Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 23:33:05

Vahinkolapsi. Se minä oon. Kaikki vaan hyljeksii minua, ihan kuin olisin korona ihmisen muodossa. Jos kosket mua, mä tapan sut.

  Re: Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.5.22 01:20:35

No montako olet jo tappanut?

  Re: Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   26.5.22 01:31:27

Ei se Korona välttämättä tapa. Hiukan ontuva vertaus. Jos olemme tänne syntyneet, ihan varmasti tänne kuulumme, jokainen. Ei kukaan ole luvannut, että elämä on jokin huvipuisto. Olemme täällä oppiaksemme paremmiksi versioiksi itsestämme. Ilman huonoa, ei olisi hyvää ja tarpeeksi kun on huonoa, ymmärtää ehkä jotakin.

  Re: Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.22 01:39:35

No kai sua hyljeksitään, jos et itse päästä ketään lähelle vaan uhkaat tappaa :D

Mitä jos lähestyisit asiaa vähän toisin? Joko olisit tyytyväinen omaan rauhaasi, jos et kerran halua ketään lähelle, tai jos haluat ihmisiä lähellesi, niin päästäisit lähelle ja käyttäytyisit niin että lähelläsi on mukava olla. Eikä tarvitse pelätä tulevansa tapetuksi, noin alkuun.

  Re: Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   26.5.22 01:55:36

Ihmisen kiinnostus toiseen ihmiseen luo aina jotakin uutta. Ap koita oikeasti tutustua ja kiinnostua muista kanssaeläjistä, niin huomaat kuinka maailmasi avartuu. Sydän ja mieli auki, takapakitkin vastaanottaen, sieltä se elämisen arvoinen elämä löytyy. Ole utelias ja rohkea.

  Re: Mä en kuulu tähän maailmaan.

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   26.5.22 06:41:54

Minullakin on vahinkolapsi. Onnellinen vahinko, elämäni ilo.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.