Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 07:53:00

Vajaat 30 olen ja ikinä ollut mitään sen vakavempaa suhdetta. Ainoastaan sellaiset "naistenmiehet käyttäneet hyväksi" että saavat pi**ua. Minä tyhmänä luullut että oikeasti ovat minusta kiinnostuneita.

Noh näistä viisaantuneena osaa nyt välttää tälläsiä miehiä. Mutta ongelma onkin se että ei kukaa täysjärkinen ole minusta kiinnostunut taikka edes lähesty minua. Monesti miettinyt että miksei..

Olen nätti ja hyvä kroppainen mm. sali harrastuksen myötä. "Ulkoisesti siis kaikki pitäisi olla ns. kunnossa" , mutta siltin tosiaan kukaan tavallinen mies ei minusta kiinnostu. Katseita saan paljon mutta siihen se sitten jää.

Olen melko ujo varsinkin miesten suhteen joten ei tässä paljoa itse tehdä aloitteita, vaikka varmaan tosiaan pitäisi ettei lopun ikää tarvitse yksin olla. Mutta en vain uskalla ja osaa.

Tuntuu että pitäisi olla avoin, räväkkä, ulospäin suuntaunut ja villi sängyssä että miehet tykkäisi.
Minä olen näiden kakkien vastakohta.

Ulkonäköni on kyllä monesti ns. hämännyt ihmisiä. Eivät heti ensimiseksi ajattele että lappaan paskaa, tykkään raksahommista ja muista ns. Miesten hommista. En ole mikään hienohelma siis.
Meikkiä en juurikaan käytä koska olen laiska laittamaan itseäni. Joten hillityt ripsienpidennykset löytyy ja joskus käynyt hieman vahvistamassa kulmia. Eli ei ole mitää överiä ulkonäössä mikä tekisi minusta bimbon.

Eikö kukaan halua rauhallista, tasapainoista ja perus järkevää naista itselle jota kelpaa myös ulkoisesti katsella..?

Monesti pyöritellyt päässä että mikä ihme minussa työntää normaalit miehet minusta pois.. Miksei miehet uskalla lähestyä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 08:00:32

Ujo on vaan tosi tylsä. Pelkästä ulkonäöstä harvoin suurempaa syntyy.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 08:06:28

etsi ujo mies?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   8.2.21 08:12:51

Itse löysin vajaa kolmikymppisenä mieheni deitti.netistä 20 vuotta sitten. Kyllä siinä ehti olla muutama peräkammari ja pelimies välissä ennenkuin löytyi tolkun ihminen. Tsemppiä!

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Tooshy 
Päivämäärä:   8.2.21 08:16:43

Varmaan ujoille tarkoitetusta deittisovelluksesta
Kai sellainenkin on kun on eliittikumppaniakin

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 08:24:06

Juu se on tosiaan totta että vaikka luullaan että ulkonäkö on nyky yhteiskunnassa tärkeää mutta kyllä se on se luonne mikä ratkaisee ja sillä pärjää.

En usko että se olisi välttämättä kovin toimiva jos kaksi ujoa yhteen, eihän siinä uskalla kumpikaan tehdä aloitetta.

Te joilla on hyvä ja avoin luonne olkaa tyytyväisiä, siitä on paljon hyötyä :)

Ei pelkällä ulkokuorella saa mitään hyvää loppupeleissä. Tai ainakaan kovin pitkäkestoista.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 08:25:49

Täällä sama tilanne!

Aina jaksetaan ihmetellä että miten noin nätti on vielä sinkku. Noh.. Se on se "huono" ja ujo luonne mikä sen tekee.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.21 09:09:06

Hei, oikeasti oot tosi monen miehen unelmatyttis, sussa ja ujoudessa ei oo mitään vikaa. Toki räväkkä mies varmaan haluaa räväkän tyttiksen jne ja niitä kunnollisia vähän ujompia ei näe missään baareissa jne eivätkä uskalla tehdä aloitetta.

