Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Roope Salminen

Lähettäjä: Noooo 
Päivämäärä:   18.9.20 15:14:19

Siis mitähän ihmettä on puuhannu

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:21:55

Nukkunut kännissä. Sekin on nykyään rikos?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   18.9.20 15:30:20

Ja tähän loppui hänellä työt?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 15:31:02

Hyvä, jos loppui työt, kyllästynyt sen naamaan.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.9.20 15:37:10

Toihan on ihan normipäivä monelle kotibileissä. Mitä ihmettä??

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:43:12

En tiedä millaisissa kotibileissä hötömuikkelit käyvät, mutta ei kukaan ole ikinä tullut painamaan paljasta alapäätään minun alapäätäni vasten, vaikka pari kertaan onkin loppunut turnauskestävyys kesken illan ja sänky kutsunut.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   18.9.20 15:45:01

Roope kiskonut 18v tosi humalaiselta mimmiltä housuja jalasta ja toki omien sanojen mukaan ihan vaan sit nukkunut eikä mitään yrittänyt.. Jep jep.

Hyi mikä ukko.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:50:54

No nyt on paha mennä sanomaan kumpi puhuu totta ja sitä totuutta ei taida kukaan hötönettiläinen tietää.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:53:39

"No nyt on paha mennä sanomaan kumpi puhuu totta ja sitä totuutta ei taida kukaan hötönettiläinen tietää."

Hötönettiläisillä ei ole kaikkea tapaukseen liittyvää tietoa, mutta syyttäjällä on, ja ilmeisesti siellä on ollut vähän painavampaakin todistusaineistoa kuin sana sanaa vastaan kun Salminen on syylliseksi todettu.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Mimm 
Päivämäärä:   18.9.20 15:55:28

Uskon tyttöä.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   18.9.20 15:56:02

Uhrilla on kaksi todistajaa. Ei ole sana sanaa vastaan siis pelkästään.
Tässä on ammattilaiset analysoineet todisteet.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Noooo 
Päivämäärä:   18.9.20 15:57:15

Joo eiköhän tuo oo totta, ei sillä.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.20 17:23:13

Kuvottavin narsisti mitä on nähty. Vain suomessa tuollainen tyrkkypyrkyri pääsee telkkariin sössimään lauantain primetimeen. Tai ylipäänsä yhtään mihinkään julki.
Ihan joka ikinen instapäivitys on minä minä minä.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   18.9.20 19:01:08

LähettäjäHm

Päivämäärä18.9.20 15:45:01

Roope kiskonut 18v tosi humalaiselta mimmiltä housuja jalasta ja toki omien sanojen mukaan ihan vaan sit nukkunut eikä mitään yrittänyt.. Jep jep.

Hyi mikä ukko.
----
Tyttö ei siis ollut pelkästään humalassa vaan jo nukkumassa eli tiedottomassa tilassa. Ehkä Salminen ei yrittänyt tai ehtinyt tehdä mitään enempää juuri siksi että paikalla oli todistajia? Tuo uhri siis nukkui OMASSA KODISSAAN. Ihan sama oliko humalassa vai ei, ei tiedottomia mennä lääppimään.

Vai onko puolustelijat niitä samoja, joiden mukaan nukkuvaa puolisoa voi alkaa panemaan sen kummempia kysymättä? Kun paneminen on muutenkin suhteessa normimeininkiä jne.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 19:04:06

Muistiko tyttö tapahtumista mitään vai perustuuko juttu todistajien kertomaan?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   18.9.20 19:06:40

Muistaako tiedottomassa tilassa oleva, sammunut? Mikä ihmeen kysymys tuo on.

Siinä on taas tuoreella isukilla prioriteetit kohdillaan.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 20:03:33

Turha täällä spekuloida asialla, kun kukaan meistä ei ole ollut paikalla näkemässä ja kuulemassa, että millä mielellä Salminen on sinne tytön viereen ängennyt.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: shbxsw 
Päivämäärä:   18.9.20 20:11:34

Roopesta ei ole kokemusta, mutta elämäni varrella olen törmännyt niin moniin miehiin jotka ihan vain ystävänä vähän lähentelevät, puristelevat, kourivat, laittavat kättä minun housuihini jne. ihan vain ystävänä ja täysin harmittomasti, että minä uskon tyttöä.

Ja siis nuokin "laitan käden housuihisi ihan vain ystävänä vilpittämin mielin" oli sellaisia tilanteita, että minä olin ihan selvin päin kaverin luona nukkumassa enkä todellakaan pyytänyt ketään lähelleni ta koskemaan minuun. Yksi kerta oli siskoni poikaystävän luona jossa olimme nukkumassa siskoni + miesystävänsä ja minä ja siskon miehen kaveri. Minä menin nukkumaan, muut jäivät vielä juttelemaan. Heräsin siihen kun tuo mies oli kanssani lusikassa ja yritti työntää sormeaan emättimeeni. Minulla T-paita ja pikkuhousut.

Toinen kerta oli niin että olin kavereiden kanssa etkoilla ja olin luvannut toimia kuskina. Tein tuolloin aamuvuoroja eli olin herännyt ennen aamuviittä ja sanoin meneväni ottamaan tirsat ja minut pitää tulla herättämään kun haluavat lähteä baariin. Jossain vaiheessa sitten heräsin kun yksi kaverin kaveri puristeli persettäni ja tunki kätensä housuihini, ja kun sanoin siitä niin hän hymyili että "no, älä nyt suutu :)" Ja kun kerroin tuosta myöhemmin kaverilleni (tuon jätkän naisystävälle), niin hän pimahti siitä ja jätkä vain nauroi "Voi jos se olisi tehnyt mulle samoin niin minä olisin nauttinut siitä. En minä pitäisi sellaista häirintänä, se olisi vain ihanaa!" Oli sitten nopeasti eksä se jätkä...

Ja ne lukemattomat kerrat kun joku kaverimies on ihan vain ystävänä hieronut persettäni pyytämättä (siis minä esim. laitan kenkiä jalkaan niin kaveri alkaa puristelemaan persettä "Onko sun selkä jumissa, mä voin hieroa sitä" ja kun käännyn pois ja sanon "Lopeta!" niin hän seuraa "No, mä hieron sun selkää". Ja kun potkaisen häntä että se on mun perse, niin hän nauraa "mutta ihana perse!"), hiplannut ihoani käsivarsista jutellessa pyytämättä vaikka olen sanonut että mene kauemmas ja lopeta, niin hän vain hymyilee "Sulla on niin ihanan silee iho, aivan ihana!" ja tulee vain lähemmäs :) , reideltä, haaroista, tai mistä tahansa ihan vain ystävänä. En jaksa edes laskea. Noita on niin monia miehiä ja tilanteita. Mutta miesten mielestä ne ei ole seksuaalista häirintää.

