Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Vieras mies 
Päivämäärä:   23.11.20 02:19:42

Oma 35v avioliitto on karikolla. Mies ei minua enää noteeraa, ei ole seuraa,ei yhdessä oloa,ei seksiä,ei hellyyttä. Olen tiukasti ollut uskollinen vaikka moni mies on somen kautta ottanut yhteyttä, ja ennen somemaailmaa muutenkin.
Nyt minusta on kiinnostunut 42 mies, itse olen 10v vanhempi. Ollaan nähty kerran,ei missään treffeillä vaan ostin häneltä jotain,en muista mitä. Nyt hän on muutamaan otteeseen viestitellyt. Tänään selvisi että hän on ihastunut. Olen ihan hämilläni, en uskalla mennä vastaan. Kaikki luulee minua sit joksikin puumaksi. Mies on bodari ja minä läski ylipainoinen ämmä. Ei toimi. En usko. Vai voisko toimia? En uskalla.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Fiona 
Päivämäärä:   23.11.20 05:55:23

Itse tilanteessasi kokeilisin. Ja eroisin miehestä joka kohtelee kuin ilmaa..

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.11.20 07:14:24

Avaa ovi ja katso mitä se tarjoaa! Ei syitä jäädä, on syy lähteä.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Bööna 
Päivämäärä:   23.11.20 07:33:02

Aloittaja, toimi niinkuin sinusta on oikein. Niin että voit katsoa itseäsi peilistä. Ihmisillä on erilaisia moraalikäsityksiä eikä kukaan muu voi tietää mikä sun mielestä on vielä ok. Anna mennä jos olet ok asian kanssa. Tai sitten tuo on joku "merkki" että tee omalle suhteellesi jotain! Puhu miehellesi ja hoida vanha suhde kuntoon tai loppuun ennen kuin alat uutta säätää. Mutta pliis, kunnioita toista ja puhu asiasta.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Vieras mies 
Päivämäärä:   23.11.20 16:46:19

Niin

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   23.11.20 17:26:07

Bööna on oikeassa.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Vieras mies 
Päivämäärä:   24.11.20 00:42:07

Kävin suoraan asiaan. Kysyin mieheltäni kauanko esim seksiä tässä talossa täytyy vielä odottaa? Tais heinäkuussa olla viimeksi yks pikapano.Ei osannut vastata, pesi hampaansa jö lähti. Kotiin tullessa mumisi jtn. Seksistä ei puhettakaan. Eilen kysyin että jatketaanko vai erotaanko? Koita päättää. Ei silloinkaan mitään vastausta. Kysyin vielä yhden kysymyksen.riittääkö hänen mielestä se että nähdään aamukahvilla pari minuuttia ja illalla n. 5-10 minuuttia. Kuuluu riittävän. No kerroin että mulle ei kyllä riitä. Ei siihen osannut vastata, hänen mielestä näin on hyvä. Siis oikeesti. Hän on ollut mahtava rakastaja, ystävä,kumppani. Miten nyt kaikki on mennyt tämmöiseksi. Toki hän on käynyt läpi vakavia terveysjuttuja, mutta ei niiden pitäisi vaikuttaa. Toki olen imarreltu vieraan miehen huomiosta. Mutta en kyllä voi pettää miestäni. En haluaisi erotakaan. Ristiriitaista.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Xyz 
Päivämäärä:   24.11.20 03:49:33

Miksi jäisit, jos et saa suhteelta mitään, mitä tarvitset ja haluat? Sulla on oikeus olla onnellinen, ja tämä yksi elämä pitää itsestäsi ja tarpeistasi huolta.

Toki voit kysyä mieheltä, onko hän valmis avoimeen suhteeseen, mutta harvoin se on kestävä ratkaisu. Ymmärrän kyllä, jos se sinusta tuntuu ns pehmeämmältä lähdöltä. Mutta ensimmäinen naula se on arkkuun - ei kannata huijata itseään.
Ehkä joskus olettekin olleet hyvä pari, mutta jos suhteesta on jäljellä enää näivettyneet jäänteet eikä toinen osapuoli näe ongelmaa,, ei ole mitään muuta mitä voisit itsesi eteen tehdä paitsi lähteä.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Vieras mies 
Päivämäärä:   25.11.20 10:51:42

No. Tänä aamuna kysyin mieheltäni miksi hän ei ole kiinnostunut viettämään aikaa minun kanssani?
Vastaus = on tärkeämpääkin tekemistä.
Auts. Tuo satutti. Kerroin että olen saanut viestejä miehiltä,että kyllä seuraa olisi tarjolla, no tyrkyksihän hän heti minut totesi, ja ei kuulema kukaan kiinnostu ellei itse anna aihetta. Auts. Tuokin sattui. Eli en merkitse hänelle enää mitään. Selvästi olen hänen silmissä arvoton eikä kukaan muukaan minusta voi olla kiinnostunut. Että semmosta. Olen tyrmistynyt, hämmästynyt,pettynyt ja vaikka mitä. Itku tuli. Omasta mielestäni en ole ruma,en kaunis,mutta ihan tavallinen. Söpöksi on monta kertaa sanottu. Mutta kuka nyt söpöllä mitään tekee. Mieli laukkaa nyt tuhatta ja sataa. En nyt osaa ajatella edes järkevästi. Mitä tässä nyt täytyis tehdä. Olen kaikkeni yrittänyt että saisin vastarakkautta. Näköjään aivan turhaan.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.11.20 11:52:14

No hyvä että silmät aukeaa edes nyt.

Olisikohan miehelläsi toinen nainen, kun on niin kätevää, että joku hoitaa kotia eikä vaadi mitään?

Jos ei mies halua panostaa enempää, otat eron.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.11.20 12:24:58

"Toki hän on käynyt läpi vakavia terveysjuttuja, mutta ei niiden pitäisi vaikuttaa."

Onko nämä jotain, mikä olisi voinut vaikuttaa miehen luoneesen, esim lääkityksent takia? Tai onko mies masentunnut sairauksien takia? Ei sillä että se olisi tekosyy käytökselle, vaan että asialle saattaisi olla jotain tehtävissä, jos mies haluaa.

Muussa tapauksessa ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   25.11.20 12:38:02

Jos mies ei arvosta sinua, niin anna kenkää vain.
Vielä tulee kohdallesi mies joka arvostaa.
Tsemppiä !

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.20 15:07:13

Aloittaja :"Mies on bodari ja minä läski ylipainoinen ämmä."

Sitten kun olet eronnut miehestäsi niin bodari jättää sinut..

  Re: On kiinnostunut, mitä teen?

Lähettäjä: Vieras mies 
Päivämäärä:   25.11.20 20:22:40

En ole eroamassa. En myöskään pettämässä. Kerroin miehelleni kuinka asiat on, myös vieraista miehistä. Ja saimme asiat selvitettyä. Lieneetuo mustasukkaisuus herätti hänetkin eikä pidä enää minua itsestäänselvänä. Pitkässä liitossa helposti kaikkeen tottuu, ja toisesta voi tulla vain huonekalu. Vihdoin sekin selvitetty. Kiitos kaikille, oli tässä pohtimista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.