Netin kautta on ujon hyvä etsiä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   8.2.21 09:38:56

Mieti missä ne ujommat miehet (ei niin räväkät) viettävät aikaansa? Missä itse vietät aikaasi? Ja mieti sitten, mistä voisit löytää miehen.

Ja kuten sanottu, ei se ulkokuori pelkästään. Jos tutustuisin mieheen, joka itsestään kertoo vieraille ihmisille vaan olevansa ujo ja kaunis, niin aika tylsä ja pinnallisen kuvan antaa.

Mieti lisäksi, mikä tekee sinusta sinut? Muukin kuin salilla käynti? Mistä haaveilet? mitä muuta harrastat? Millainen on maailmankuvasi? Ja yritä sitä kautta myös miettiä, mistä voisi löytyä samankaltaisia ihmisiä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 10:13:04

*-*// kiitos viestistäsi, sait minut ajattelemaan.

En tietenkään uusille ihmisille kerro että olen vain tälläinen ujo ja nätti. En itse tuo omaa ulkonäköä esille millään tavalla.
Mutta toki jossain vaiheessa sanon että olen melko ujo uusiin ihmisiin tutustuessa mutta tuttujen kesken kyllä ihan puhelias ja rento.

Yleensä esittelen itseni aktiivisena, liikunnasta ja ylipäätään tekemisestä pitävänä ihmisenä. Eläinrakkaana ja luonnosta pitävänä.
Harrastan hevosia, omia on kolme. Myös kaksi koiraa löytyy. Tykkään vaeltamisesta ja ylipäätään luonnossa liikkumisesta.

Tällä hetkellä ehkä hieman hukassa siitä mitä tulevaisuudelta haluan, en tiedä. En osaa sanoa haaveilenko omasta perheestä yms. En ainakaan juuri nyt.

Tällä hetkellä haaveissa on löytyy uusi työ josta pidän.
Joskus olisi kiva asua omakotitalossa jonkun kanssa.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.2.21 10:46:09

Itse en pidä itseäni ujona vaan introverttinä. En ole ulospäinsuuntautunut enkä tuo itseäni esille. Ja olen aika hiljainen ellei seura ja puheenaihe natsaa. En harrasta mitään varsinaisesti. Lenkkeilen, retkeilen, nautin luonnosta ja rauhallisuudesta.

Tämmöisenä ihmisenä en ole kiinnostava. Olen tavallinen. Miehet etsii tavallista ja turvallista naista. Sitten kun heille semmonen on tarjolla, ei kelpaa. Tuntuu että pitäisi olla jotain mitä en ole. Ongelmia tuottaa myös se että olen 30-v lapseton perheestä haaveileva nainen, jolle eläimet ovat tärkeitä asioita elämässä. Miehet ikäluokassa 26-38-vuotta eivät halua sitoutua mihinkään. Tässä ikäluokassa tuntuu monille se matkustelu ja "nuoruuden" eläminen olevan tärkein. Ja alkoholi.

Niinpä olen ajatellut että tämä yksin eläiminen ei ole hassumpi vaihtoehto. Lapsenkin saa nykyään hankittua yksin, sekin vaihtoehto tuntuu hyvältä tällä hetkellä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   8.2.21 10:51:37

---: Hassua, kun omissa kavereissa miehet on tuota ikäluokkaa ja monilla jo perhe ja lapsia. Ehkä liikutaankin vaan ihan erilaisissa piireissä?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.21 10:57:34

Laittautuvien naisten kutsuminen bimboksi ja naisellisten harrastastusten alentaminen ja puolestaan maskuliinisuuden nosto jalustalle ei kyllä anna aloittajasta kovin ystävällistä kuvaa, ihmeellistä naisvihamielisyyttä taas. Ehkä sinusta paistaa ujouden läpi tämä tämä liika yrittäminen olla "hyvä jätkä", tämä on ainoa, joka itselläni tulee mieleen.