Kun ollaan nähty pitkästä aikaa ja käyttäydytty koko se aika ihan hyvin niin lopuksi halataan (miehen aloitteesta) ja hän laittaa kätensä perseelleni. Ja ihan ystävänä suutelee ohimennen poskelle tai kaulalle, kun mehän ollaan kavereita. Siis mitä vttua??

Ja minä en koskaan ole heruttanut, flirttaillut tai tarjonnut itseäni kavereille. Joten minua on turha syyttää siitä että tunkisin itseäni kenekään käpälöitäväksi. Olen 38 v eli en mikään teini.

Tai se tallinpitäjä, joka puristeli tissejä, persettä, hoki "Anna kaverille vähän, anna kaveri vähän koittaa", lähenteli, ahdisteli "kaverina vain. Kaveri vähän tisuja koittaa".

Jos joku nainen sanoo että häntä on ahdisteltu seksuaalisesti tai häntä on kosketeltu, niin minä uskon. Ja se mies joka sanoo ettei ole mitään tehnyt, valehtelee. Miehen mielestä on ihan normaalia että sormi tai pippeli käy vähän pimpissä. Ja käsi perseellä, ja vähän suudellaan väkisin. Ja silitellään pillua vaatteiden läpi. Ihan mitätöntä ja tavallista. Ja nainen ylireagoi ja valehtelee kun sanoo että se oli seksuaalista häirintää.

Ihan kokemuksesta sanon että ei välttämättä ole helppoa heti siinä tilanteessa myöntää mitä tapahtui. Inhoan jokaista joka väittää että hyväksikäyttö tai raiskaus on uhrin syytä. Miten se voi olla uhrin syytä? Jos raiskaajaa ei olisi tilanteessa ollut paikalla, niin olisiko raiskausta tapahtunut? Jos käpälöijä ei olisi ollut paikalla ja tunkenut kättä väkikisin toisen housuihin, niin olisiko sitä tilannetta silloin tapahtunut? Jos joku ottaa rutistukseen tai liiskaa seinää vasten ja suutelee väkisin niin olisiko sitäkään tilannetta tapahtunut, jos se väkisinsuutelija ei olisi ollut paikalla?

Joten miten nuo tilanteet voivat olla uhrin vika, kun niitä tilanteita ei olisi tapahtunut, jos se toinen osapuoli ei olisi paikalla ollut tai mitään tehnyt?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Venus 
Päivämäärä:   18.9.20 20:42:23

Lähettäjä.

Päivämäärä18.9.20 20:39:29

Haloo, tapahtunut kolme vuotta sitten ja nyt tehty ilmoitus.

Kaikki eivät ole valmiita heti uhriksi jouduttuaan juoksemaan poliisiasemalle ja kertomaan tapahtuneista. Joskus tekijää halutaan suojella, joskus vahva häpeä estää kertomasta, syitä voi olla monia. Sinä et tiedä miltä naisesta on tuntunu. Hän kertoo että on ollut masentunut ja ahdistunut ja joutunut keskeyttämään opintonsakin hetkeksi yrittäessään käsitellä tapahtunutta.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Mimm 
Päivämäärä:   18.9.20 20:47:58

Sujteillahan mies on julkisuuteen päässyt, ei osaa näytellä eikä juontaa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 20:49:14

"Sinä et tiedä miltä naisesta on tuntunu."

Tämä "nainenhan" on ollut 18-vuotias, siis hädin tuskin aikuiseksi tulkittava henkilö. Voi olla teinillä aika suuri kynnys tulla asian kanssa julkisuuteen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.9.20 20:51:52

Tuomio ei ole lainvoimainen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   18.9.20 21:01:03

Miksi heteromiehen pitäisi ajatella miehen hipelöivän häntä? Miksei heteromies voi ajatella naisen hipelöivän häntä? Vai onko Roope nainen ja hipelöinyt naista?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 21:01:25

On tämä hullua. Aku Louhimies syyllinen ennenkuin mitään todistettu, ja Salminen syytön vaikka toisin todistettu. Ja Baltzar vaan nauraa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   18.9.20 21:19:12

Salmista ei ole tuomittu! Oikeuden päätös EI ole lainvoimainen!

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 21:20:14

"LähettäjäMies
Päivämäärä18.9.20 21:01:03

Miksi heteromiehen pitäisi ajatella miehen hipelöivän häntä? Miksei heteromies voi ajatella naisen hipelöivän häntä? Vai onko Roope nainen ja hipelöinyt naista?"

Että ymmärtäisivät naisilla asiaan liittyvän pelon väkivallasta ja jopa henkensä menettämisestä. Voit toki kuvitella tilalle myös jonkin fyysisesti ylivoimaisen amatsoninaisen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Jerppu & kummeli 
Päivämäärä:   18.9.20 21:39:14

V...uun sieltä papan perintö estraadilta...
ja vähän äkkiä sittenkin !!!!?!?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.20 21:44:46

"Miksi heteromiehen pitäisi ajatella miehen hipelöivän häntä? Miksei heteromies voi ajatella naisen hipelöivän häntä?"

Sen takia, että vastoin omaa tahtoaan penetroitavana oleminen (tai sen uhka) on kokemuksena erityisen pelottava. Itselle olisi ainakin traumaattisempaa herätä siihen, että jonkun käsi on minun sisälläni, kuin siihen että minun käteni on jonkun toisen sisällä. Omaan ruumiiseen sisälle tunkeutuminen on nimittäin aivan järkyttävän iso loukkaus. Lisäksi, jos minun olisi pakko valita seksuaalinen ahdistelijani, ottaisin mieluummin keskivertonaisen kuin keskivertomiehen, koska minulla olisi paremmat mahdollisuudet laittaa fyysisesti kampoihin ja puolustaa itseäni.

Fiksu mies tajua tämän muutenkin, tyhmälle pitää selittää niin että mietipä omalle kohdallesi, jos joku suonikas mörssäri tulisi kourimaan sinua heppi tanassa. Mutta voihan sen toki kuvitella niinkin, että se onkin valtavan iso ja vahva nainen, joka yrittää tunkeutua nukkuvan ja puolustuskyvyttömän miehen sisään.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   18.9.20 21:55:45

Kaksi känniläistä sekoilee, ihan normisettiä. Jollei Salminen olis julkkis niin asia olis unohdettu jo aikapäiviä sitten.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.9.20 22:01:11

Se oli se madafaking darra...

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: l,l 
Päivämäärä:   18.9.20 22:08:36

Nainen oli siis sammunut ja johonkin yksikseen ja sitten Roope mennyt samaan huoneeseen, ängennyt itsensä naisen viereen ja yrittänyt tunkea munaa naiseen? Ja valittaa tuomiosta? Jestas mikä jätkä...

