Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hus ylilääkäri:”Talo alkaa olla täynnä”

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   3.3.21 22:15:32

Voitteko ihmiset nyt vaan vältellä muita ihmisiä ja noudattaa sääntöjä. Eiköhän kaikki halua tästä tilanteesta pois mahdollisimman pian

Re: Hus ylilääkäri:”Talo alkaa olla täynnä”

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.3.21 22:17:15

Täällähän tätä kannattaa neuvoa, koko Suomen kansa lukee hötönettiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.21 06:32:19

Tuntuu vähän siltä, että koko Suomi ei lue yhtään mitään, kun katselee ihmisiä kaupoissa ym.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.21 06:32:53

eikä kuuntele uutisia eikä mitään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.3.21 06:38:12

Todella pelottavaa :( ylilääkäri sanoi että jos potilaita tulee samaa tahtia vielä muutama viikko ei kaikki mahdu sisään!! Eli nyt ollaan todella siinä vaiheessa että pitää alkaa toimia. Meillä ei voida mennä siihen tilanteeseen että hoitoon pääseviä potilaita valikoilaan; työttömät ja köyhät kuolemaan terveyskeskusten vuodeosastoille..?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   4.3.21 07:42:17

Mun mielestä tilanne on viime aikoina huonontunut ainakin välimatkojen pitämisen suhteen. Viikon sisään on kassajonossa molemmilla kauppareissuilla tullut seuraava niskaan jonottamaan. Samoin kun rullaportaisiin mennessä hidastin askelia että saan välimatkaa edelliseen niin eikös sieltä "jonon ohi" ryysää joku pälli mun ohi sen edellisen niskaan jonottamaan. Tämän tyypin kaveri sentään huomasi kaverinsa idioottimaisuuden ja meni itse kiltisti jonon perälle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.