Luonteella on väliä, sinun tekstisi ei ole puolellasi.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 11:11:51

"Laittautuvien naisten kutsuminen bimboksi ja naisellisten harrastastusten alentaminen ja puolestaan maskuliinisuuden nosto jalustalle ei kyllä anna aloittajasta kovin ystävällistä kuvaa, ihmeellistä naisvihamielisyyttä taas. "

Nyt ymmärsit ihan väärin.

Tarkoitin nyt ihan jotain ääripäätä, nainen jolla pitkät tekoripset, täytetyt överit huulet yms. Niin meinasin että en ole tälläinen, ja se on fakta että suurin osa miehistäkään ei tälläisistä pidä.

Sanoin siksi koska kuitenkin joku olisi takertunut tekoripsii yms ja sanonut ettei kukaan tuollaista feikkiä halua.

En ole mitenkään ylistänyt mitään maskuliinisuutta vain ja ainoastaan kertonut millainen MINÄ olen.
En ole alentanut missää nimessä naisellisia harrastuksia, miksi minä niin tekisin.

Jokainen on juuri sellainen kun on ja harrastaa sitä mitä haluaa. Minä vain kerroin itsestäni.

En yritä olla "hyvä jätkä" olen nainen ja tyytyväinen siihen. En yritä olla mitään muuta mitä en ole.
Minä vain en sille voi ettei minua kiinnosta vaatteet, meikit yms.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.2.21 11:12:11

*-*
En tiedä onko tässä maakunnallisia eroja. Asun Lapissa ja tällaisia ovat miehet täällä. Joidenkin Pohjanmaalta kotoisin olevien keikkalaisten kanssa olen tavannut ja he taas haluavat perheen, jne.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 11:36:05

Mitä olet tehnyt kumppanin löytämisen eteen?

Fakta nyt vain on, ettei ne prinssit tule hakemaan kotoa kuin joitain harvoja. Sen varaan ei kannata todellakaan jättää. Oletko deittialustoilla, tinderissä tai deittisivustoilla? Niissä monesti on helpompi lähestyä muita niin itsensä kuin niiden miestenkin. Harva oikeasti tulee kadulla iskemään. Saati, että olisi mitenkään sopiva tyyppi silloin kuin näin käy.

Tai tapaatko muuten arjessasi uusia miehiä esimerkiksi työn tai harrastusten kautta? Vai harrastatko asioita joissa tapaat vain naisia ja naimisissa olevia miehiä tai ikäloppuja? Onko työpaikallasi vain naisia?

On toki hyvä, jos ulkokuori on kunnossa, mutta kuten sanottu, se ei pitkälle kanna. Vaikka olet ujo, pitää pystyä antamaan itsestään jotakin, mikä toista kiinnostaa. Jos on niin ujo, ettei pysty antamaan itsestään mitään, niin vähän pinnalliseksihan se jää.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 13:21:33

Tinderiä yms minulla ei ole, jotenkin hieman pelottaa ajatus kohdata tuntematon henkilö netin kautta, vaikka olisikin jo jutellut. Mutta eipä tässä kai sitten muukaan auta.

Mutta siis ihan jo ammattini puolesta tapaan uusia ihmisiä päivittäin, miehiä ja naisia.
Olen pyrkinyt käymään erilaisissa tapahtumissa.
Eläimiin ja urheiluun liittyvissä.
Ja sitten tietysti ihan se "perinteinen" baareissa käyminen...
Nyt tietysti viime aikoina tullut vähemmän käytyä missää maailman tilanteen vuoksi.

