolla?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Alice 
Päivämäärä:   1.7.22 09:14:19

” Kai sanoit sille että ois pimppaa tarjolla?”

Kenelle tää kysymys on tarkoitettu?

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Tsup 
Päivämäärä:   1.7.22 09:37:49

Katsokaa homomiehiä: heillä seksuaalisuus on juuri niin suoraviivaista kuin miehet toivoisivat, kun esteenä ei ole naisia jotka vaatii puhetta tunteista jne.

Käsittääkseni homojen treffailu on ulkonäkökeskeistä, seksiin voidaan ruveta kun on abaut moikattu ja seksipartnerien vaihtelevuus mukavaa myös parisuhteissa. Sitoutuminen voi olla vaikeaa.

Jos olettaa että heteromiehet toimii samankaltaista toiveista käsin, kikkelikuvat yms on täysin ymmärrettäviä.

Miehet hakee seksiä koska seksi on mukavaa, se ei liity mihinkään sen syvällisempiin tarkoituksiin (kunnioittaako toisen arvoja tms kun fysiikkahan se on mikä heti joko kiinnostaa tai ei kiinnosta), partnerien vaihtelu motivoi.

Jälkikäteen saattaa herätä ihastuksen tunteita tms, jos ei niin ei haittaa koska vaihtelu ja seksi ylipäänsä on kivaa.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Hans 
Päivämäärä:   1.7.22 11:24:56

Tsup : tuollainen käsitys on myös minulla. Itse heteromiehenä voin hyvin ymmärtää että moni mies hakee vain ja ainoastaan seksiä, tavallaan "vain" paineiden purkamista ja hyvää oloa sun muuta. Eli seksi mahdollisen kumppanin kanssa ei hirveästi eroa runkk.ailusta. Seksi parisuhteessa on toki muutakin, mutta helpoimmillaan jos saat yhden illan seuraa tai sulla on FWB niin se on aika paljon runkkuun rinnastettavissa oleva paineiden helpotus. Ja sitä ilmeisesti homomiehillä paljon on jos tällainen yleistys sallitaan.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   1.7.22 13:22:22

En minä halua vain seksiä. Haluaisin vaikkapa mukavan päivän ja illanvieton, esimerkiksi hengailua rannalla ja kävelyä puistossa, pikku piknik, kenties elokuvissa tai teatterissa käynti ja ravintolassa syöminen, ehkä vielä baarissa tai yökerhossa poikkeaminen. Sen jälkeen, tai oikeastaan jo sen aikana, hienovaraisesti etenevää hellyyttä ja läheisyyttä jonka kruunaisi pitkään kestävä ja antaumuksellinen seksi.

Ongelmana on se, että naiset haluavat tuosta kaiken muun paitsi sen seksin.

  Re: Miksi miehet haluavat vain s*ksiä?

Lähettäjä: Hans 
Päivämäärä:   1.7.22 13:51:15

Mies : noinhan se menee :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.