Jos kämppäkaveri on ollut tilanteen näkemässä ja hätäänyt Roopen pois (eli ei ole vain uhrin ja tekijän sana sanaa vastaan -tilanne), niin kannattaisi Roopen ehkä ennemmin myöntää käyttäytyneensä ääliömäisesti ja pyytää anteeksi. Sillä tavoin saisi pelastettua nahkansa edes jotenkin.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 22:23:27

Mä oon kerran nuorena ja humalassa mennyt herättämään kaverimiehen suihinotolla. Ei tykännyt ja lähdöt tuli todella nopeasti. Ei onneksi tehnyt rikosilmoitusta, vaikka syytä olisi ollut. Elämäni noloin ja typerin juttu. Veikkaan, että ei nimimerkki Mieskään oikeasti tykkäisi, kun tilanne osuisi kohdalle.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 22:30:05

No se on täysin eri asia. Roopen ja mun tapauksissa ei olla menty yhdessä seksiä harrastaen nukkumaan, vaan yksin, ja herätty siihen, että joku on kimpussa mitään etukäteen kysymättä. Tai en ole varma heräsikö tuo Roopen uhri edes missään vaiheessa, ilmeisesti joku kolmas henkilö keskeytti tilanteen?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hessu 
Päivämäärä:   18.9.20 22:32:13

Toisen saa herättää unesta suuseksillä vai millä sitten tavalla jos siitä on yhteisesti sovittu! Puolisoni on sanonut että tykkää jos herää suuseksiin, minulta saa mustan silmän jos kesken unien herättää silleen.

Noissa iltiksen julkaisemissa viesteissä näkyy selvästi ettei nainen halua muuta kuin ystävyyttä, silti menty iholle. Aivan oikein että tämmöiseen miesten prseilyyn puututaan julkisesti. Onko ihan oikeasti olemassa naista joka EI olisi joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi?? Milloin se loppuu ellei kukaan puutu asiaan.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.9.20 22:34:50

Miten kummassa yhdessä lusikassa nukkuminen on seksuaalirikos?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.20 22:37:44

Ei se ole "yhdessä" nukkumista, jos olet jo sammunut yksin jonnekin ja sitten joku toinen keksii tulla ilman housuja suhun kiinni.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ehkä 
Päivämäärä:   18.9.20 22:42:28

18-vuotias on oikeasti vielä ihan teini. Salminen on oikeudessakin syylliseksi todettu, joten on suorastaan törkeää syyllistää uhria. Ei ole varmastikaan yhtäkään naista, joka ei olisi seksuaalista häirintää kokenut ja se häirintä ei lopu sillä, että syyllistetään uhria ja puolustellaan miessikaa. Myös julkkiksien tulee noudattaa lakeja :)

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: qtewr 
Päivämäärä:   18.9.20 23:00:01

"Lähettäjä: jepjep
Päivämäärä: 18.9.20 21:55:45

Kaksi känniläistä sekoilee, ihan normisettiä. Jollei Salminen olis julkkis niin asia olis unohdettu jo aikapäiviä sitten."

Onko sinulla omakohtaista kokemusta?
Oletko ollut seksiaalisen hyväksikäytön kohteena niin että tekijänä on ollut julkkis? Tai edes tavis?

Minä olen itse ollut uhri ja tekijä oli ihan noukkis. Ei ollut edes asuinpaikkakunnallaan mikään tunnettu vaan täysin tavis. Ja asiaa ei todellakaan unohdettu. Siitä tehtiin useita rikosilmoituksia vuosien päästä, kun selvisi että uhreja ei ole vain yhtä, kahta tai kolmea. Ja yksikään ei ollut unohtanut asiaa vuosien saatossa. Enkä törmännyt keneenkään, joka olisi sanonut "Kyllä se minuakin kopeloi mutta mitä sitten?" Mutta kun juorut oikeudenkäynnistä levisivät pitkin kyliä niin saimme kuulla melkoista paskaa, vähättelyä ja haukkumista siitä että olemme vain rahan perässä. Ihan ymmärrettävästä syystä asiakirjat on julistettu salaisiksi 40 vuoden ajaksi.

Eikä oikeuteen todellakaan lähdetty rahankiilto silmissä. Hävetköön sellaiset jotka tuollaista väittävät. On todella nöyryyttävää kertoa poliiseille ja oikeudessakin oikein yksityiskohtaisesti miten tapahtumat etenivät, miltä se tuntui, kerro oikein hitaasti ja tarkasti miten tapahtumat etenivät, miltä se tuntui kun sinua kopeloitiin, missä käsi liikkui, mitä muuta hän teki, miltä se tuntui kun hän liikutti kättään rinnoillasi ja puristeli niitä, kuinka hitaasti hän hengitti ja miltä se tuntui, kun hän suuteli kaulaasi? Mitä sinä ajattelit, kun hän kommentoi rintojasi? Tuntuiko sinusta hyvältä, kun hän hoki "sinulla on ihanat tisulit?"

Ei kukaan lähde asianomistajana nöyryytämään itseään tuollaiseen prosessiin. Eikä varsinkaan jos vastapuolena on julkkis! Siitähän kirjoitellaan lehdissä vielä vuosienkin päästä. Kun itse haluaisi vain unohtaa kaiken, ja joudut kerta toisensa jälkeen selittämään "Se laittoi kätensä häpykummulleni ja puristeli housujen läpi ja suuteli poskelle ja kaulalle. Minä en voinut liikkua. En voinut puolustautua. En päässyt pois. En saanut henkeä ja raajani vääntyi jos yritin liikkua." Ja syytetty naureskelee. Ja syytetyn asianajaja kyselee hyökkäävänä, jopa raivoten (joku jttu että syytetyn asianajaja huutaa asianomistajille? Ei voi käyttää normaalia äänenvoimakkuutta?) ja meitä syytellen "No miksi sinä et vain käskenyt häntä lopettamaan? Miksi et poistunut tilanteesta? Miksi annoit hänen jatkaa? Miksi et vain sanonut että lopeta? Miksi sinä et kertaakaan edes yrittänyt poistua tilanteesta ?" Ja puheenvuorossaan kertoo "Yksikään asianomistajista ei kieltänyt syytettyä koskemasta heihin. Yksikään asianomistajista ei pyytänyt syytettyä lopettamaan. Yksikään asianomistajista ei yrittänyt poistua tilanteesta. Kaikki tapahtui täydessä yhteisymmärryksessä, koska yksikään asianomistajista ei sanonut että syytetyn pitäisi lopettaa. Kertaakaan syytetty ei sanallisesti kommentoinut asianomistajien ulkonäköä". (Vaikka jokaisen tisulit, pylleröt, peppuposket, reidet ja vyötärö oli kuulemma arvosteltu. Ja sanottu, kuinka ihanaa olisi upottaaa käsi/penis rintojen/reisien/pyllyposkien/haarojen väliin.)