Myös kaverien juhlissa/illanistujaisissa ollut joissa välillä paljonkin vieraita ihmisiä itselle.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   8.2.21 13:37:31

Joku vanhanaikaisempi deittisovellus jossa tutustuminen hoidetaan viestein tai sähköpostein ja sen jälkeen vasta edes pyritään juttusille?
Kyllä ihmisessä kiinnostaa se persoonallisuus ja äly enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Toki se ulkonäkö voi sitten olla karsiva jos näkemättömän tutustumisen jälkeen ei toisen ulkonäkö miellytä yhtään.
Pelkkä ulkokuori ilman sisältöä taas on yhtä tyhjän kanssa, ei todella houkuta suhteeseen vaan pikaisiin panoksiin vain.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.21 13:45:40

Jos sinulla ei ole ensialkuun juuri mitään muuta annettavaa kuin ulkonäkösi (mitä tunnut itsekin pitävän ensiarvoisen tärkeänä), ei lie mikään ihme, etteivät miehet kiinnostu muuten kuin panomielessä. Kyllä ihmisestä täytyy saada irti jotain muutakin, jotta voisi kiinnostua aidosti.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   8.2.21 13:55:01

Joku samanlainen olisi varmaan sopivin, mutta eihän sitä nyt kukaan halua mitään tyyliin ujoa "nössöä", vaikka itsekin olisi sellainen. Tässä se ongelma juuri onkin - ei haluta sellaista, jolla on samat ominaisuudet kuin itsellä ja sitten kuitenkin ihmetellään, miksei itse kelpaa. No ihan siitä samasta syystä kuin ei itsekään ujona huoli ujoa, lihavana lihavaa, amiksena amista tai mikä nyt onkaan. Mitään järkeähän siinä ei ole.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.21 14:33:21

Kyllä se joku muu selittävä tekijä on kuin ujous. Itsekin olen ujo ja hiljainen ja mua on isketty ja pyydetty treffeille harrastuksissa, koulussa, töissä, bileissä, baareissa, junassa, bussissa, festareilla, terassilla.. Jopa kadulla kävellessä on tultu jututtamaan ja perään huudeltu ja vihelletty, mutta noita nyt ei voi laskea miksikään oikeaksi iskemiseksi. Ja oon siis alkuun uusien ihmisten kanssa hiljainen, enkä edes tuttujen kanssa mikään hölösuu. En pukeudu mitenkään erikoisesti, vaan rennon sporttisesti. En meikkaa juuri ollenkaan. Kauniiksi on kehuttu, mutta en ole mikään missi kuitenkaan.

Ehkä aloittaja näyttää ylpeältä tai vaikeasti lähestyttävältä? Yrmeä perusilme? Mä ihan tahallaan aloin baareissa vältellä katsomasta ketään päin ja koitin näyttää siltä etten halua puhua kenenkään kanssa, että saisin vähemmän huomiota. Se auttoi kyllä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 15:26:43

Aloittaja täällä

En pidä ulkonäköä tärkeänä seikkana, enkä ole ulkonäkökeskeinen.
Saan kyllä paljon katseita ja kehuja miehiltä ulkonäöstä mutta siihen se sitten tosiaankin jää.
Ei olisi nii väliä vaikken katseita keräisi sillä koen ne välillä ahdistavana, lähinnä typerät huutelut ja ehdotukset.

Mutta siinä voi kyllä olla perää että minun perusilme saattaa näyttää tuimalta ja vihaiselta. Sillä olen siitä pari kertaa kuullut että miksi olet noin vihaisen näköinen vaikka siis perus iloinen ja positiivinen olen :)

Voisikohan se sitten olla syy ettei miehet vain uskalla lähestyä minua kun saavat jonkin ihan väärän kuvan minusta mitä oikeasti olen..

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.21 15:40:11

"En pidä ulkonäköä tärkeänä seikkana, enkä ole ulkonäkökeskeinen."

