Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   23.9.21 22:41:15

Nonii, tässä olisi seuraavanlainen ongelma...

Oon vähän vajaa 6-kymppinen urheileva pitkä mies ja en millään tahdo löytää sopivaa naista, vaikka olen pyrkinyt treffipalveluissa etsimään omanikäistä +- 10 vuotta naista, joka olisi hyvin koulutettu, yli 170 cm ja hoikka/normaalipainoinen. Heitä on ysinkertaisesti liki mahdotonta löytää, vaikka etsisi koko maasta.

Jos lasken rimaa 40 vuoteen, niin sitten alkaa löytymään. Mutta, mutta, se ei oikein tunnu sopivalta, sitä on vaikea kuvitella kun omatkin laset ovat 3-kympin molemmin puolin.

Niin ja sitten kun kävelen kaupugilla, niin monesti juuri 4-kymppiset katsoo sillä silmällä - ja minä kävelen ohi. Tänäänkin kaupassa yksi vilkuili kassalla siihen malliin että minun olisi pitänyt vaihtaa joku sana kun hän jäi kaupan ulko-ovelle seisomaan, tietäen että minä kävelin ihan hänen takana. Mutta en.

Tätä tarvitsee kyllä miettiä ja työstää, on jotenkin vaikea ajatella että tekisin oikein ja maailmankuvamme yhtenisi. Rakkauden kanssa ei olisi mitään ongelmaa, enempi mietityttää ikääntyminen, ja miltä se tuntuu, kun toinen on työelämässä ja toinen eläkkeellä. Ajatuksia?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: tyypillinen 
Päivämäärä:   23.9.21 22:47:07

Miksi luulet, että kukaan pitkä, urheilullinen nainen kiinnostuisi sinusta? Mitä tarjottavaa sinulla on pöytään, muuta kuin väitetty "urheilullisuutesi"?

Ja nuo jutut että naiset muka kaupassa jäisivät ihan vasiten odottelemaan jonkinlaista liikkua sinulta... :D:D:D Joopa joo. Taitavat olla ihan vaan oman mielikuvituksesi tuotetta!

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Miukunen 
Päivämäärä:   23.9.21 23:42:29

Tää on ollu täällä ennenkin..

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.9.21 23:45:16

Miksi tuo pituus on niin tärkeää? Kuinka pitkä itse siis olet? Jos siitä hieman joustat, niin huomaat, että tarjontaa kyllä on.

Mutta minkälainen itse siis olet muuta kuin pitkä ja urheilullinen?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Jorma 
Päivämäärä:   23.9.21 23:47:40

Jorma? Miten sulla?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   23.9.21 23:56:22

Sovin muuten kriteereihin. Parikin tutkintoa, pituus riittää. En ole missään deittipalvelussa.

Omana vaatimuksena pitkä ja akateeminen mies, urheilu on oma asia. Väitöskirja toki suotava. Ja sydämen sivistystä.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   23.9.21 23:56:37

Ensinnäkin, palaa maan pinnalle. Toiseksi, lopeta tuollaiset deittisovellukset. Tee elämälläsi jotain muuta kun keskityt ulkonäköösi, ehkä voit vielä joskus saada jonkun rakkauden. Nyt kuulostaa nimittäin aika pahalta.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   23.9.21 23:59:30

Miksi luulet, että kukaan pitkä, urheilullinen nainen kiinnostuisi sinusta? Mitä tarjottavaa sinulla on pöytään, muuta kuin väitetty "urheilullisuutesi"?

1. on hyvä kysymys, kiitos, pätee meihin kaikkiin. Ensinäkin olen solakka ja nuorekkaasti pukeutunut, en mikään pappa. Vaatteeni istuvat eivätkä ole Citymarketista.

2. no cooperssa saan tuloksen "Erinomainen" ikäluokassa 20-28 vuotta. Syön hyvin, en tupakoi ja en käytä alkoholia, tanssin. Olen koulutettu ja hyvässä asemassa, ja todistettua älyäkin on.

