Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  miehen haluttomuus

Lähettäjä: noname 
Päivämäärä:   25.5.22 03:34:12

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/4587b513-d2b9-4910-9ba8-db4bda76c46b
en näe juttua mutta oma kokemus että mies kyllästyi ja hyppäsi aidan taakse. mistä teillä miehen haluttomuus johtui?

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Lempi 
Päivämäärä:   25.5.22 06:27:47

Kolme vuotta ollaan oltu nyt yhdessä miehen kanssa, ensimmäinen vuosi oli ihan ok mutta sitten miehen halut loppuivat. Ja nuoria ollaan, 28-vuotiaita nyt. Syynä kuulemma aina stressi.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.22 07:33:25

Mun supervoima tuntuu olevan löytää haluttomia miehiä. Viimeiset kolme miesystävää viidentoista vuoden ajalta osoittautuneet lähes täysin kiinnostumattomiksi petipuuhista. Enkä ole itse edes mitenkään yliaktiivinen, pari kertaa viikossa riittäisi hyvin.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   25.5.22 07:43:44

Huonoja on helppo löytää, salaisuus on siinä että niistä pitää hankkiutua eroon. Haluton pilaa puoliso kun elämän ja sellaisen kanssa olemista katuu, jokaista päivää.
Lähtekää heti.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Lähtijä 
Päivämäärä:   25.5.22 09:55:16

Mä lähdin. Kirjoittelin täälläkin välillä "muuten hyvästä suhteesta", mutta nyt jälkikäteen pohdittuna ei se ollut muutenkaan hyvä. Elämä yksin on vaan niin paljon helpompaa ja parempaa.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.5.22 10:24:42

Mistä te löydätte noit haluttomia miehiä..
Mulle tuntuu aina tulevan ne joilla on sitä kiinnostusta liikaakin.
Ittelle kelpaisi vähempikin...

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Mää 
Päivämäärä:   25.5.22 19:50:14

M, sä sanot nyt noin mutta sitten kun se todella sattuu kohdalle, ajatukset muuttuu. Mullakin ovat kaikki aikaisemmat miehet olleet hyvin seksiorientoituneita, mutta nykyinen ei ole juuri vähääkään kiinnostunut, ja nyt mä vain mietin, missä vika ja haluanko jatkaa. Vaikka siis aikaisemmin seksi alkoi tuntua jo liialliselta.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   25.5.22 20:00:46

Veikkaisin, että moni haluton mies ei olisi haluton toisen kumppanin kanssa. Ja se kumppani olisi toinen mies...

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Mark0 
Päivämäärä:   25.5.22 20:38:39

Minä olin haluton mies ekassa suhteessani.
Ekat vuodet halusin, sitten halut kumppania kohtaan lopahti hänen todella huonon käytöksen vuoksi. En enää kokenut häntä ollenkaan haluttavaksi ja suoritin ehkä 1krt/kk seksiä, että hänen raivoaminen pysyi edes jotenkin aisoissa.
Hän oli vastuuton, itsekäs, omistushaluinen, sairaalloisenkin mustasukkainen, ailahteleva, epäreilu, alistava, väkivaltainen, oikeutti itselleen asioita, joita minulle ei ja monella muulla tavalla huono kumppani.
Minä sain paskaa kohtelua ja hän ei saanut tuntea itseään halutuksi kanssani.
Jep, en käsitä, miksi molempien piti yli 10v kärsiä tuossa suhteessa.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.5.22 21:42:08

Mää voi hyvin olla toki noinkin.

Jotenkin tuntuu että toisen haluttomuus on just se mikä saa toisen kierroksille.
Siitä tulee isompi asia kuin onkaan.

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: Timo 
Päivämäärä:   25.5.22 23:28:48

Jos suhteen alussa kiihkeää ja parin vuoden päästä ei enää niin voiko olla että puolisonsa käytös/ulkomuoto tms. on muuttunut?

  Re: miehen haluttomuus

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   25.5.22 23:57:47

Oliskin joskus haluton.
Tossa se roikkuu nytkin kannikassa kiinni ja vonkaa :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.