Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   15.9.20 16:06:35

...mieheen tuomitaan? Mies suorittaa yliopistolla toista tutkintoaan, minä ensimmäistä.

Ymmärtäisin saamani kritiikin paremmin, jos tämä olisi seurustelusuhde, mutta kysymys on vain seksistä ja läheisyydestä ja eräänlaisesta ystävyydestä.

Osaisiko joku kertoa, miksi ympäriinsä kännipanojakin harrastavat suhtautuvat kielteisesti siihen, että minulla on vakituinen seksisuhde vanhempaan mieheen?

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.20 16:08:06

Miksi mainostat panojasi muille?

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.9.20 16:09:57

Jos kyse vain seksisuhteesta ja ystävyydestä kannattaako siitä kaikille kertoa ja selvittää suhteen laatua? kanattaa ehkä aikuistua vielä joku vuosi niin ei tarvitse pohtia että mitä KAIKKI ajattelee tai tuomitseeko.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   15.9.20 16:10:03

En minä niitä mainosta. Vietän miehen kanssa aikaa ja jengi kyselee.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.20 16:11:40

Älä kerro kaikille niistä panemisista, hittoako se muille kuuluu. Ei kukaan tiedä minunkaan seksielämästäni vaikka hengaan miesten ja naisten kanssa eikä kukaan pääse tuhisemaan.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   15.9.20 16:19:34

"Älä kerro kaikille niistä panemisista"

En minä panemisista kerro. Kun on kysytty, seurustelemmeko, olen kertonut, että emme seurustele vaan meillä on seksisuhde.

Käyttäydyn ihan samalla tavalla kuin muutkin opiskelijat. Ainoa ero on se, että mies on vanhempi.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: NN 
Päivämäärä:   15.9.20 16:55:40

Moni vastustaa näkemystäni, mutta uskon, että nuoret naiset ovat hyvin tietoisia seksuaalisesta vallastaan. He tietävät kuuluvansa ryhmään, joka on tavoiteltava kohde.

Yllä esitetty ei koske yksilöitä, mutta sen voi yleistää koskemaan naisia ryhmänä.

Keski-ikäisten miesten arvo koetaan seksuaalisuuden markkinoilla pienemmäksi kuin nuorten naisten. Kun nuori nainen harrastaa seksiä vanhemman miehen kanssa, se koetaan ryhmän pettämiseksi, vallasta luopumiseksi.

Toinen tuomitsemista selittävä asia on se, että naiset ovat oppineet näkemään itsensä uhreina. Samaan aikaan kun korostetaan naisten itsenäisyyttä ja pystyvyyttä ja nuorten naisten uskottavuutta, tuodaan esiin uhridiskurssia, jossa nainen nähdään usein hyväksikäytettynä.

Kun nainen solmii seksisuhteen vanhempaan mieheen, joidenkin on vaikea hyväksyä, että kysymys on tasa-arvoisesta vaihtokaupasta, jossa kumpikin antaa ja saa. Näihin tilanteisiin mielellään liitetään ajatus, että nainen ei tiedä mitä tekee, vaan mies käyttää häntä hyväksi.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   15.9.20 17:06:50

"En minä panemisista kerro. Kun on kysytty, seurustelemmeko, olen kertonut, että emme seurustele vaan meillä on seksisuhde."

Lääpittekö siis toisianne julkisesti, vai mistä kenellekään tulee edes mieleen kysyä?

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   15.9.20 18:46:57

"En minä panemisista kerro. Kun on kysytty, seurustelemmeko, olen kertonut, että emme seurustele vaan meillä on seksisuhde."

Lääpittekö siis toisianne julkisesti, vai mistä kenellekään tulee edes mieleen kysyä?"

Ja miten kenellekään tulee mieleen seurustelusta kysyttäessä pelkän "ei" vastauksen sijasta kertoa omasta seksielämästään. Niin, ihan vain mainostaakseen, normaali ihminen vastaisi vain ei tai että olemme ystäviä menemättä sen tarkempiin yksityiskohtiin siitä mitä yhdessä tekevät.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   15.9.20 19:11:47

"Ja miten kenellekään tulee mieleen seurustelusta kysyttäessä pelkän "ei" vastauksen sijasta kertoa omasta seksielämästään."