Enempi ihmettelen miksi monet ikäluokkani naiset näyttävät niin turvonneilta, mikä ihme sen saa aikaiseksi, eihän me nuorina sellaisia oltu. Kyllä minä omanikäisen ottaisin, mutta kun he eivät vain jaksa, ei edes tanssia. Heidän pitäisi ottaa nuoremmista mallia, elämä jää vajaaksi jos lian aikaisin heivaa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.9.21 00:43:21

No suurin osa sunkin ikäluokan miehistä näyttää turvonneilta, joten vaikea kysymys. Hoikat ihmiset, niin miehet kuin naisetkin ovat nykyään vähäkynnessä. Mistä niitä sit löytää, jostain urheiluseuroista ehkä. Ja jos haluaa päälle älyä ja tutkintoa niin ööh enpä tiedä

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Linnikka 
Päivämäärä:   24.9.21 00:45:19

Iäkkäitten urheilulajeista, golf ym.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Noin 
Päivämäärä:   24.9.21 00:53:31

Haluatko tietää miksi? Minä olen pitkä urheilija. Ikä 40. Minulle urheilu kaiken aktiiviuran jälkeen on hyvää oloa. Kaikki tapaamani ikäisesi paahtaa henkihieverissä maratoonia, ultrajuoksua, hiihtoa jne. Minua ei vois enää vähempää kiinnostaa hampaat irvessä vetäminen ja varsinkaan kenenkään kuuskybäsen arvostelut rasvaprosentista.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Noin 
Päivämäärä:   24.9.21 01:01:36

Niin. Ja miksi ikäisesi on kaikki turvonneita plösöjä. No, ei ne ota nuoremmista mallia kun eivät ole enää nuoria. Ne on 60 hyväntähen. Se sinunkin täytyy hyväksyä, eikä kuolata 2kybäsiä. Sun ikäisistä suurin osa on iha tavallisia ihmisiä jotka hyväksyy ittensä tavallisina ihmisinä ja kailen huipuks osaa hyväksyä myös kumppaninsa. Mikäs sen parempaa (ainaki makkarissa) . Mitä muuta sä kaipaat?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   24.9.21 01:52:14

Minusta sun kannattaa laajentaa etsintöjä Suomen rajojen ulkopuolelle. Esim. tanskalaiset on pitkiä ja hoikempia kun suomalaiset. Lähde sinne tansseihin tai googleta jos löytyis joku akateemisten koripallonaisten kerho.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: N59 
Päivämäärä:   24.9.21 05:20:41

Voi että. Muuten täytän kriteerit, mutta olen sentin liian lyhyt.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   24.9.21 06:00:52

Miehet eivät ymmärrä miksi kuuvankrsänoravat eivät kiinnosta. Neurootikko näkee ympärillään vain ylipainoa ja arvostelee muiden ulkonäköä. Muut näkevät erilaisia ja -näköisiä ihmisiä. Terapia on myös vaihtoehto miettiä mitä pakkotoiminnot korvaavat.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.21 06:53:43

Koska sinusta ei ole hyväksi mieheksi kenellekään, niin uskon.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ohmi 
Päivämäärä:   24.9.21 07:03:55

Kukaan nainen ei etsi aloittajan kaltaista miestä, siitä se johtuu, että aloittaja ei löydä itselleen naista.

Aloittaja kai sängyssäkin vaatii 365/ 24/7 palvelua, pitää hyppiä ja piehtaroida kuin vuotias varsa. Ei aikuiset naiset ole jatkuvasti seksiä vonkaamassa, vähempikin riittää.

Siksi naiset sua karttaa, koska vaadit mahdottomia. Sulle ei rakkaus riitä, haluat näyttää maailmalle erinomaisuuttasi ja "upeita valintojasi", vaikka maailmaa ei kiinnosta pätkääkään. Sun on vaikea esitellä upeaa rakasta, jos saa ketään tuntemaan itseään rakastetuksi.

Jos haluat pitkäsäärisen naaraan, osta vinttikoira.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.21 07:29:04

Kukaan kuusikymppinen nainen ei näytä kaksikymppiseltä, ei luonto toimi niin. Googlaa "lihominen iän myötä" niin löydät aiheesta runsaasti tutkimuksia.

Ylipäätään mietin, etkö ole 60 vuodessa oppinut elämästä mitään? Jos luulet sellaisen asian kuin pituus vaikuttavan parisuhteeseen yhtään mitenkään. Sinä et ole ostamassa asuntoa vaan etsimässä kumppaniksesi toista ihmistä, jonka kanssa pitäisi löytää jonkinlainen henkinen yhteys. Nuorena tuollainen pintaliito menee vielä naisillekin läpi, mutta harva on tuollaisella henkisen kehityksen tasolla enää viisikymppisenä, onneksi.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   24.9.21 07:33:55