Ulkonäkö oli kuitenkin ensimmäinen asia, jonka itsestäsi kerroit. Siis ikään kuin se olisi tärkein ja ansaitsisi tulla mainituksi ensimmäisenä. Ajatteletko itse, ettei sinulla ole mitään muuta annettavaa kuin ulkonäkösi?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   8.2.21 15:41:32

Yksi asia, mikä on ihan varma miestenkarkotuskeino, on kertoa niistä eläimistä =D ette tiedäkään, kuinka usein oma puoliso varottaa kavereitaan, että kannattaa olla ihan hitokseen varovainen hevosnaisen kanssa! xD siis kaikella rakkaudella, puolisoni tietää, kuinka aikaavieviä eläimet ovat ja millaisen luonteen mieheltä vaatii olla hevosnaisen kanssa.. jos mies uskaltautuu niistä eläimistä huolimatta, niin sitten kannattaa naisen olla varovainen xD
Eikä se muuten aina mene niin, että ujo tahtoo ujon puolison. Räväkkä ihminen voi hyvinkin haluta rauhallisen puolison, jos tiedostaa, että se tasoittaa räiskymistä. Jotta se vähän laajentaa otantaa. Lisäksi räväkkä ihminen voi sietää niitä eläimiäkin paremmin, kun omaa yleensä kohtuullisen itsetunnon eikä koe eläimiä kilpailijaksi suhteessa. Vaikk ne vievätkin oman aikansa.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   8.2.21 15:44:37

Kuule niitä ujoja miehiä löytyy paljon, moni mies on pohjimmiltaan ujo vaikka muuta esittää. Itse Tinderin kautta deittailin muutamaa tuollaista ja viestittely oli heille helpompi tapa tutustua kuin joku kahvilakuulustelu. Nyt olen seurustellut vuoden sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei takuulla olisi tullut juteltua esim jossain baarissa tai muuallakaan. On yhtä pidättyvä kuin itsekin olen ja Tinderin kautta oli kyllä todella paljon helpompi lähestyä toista.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.21 15:53:16

"Ulkonäkö oli kuitenkin ensimmäinen asia, jonka itsestäsi kerroit."

Ja miten niin? Aloittaja ei kertonut otsikossa ulkonäöstään, vaan että on ujo ;)

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 15:56:06

Ehkä minä sitten uskaltaudun sen tinderin sitten lataamaa.
Mutta eikös siellä pyyhkäistä vain pelkän kuvan perusteella oikealle ja vasemmalle? Se jos joku on pelkkää ulkönäön tuijottamista.
Vai näkyykö siellä jotain tietoja ihmisestä?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: mutta 
Päivämäärä:   8.2.21 15:56:37

"Aina jaksetaan ihmetellä että miten noin nätti on vielä sinkku."

Ulkonäöllä on hyvin vähän tekemistä parisuhteen kanssa. Kun kuitenkin suuri(n) osa ihmisistä on kaikkea muuta kuin hyvännäköisiä, niin eihän heillä pitäisi olla lainkaan kumppania mutta kun on.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Tämä 
Päivämäärä:   8.2.21 15:59:45

"Ulkonäöllä on hyvin vähän tekemistä parisuhteen kanssa."

Tämä.

Jos ei ole muuten mitään annettavaa ulkonäön lisäksi tai on tylsä, typerä, mustasukkainen, itsekeskeinen tai muuten vaan v-tumainen, niin kuka sitä kauaa jaksaa tai ainakaan mihinkään oikeaan parisuhteeseen ryhtyy. On paljon todella hyvännäköisiä miehiä ja naisia, jotka ihmettelevät miksi ovat sinkkuja vaikka ovat niin hyvännäköisiä. Siksi, että muuta he eivät sitten olekaan.

En tarkoita että ap olisi tällainen, mutta tuohon kuinka hyvännäköinen voi olla sinkku-aiheeseen liittyen.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: morse 
Päivämäärä:   8.2.21 16:02:43

"Ulkonäkö oli kuitenkin ensimmäinen asia, jonka itsestäsi kerroit. Siis ikään kuin se olisi tärkein ja ansaitsisi tulla mainituksi ensimmäisenä. Ajatteletko itse, ettei sinulla ole mitään muuta annettavaa kuin ulkonäkösi?"