Ja me uhrit emme välttämättä olleet koskaan edes tavanneet toisiamme! Ja silti kaikilla oli todella yhteneväiset tapahtumankulut.

Syytettyhän saa valehdella niin paljon kuin haluaa, asianomistajien pitää puhua totta.

Ja Suomessa pitää kaikki todisteet toimittaa ennen oikeudenkäyntiä, ja tutkintavaiheessa. Eli syytetty sai valehdella, mutta meillä ei ollut lupaa näyttää todisteita siitä että hän valehtelee, kun emme olleet tajunneet tehdä sitä jo tutkintavaiheessa. (Kun ei tajuttu että hän valehtelee asiasta.) Tai siis tämä koski yhtä henkilöä. Ja kun kysyin asianajajalta että miksi emme voisi todistaa syytetyn valehtelevan, kun se asia löytyy ihan internetistä ja on helppo todistaa, niin hän vastasi ettei niin saa tehdä, tässä vaiheessa ei voi enää tuoda uutta todistusaineistoa esiin. Tuli todella hölmö olo ja tosiaankin tuntui siltä että uhrilla ei ole mitään oikeutta.

Ja kun hovioikeuteen yksi syytettyä puolustamaan kutsuttu todistikin yhtäkkiä häntä vastaan, eli kertoi että kyllä hänellekin on kertaalleen ehdotettu että "Kyllä sinunkin pimppisi minulle kelpaisi", niin tuo koko todistuslausunto katosi papereista. Pöytäkirjaan oli merkitty ennen oikeudenkäyntiä että tuo henkilö on todistamassa, mutta oikeudenkäynnin jälkeisessä raportissa tuosta todistajasta tai todistajanlausunnosta ei mainita sanaakaan. Vaikka se olisi nimenomaan todistanut, että mies käyttäytyi asiattomasti.

Nuorin jota hän kopeloi oli 13 v, vanhin 18 v. Siis niistä jotka tekivät rikosilmoituksen. Tekijä uhreja 30+ vuotta vanhempi. Todellista uhrien määrää en tiedä, mutta jälkeenpäin kuulin eräältä ihmiseltä että häntä on myös ahdisteltu ja hänen yhtä kaveriaan myös, mutta heillä molemmilla niin pahat traumat asiasta etteivät yksinkertaisesti kyenneet tekemään rikosilmoitusta koska eivät halunneet puhua asiasta sanaakaan. Tuo joka minulle kertoi, on käynyt terapiassa asian vuoksi.

Eli te jotka väitätte että kyllä se rikosilmoitus tehtäisiin samana päivänä tai viimeistään seuraavana, onko teillä kokemusta asiasta? Helppohan minunkin olisi sanoa että "kyllä minä tekisin näin jos tapahtuisi noin" mutta tositilanteessa sitä saattaakin jähmettyä tai vetäytyä kuoreensa, kun tajuaa ettei yksinkertaisesti kykene puolustautumaan. Nuo tilanteet voivat oikeasti olla jopa vaarallisia. Toisesta ei koskaan tiedä. Eikä asiasta välttämättä halua puhua. En olisi minäkään puhunut, ellei poliisi olisi soittanut ja kertonut että asiasta on tehty rikosilmoitus ja minun nimeni kerrottu, ja nyt halutaan tietää että olenko ollut uhri vai tulenko todistamaan syytetyn puolesta. Ja tuossa vaiheessa tapahtumista lähes 10 vuotta aikaa.

Jos naisille kerron asiasta, he ymmärtävät miksi tilanne ei ole sopiva ja se ei ole pelkkää läppää että mies vähän runkuttaa, sormettaa ja puristelee. Mutta miehet hyvin usein ihmettelevät, että mitä ihmeellistä tuossa on ja miksi naiset niin suuttuvat siitä, jos heitä vähän runkkaa tai raiskaa. Eräs kaverimies joskus oli luonani yötä, nukkui patjalla eri huoneessa ja aamulla tuli minun huoneeseeni ja kömpi peittoni alle. Käskin mennä muualle ja hän kömpi päälleni makaamaan kun minä olin mahallani ja alkoi heijata siinä. Ja kun käskin hänen häipyä, niin hän nauroi että mitä tuossa nyt muka oli. Leikkiä se vaan.

Eikä todellakaan miehiltä kannata kysyä "Mitä jos minä tulisin sinun päällesi makaamaan?" Se ei todellakaan olisi sama asia. Mutta toki jos olisin 200-kiloinen enkä 50-kiloinen, niin ehkä sitten joku mies saattaisi ymmärtää, miten oksettavaa se olisi kun alkaisin runkuttaa ja kopeloida väkisin jos en herättäisi siinä väkisin maattavassani mitään seksuaalisia himoja eikä hän pääsisi altani pois. Mutta kun yleensä miehet miettivät "Mitä ihmeellistä tuossa on?" -tilanteissa sellaisia naisia, joiden haluaisivat kopeloivan heitä. Iso ero.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Yyteri 
Päivämäärä:   18.9.20 23:22:45

Qtewr kiitos kun valotit asiaa uhrin näkökulmasta ja tsemppiä sulle!

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.20 07:34:01

Bing: nuo on noita mantroja, joita persut toistelee. Morkkista muuttuu raiskaukseksi ja muuta naisvihaa.

Tästä tapauksesta en tiedä mitään, mutta uhri ei ole tässä nyt tuomiolla. Se olisi näissä aina hyvä muistaa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hö 
Päivämäärä:   19.9.20 07:56:52

No luojan kiitos nyt ei ole 70-80 luku ja jokaisella oikeus koskemattomuuteen etenkin sammuneena :D

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Lo 
Päivämäärä:   19.9.20 08:04:27

Miksi sammuneen/humalaisen viereen pitää tunkea? Perättömiä syytöksiä tulisi huomattavasti vähemmän, jos miehet eivät lähtisi humalaisten naisten matkaan.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Mama 
Päivämäärä:   19.9.20 08:28:21

