Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  miten hukkuva pelastetaan

Lähettäjä: päivitä 
Päivämäärä:   19.9.20 01:20:34

tämä on nyt avautuminen. vastauksia en tarvitse. itse olen itteni tähän kuseen laittanut ja itse uitava ylös.

vaihdoin firmaa. työ oli hyvä, mutta mutkien kautta varoiteltiin työkaverista. ajattelin että pärjään, mutta tuohan on täysin seko.
jos vastaus on hän ei osaa, sitä ei tehdä. minä osaan, mutta ei tehdä koska hän ei osaa.
jos tule vaikeampi juttu, olen tottunut että keskustellaan miten tää tehtäis. tälle ihmiselle se on =hän ei osaa mitäänolehiljaa ja lopulta se vaikea työ tehdään vaikeimman kautta tämän yhden takia.
nyt uusimpana on minun mustamaalaus. mulla on tauteja ja vaivoja jokalähtöön etten voi tätä työtä tehdä. en voi tehdä edes korvaavaa koska astma. mistä lie senkin keksinyt.
on ruumiillista vaivaa, en näe ja mielenterveyden kanssa ongelmia.
työkaveri kertoi että haluan kuulemma pomoksi ja panen kaikkien kanssa japuhun pahaahänestä. ainoa mitä olen sanonut että on ammattitaidoton ja ahdasmielielinen. ei halua kehittyä. mistä se panohomma lähti?

olen ajatellut tähän asti että tekee mitä vaan, puhuu mitä vaan, mutta nyt on kova pala. työkaverit on alkaneet taoipua uskomaan häntä.
miten voi olla että tehtaan vihatuimman ihmisen sanaan uskotaan?

joka päivä on nyt hirveän raskasta. on vaikea olla kohtelias. hyvitellä olemassaoloani ja osaamistani.

onko muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa työpaikkaa?

  Re: miten hukkuva pelastetaan

Lähettäjä: päivitä 
Päivämäärä:   19.9.20 01:23:20

ja tuon seko selostuksen nähtyäni, ymmärrän jo itsekin :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.