Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: Jäätävä tukka 
Päivämäärä:   11.4.21 23:14:02

Tosiaan.. mulla on n. Puoleen selkään ylettyvät hiukset ja tosi paksut. Ongelmana on, että luonnonkiharat hiukseni eivät jaksa kihartua päältä, koska hiukset ovat niin painavat niiden paksuuden vuoksi. Mulla tulee siis tuolta niskasta alemmista hiuksista melkein korkkiruuvikiharaa mutta päältä useimmiten ihan suorat. Olen koittanut vähän noudattaa tätä kuuluisaa curly girl metodia ja laitan jätettävää voidetta hiuksiin suihkun jälkeen ja muotoilu geeliä ja puristelen hiuksia, jolloin kihartuu jonkin verran myös päältä. Sitten kun jätän kuivumaan tai ploppaan niin ne suoristuu taas päältä..

Näkisin ainoaksi ratkaisuksi hiusten leikkaamisen kerroksittain, mutta kun olen tätä ehdottanut kampaajille, he sanovat sen olevan huono idea koska hiukset ovat niin pitkät, näyttäisi kuulemma vähän tyhmältä.

Onko siis mitään vinkkejä mitä voisin tehdä jottai hiukset jaksaisivat kihartua myös päältä? Onko kellään kokemuksia energialeikkauksesta? Miten lopputulos eroaa perus kerrostamiseen?

  Re: Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   11.4.21 23:18:50

Erikoista. Olen itse kampaaja ja olisin ehdottanut tuota kerrostusta. Sillä saa usein kivasti juuri korostettua luonnonkiharaa. Ehdotan että kysyt joltain toiselta kampaajalta. Jos on tosi paksu tukka niin ei ole ongelmaa kerrostaa vaikka olisi noin pitkä.

  Re: Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   11.4.21 23:41:59

Ehkä nämä kampaajat eivät osaa leikata kiharaa tukkaa, joten siksi se näyttäisi heidän mielestään typerältä. Eikös nykyään ole ihan sellaisia kampaajia, joiden erikoisalaa on kiharien hiusten leikkaaminen? Etsisin sellaisen.

  Re: Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   12.4.21 21:19:06

Kerrostaminen on se juttu.
Ei tarvitse paljonkaan kerrostaa ja alkaa kihartua hyvin.
Hyvät tuotteet ja ei föönausta.

  Re: Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: Juulia 
Päivämäärä:   12.4.21 23:50:03

Kerrostaminen ehdottomasti! Itsellä pepun päälle ylettyvät kiharat hiukset ja kerrostaminen saa ne näyttämään paljon paremmalta!

  Re: Te jotka tiedätte jotain kiharasta hiuksesta!!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.4.21 08:01:42

No tuota, sanoisin kyllä itse että ei se kerrostaminen ole automaattisesti hyvä juttu.
Itselläni on pitkät, paksut luonnonkiharat hiukset ja kerran on leikattu kerrostetusti. Juu olihan se hieno kun lähdin kampaajalta mutta suihkun jälkeen ei enää ollutkaan :D

Latvat kääntyivät ulos kiekuralle sieltä täältä pitkin päätä, joka aamu piti erikseen käyttää aikaa kihartamiseen näyttääkseen ihmiseltä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.