Osa kommentoijista on miehiä. Ja sitten näitä, joiden mielestä tuomitut heppavalmentajatkin ovat uhreja.
Roopen ja pimatsun välisestä tilanteesta ei kukaan tiedä oikeastaan mitään, muutama julkinen tekstari ja se, että syytteen nosto vei kolme vuotta. Roopen rikos taitaa olla henkisesti hyvin hauraan ihmisen kanssa läheisemmän suhteen
etsintä. Tajusiko Roope, että tyttö on aika sekaisin? Että hän painostaa, hyväksikäyttää?
Mutta tosiaan sennun tyyppiset kommentit on niitä hölmöimpiä tavikset kirjoittaa juttuja, joissa miehen fantasiassa nainen aina innostuu, kun vain tosi mies nousee ratsaille. Nauroin ääneen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Klo 
Päivämäärä:   19.9.20 08:33:22

Aina on luettu ahdisteluksi kun mies on vanha tai vastenmielinen, komeille hottiksille on oltu suopeampia. Nyt mies ei voi luottaa omaan viehätysvoimaansa ja käyttäytyä tökerösti. Ihan hyvä ilmiö että kaiken seksuaalisuuteen viittaavan ahdistelun ymmärretään olevan rikos mutta on mielestäni kohtuutonta julkisuudessa riepotella jonkun kännisekoiluja. Rikokeseta tuomio: sakko, vankeus, vahingonkorvaus, sama tuomio julkkikille kuin taviksille. En kannata tämän tyyppistä häpeärangaistusta ja nuorille artisteille koko uran tuhoamista. Väkisinkin sympatiat alkaa valua rikollisen puolelle jos rangaistus on tekoon nähden kohtuuton. En siis tarkoita tuomioistuimen langettamaa rangaistusta vaan somelynkkausta joka osuu rikoksen tekijän lisäksi hänen työpaikkaansa, läheisiin ihmisiin joilla ei ole mitään osuutta rikokseen. Uhrin julkisuushakuisuus ei aina ole kovin vilpittömän oloista.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 08:36:57

Nuo syyllistä puolustelevat on nuoria ja naiveja naisia. Ihan samoin oli Axl Smithin kohdallakin. Se on vaan niin vaikeaa hyväksyä idolinsa olevan kykeneväinen tuollaisiin rikoksiin, niin sitten väännetään asia vaikka väkisin uhrin syyksi.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Klo 
Päivämäärä:   19.9.20 08:45:11

., jos poikasi olisi nuorena kännissä sekoillut tuolla tavoin haluaisitko että sinua ja lapsesi lasta aletaan mulkoilla/kiusata töissä/koulussa sen lisäksi että poikasi menettää työnsä ja toimeentulon siksi että kerran meni kännissä alasti nukkumaan väärän kaverin viereen. Etpä tietenkään, mutta se sopii jos muille perheille tapahtuu noin.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 08:48:33

En tietenkään, mutta en pitäisi sitä perusteena vähätellä asiaa ja syyttää uhria. Ja tuo on aika jännä, että kun syyllinen on nuorison idoli, niin sitten alkaa se syyllisen puolustelu ja sääliminen. Toisin kuin jos kyseessä olisi vanhempi mies, kuten vaikka oli Louhimies, joka teilattiin täysin, vaikka ei ollut edes syyllistynyt rikoksiin.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   19.9.20 08:50:01

Eniten huvitti osapuolten tekstiviestivaihto: aikuinen mies ilmaisee itseään kuin yhdeksänvuotias. Ja on vielä idoli monelle samanlaiselle reikäpäälle. Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa Siepin ja Salmisen seurustellessa.
Kaskusteltiinkohan silloin Hegelin dialektiikasta?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Sirpa 
Päivämäärä:   19.9.20 08:52:08

Minä en tajua miksi pitää juoda itsensä tuohon kuntoon. En vaan tajua.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hö 
Päivämäärä:   19.9.20 09:34:17

Missä vaiheessa tää oli Sara Siepin kanssa?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: FH 
Päivämäärä:   19.9.20 09:56:31

Hei niille jolle on ok, että menet yksin nukkumaan etkä halua ketään siihen viereen ja aamulla vieressäsi onkin alaston ihminen ja samalla sinultakin on kadonnut vaatteet, niin mietis vielä uudelleen :D yllä mies kommentoi ettei haittaa, jos herää suikkariin, no jos sen suikkarin antaisikin mies? Olisiko sekin ok? Mistä tiedätte, että uhri on nainen tai hetero nainen?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 10:31:01

Kyllä edelleenkin harrastetaan ryhmäseksiä ja pokataan ihmisiä kotibileissä, mutta kummastakaan noista ei ole kyse, jos uhri on mennyt yksin nukkumaan/sammumaan. Julkkis myös varmasti tietää olevansa koskematon, sillä harva uhri uskaltaa tehdä ilmoitusta julkisen lynkkauksen takia, en minä ainakaan uskaltaisi. Roope ei ole myöskään mikään sääliteltävä teinipoika, joka nyt pilaa tulevaisuutensa, vaan aikuinen mies. Se, joka täällä uhosi miten ei auta humalaisia ikinä, toivottavasti sinut myrkytetään tai saat aivoinfarktin, ja kukaan ei auta.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.20 10:40:52

http://www.musiikkiblogi.fi/2015/08/kuvagalleria-roope-salminen-koirat.html?m=1

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 10:42:54

Varmaan on useitakin, jotka käyttävät asemaansa hyväksi, se on ihan tyypillistä. Seuraava aste on siirtyä lapsiin ja lapsipornoon, ei ole välttämättä edes pedofiili, mutta siinä ollaan niin yleistä mielipidettä vastaan, että kiksit tulevat siitä, että voi tehdä jotain laitonta ja todella paheksuttua jäämättä kiinni. Tähän ei tosin vielä Roopen julkkisstatus riitä, mutta maailman ylimmässä eliitissä tätä tapahtuu paljon. Pyhimyksen jutuista mille tuli mieleen ennemminkin Elastinen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   19.9.20 11:25:18

LähettäjäHö

Päivämäärä19.9.20 07:56:52

No luojan kiitos nyt ei ole 70-80 luku ja jokaisella oikeus koskemattomuuteen etenkin sammuneena :D
----

Jep. Nyt on monelta mennyt ohi että
- UHRI NUKKUI IHAN OMASSA KODISSAAN
- Uhri EI ollut riisunut mitään keneltäkään. Salminen RIISUI TIEDOTTOMALTA UHRILTA HOUSUT JA ALUSHOUSUT ja riisuutui itsekin. Eli siinä lusikassa "viattomasti" hinkkasi alapäätään toisen alastomaan alapäähän.