Meinaat, että aloittajan olisi pitänyt kirjoittaa avausviestiin koko elämäkertansa, harrastukset, mielipiteet ja uskonnollinen suuntaus? Kyse oli siitä, että hän kokee ujouden olevan (ehkäpä) suurin syy sinkkuuteen - ei siitä ettei löytyisi muitakin ominaisuuksia sitten kun pääsee tutustumisasteelle.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.2.21 16:55:15

Lähettäjä.

Päivämäärä8.2.21 15:56:06

Ehkä minä sitten uskaltaudun sen tinderin sitten lataamaa.
Mutta eikös siellä pyyhkäistä vain pelkän kuvan perusteella oikealle ja vasemmalle? Se jos joku on pelkkää ulkönäön tuijottamista.
Vai näkyykö siellä jotain tietoja ihmisestä

Kyllä. Ensivaikutelman mukaan päätät että tykkäätkö vai et. Mutta kyllä ne kerran hylätyt tulee jatkossakin vastaan.
Jokainen laittaa sinne ne tiedot itsestään mitä haluaa.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.21 21:16:58

"Ehkä minä sitten uskaltaudun sen tinderin sitten lataamaa.
Mutta eikös siellä pyyhkäistä vain pelkän kuvan perusteella oikealle ja vasemmalle? Se jos joku on pelkkää ulkönäön tuijottamista.
Vai näkyykö siellä jotain tietoja ihmisestä?"

Tinderissä on kuvia ja ne kuvat ovat käyttävät itse sinne ladanneet. Lisäksi on mahdollisuus kirjoittaa profiiliin jotakin itsestään ja esimerkiksi mitä etsii.

Tinderiä syytetään pinnallisuudesta, mutta mielestäni se on täysin turhaa, sillä sovellusta voi käyttää juuri niinkuin haluaa. Kyllä moni etsii ehkä vain hyvännäköistä panoseuraa, mutta on myös niitä, jotka etsivät vakavampaa suhdetta.

On myös jokseenkin huvittavaa kritisoida sitä, että tinderissä ensivaikutelma muodostuu ulkonäön mukaan. Niin se tapahtuu myös livenä. Vai käveleekö nämä ihmiset kadullakin side silmillä? Totta kai, ulkonäkö on se ensimmäinen asia mitä ihmisestä näkee.

Mutta on jokaisen oma asia mitä niistä kuvista ja profiileista tarkastelee. Etsiikö isoimpia hauiksia vai ystävällistä hymyä? Swaippaako oikealle kaikki miesmalleilta näyttävät bokseri poseeraukset vai mieluummin reipashenkiset eräilykuvat? Pitääkö oikealle päästäkseen profiilissa lukea jotain vakavamman suhteen etsimisestä? Jos et halua olla pinnallinen, niin älä ole. Mikään pakko ei ole swaippailla sielläkään niiden vatsalihasten perusteella.

Itse esimerkiksi (silloin kun olin tinderissä) huomioin:
-miten fiksusti kuva on otettu. Esimerkiksi valaistus, tunnelma, rajaus. Kertoo mielestäni jotain ihmisen älykkyydestä
-hymyileekö ihminen. Kertoo jotain avoimuudesta, sosiaalisesta älykkyydestä, lähestyttävyydestä
-mistä aktiviteeteista kuvat ovat. Onko esimerkiksi liikunnallisia ja maanläheisiä harrastuksia. Vai onko kuvat itsensä ja omaisuutensa esittelyä ja pullistelua
-onko ihminen tunnistettava kuvissa. ilman aurinkolaseja, huiveja tai hattuja esiintyvä ihminen herättää luottamusta ja vaikuttaa avoimelta.
-mitä profiilissa lukee
-huolehtiiko henkilö omasta ulkonäöstään ja hygieniastaan. Onko hiukset pestyt ja vaatteet siistit?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   8.2.21 22:46:42

Pahus ! Kun puolet tänne kirjoittajista käytää lähettäjä nimenä pistettä.
Nyt piti arvioida kuka kaikista piste kirjoittajista on aloittaja?