Kyllä minun täytyy sanoa samat sanat miehen kans.
Nämä ylipainoiset naiset vaan sanoo, että hyväksyn itseni sellaisena kuin olen!
Tosi on että missä ovat ne hoikat kuuskymppiset?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Pu 
Päivämäärä:   24.9.21 07:37:04

Täällä taas läskit tädit meuhkaa :D Miksi se on muka normaalia, että lihotaan ja lössähdetään? Miksi ei olla normaalipainoisia,ja aktiivisia? Ei ikä ole mikään tekosyy. Ite tiedän monta 60v jotka ovat kuosissa ja harrastavat liikuntaa. Toinen ääripää on sitten ne lössähtäneet mammat mitkä ei jaksa tehdä mitään ja kaikki paikat sattuu (koska ylipaino ja liikkumattomuus). Miksi miehen pitäisi haluta läski puoliso, jos itse pitää itsestään huolta??

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   24.9.21 07:38:33

Vielä lisätäkseni, kun vaan ei sytytä nää ylipainoiset.
Ymmärrän kyllä että täällä saa haukut, koska ne jotka isoimmin huutaa ovat juurikin näitä pulleita.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: moottori 
Päivämäärä:   24.9.21 07:39:52

Kypsempiä naisia löytää usein teatterista, hyväntekeväisyys- ja vapaaehtoistyön parista, käsityöpajojen harrastuspiireistä, kansalaisopistosta, rauhallisista liikuntaharrastuksista kuten pilates jne.

Kun arvioit ikäisiäsi naisia niin osaatko ottaa huomioon iän? Naisten hormonitoiminta tekee pyöreät muodot myös niille hoikille naisille. Kun 60-vuotias ei koe enää tarvetta käyttää ihonmyötäisiä trikoopöksyjä tuodakseen pyllynsä esille niin jo pelkästään suorien housujen käyttö saa näyttämään paksummalta kuin tyttärensä.

Minä voisin olla etsimäsi muuten mutta en (enää) ole urheilullinen. Olen juossut kellon kanssa kilpaa ruuhkavuodet enkä enää halua. Olen nostellut painoja, kantanut lapset ja kauppakassit eikä kuntosalin kylmä rauta tunnu hyvältä. Lyöntien suuntaa ja pituutta en onneksi ole koskaan joutunut arvioimaan enkä opetella väistämään vasenta koukkua. Sen sijaan pelin taktiikkaa olen harjoitellut ja paljon kun on pitänyt saada sijoitettua joukkue tasaisesti päiväkotiin, kouluun, ruuan valmistukseen, siivoamiseen ja vielä pitää isovanhemmat farmissa pelikuntoisina.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.9.21 07:43:48

Ai saakeli, nyt on kyllä pakko antaa jo 2/5. Ettei ole vaatteet Cittarista. XD

t. 52, 176/67 ja juoksen Cooperissa enemmän kuin sinä - etkä kelpaisi missään tapauksessa, koska ylimieliset mulkut ei kiinnosta

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   24.9.21 07:48:32

Oletko laskenut mikä prosenttiosuus ikäisistäsi naisista ylipäätään on yli 170-senttisiä?

Jos tuntuu mahdottomalta löytää juuri sellainen kumppani, josta haaveilet, voi aina miettiä voisiko jostain ominaisuudesta joustaa. Jos ei pituudesta ja ulkonäöstä, ehkä koulutuksesta tai sukupuolesta? Toinen vaihroehto on jatkaa etsintää mutta varautua siihen että juuri kuvailemasi henkilön (joka on lisäksi kiinnostunut juuri sinusta) löytäminen ei ehkä onnistu.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Jaxuhali 
Päivämäärä:   24.9.21 07:51:18

Kokeile jostain suomenladun järjestämästä ryhmästä. Melontakurssi, sienikurssi, vaellus yms. Siellä olen näitä varttuneempia urheilullisia tavannut. Mutta painoa nyt tulee iän myötä toisille ja keho muuttuu muutenkin. Jos rasvat on alhaalla ryppyisyys näkyy selvemmin. Lisäksi lesket ja eronneet enää harvoin etsivät kumppania ulkonäön perusteella. Kyllä se yhteinen sävel pitäisi olla ykkösenä. Tai sitten asuvat erillään koska ei haluta enää jakaa koko elämää toisen kanssa.
Mutta voihan maailmassa olla sinulle täydellinen 50-60 v. Pitkä urheilullinen hoikka/normaalipainoinen nainen. Joille nuo kriteerit määrittelevät elämän. Lisäksi hän pukeutuu Hugo bossiin ja chaneliin sekä käy väitöskirja tilaisuuksissa arvioimassa muiden töitä. Ehkä se onkin professori? Poliitikko joku hallintotieteen maisteri? Museoissa on myös ihmeellistä porukkaa sieltäkin kannattanee katsoa. :-) tsemppiä syksyyn! Kyllä niitä on itsekin tiedän muutaman mutta molemmat ovat edelleen naimisissa. Enkä usko että ovat mihinkään vaihtamassa. Myös muusikot, viulistit, sellistit ja näiden aineiden opettajat tulee mieleen. Useimmat tosin ulkomaalaistaustaisia. Näyttäviä naisia kyllä.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.9.21 07:52:23

