Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.21 20:07:08

Netissä tuli kyseisen puljun mainos vastaan äsken ja tekisi mieli tilata näin monen vuoden jälkeen taas jotain. Mutta mikä on tuotteiden laatu? Mitä kannattaisi tilata? Meikeistä en ole kiinnostunut, mutta entäs muut?

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.21 20:08:44

Hyviä on, esim vartalovoiteet ja suihkugeelit.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.21 20:12:59

Eli rasvan ja suihkugeelin uskaltaa ainakin pistää tilaukseen. Entä toimiiko hiustuotteet kuiville hiuksille? Ja kasvojenhoitotuotteet kuivalle naamalle? En viitsisi tilata, jos niistä on vain huonoja kokemuksia.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   22.9.21 21:32:33

Mä tilaan sieltä aina vartalovoiteet, suihkugeelit, hoitoaineet ja kasvovoiteet. Kasvovoiteista löytyy yövoide, päivävoide ja silmänympärysvoide sekä seerumi. Kaikki olleet mielestäninhyviä. Ja pari hajuvettäkin tilannut.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   22.9.21 21:43:33

Mä oon tilannut sieltä jo pitkään ihonhoitotuotteita, jotka on toiminu tosi hyvin herkällä iholla!

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   22.9.21 21:46:29

Jatkoksi vielä, että siellä niiden sivustolla saa tehtyä ihonhoitoanalyysin, jonka avulla löytää sopivia tuotteita.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Zxcv 
Päivämäärä:   22.9.21 21:48:52

Meillä äiti ja sisko tilasivat kun olin nuori.
Nykyään tuntuu ettei siellä ole mitään mitä tilata.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.9.21 07:01:26

Vilkaisin pitkästä aikaa YR:n sivuja topan innoittamana ja hintataso on ainakin noussut viime näkemästä. En ole tilannut sieltä hetkeen, koska siirryin pääasiassa Dermosilin asiakkaaksi.

Rocherin hius- ja vartalotuotteet olivat/ovat ihan huippuja, jemmassa on edelleen muutama puteli odottamassa vuoroaan. Käsivoiteista ja huulirasvoista tykkäsin myös. Meikkipuolelta ripsivärit ja kynsilakat ovat nekin tosi hyviä ja kestäviä. Tilaajalahjaksi saadut kasvoseerumit ja voiteet ovat nekin osoittautuneet päteviksi.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.21 07:07:37

Mulla meni maku dermosiliin kun tajusin että kuorinta-aineen rakeet olivat MUOVIA :/

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: My 
Päivämäärä:   23.9.21 07:13:01

Dermosilin shampoot ja hoitoaineet on ainakin huonoja

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   23.9.21 19:12:09

Ehdottomasti suosittelen tilaamaan! Tuoksuja itse tilaan ja paljon muuta.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Be 
Päivämäärä:   23.9.21 23:46:21

Mä olen tykännyt tuotteista.. äitini aikoinaan tilasi ja nyt minä tilaan äidillekin. Shampoot, käsisaippuat jne. Rasvoja en käytä. Siellä on yks shampoo mistä en luovu ikinä, sellanen vihreä pullo - idmy planet lukee siinä. Sitä saa myös tiivisteenä nykyään.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.9.21 23:59:08

YR:n tuoksut <3 Lisäksi se voidemainen shampoo ja lämpösuojalla varustettu hiuksiinjätettävä ovat täyttä rakkautta! Myös hoitoineet toimii erinomaisesti. Mulla alkoi hiuksilla uusi elämä noiden tuotteiden jälkeen.
Viimeisimpänä tilasin sieltä päänahan kuorinta-aineen eikä siitäkään ole valittamista. Tykkään!

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.21 02:34:46

"Mulla meni maku dermosiliin kun tajusin että kuorinta-aineen rakeet olivat MUOVIA :/"

Punainen appelsiini Vartalon kuorintavoide "Kuorivat rakeet ovat biohajoavaa selluloosaa."

Kaura Vartalon sokerikuorinta "Ihon kuorinta kotimaisella kauralla
Ihon kuorintaan tarkoitettu Dermosil Kaura Vartalon sokerikuorinta sisältää tehokkaasti kuorivia sokerikiteitä sekä runsaasti kosteuttavia ja hoitavia ainesosia. Kuorintavoide on vegaaninen."