Olen todella, todella onnellinen että olen törmännyt lähinnä hyviin miehiin, joista kukaan ei ole tullut lääppimään kun olen ollut kovassa humalassa tai nukkumassa. Ei vaikka oltaisiin aiemmin pussailtu tai käyty alasti saunassa, kukaan ei ole ollut niin idiootti että olisi alkanut riisumaan tai tullut edes kysymättä viereen nukkumaan.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 11:26:21

Mielenkiintoista muuten, että tässä keskustelussa humalatila nähdään tekijän (vanhempi mies) kohdalla lieventävänä, mutta uhrin (vasta 18-vuotias nainen) kohdalla raskauttavana asiana. Roopella on kuitenkin enemmän laillisia dokausvuosia alla, joten hänen pitäisi osata lopettaa juominen ennen kuin on siinä kunnossa, että tekemiset menee rikoksen puolelle.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ehkä 
Päivämäärä:   19.9.20 11:28:51

^ jep ja lisäksi

-Teolla on ollut kaksi LUOTETTAVAA todistajaa
-Roope ON todettu syylliseksi oikeudessa
-Tyttö on jo ennen jatkoille menemistä sanonut, että ei halua mitään seksuaalista

Ja silti jonkun mielestä Roope-parkaa on tässä nyt niin väärin kohdeltu, kun onhan se ihan hirveää, kun naiseen ei saakkaan koskea ilman lupaa ja naisilla on itsemääräämisoikeus. Oivoi, Roope rukka...

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   19.9.20 11:34:03

"Aina on luettu ahdisteluksi kun mies on vanha tai vastenmielinen, komeille hottiksille on oltu suopeampia."

Minä en ole suopea kenellekään. Ei auta vaikka olisi kuinka ystävällinen ja omasta mielestään hottis, enkä julkkistakaan päästä vähän tissiä puristelemaan. Samat rajat kaikilla. Mutta jostain syystä vanhat ja vastenmieliset osaavat käyttäytyä, ne nuoret jotka luulevat olevansa hottiksia käyttäytyvät sopimattomasti. Eli pitääkö odottaa että hekin vanhenevat että alkaa niitä käytöstapoja löytyä? Miksi käytöstapoja ei voida opettaa jo kotona? Nyt äidit ja isät hei! Teidän hommannehan se on lapsenne kasvattaa. Onhan sitä jo jonkin aikaa hoettu että älkää opettako tyttöjänne välttelemään raiskatuksi tulemista, vaan poikanne olemaan raiskaamatta. Eli tekijät pitää opettaa tavoille jolloin uhriksikaan ei kukaan joudu.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   19.9.20 11:38:02

"Mielenkiintoista muuten, että tässä keskustelussa humalatila nähdään tekijän (vanhempi mies) kohdalla lieventävänä, mutta uhrin (vasta 18-vuotias nainen) kohdalla raskauttavana asiana."

Mielenkiintoista ja surullista. Suurin osa Suomen henkirikoksista tapahtuu humalassa, eikä silloin tekijää puolustella ja uhria lynkata.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: bsb 
Päivämäärä:   19.9.20 11:47:23

Minä uskon tuota naista. Jos kyseessä olisi ollut joku noukkis, niin hän olisi saattanut tehdä rikosilmoituksen aiemmin. Mutta koska kyseessä oli julkkis, niin hän tiesi millainen myllerrys tästä tulee, ja asiaa ei todellakaan pidetä salassa ja käsitellä suljettujen ovien takana. Joten on melko korkea kynnys lähteä tekemään rikosilmoitusta ja oikeuteen, jos mitään ei muka olisi tapahtunut. Eiköhän tuota asiaa ole pohdittu pitkään ihan syystä. Ja myös siksi, että kukaan ei oikeasti halua lähteä oikeuteen tällaisista asioista puhumaan yksityiskohtaisesti. Se on uhrille todella nöyryyttävää. Varsinkin kun syytetty selittää kirkkain silmin, ettei mitään ole tapahtunut.

Ja minusta on hyvä että tämä meni oikeuteen. Hyvä että tytöllä oli rohkeutta. Ja toivon että Roope saa hovistakin tuomion eikä saa valituslupaa korkeammasta oikeudesta. Jospa hän oppisi jatlossa käyttäytymään. Ja olkoot tämä tapaus sitten esimerkkinä monille muillekin käytöstavattomille miehille, jotka ovat sitä mieltä että on ihan ok mennä humalaisen naisen viereen munasilleen vähän kopeloimaan ja runkuttamaan.

Nyt oikeasti joku roti käytökseen. Se että joku on kännissä ei oikeuta käpälöimään. Ja muutenkaan ihan vain kaverina ei "kuivanussita" tai mitään muutakaan, jos toinen osapuoli ei halua että häntä tullaan lähellekään.

Olen samaa mieltä että olisi ollut parempi jos Roope olisi heti myöntänyt että kännissä tuli käyttäydyttyä todella typerästi, muistikuvat on hatarat ja aivot tosiaankin unohtuneet eteiseen. Olisi silloin päässyt niin paljon vähemmällä, homma ei välttämättä olisi edes edennyt oikeuteen asti, ja hän olisi pelastanut maineensa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: 4321 
Päivämäärä:   19.9.20 11:57:23

"Joku kirjoitti, että ei kukaan nainen puhu tussustaan, tuksustaan, puutarhastaan, vi*ustaan, pi**ustaan tai mikä lieneenkään lempinimi, sanalla EMÄTIN. No mikä helvata se sitten on?"

Niinpä. Jos lääkärikin sanoo ja kirjaa papereihin raiskauksen jälkeen tehdystä tutkimuksesta "Ruhjeita ja mustelmia emättimessä", ja gynekolgi kertoo sisätutkimusta tehdessään emättimestä, niin millä termillä muiden sitä pitäisi kutsua? Häpyreikä? Pimppi? Kun nimenomaan halutaan tietää mitä tapahtui, niin ei siinä auta sanoa "työnsi sormensa häpyyni". Sehän tarkoittaa sitä, että on laitettu sormi häpyhuulille. Mutta kun sanotaan että sormi on työnnetty emättimeen, siis se tarkoittaa jo ihan eriä ja on jo vakavampi asia. Silloin kannattaa käyttää ihan oikeita termejä jotka kaikki ymmärtävät. Edes kaikki naiset eivät tiedä mikä ero on vaginalla ja vulvalla joten jos joku sanoo "hänen sormensa oli vaginassani" niin papereissa lukee "kosketti sormella haarojen aluetta". Emätin on juuri oikea termi kun puhutaan siitä mihin se sormi on työnnetty. Ja kaikki ymmärtävät.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 18:07:05

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006641638.html

Jep, tuossa todistajan kertomus tapahtumista. En kyllä ymmärrä miten tuon voi mitenkään kääntää uhrin syyksi. Kaikki naiset, jotka luottavat tuttuihin miehiin ansaitsevat tullakin raiskatuiksi?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   19.9.20 18:25:26

Että sitten odotti kolme vuotta ennen kuin teki ilmoituksen.
Naurettava typykkä, tulikohan rahapula.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 18:30:05

Roope on kyllä ainoa naurettava tässä keississä, kun ei suostu edes myöntämään tekoaan. Ei pidä tehdä jekkua, jos ei kestä kakkua!

