Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lidl työnantajana

Lähettäjä: Työtä etsimässä 
Päivämäärä:   3.3.21 16:57:16

Minkälaista on työskennellä Lidlin myymälässä? Onko sillä vielä yhtä huono maine kuin menneinä vuosina?

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   3.3.21 17:05:49

Se huono maine oli kyllä niin keksittyä. Itse olin siellä joskus 2004-2005 ja meidän myymälässä oli huippuporukka töissä, ei siellä huono ollut olla. Naapurimyymälässä ei ehkä ollut niin hyvä fiilis, mutta se johtui ihmisistä, ei siitä että se Lidl. Ei ollut mitään menkkahuiveja, vessassa sai käydä kun ehti ja tauot tessin mukaan. Kassanopeutta seurattiin toki, sitä ei nykyään enää taida olla, on niin hitaita kassoja nykyään.

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: Asdd 
Päivämäärä:   3.3.21 17:09:30

Suosittelen. Itsellä Lidlistä huomattavasti paremmat kokemukset kuin s-ryhmästä.

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 18:09:39

Muutama kaveri ollut lidlillä töissä ja olen kuullut pelkkää hyvää. Kuulemma porukkaa tulee huumeissa enemmän lidliin kun vaikka k-kauppoihin, mutta sehän ei ole työnantajan syy tietenkään.

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: z-- 
Päivämäärä:   3.3.21 18:18:48

Minä tein opiskeluaikana n. 5 vuotta sitten lidlissa vuoden verran hommaa eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ei toki vertailukohtaa muista kaupoista, mutta ei tuo nyt mitenkään huonolta paikalta tuntunut.

Jotain ihmisistä johtuvaa hankaluutta oli (juoruilua yms.), mutta veikkaan että sitä on vähän kaikkialla missä on paljon vaihtuvuutta (paljon opiskelijoita yms.) ja pieni palkkaista hommaa.

Työtahti oli välillä kiireinen, mutta ei siellä ketään sen kummemmin rangaistu siitä jos ei tahdissa pysynyt. Useimmat uudet tuli kesätöiden tai muun määräaikaisuuden kautta ja veikkaan että siinä osalla sitten hommaa ei jatkettu jos katsottiin ettei selviä. Mutta ei se nyt mitenkään erityisen raskasta työtä ollut. Pikemminkin Lidlissä ihan kiva, kun saa tehdä vaihtelevasti hommaa: hyllytystä, kassalla oloa, pullohuoneen siivousta ja jos oli hygieniapassi saattoi päästä myös paistopisteelle.

En tiedä yhtään mistä tuo huono maine on peräisin, en ainakaan itse kokenut mitään sellaista.

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 19:04:31

" Kuulemma porukkaa tulee huumeissa enemmän lidliin kun vaikka k-kauppoihin"

Enpä usko tätä soopaa. Täällä on Lidlejä 2pkl ja molemmat sellaisissa paikoissa ettei sinne oikein pääse järkevästi bussilla vaan on mentävä autolla. Meinaatko että narkkarit ajelevat autolla varta vasten Lidliin sen sijaan että kävisivät lähikaupassaan?

  Re: Lidl työnantajana

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 19:38:09

En meinaa että narkkarit ajelevat autolla Lidliin, en sanonut mitään siihen suuntaan. Relaa beibi. Jos lähettyvillä on kaksi kauppaa, ja rahaa vain 2e, niin luonnollisesti menee siihen halvempaan. Tämä ihan vain eri kaupoissa työskennelleiden kavereideni kommenttia. Mutta asunkin kaupungissa, jossa isoja kauppoja on lähekkäin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.