Rupea juttusille jokaisen naisen kanssa, joka katselee sinua sillä silmällä ja pysähtyy kaupan ovelle "sinua odottamaan". Näet ainakin onko se totta vai kuvitelmaa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Juu ei 
Päivämäärä:   24.9.21 07:54:49

ohmi on oikeassa. Vaadit liikaa ja korostat hirveästi omaa asemaasi ja "erinomaisia" valintojasi. Vaikutat pinnalliselta ja leuhkalta ja se jos mikä työntää naisia pois.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   24.9.21 07:58:03

Nyt tuli kyllä veikeä aloitus :-D
Kannattaa pysyä tuossa kuplassa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.21 07:58:15

zäkä, niinpä, voi olla että odottavat omaa miestään ja katsovat vain takaisin kun aloittaja mittailee katseellaan...

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   24.9.21 08:03:58

Lähettäjäzäkä
Päivämäärä24.9.21 07:52:23

Rupea juttusille jokaisen naisen kanssa, joka katselee sinua sillä silmällä ja pysähtyy kaupan ovelle "sinua odottamaan". Näet ainakin onko se totta vai kuvitelmaa.

^ Tämä! Koska selvästi nuoremmat naiset kuolaavat päästä merkkikaupan vaippojasi vaihtamaan, miksi ihmeessä et toteuttaisi heidän fantasiaansa?

Minä urheilen myös, ja tunnen henkilökohtaisesti paremmin kaksi ultrajuoksijaa, tuollaisia iäkkäämpiä patuja nekin, ja täysiä narsisteja kumpikin. Liekö sattumaa? Tosin ovat joutuneet kelpuuttamaan huoltajikseen ihan tavalliset naiset, mikä lie ettei upeat urheilijattaret ole tarttuneet tilaisuuteen pyydystää moisia saaliita.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Jaxuhali 
Päivämäärä:   24.9.21 08:06:05

Pitääkin vielä kommentoida :-) olen akateeminen alle 50v. Mutta itse tykkään enemmän fiksuista karhumaisista duunareista. Koulutuksella ei ole väliä itselleni. Itseasiassa en ole ikinä ollut kiinnostunut yhdestäkään yliopistolla tapaamastani miehestä. Minua sytyttää erilaisuus. Mutta toistetaan tosiaan hakevat itsensä kaltaista seuraa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Nainen 59 
Päivämäärä:   24.9.21 08:07:35

Ymmärrän että aloittajan kriteereillä on vaikea löytää kumppania.
Annan Sinulle neuvon. Henkinen yhteys on se tärkein, mitä väliä on painolla, pituudella tai koulutuksella.
Näin se menee, muuten olet loppuikäsi yksin.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   24.9.21 08:16:53

Viiden kympin jälkeen vain niille urheilullisillekkin monesti alkaa kertyä pyöreyttä. Tiedän monia, jotka harrastavat edelleen aktiivisesti liikuntaa ja syövät hyvin, mutta vartalo muuttuu. Ovat toki normaalipainoisia, mutta eivät hoikkia.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Klo 
Päivämäärä:   24.9.21 08:19:36

Kuivat maratoonarit ei kiinnosta tällä palstalla edes vanhoja naisia. Miehellä on suotavaa olla hevonen tai kaksi, hevosmiestaitoja ja alkeellinen kyky olla halventamatta ikäisiään naisia.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.9.21 08:26:55

Ongelma on tilastollinen. 170 cm on tuossa ikäluokassa 10 cm keskipituutta pidempi. Vaihdevuodet eivät väistämättä lisää painoa, mutta tilastollisesti usein. Kun aloittaja on näillä reunaehdoilla rajannut itselleen kelpaavan porukan, niin heitä vain on olemassa melko pieni lukumäärä. Ja sitten vielä luonteeltaankin natsaavan pitäisi kävellä sattumalta vastaan. Lottoa harkinnut?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Vanha romu 
Päivämäärä:   24.9.21 08:27:45