En ole kertonut seksielämästäni. Olen kysyttäessä vastannut, että emme seurustele vaan meillä on seksisuhde.

Näin tekevät opiskelukaverinikin. En ymmärrä, miksi tilanne muuttuu, kun mies on vanhempi. Miksi omanikäisten kanssa toteutetuista seksisuhteista saa kertoa, mutta vanhemman miehen kanssa toteutetusta ei?

Kun kuitenkin julkisesti pitelemme toisiamme kädestä ja joskus jossain syrjäisemmässä paikassa suukotamme, niin jokin selityshän toiminnalle on annettava.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Play 
Päivämäärä:   15.9.20 19:13:24

Kyllä minä pidin turpani kiinni, kun oli 17-vuotiaana seksisuhde nelikymppisen kanssa. Aivan jumalainen sängyssä ja nyt yli kymmenen vuotta myöhemmin muistelen lämmöllä. Myös aloittajaa suosittelen pitämään suuta soukemmalla jos ei kritiikkiä halua ;)

Lähimmät ystävät tiesi, mutta muille kyselijöille totesin olevamme vain ystäviä. Minun panemiset ei muille kuulu ja tottahan se oli, että ystäviä olimme.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Vanha 
Päivämäärä:   15.9.20 19:33:03

Nuoret ovat konservatiivisia ja pelkäävät suoraa puhetta. Heille neutraali toteamus seksisuhteesta tarkoittaa retostelua, koska nuoret nyt vain ovat vähän ujoja ja häveliäitä ja konservatiivisia eivätkä uskalla puhua elämän luonnollisista asioista.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   15.9.20 21:05:58

Onhan se vähän iljettävä ajatus, jos oma lapsi sekstaisi tuplasti itsensä ikäisen miehen kanssa.

Tulee mieleen, miksi mies etsii nuorta seuraa, onko hän narsisti, rikollinen tai muuten viallinen, ja haluaa siksi hyväuskoisten kumppanin? Tietävätkö omat ikätoverit hänestä asioita, joiden takia hän ei saa seuraa omasta sukupolvestaan?

Toivoisin, että nuoret ja vanhemmatkin naiset arvostaisivat itseään enemmän.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Hopmaisk 
Päivämäärä:   15.9.20 21:18:49

Miten se kritiikki ilmenee?

Kyllä tuntuisi kummalliselle puida muiden opiskelijoiden kanssa minun yksityiselämääni vaikka olisikin juttua jonkun opiskelijakaverin kanssa, pelkkää seksiä tai ei.

Läheiset kaverit erikseen.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ₩ 
Päivämäärä:   15.9.20 21:32:32

Nuoret puhuvat hyvin avoimesti ja tottakai tiedossa on erittäin hyvin myös kanssaopiskelijoiden seksielämä. Minulla oli opiskelijana lyhyt seksisuhde tuplasti vanhemman miehen kanssa. Muut vieroksuivat asiaa, ehkä sen takia mitä näihin pelätään liittyvän. Tähän suhteeseen ei kuitenkaan liittynyt, muistelen suhdetta hyvällä.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.20 21:35:44

No miks sun pitää kertoa et teillä on seksisuhde.
Tää on iha selvä peli, halusit kertoa koska haluat huomiota ja aiheuttaa jotain.
Ihan kun ketään kiinnostaisi ketä panet jos aikuisista ihmisistä kyse.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   15.9.20 21:37:49

Mikä ongelma tässä on? Täysi-ikäiset ihmiset panevat keskenään, jos haluavat. Ja jos molemmat saavat, vielä parempi.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.20 22:22:58

"Onhan se vähän iljettävä ajatus, jos oma lapsi sekstaisi tuplasti itsensä ikäisen miehen kanssa."

Siinä on iljettävää vain sinun OMA ajatusmaailmasi.

"Toivoisin, että nuoret ja vanhemmatkin naiset arvostaisivat itseään enemmän."