.Alottaja: Oot ehkä ujo, mutta sinulla on kynä hallussa. Ja järkeä päässä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   9.2.21 09:25:53

"kertoa niistä eläimistä"
Ja on ehkä totta, että kannattaa olla ihan hitokseen varovainen hevosnaisen kanssa !

Joo jollekin eläimet ovat vieraita ja saatetaan jopa pelätä. Miulla tuo pelkoa aiheuttava eläin on käärme,
Se pistää kyllä miettimään millaiseen naiseen oon tutustumassa.

Ja haluan nukkua, kun koira ja kissa ei tunge samaan sänkyyn.

Miusta noita mainoskuvia ei oo. Mitähän mie laittaisi. jos joku haluaisi kuvia
minusta?

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: (:- ) 
Päivämäärä:   9.2.21 09:47:18

Moni kaipaa kainalossa nukkuvaa naista, siis läheisyyttä.
Näitä ihmisiä voi olla vaikea löytää mutta heitä on.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.2.21 12:51:24

Oon itse vasta parikymppinen, mutta en ole seurustellut vielä toistaiseksi. Oon introvertti ja tiedostan olevani vaikeasti lähestyttävän näköinen yksin ollessani, kaveriporukka taas on sitten niin tiivis että tuskin kukaan haluaa silloinkaan tulla juttelemaan.

Sanoisin kuitenkin että tarvitaan vaan oikea aika ja oikea ihminen, olen itse vuoden päivät käyttänyt tinderiä ja vasta kk sitten tuli ensimmäinen henkilö tavattua jonka kanssa päädyin treffeille.

En vielä tiedä, mihin tämä päätyy, mutta pointtina lähinnä se että kannattaa antaa mahdollisuus tinderille ja olla siellä avoimin mielin. Tässäkin oli lähellä etten olisi hänestä tykännyt, mutta onneksi päädyin tykkäämään.

Vielä lisäyksenä että tässä tapauksessa heppakuva oli ainakin paikallaan, hän tuli nimittäin aloittamaan keskustelun kysymällä hevosestani :)

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   9.2.21 19:32:40

Vuosia kirjekaverina.
Niin kulkeeko tieto ja ajatuksesi tässä hetkessä siis jo liiankin nopeasti.

Kaikki kirjoitettu lähtee sähköpostina tai tekstiviestinä. Ja puhelimella toisen tavoitaa lähes aina.
Nykyisesä nopeassa tiedonkulussa ei jätä ajatusta hautumaan kuten kirjeessä joutui tekemään.

Ennen kirje kulki kauemas liki viikon jä lähetettyyn kirjeeseen sai vastauksen
parissa viikossa.
Siiinä kaikkia kirjoitettuja asioita oli aika miettiä. Ja sai odottaa mitä toinen vastaa
kirjoitttamaasi.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Kolhiitunut 
Päivämäärä:   15.2.21 12:41:19

Lähettäjä: . Miten ujo löytää miehen?

En osaa neuvoa, mut herätit kiinnostuksen. Millainen on nainen joka kertoo itsestään:

"Ulkonäköni on kyllä monesti ns. hämännyt ihmisiä. Eivät heti ensimiseksi ajattele
että lappaan paskaa, tykkään raksahommista ja muista ns. Miesten hommista. En
ole mikään hienohelma siis.
Meikkiä en juurikaan käytä koska olen laiska laittamaan itseäni"

Kaspakoissa ja tanssilavoilla katsoo ensimäisenä ulkonäköä, Hienosti laitettu ihminen
voi olla todella tarkka kenen kanssa alkaa ees juttelemaan tai tanssimaan.