No jestas nytpä tiedän olevani harvinaisuus, yhdellä sentillä meni yli pituusrajasta. Normaalipaino on paha vaatimus nykyisin. Mullakin vaihdevuodet tuo haastetta kun energiataso liikkumiseen vaihtelee aika paljon sattuneesta syystä.
Mua ei kyllä tosiaan löytäis mistään koska olen puutarhaihminen ja viihdyn kotona ja metsässä...jos vaikka olisin miestä vailla. Tässä iässä miehet ei ole ikävä kyllä listassa ykkösenä enää.

Pahoja vaatimuksia on kyllä
Urheilullisen voi tulkita vaikka niin että on urheillut ikäkausikisoissa ja vetää lenkkiä edelleen...
Mitähän tuo " hyvin koulutettu" tarkoittaa
Koiraihmisiä taitaa olla aloittaja

Ja miten löytää aloittajan etsimä helmi?
Miten ois lento- tai koripallokatsomosta...tai eronneet ekonomit - kerhosta

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Manse 
Päivämäärä:   24.9.21 08:28:13

Miten ihmiset menevät näin helposti provoon

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.21 08:47:14

Eli suomennettuna haluat luvan deittailla 40 vuotiaita kun olet sen jo päättänyt. Suomi on vapaa maa, anna mennä.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   24.9.21 09:05:00

53v., 175/65, ex-kilpaurheilija, maisteri ja juoksen coopperissa enemmän kuin aloittaja. Ja ei, ei kiinnosta taatto, joka arvostelee ihmisten ulkonäköä tuolla tavalla. Kymmenen vuotta aloitajalle lisää ja olet hoivattava.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   24.9.21 09:14:47

Tässä näkyy tämä ero että vaari-ikäiset vapaat miehet katsovat vain ulkonäköä, ja ne harvat samanikäiset vapaat naiset eivät niin syty tiukkiskriteereihin. Kun totuus on ettei kukaan nainen jää miehiä kauppojen tuulikaappeihin iskemään! Ihana ajatus.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: 33 
Päivämäärä:   24.9.21 09:35:53

Mielestäni kuka vaan saa deittailla minkä vaan ikäistä, kunhan molemmat on niin pitkällä aikuisuudessa että osaa tehdä järveät päätökset. Kyllähän piäd nvähän outona jos 30v on 60-vuotiaan kanssa, mutta mikäs siinä kun aikuisia kummatki.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   24.9.21 10:19:17

Jumaliste. Nyt loppui ainakin minulta pysähtely kaupan oven lähettyville puhelinta kaivamaan tai odottamaan että mies siirtää auton lähemmäs.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   24.9.21 10:23:37

Hassua, miten pituus on kynnyskysymys. Meillä on miehen kanssa pituuseroa yli 25 cm, eikä ole pahemmin haitannut. Hän on 193, minä 167, eikä ole pahemmin arjessa näkynyt tämän 20 vuoden aikana. :D

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   24.9.21 11:16:14

Olen jo pitkään pohtinut, mitä tapahtuu keski-iän ylittäneen miehen päässä. Jotenkin osa näistä urhoista tuntuu uskovan, että ihan joka ikinen nainen haluaa heitä, tai yrittää iskeä. Oli se sitten asiakaspalvelija, joka hymyilee ja toivottaa hyvää päivänjatkoa kohteliaasti, naapuri, joka tervehtii, tai vain ohikulkija, jolla sattuu olemaan ns. pitkät päällä, eli erehtyy katsomaan heitä.

Ja tämä ilmiö saattaa tapahtua aikaisemmin ihan normaaleillekin miehille. Meillä oli yksi tapaus tyäpaikalla. Alun perin oikein asiallinen, mukava ja kohtelias mies. Sitten kilahti 50 mittariin, ja yhtäkkiä hän näkikin iskeviä naisia joka paikassa. Jopa meidän oma aulaementä kuulemma yritti liehietellä. Ja ruokalähetti. Ja it-tukinainen. Ja kaikki työkaverit... Mainittakoon, ettei tämä herra muuttunut myöskään yhdessä yössä Brad Pittiksi, vaan oli edelleen tukeva ja kaljuuntuva, ja pukeutui setävaatteisiin. Itsetunto silti kasvoi potenssiin sata.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.21 12:42:13