Ja minä toivon, että sinunkaltaisesti seksuaalisesti kieroutuneet, eivät opettaisi samaa muille naisille. Toivoisin, että sinunkaltaistasi naista halveksittaisiin ahdasmielisyytesi takia. Suomessa täysi-ikäinen nainen voi vapaasti valita seksikumppanistaan.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.9.20 22:32:54

Baaripanoja harrastavat ovat niitä hotteja, joille sattuu ja tapahtuu. Sekin on eräänlainen status.

Seksisuhde vanhemman ihmisen kanssa taas on lähtökohtaisesti säälittävää, NN ja pari muuta selostikin jo, miksi.

Mutta olipa f*ckbuddy millainen tahansa, se on kuvio, josta ei kannata kertoa kenellekään mitään. Pätee myös, jos se kolli on nuori, eri kansallisuutta, saati kurssikaveri yliopistolta. Buddylla ei arvostus nouse, koska hyvät tyypithän eivät ota panttivankeja. Taking no hostages.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Fakiiri 
Päivämäärä:   15.9.20 22:38:09

"Lähettäjä: Sumutar
Päivämäärä: 15.9.20 21:05:58

Onhan se vähän iljettävä ajatus, jos oma lapsi sekstaisi tuplasti itsensä ikäisen miehen kanssa.

Tulee mieleen, miksi mies etsii nuorta seuraa, onko hän narsisti, rikollinen tai muuten viallinen, ja haluaa siksi hyväuskoisten kumppanin? Tietävätkö omat ikätoverit hänestä asioita, joiden takia hän ei saa seuraa omasta sukupolvestaan?

Toivoisin, että nuoret ja vanhemmatkin naiset arvostaisivat itseään enemmän."

Tämä oli omasta mielestäni jotenkin outo kommentti. Miksi sen vanhemman ihmisen pitäisi olla jotenkin outo ja kieroutunut? Eikö voi tuntea vetoa ja yhteenkuuluvuutta itseään huomattavasti nuorempaan tai vanhempaan? Jos vaikka yhdessä on oikeasti hauskaa ja tuntee kipinää niin miksipäs ei. Ystäväni äiti oli 40v kun tapasi 23 vuotiaan miehen /ystäväni silloin 20v) , jahkaili vuosikausia että mitä ne kaverit/sukulaisetkin nyt ajattelee kun tuollaista nuorta kollia rupeaisi tapailemaan oikeasti julkisesti... Sitten rohkaisi mielensä ja uskaltautui parisuhteeseen, nyt 20 vuotta myöhemmin ovat edelleen onnellisia ja rakastavat toisiaan saman katon alla.

Ehkä juuri se että asiasta tehdään tabu, pitää edelleen yllä sitä näkökulmaa että ikäeroparisuhteet/seksisuhteet/muutenvainsuhteet ovat niin iljettäviä. Eri asia jos toinen olisi vaikkapa 14v ja toinen 50v...

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.9.20 22:45:34

jotkut ei vaan suvaitse muiden mielipiteitä, vaan pitäytyvät omissaan. kaksi aikuista osaa tehdä päätökset omasta puolestaan. yhtä hyvin saman ikäinen mies/nainen voi olla pahat mielessä. itselleni ei tuottais mitään ongelmaa olla vanhemman kanssa, jos vaan toinen viehättää ja kemiat kohtaa. paljoa nuorempaa en ottaisi, koska olen vasta 25v ja tunnen oloni enempi teiniksi kuin aikuiseksi :D

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.20 22:51:18

Naisen asema näkyy siinäkin, että seksisuhteessa olevat kypsä nainen ja parikymppinen kolli saavat osakseen paljon vähemmän epäluuloja kuin nuori nainen ja vanhempi mies.