Näin ruudulla toista ei kuule eikä näe.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Kerppen 
Päivämäärä:   15.2.21 13:05:25

Jännä, että useammassa viestissä kehoitetaan etsimään ujoja miehiä? Itse ihan näin ekstroverttinä miehenä tykkään ujommista naisista ja toisaalta ne ujot naisetkaan eivät etsi aina ujoa miestä.

Ja ekstrovertti ei tietysti ole synonyymi millekään pelkkää seksiä hakevalle pelimiehelle tai -naiselle.

Vaimomatskultahan aloittaja vaikuttaa.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Kolhiitunut 
Päivämäärä:   16.2.21 09:25:12

Piti Googlettaa. Ja lukea mitä Introvertti tarkoittaa.
https://duunitori.fi/tyoelama/introvertti-vai-ekstrovertti

Lähettäjä: Kerppen kirjoitti;
Jännä, että useammassa viestissä kehoitetaan etsimään ujoja miehiä.

Siis miten ujo ihminen pystyy lähestymään toista ujoa?
Ettei lähestyttävä ujo ihminen mee paniikkiin ja poistu paikalta. Tai osoita että ei
oo kiinnostunu sinusta.

Muutaman tuolla tavalla pieleen menneen lähesymisen jälkeen, ujo ihminen on
entistä arempi lähestymään toisia ihmisiä. Ja päästämään ketään lähelleen.

Ja ulo saattaa jopa pelätä lähestyviä ihmisiä.

Mut kotoa ujoa ihmistä tuskin tullaan hakemaan. Eli ujonkin ihmisen pitää uskaltaa
kodin ulkopuolelle

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.2.21 14:07:22

kyllä ujot pelkää jos joku lähestyy, voi mennä melkein paniikkiin, alkaa ahdistamaan, jos joku puhuu minulle,se voi alkaa ahdistamaan.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Kolhiitunut 
Päivämäärä:   16.2.21 17:45:03

Onko ujo todella noin arka kuten . kirjoitti?
Ainakaan itsellä ei oo tarkoitus pelotella ketään.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.2.21 21:27:21

Mistä sinä niistä katseista tiedät et ne katsoo sua sillä silmällä??
Kauneus on katsojan silmässä sitä paitsi.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   16.2.21 21:29:49

Lisään vielä että yleensä kyl voi vastakohdat vetää puoleensa. Ei kaks ujoa oo yleensä hyvä yhdessä.
Itse olen tosi ujo ja epävarma. Aina mun kumppanit olleet hyvin itsevarmoja, hauskoja ja meneviä. Ne silti tykänneet musta. Ja täl hetken edelleen seurustelen juuri sellaisen kanssa. :')

Mun kokemuksen mukaan en siis viihdy toisen ujon kanssa. Siis ystävä voi olla ujo ja niitä mulla on suurin osa kavereista. Mutta seurustelukumppani on hyvin ulospäinsuuntautunut ja puhelias.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Kolhiitunut 
Päivämäärä:   21.2.21 19:46:19

Lähettäjä: .
Oliko meistä apua ongelmaasi ? Joku kaunis nainen on mahdoton lähestyä.
Hänelle ei tunnu kelpaavan kukaan.
Tai niin porukka ainakin ymmärtää.

Ja muutamien kaunilta naisilta saatujen pakkien jälkeen, kaunista naista ei oo helppo lähestyä.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: Josehfiina 
Päivämäärä:   22.2.21 08:48:07

Täällä odotan hampaat pitkällä!!!

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.21 11:07:14

Kerro meille miten meni.

  Re: Miten ujo löytää miehen..?

Lähettäjä: (:- ) 
Päivämäärä:   3.3.21 18:46:57

Nostetaampa tää keskustelu vielä esille.
Tuolla aijemmin aloittajaa pidettiin vaimo ihmisenä ja monesti kaipaa vain toista kainaloon.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.