Mun on vaikea uskoa, että aloitus on mitään muuta kuin jonkun trolli.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   24.9.21 12:50:08

Kävin kaupassa, isohko market. Ei kukaan pyytänyt treffeille tuulikaapissa eikä edes parkkiksella. Öögailin tiiviisti mutta ainakaan aloittaja tai hengenheimolaisia ei siihen sattunut. Ikävää. Ehkä vain huonoa tuuria? Vai olisiko pienempi kauppa otollisempi? Harmi ettei ole kioskeja mihin mennä törmäilemään vapaisiin baareihin.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.21 12:52:29

Voi tulla aloittajalle yksinäinen vanhuus. En pidä asenteestasi, ylennät itseäsi.
Enkä ymmärrä mitä väliä, jos korkeakoulutettu ostaa vaatteensa Citymarketista.
Enkä usko, että sinä miehenä edes tiedät mistä jonkun naisen vaatteet on ostettu.
Aloittajan kannattaisi kasvattas itseään henkisesti ja unohtaa toi liika ulkomuotoon tuijottelu.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.21 12:53:27

Olen 42v, pitkä, hoikka, urheilullinen nainen, ja voin infota aloittajaa, että ne nelikymppiset naiset katselevat kuusikymppisiä miehiä vain selvittääkseen, miksi se isin ikäinen setämies tuijottaa. Miettien, onko kyseessä joku perhetuttu, naapurinsetä, entinen opettaja jne. Kiusallista. :D

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Uhb 
Päivämäärä:   24.9.21 12:55:00

Tätini on itse asiassa tuollainen. On leski, eli periaatteessa vapaa. Tosin ei etsi ketään ja sanoi ettei ketään miestä ainakaan samaan talouteen enää koskaan ota asumaan. Että noin 40 vuoden avioliitto riitti hänelle.

Toki mieli voisi muuttua, jos oikeasti rakastuisi. AP vaikuttaa niin pinnalliselta, etten usko kenenkään häneen rakastuvan.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.9.21 13:02:09

Voi teitä kanssa sisaret, onhan teilläkin mies ihanne,
Ei varppina kelpaa kuka vaan.
Eihän tämä aloittaja ole loukannut
Ketään kommenteillaan,
Mutta miten on teidän kommentit?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: garderoobi 
Päivämäärä:   24.9.21 13:31:02

voisiko aloittaja kertoa, mistä hän ostaa vaatteensa?

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.21 14:01:37

Tuo aloitus on naisen kirjoittama provo, joka peilaa sitä alkuviikon artikkelia lihavien deitti syrjinnästä.
Tuntuu kuitenkin osuvan ja lujaa joihinkin :)

Tää oli paras kohta

"Jos lasken rimaa 40 vuoteen, niin sitten alkaa löytymään" :D

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: 176/64/51 akat. 
Päivämäärä:   24.9.21 15:16:17

Olen juuri saanut omaishoidettua vanhempani ja saanut omaa aikaa ja varsin riittävästi varoja tehdäkseni elämän mukavaksi. Olisiko n 15v vanhempi mies oikea valinta kun juuri on päässyt vaipanvaihdoista ja raivokohtauksista? Ainakin pitäisi varmistua että hänellä on riittävästi omaa omaisuutta että hän saisi palkattua hoitajan itselleen kun se aika tulee.

En usko että haluaisin myöskään miestä joka on kovin kiintynyt omiin harrastuksiinsa ja vaatisi minua niihin osallistumaan, etenkään omien harrastusteni kustannuksella. Toki jos hän haluaisi käydä lavatansseissa yksinään ja minä voisin sillä välin käydä issikkavaelluksella niin mikä ettei. Tai että hän kävisi juoksulenkillä kun minä pelaan tennistä ystäväni kanssa.

Absolutismikin kalskahtaa hivenen turhauttavalta kun itse olen viiniasiantuntija ja matkustan jonkin verran varta vasten niitä maistelemassa.