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 18:31:37

"Salminen väitti, että tarkoituksena oli vain nukkua päiväunet, mutta oikeus katsoi, ettei Salmisella olisi tällöin ollut mitään syytä riisua asianomistajan housuja."

Esimerkiksi tämä kommentti...

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 18:38:04

Varsinkin, kun yli tonni varmaan jo mennyt kolmen vuoden terapiakuluihin.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: tje 
Päivämäärä:   19.9.20 18:45:22

"Lähettäjä: sk
Päivämäärä: 19.9.20 18:25:26

Että sitten odotti kolme vuotta ennen kuin teki ilmoituksen.
Naurettava typykkä, tulikohan rahapula."

Et taida olla aikuinen ihminen?

Ei kukaan lähde tällaiseen rahapulassaan. Tuosta tulee niin hirveä paskamyrsky ja uhria vain nöyryytetään. Sen tonnin pari saa tienattua helpomminkin kuin nöyryytettävänä olemalla.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Ruby 
Päivämäärä:   19.9.20 18:49:12

Onko uhri siis noissa kuvissa oleva Ida Paul?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ghj 
Päivämäärä:   19.9.20 18:57:22

"Et taida olla aikuinen ihminen?"

*Et taida olla ihminen?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   19.9.20 19:03:34

Siis eihän se raiskannut, eikä yhtynyt. Nukkuivat vain lusikassa ilman housuja.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 19:06:23

Niin, koska todistajat olivat paikalla ja keskeyttivät tilanteen. Yleisellä elämänkokemuksella voidaan uskoa, että olisi varmasti yhtynyt, jos olisi ollut naisen kanssa kahdestaan asunnossa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.20 19:08:02

Odotellaanpa nyt sitä lainvoimaista päätöstä.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Hmm. 
Päivämäärä:   19.9.20 19:33:30

Olis vaan myöntänyt töpeksineensä

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Valitettavasti 
Päivämäärä:   19.9.20 20:42:26

Jos kuvio olisi toisinpäin että känninen nainen riisuu känniseltä mieheltä housut ja omansa ja nukkuu vieressä vasten miehen tahtoa, ei mitään oikeusjuttua nostettaisi. Sillä mies ei veisi asiaa käräjille koska häntä epäiltäsiin kyvyttömäksi, homoksi, vähemmän mieheksi ja siksi että hän häviäsi jutun varmasti ja mitä todennänäköisimmin tuomittaisiin syylliseksi ja vähintään ehdonalaiseen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.9.20 21:19:16

Oksettavaa luettavaa taas osa kommenteista. Naisviha senkun jyllää. Eihän tuon selkeämpää juttua ole, kaksi todistajaa ollut estämässä humalaisen raiskaamisen. Ja täällä jotkut halventaa uhria minkä ehtivät. Kuvottavaa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   19.9.20 21:32:23

Miksi pitåå juoda niin ettå tolkku menee, sama koskee miehiä ja naisia. Sitten ihmetellään kun tulee tällaisia tilanteita ja oman tyhmyyden takia.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.20 21:39:36

Todistajien mukaan Roope ei vaikuttanut erityisen päihtyneeltä. Itse oon kyllä sitä mieltä, että humala ei ole mikään tekosyy, silloin ihminen paljastaa sen todellisen luonteensa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ghj 
Päivämäärä:   19.9.20 21:46:31

"silloin ihminen paljastaa sen todellisen luonteensa"

Ai kauhee. Toivottavasti en sitten koskaan löydä itseäni :D

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Rutsari? 
Päivämäärä:   19.9.20 21:52:04

Sukulaisia? Serkku, sisarpuoli? https: // www. iltalehti.fi /viihdeuutiset /a/b8e53325- 570c-4f3a-adc8- a98c5ff2542c?utm_ medium= Social&utm _source= Facebook&fbclid= IwAR00duVUNROapg Bz6RG3AnYKVFVP8-6Al7JQWiaC soHOjPxAkUqOwKtBZJc# Echobox= 1600440177

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.20 22:04:13

"Mihin sul on kiire?
Signaali katoo, paljon viive?
Täst illast tulee laitont laskuu
Oot niin vaimomatskuu
Lähde mun mukaan
Et tarvii siihen lupaa
Ei tänne tultu tekee äitii ylpeeks"

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.9.20 22:20:50

Mistä tiedätte kuka on uhri, kun asiakirjat on salaiset?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.20 22:24:14

Ei kuulu hyviin tapoihin, eikä normaaliin käytökseen arvostella tai kyseenalaistaa teon uhria. Nämä ei ole mitään kevyitä prosesseja.

Aivan käsittämättömiä kommentteja täällä. Mikä ihmisiä vaivaa?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: 12321 
Päivämäärä:   19.9.20 22:27:09

"Lähettäjä: Rutsari?
Päivämäärä: 19.9.20 21:52:04

Sukulaisia? Serkku, sisarpuoli? https: // www. iltalehti.fi /viihdeuutiset /a/b8e53325- 570c-4f3a-adc8- a98c5ff2542c?utm_ medium= Social&utm _source= Facebook&fbclid= IwAR00duVUNROapg Bz6RG3AnYKVFVP8-6Al7JQWiaC soHOjPxAkUqOwKtBZJc# Echobox= 1600440177"

Kuin ka helv et in mont a vä lily ön t iä si nä voit lai tt aa yhte en ne tti li n kkii n ? Miksi et vain laita
rivinvaihtoa
siihen kohtaan missä tämän kommenttilootan reunat loppuvat? Tai voi käyttää vaikka tinyurlia että saisit linkin lyhennettyä?