Yleisesti ajatellaan, että nuori mies kyllä pystyy huolehtimaan rajoistaan, mutta nuori nainen ei pysty. Aivan kuin nuori nainen olisi holhottava lapsi, joka ei pysty itse tietämään, kenen kanssa tahtoo seksiä harrastaa.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Porvoo 112 
Päivämäärä:   15.9.20 22:58:50

Ei minun opiskeluaikoinani kyllä kysytty tuollaisia opiskelukavereiltani;)

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.20 23:17:42

Varmaan nelikymppinen äijä on onnensa kukkuloilla kun saa 20 vuotta nuorempaa neitiä.Jotenkin tulee väkisinkin mieleen että tyttöä käytetään hyväksi.Ei ehkä nyt tunnu siltä mutta myöhemmin tulee älli päähän.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: nyyh 
Päivämäärä:   15.9.20 23:19:49

Onhan kaksikymppinen jo aikuinen ja saa päättää itse kenen kanssa harrastaa seksiä ja kenen ei. Minusta tuntuu, että ... on vain kateellinen aloittajalle.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.20 23:20:59

Lähettäjä.

Päivämäärä15.9.20 22:51:18

Naisen asema näkyy siinäkin, että seksisuhteessa olevat kypsä nainen ja parikymppinen kolli saavat osakseen paljon vähemmän epäluuloja kuin nuori nainen ja vanhempi mies.

Yleisesti ajatellaan, että nuori mies kyllä pystyy huolehtimaan rajoistaan, mutta nuori nainen ei pysty. Aivan kuin nuori nainen olisi holhottava lapsi, joka ei pysty itse tietämään, kenen kanssa tahtoo seksiä harrastaa.

<---- siis ei. Kyl tää menee ihan just toisin päin. Yleensä aina on muka hyväksyttävämpää se että nainen on nuorempi kuin mies.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: voi voi 
Päivämäärä:   15.9.20 23:42:13

Onhan se tietysti säälittävää, jos nainen ei saa seksiä edes 20 vuotta vanhemmalta mieheltä, mutta sellaista elämä on. Tasan ei käy nallekarkit elämässä.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.20 06:50:32

Mitä ihmeellistä siinä on että aloittaja harjoittaa opiskelun ohella maailman vanhinta ammattia? Ja piti ihan itse tuoda julki tänne ;D

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.20 07:45:17

Tässä ketjussa kyllä tuomitaan, mutta aika vähän vastataan aloittajan kysymykseen. Muutama analyyttinen vastaus sentään löytyy.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   16.9.20 08:13:28

Aloittajan tapauksessa, kuten kaikissa seksisuhteissa pätee se "Blondin matematiikkasääntö" ; Jos jakaa, niin ei saa kertoa!

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: opo 
Päivämäärä:   18.9.20 23:39:06

no onhan se nyt ylipäätään ällöttävää tuollaiset suhteet missä toinen nusii isää ja toinen tytärtä, siis niinkuin iän puolesta

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   19.9.20 01:49:58

Miten tää mies muuttui opettajasta toiseksi opiskelijaksi? Tarina on tismalleen sama kuin joku aika sitten ollut aloitus. Tässäkin eniten ihmetytti, että miksi joku haluaisi kertoa noin yksityiskohtaisesti suhteensa laadusta jokaiselle kysyjälle.

Aika väsynyttä tehdä sama aloitus uudelleen vain yhdellä pienellä muutoksella.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: joopajoo 
Päivämäärä:   19.9.20 03:48:33

Ja miksi ihmeessä aloittaja ei olisi voinut seurustelusta kysyttäessä vastata vain yksiselitteisen kieltävästi? Kyllä tuossa nimenomaan tulee ihmetys, että miksi niitä panojaan pitää mainostaa muille.

Mutta jos on niin typerä, että pitää mainostaa, niin turha sitten itkeä jälkikäteen.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   19.9.20 08:52:28

Ainokainen ehti ensin:)

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   19.9.20 09:16:18

"Ja miksi ihmeessä aloittaja ei olisi voinut seurustelusta kysyttäessä vastata vain yksiselitteisen kieltävästi?"

Jonkun vastauksenhan jengi haluaa, kun pitelemme toisiamme kädestä, nojailemme toisiamme vasten ja suukottelemme.