Joka tapauksessa uskallan ajatella että sinun elämäsi on jäänyt vajaammaksi kuin minun. Kas kun se lopullinen syy sille etten laita tähän mailiosoitettani on se että minulla on oma rakas aviomies jonka kanssa edelleen synkkaa, ja lapset sekä lapsenlapset . Ja kuitenkin myös sitä omaa aikaa ja mahdollisuus tehdä sitä mitä haluan.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   24.9.21 15:21:06

"Olen 42v, pitkä, hoikka, urheilullinen nainen, ja voin infota aloittajaa, että ne nelikymppiset naiset katselevat kuusikymppisiä miehiä vain selvittääkseen, miksi se isin ikäinen setämies tuijottaa. Miettien, onko kyseessä joku perhetuttu, naapurinsetä, entinen opettaja jne. Kiusallista. :D"

Juuri tuo! Vielä kun maski peittää puolet nasmasta niin siinä miettii että onko tuo nyt se vai tuo vai se yksi sieltä, tervehtiä vai ei. Vaikea kuvitella että kukaan sen takia tuijottaisi että niin puoleensa vetävä ja komea olisi. Ennen sitä oudosti käyttäytyvään/huomiota muuten herättävään silmänsä hetkeksi sijoittaa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: voiei 
Päivämäärä:   24.9.21 15:37:19

Näin korona-aikana on kyllä välillä tullut tuijotettua ihmisiä, pahoittelut siitä. Maskin takaa on tosiaan äärimmäisen vaikea tunnistaa tuttuja, joten joutunut hetken katsomaan, ettei mene vahingossa ihan ventovieraille puhumaan. Noh, en vastaisuudessa katsele, koska joku setämies näköjään ottaa senkin iskuyrityksenä.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   24.9.21 15:49:28

Kiitos, olipa mielenkiintoisia ja osin provosoituvia kommentteja, mutta hyvä niin :-)

Pitkän naisen haluan sen takia, että kokemukseni mukaan pituuseron olisi hyvä olla alle 20 cm - se on molemmille mukavampaa niin, kun askeleet sopivat yhteen ja suudellessa molemmat yltää paremmin. Kävelykin on yhtä juhlaa.

Hyvin koulutetun naisen haluan sen takia, että he ovat useimmin viisaampia ja harkitsevampia, sekä heidän kanssa voi keskustella syvällisemmin. Suhde onnistuu paremmin. Toki yksilökohtaisia eroja on, mutta en kykene seulomaan monia läpi, deittailusta tulisi päätyö :-/

Kiitos kaikille vastanneille, kyllä tuolta vastausten joukosta löytyi hyviä vinkkejä jota kautta voin onnistua saamaan ikäistäni hyvää seuraa.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   24.9.21 15:50:37

Onpas listaa. Onnea etsitään.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.21 15:57:48

Mene paikkoihin missä ihmiset elävät terveellisesti niin ehkä ikäiseksi on siellä säilynyt. Huomaan että baarissa ym näen huonoiten voisia ihmisiä . Lenkkipoluilla ja urheilutapahtumista parhaiten säilyneet löytyy.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   24.9.21 18:22:57

"Ylipäätään mietin, etkö ole 60 vuodessa oppinut elämästä mitään? Jos luulet sellaisen asian kuin pituus vaikuttavan parisuhteeseen yhtään mitenkään."

Jos nyt pysyttäisiin kuitenkin sen verran totuudessa, että kyllähän se nyt vaikuttaa ihan helvatisti. Ja etenkin naisille. Kokeilepa vaikka joskus lukea täältä joku silloin tällöin toistuvista "Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa"-topista. Noin yhdeksän kymmenestä ei voisi.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: joojoo 
Päivämäärä:   24.9.21 18:49:05

Kyllä meitä pitkiä ja hoikkia tai normaalipainoisia, urheilullisia, koulutettuja ja sivistyneitä naisia löytyy. Ihan omasta ikäluokastasi. Sun tekstistä valitettavasti huokuu naisviha ja pikkumainen luonne mikä ei ole lainkaan viehättävää. Siksi susta ei kiinnostuta. Sanalla sanoen, olet ankeuttaja. Vähän nöyryyttä ja sydämen sivistystä veisi homman paremmin maaliin.

"Enempi ihmettelen miksi monet ikäluokkani naiset näyttävät niin turvonneilta, mikä ihme sen saa aikaiseksi, eihän me nuorina sellaisia oltu. Kyllä minä omanikäisen ottaisin, mutta kun he eivät vain jaksa, ei edes tanssia. Heidän pitäisi ottaa nuoremmista mallia, elämä jää vajaaksi jos lian aikaisin heivaa."

