Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: Mitä vaihtoehtoja? 
Päivämäärä:   23.5.22 21:27:35

Sheivauksesta on alkanut tulla joka kerta noin 10kpl sisäänpäin kasvaneita karvoja, samoin kylmävahaliuskoista. Karvankasvu on kovaa, juuret todella syvällä ja sheivata pitäisi lähes päivittäin. Mitä muita vaihtoehtoja voisi olla? Hinnalla ei väliä, kunhan saa karvat pois ja vielä ilman sisäänpäin kasvaneita karvoja.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: Qwertz 
Päivämäärä:   23.5.22 21:32:19

Ootko käynyt sokeroinnissa kosmetologilla?

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.5.22 21:51:39

Laser on ainoa varma vaihtoehto. Samoilla spekseillä itsellä tuo sokerointi oli jostain syystä pahin sisään kasvaneiden karvojen kasvattaja. Saattoi tulla sellaisia täysimittaisia nahan alla kasvavia karvoja. Niitä täytyy sitten neulan kanssa koittaa onkia pinnalle.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: mk 
Päivämäärä:   23.5.22 21:52:40

Kotonakin voi sokeroida, kunhan oppii tekniikan. Itse kokenut se parhaaksi minulle, mutten ite sokeroi.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.5.22 02:30:44

Ääni laaserille. On kallista mutta karvat lähtee.
Olisi kiva tehdä tuota sokerointi -tököttiä itse, ehkä netistä löytyy ohjeita. Taisi olla vettä, sitruunamehua ja sokeria.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   24.5.22 06:49:29

Miten laaserointi suoritetaan kotikonstein? Onko laite kallis ja onko hankalaa aloittelijalle? Voiko tulla pahaa jälkeä, jos ei ole kokemusta?

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.5.22 07:24:19

Jos sokeroitu tai vahaus ei onnistu kotona, niin sitten ihan pinsetit käyttöön.
Joo, viehän se aikaa, mutta tulos on parempi.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: yyy 
Päivämäärä:   24.5.22 08:26:35

Itse nypin pinseteillä aina. EKa kerta vie tuhottomasti aikaa, mutta kun jatkossa nyppii aina pikkuhiljaa kun alkaa karvoja näkymään, pysyy paikat siistinä ja homma helppona. Eikä tule sisäänpäin kasvaneita karvoja tai sänkeä. Toki itse nypin vain bikinirajan ja vähän kummun sivusta siistiksi, en suinkaan posliiniksi. Siihen en ehkä pinseteillä ryhtyisi.

Ekat kerrat teki kipeää, nykyään ei satu yhtään enää kun nypin usein, se on melkein terapeuttista. Äänikirja soimaan ja nyppimään. Kulmiani en nypi melkein koskaan ja ai jeesus kun se tekee kipeää :D

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   24.5.22 12:02:50

Pinsetit saa munkin äänen. Myöhemmin voi sit epiloida reunat halutessaan. Laseria en oo koittanut, tuntuu niin kalliilta ja liekö turvallinen?

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 16:01:40

Epilointi

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: .. . 
Päivämäärä:   25.5.22 16:04:31

Veetin se karvanpoistovoide on hyvää

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 16:10:54

Mulla käytössä toi Veetin voide ja sit se miesten Phillips One Blade

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 17:30:16

Sokerointi ollut helpoin ja edullisin tähän asti. Kaikilla tavoilla (pinsetit, sokeri, sheivaus, veetin vahaliuskat) olen saanut sisäänpäin kasvaneita ja sänkeä tai muuta ärsytystä. Laseria en ole kokeillut.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 17:30:53

Ja siis nimenomaan itse sokeroin

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: Mepsu 
Päivämäärä:   25.5.22 17:34:14

Käyn sokeroinnissa, mutta silti tulee niitä sisäänpäinkääntyneitä. Pinseteilläkin olen koittanut.

Paras on kun muistaa kuoria lähes joka päivä ja kosteuttaa, niin niitä saa jotenkuten kuriin.
Itsellä niin tummat ja vahvat karvat, että meinaa välillä usko loppua. Laserointi kiinnostaisi kyllä.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.5.22 17:57:38

Kiinnostaa myös laserointi kotona, kertokaa siitä lisää!

Mulla myös vahvat ja tummat karvat alapäässä (ironisesti hiukset on sitten vaaleat ja ohuet). Kaikilla menetelmillä tulee sisäänpäin kasvaneita karvoja tai järkyttävä kutina karvojen kasvaessa takaisin.

Olen höylännyt, epiloinut ja kokeillut veetin kylmävahaliuskoja. Höylä toimii, mutta jo seuraavana päivänä on sänki. Epilointi sattuu aivan julmettomasti ja karvat on niin paksuja, että verta tulee. Veetin liuskat taas irrotti osan karvoista, mutta eivät kaikkia - ja sisäänpäin kasvaneita karvoja oli muutaman viikon päästä paljon.

Ja jos revin karvat juurineen, se kutina on tosiaan ihan sietämätöntä, kun ne karvat alkavat kasvaa takaisin.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   25.5.22 18:11:53

Onko se miesten on blade hyvä?

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   25.5.22 18:17:58

Koti-IPL:t kielletään pian eli kannattaa ostaa nopsaa. Heikentää karvan kasvua jos on vaalea iho ja tumma, paksu karva. Muuten eivät oikein toimi.
Täysin karvatonta en ole kuullut että näillä ikinä saisi.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 19:25:32

Haluisin nähdä et yksikin mies näkisi kaiken tän vaivan ja kestäisi sokeroinnin repimiskivun että jalkoväli näyttäisi naisille kivemmalta. Buhah.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.5.22 19:29:08

Monet miehet ajavat/sheivaavat alakertansa. Ja kyllä heille tulee sisäänpäin kasvaneita karvoja siinä missä naisillekin.

  Re: Bikiniraja siistiksi kotikonstein

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.22 19:43:04

Laserointi ei toimi kaikille.

"Haluisin nähdä et yksikin mies näkisi kaiken tän vaivan ja kestäisi sokeroinnin repimiskivun että jalkoväli näyttäisi naisille kivemmalta. "

Eihän se edes satu. Jalkojen vahaus/sokerointi sattuu enemmän kuin bikinirajan. Varsinkin nilkkojen, ai ssss...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.