Mikähän kuorinta on muovia?

Dermosilila on nykyään tehdas Suomessa ja muutenkin työllistävät suomalaisia. Kyllä ihmetyttää tarve ostaa ulkolaista ylihintaista moskaa sillä verukkeella että suomalaisen sarjan joku tuote ei ole miellyttänyt niin tokihan sitten levitetään suomalaisesta merkistä pahaa sanaa. Onko ne YR kaikki tuotteet täysin luonnonmukaisia, biohajoavia,vegaanisia ja mitä vielä ettei niistä löydy yhtään huonoa sanaa?

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.21 18:27:14

Tilattiin ystävän kanssa 16.9 sieltä paketit ja ystäväni on saanut jo viime viikolla omansa, mutta omastani ei ole mitään kuulunut eikä missään lue, että sitä oltaisiin edes lähetetty. Perjantaina laitoin lisää tuotteita tilaukseen ja en saanut sieltä mitään vahvistusta sähköpostiin. En voi kyllä suositella. Ystäväni kuitenkin kehui kaikkia tuotteita mitä oli tilannut. Itsekin olisin halunnut saada sieltä sen shampoon, hoitoaineen, hiusmaskin ja jätettävän hoitsikan sekä pari voidetta kasvoille, ihorasvaa, misellikasvoveden ja pari uutta tuoksua.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.21 18:38:04

Ai onko firma vieläkin hengissä!

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.9.21 07:12:07

"Tilattiin ystävän kanssa 16.9 sieltä paketit ja ystäväni on saanut jo viime viikolla omansa, mutta omastani ei ole mitään kuulunut eikä missään lue, että sitä oltaisiin edes lähetetty. Perjantaina laitoin lisää tuotteita tilaukseen ja en saanut sieltä mitään vahvistusta sähköpostiin. En voi kyllä suositella."

Olen tilannut YR:ltä tosimonta kertaa ja aina saanut pakettini. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kysy ovatko tilauksesi edes tulleet perille, kun et ole saanut niistä vahvistusta.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Nipa 
Päivämäärä:   28.9.21 09:10:26

Miesystävä toikin vähän aikaa sitten mummonsa jäämistöstä kymmenen vuotta vanhoja Yves Rocherin rasvoja ym puteleita.. pienen keskustelun jälkeen suostui heittämään ne roskiin.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   28.9.21 10:16:46

Mä oon tykänny noista suihkutuotteista, mutta myös dödöistä ja vedenkestävä kajal-kynä, sellainen kierrettävä, on ihan huippu!

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   28.9.21 10:38:44

Ai ne on pystyssä vielä ja jopa toimintaa Suomessa. Yllättävää. Olen aina mieltänyt puljun teinien ja hyvin nuorten aikuisten suosikiksi. Itse en enää tilannut täysi-ikäiseksi tultuani. Joskus hyyyvin kauan sitten sieltä sai sitä Chevrefeuille parfyymiä tilaajalahja osti mitä tahansa. Tämän päivän hajujen joukossa olisi ihan kiva arkituoksu. Vieläköhän sitä saa? Tosin aika moni parfyymien valmistaja muuttelee tuoksujensa koostumusta eli ei välttis ole enää sama kuin silloin.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   28.9.21 11:02:52

Minkähän ikäinen heh mahtaa olla jos pitää Rocheria teinien kauppana? Sitähän se nimenomaan ei ole, nykyteinit suosivat aivan muita brändejä ja merkkejä. YR on heidän äitiensä ja isoäitiensä juttu.

Alkuperäistä Chevrefeuille-tuoksua (oli muuten tosi ihana hajuvesi) ei ole saanut enää moniin vuosiin. Uudistettu versio oli jokusen vuoden markkinoilla, mutta sillä ei ollut juuri muuta yhteistä originaalin kanssa kuin nimi.

  Re: Kannattaako tilata Yves Rocherilta?

Lähettäjä: Maya 
Päivämäärä:   28.9.21 11:07:23

Muutama vuosi sitten täällä oli aina aloitus YR:n kampanjasta, jossa sai tilata tuotteita edullisesti, kuka sennuista vielä muistaa? Ale koodi oli täällä jaossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.