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   24.9.21 19:00:14

Olisin kohderyhmäsi, niin iän, pituuden, painon kuin urheilullisuuden puolesta, mutta oken onneksi naimisissa. Ja jos en olisi, niin en miestä etsisi. Kun meillä naisilla on ruuhkavuosien jälkeen usein omien vanhempien auttamista, niin minullakin. Ja vapaa-ajalla pitää harrastaa liikuntaa ;)

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.9.21 19:14:15

Kyllä täytyy vielä miestä puolustaa,
On täällä todella katkeroituneita ja varmasti salaa parisuhteeseensa kyllästyneitä naisia,
Mutta eivät uskalla sitä myöntää.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.9.21 20:45:17

Joo jokaisella on makunsa että millaiset ihmiset sytyttää. Mutta aloittajalla on hyvin ylimielinen asenne joka paistaa näytön läpi Norjan vuonoille asti. Kuka haluaa ylimielisen ihmisen kumppanikseen?

Itsekin toivoisin että tuleva kumppanini olisi vähintään 10 cm mua pidempi ja ulkoilee eli on semi peruskunnossa. Tai edes vähän mua pidempi. Urheilija ei tarvitse missään nimessä olla, sellaisen kanssa mulla tuskin olisi mitään yhteistä. Mutta sitäkin tärkeämpää on se, mitä pään sisällä liikkuu, onko ihminen kykenevä keskusteluihin ja onko mitään tunnetasoa rinnan alla. Kaikki ulkoinen komeus rapistuu siinä vaiheessa kun se ulkoisesti täydellinen ihminen on sisältä täys mulkero.

Mutta oon kyllä huomannut kuinka tärkeää se ulkonäkö ja kropan muoto on ihmisille nykyään. Monille menee ulkonäkö kaiken muun edelle. Mikäs siinä, jos pää saa kumppanilla olla pahvia, kunhan on kaunis katsella ja esitellä... ;)

Terveisin tavallinen, normaalipainoinen nainen

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: pööp 
Päivämäärä:   24.9.21 20:56:22

En jaksanut lukea kuin aloituskirjoituksen, mutta kirjoitusvirheet ovat nounounou. Opettele ensin kirjoittamaan oikein, niin saattaa tärpätä sellaisilla sivustoilla, missä kirjoitellaan.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: niin no 
Päivämäärä:   24.9.21 20:57:10

Hollannista.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   24.9.21 21:17:15

"Mutta sitäkin tärkeämpää on se, mitä pään sisällä liikkuu, onko ihminen kykenevä keskusteluihin ja onko mitään tunnetasoa rinnan alla. Kaikki ulkoinen komeus rapistuu siinä vaiheessa kun se ulkoisesti täydellinen ihminen on sisältä täys mulkero."

Juuri tämä. Pitkä ja normaalipainoinen tarvitsee olla että on hyvä elää ja tanssia yhdessä, ja sivistystä että kykenee hyvään keskusteluun. Tunnetasojen kohtaamiset näkee sitten kun on tavattu, ei niitä aiemmin voi tietää. Mulkero on potkaistu pois jo, nyt on paremman vuoro.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.9.21 22:16:31

Sivistystä ja sivistymättömyyttä on kaikissa koulutustasoissa. Se todistus ei kerro yhtään muuta kuin sen, kuinka ihminen on siihen koulutukseen panostanut.

Yhdessä hyvään elämiseen ja tanssimiseen pituutta ja vartalon muotoa tärkeämpää on juuri nämä " sitäkin tärkeämpää on se, mitä pään sisällä liikkuu, onko ihminen kykenevä keskusteluihin ja onko mitään tunnetasoa rinnan alla". Ulkoinen kuori on lopulta vain kuori. Mutta sitä ei näe ihminen, jolle kuori on parinvalinnassa ykkös asia.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Jaxuhali 
Päivämäärä:   24.9.21 22:24:25

Tanssikursseilla käy paljon enemmän naisia ainakin täälläpäin ja miehiä tarvis olla lisää. Sinne vaan jos löytyis joku tanssitettava.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: Isä 
Päivämäärä:   24.9.21 22:37:48

Kuuntele Haloo Hellsinkin Kuussa tuulee.

  Re: Miten löytää pitkä urheillullinen nainen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.21 22:52:52

Vaikka olen 60 v, pitkä, hoikka, urheilullinen, katseen kestävä, koulutettu ja vielä varakaskin nainen en ikinä kiinnostuisi miehestä, jolla noin pinnalliset vaatimukset kumppaninhaussa. Onnea etsintään, voi olla loppuelämän tehtävä. Oman duunarin varustettuna hyvällä sielunsivistyksellä ja lempeydellä löysin vuosi sitten ja olen onnellisempi kuin koskaan. Mulla on nyt mies eikä mikään mikkihiiri

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.