Rivinvaihdon
avulla
laitetut
linkit
voi kopioida ja avata sellaisenaan nettiselaimesssa, mutt a t uol lai set mi ss ä vä lil yön ti o n lai tett u mu uta man kir jaime n v ä lei n o n ma hdo to n sellaisenaan avata vaan joutuu selaamaan koko linkin läpi ja p ois ta maa n j okai se n v älil yö nni n erikseen.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.9.20 22:29:32

Luin näiden kahden viestin vaihtelua. Tyttö vaikutti olevan vähän sekaisin viestien perusteella, eikä oikein tiennyt miten herra Salmiseen pitäisi suhtautua, mutta useissa viesteissä nainen toi esiin sitä että ”ollaan vaan kavereita” ja Salminen viestitti haluavansa antaa hänelle orgasmin. Mun mielestä noi Salmisen viestit oli aikamoista vonkumista vaikka naispuoleinen viestikumppani halusi olla ihan vaan ”kavereita”

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Valpuri 
Päivämäärä:   19.9.20 23:53:53

Miksi vain Roopea haukkuvat viestit saavat olla täällä?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.20 23:58:15

Kaikki vihjeet täsmäävät Idaan. Nuori naislaulaja, on ollut silloin 18 ja keikkaili silloin Roope Salmisen kanssa. Tavastian keikkakin ollut samaan aikaan. Ja ovat ilmeisesti lopettaneet toistensa seuraamisen somessa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Feg 
Päivämäärä:   19.9.20 23:59:59

Enpähän taas sano juuta enkä jaata itse keissiin, kun en edes keltaisen lehdistön lööppejä ole lukenut. Vaan näihin kommentteihin täällä toteaisin edelleen, ettei ole kellään oikeutta raiskata tai käyttää hyväksi ihan vaan, koska tuli tilaisuus kohdalle. Ja toisaalta, miten hirveän monen kohdalla voisi se alkoholin järkevän käytön opetteleminen ainaisten överien sijaan voisi ehkäistä koko tilaisuuden...

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.20 00:34:14

Tämäkin keskustelu ei kerro muusta kuin suomalaisten miesten kunnioituksesta naista kohtaan. Jos olisi kotona ja maassa hieman eri arvot niin jäisi tälläiset väkisinmakaamiset ja kourimiset tekemättä. Kun se oma pieni korvienväli ja järjen ääni sanoisi että tilaisuus ei tee varasta. Mutta kun ei niin ei.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.20 00:35:46

"Kaikki vihjeet täsmäävät Idaan."

Kaikki tälläiset vihjailut ovat kunnianloukkauksia. Miksi uhrin oikeuksia ja lakia ei osata kunnioittaa..?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.9.20 00:37:02

Vituttaako?

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   20.9.20 00:41:22

:D

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.9.20 00:42:14

Olen täysin Roopen puolella tässä asiassa. Olisi pitänyt jättää tuomiotta näytön puutteen vuoksi. Jos on riisunut housut, niin on voinut tulkita naisen eleet väärin. Ja sitten huomannut naisen sammuvan eikä mennyt enää sen pidemmälle.
Jos vastaavaa sattuisi minulle, niin en tekisi mitään juttua vaan ottaisin opiksi ja joisin jatkossa vähemmän.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.9.20 00:44:26

Ja kaikki taas uskoo kaiken mitä turhanpäiväset iltapäivälööpit uutisoi. Koskahan joku tajuaa ettei kaikkea netissä kannata uskoa. Ja nuo lehdethän mässäilee kaikella ja laittavat sellaistakin mitä ei pidä paikkansa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   20.9.20 01:35:14

"Lähettäjä..
Päivämäärä20.9.20 00:42:14

Olen täysin Roopen puolella tässä asiassa. Olisi pitänyt jättää tuomiotta näytön puutteen vuoksi. Jos on riisunut housut, niin on voinut tulkita naisen eleet väärin. Ja sitten huomannut naisen sammuvan eikä mennyt enää sen pidemmälle.
Jos vastaavaa sattuisi minulle, niin en tekisi mitään juttua vaan ottaisin opiksi ja joisin jatkossa vähemmän."

Jos nainen on aiemmin ennen jatkoja sanonut, että ei halua mitään seksuaalista kanssakäymistä ja talutettu kaatokännissä omassa kodissaan nukkumaan humalaa pois, niin mitäköhän eleitä tuossa on ollut väärin tulkittavana? Mun mielestä tuo on todella selkeä tilanne, jossa ei ole mitään jossiteltavaa, kun toiselta on taju pois. Itse olen joka yö omassa sängyssäni tiedottomassa tilassa, kun nukun sikeästi enkä välttämättä heräisi, jos joku viereen tulisi. Jos joku kävisi minut raiskaamassa, niin oma syy ja jatkossa pitää vain opetella herkkäunisemmaksi? Jos syytetty olisi joku random Mohammed, niin vaadittaisiin varmaan munista hirttämistä eikä kukaan uskoisi, että motiivina oli vain päiväunet ihokontaktissa. Tosin varmaan silloin uhria syyllistettäisiin siitä, että ylipäätään päästi miehen kotiinsa, eiväthän kyseisen kulttuurin miehet pidä naisia täysin ihmisinä, joiden mielipiteistä ja fyysisestä itsemääräämisoikeudesta tarvitsisi välittää. Eiku...

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: kelly 
Päivämäärä:   20.9.20 06:42:01

Te jotka kuvittelette, että naiset suorastaan tehtailevat rikosilmoituksia miehistä rahan toivossa, olette katsoneet liikaa amerikkalaisia oikeussalidraamoja.

Jäin aikanaan pyörällä auton alle ja koska päälle ajanut mies kiisti kaiken (oli onneksi todistaja), menimme oikeudenkäyntiin asti. Siellä minulle korvattiin tasan se romuksi mennyt fillari ja päälläni ollut takki, joka meni rikki. Sain ruhjeita, jotka olivat kipeitä pitkän aikaa. Siihen aikaan Suomessa terveydenhuolto oli täysin ilmaista. Mistään kivusta ja särystä (kuten leffoissa) ei todellakaan korvattu mitään, vain aineellinen vahinko.

Tässä vähän aikaa sitten jouduin törkeän rikoksen kohteeksi. Prosessi on vielä kesken. Minun piti listata korvausvaateisiin vaatimukseni. Asia aiheutti huomattavaa henkistä stressiä, jonka takia jouduin käymään lääkärissä ja psykologilla useasti. Minulle tullaan korvaamaan kaikki lääkäri- ja psykologikäynnit, mutta niistä piti olla liitteenä kuitit ja syy, miksi olen käynyt lääkärillä ja psykologilla. Mistään muusta minulle aiheutuvasta ei korvata varmastikaan mitään. Tai no syyttäjä toki aikanaan päättää, mutta kyllä poliisikin minulle sanoi, että eipä valitettavasti oikein muuta voi vaatia. Toki sitten myöhemmin, kun juttu menee oikeuteen, tekijän tulee korvata minulle asianajajakuluni ja saa maksettavakseen oikeudenkäyntikulut, sakkoja yms., mutta minulle henkilökohtaisesti ei tule asiasta yhtään ylimääräistä rahaa.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   20.9.20 08:03:51

Ei kyllä ihme jos miehet eivät uskalla lähestyä naisia kun ikinä ei tiedä koska joutuu oikeuteen vaikka kännissä olisi nuoltu keskenään. Rahastusta sanon minä.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.20 08:06:18

Ei vaan lähestytä sammuneita seksuaalisessa mielessä, niin pääsee jo pitkälle.

  Re: Roope Salminen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.20 10:28:54

:D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.