Jos näet yliopistolla toisiaan käsistä pitelevän parin, joka kieltää seurustelevansa, niin varmaan jonkun vastauksen haluat, vai mitä?

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   19.9.20 10:40:04

No en halua, enkä voi mitenkään kuvitella että muutkaan haluavat. Miten sä oikeasti jaksat tätä samaa vielä jatkaa, kun jäit jo kiinni siitä että sä keksit näitä juttuja.

Vai mihin se opettaja nyt jäi?

Jos haluat keskustella ylipäätään suhteista, joissa on paljon ikäeroa, niin tee aloitus ilman tuollaista twistiä, jonka mukaan suhteen nainen on selvästi "hieman" yksinkertainen. Se kun muuttaa monen mielipidettä negatiiviseen suuntaan, vaikkei muuten välittäisi ikäerosta tuon taivaallista.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Anssi 
Päivämäärä:   20.9.20 17:49:20

Kyllä näin +30v miehenä voin sanoa että sellainen +20v nainen kyllä sytyttää ja nostaa itsetuntoa kun sellainen on kiinnostunut ja tekee alotteet. Pidempää suhdetta en oikein voisi kuvitella noin 20v naisen kanssa mutta seksisuhde/satunnaiset tapaamiset jne. kyllä toimii erittäin hyvin.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Elovena 
Päivämäärä:   20.9.20 18:08:37

Mikä tämä ikä on nainen 20 mies 40? Nainen 40 mies 60?
En tuomitse, mutta itse naisena +40 en vois kuvitella +60 v. Kans seksisuhdetta.. mutta en myöskään 20 v. Miestä haluais :-D ehkä joku -10, ja korkeintaan omaan ikään +2

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: o-0-o 
Päivämäärä:   20.9.20 18:16:32

Niinhän sitä luulee kunnes rakastuu.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.9.20 18:21:20

"Jos näet yliopistolla toisiaan käsistä pitelevän parin, joka kieltää seurustelevansa, niin varmaan jonkun vastauksen haluat, vai mitä?"

En. Tai siis en halunnut vastausta, kun itte tuon ikäinen olin ja yliopistossa opiskelin. Mitä se mulle kuuluu mikä toisten suhteen luonne on. Lähimmät ystävät on erikseen. -- Vaihda kavereita jos kysely häiritsee.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.9.20 18:25:22

"Mitä se mulle kuuluu mikä toisten suhteen luonne on."

Jos pari nojailee toisiinsa ja suukottelee ja joku kysyy parilta, seurusteletteko, niin sinäkö vastaat, että emme ja oletat, että juttu on sillä hyvä?

Milloin maailmasta tuli niin seksikielteinen tai seksistä sellainen tabu, ettei voi neutraalisti todeta, että kysymys on seksisuhteesta. Silloin ihmiset tietävät senkin, ettei pari seurustele ja kumpikin on vapaa.

Tämä ketju on hämmästyttävä, koska tästä tulee tunne, että seksi on asia, josta ei voi puhua neutraalisti mainiten vaan aihetta täytyy ikään kuin kiertää. Että kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä, niin sitä ei sovi neutraalisti kertoa vaan asiaa pitää piilotella.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.9.20 18:39:26

Omana aikana julkinen kuteminen ja nuoleskelu päiväaikaan ei kyllä olisi soveltunut yliopistomaailmaan. Ja jos tuollaista olisi harrastanut ikääntyneen f*ckbubbyn kanssa, nolous olisi moninkertaistunut.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: näinkin 
Päivämäärä:   20.9.20 19:15:38

Minä olen saanut elämäni parasta seksiä 25 vuotta vanhemmalta mieheltä. Mutta en siitä suhteesta kenellekään huudellut. Aloittajankin kannattaisi oppia pitämään panonsa omana tietonaan. :D

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Mä kanssa haluun 
Päivämäärä:   20.9.20 19:37:28

nuoren naisen ? T.Mies 53v.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   20.9.20 20:54:25

Julkista nuoleskelua yliopistolla? Kuulostaa ennemminkin ysärin yläasteteinimeiningiltä. Toisin sanoen se nelikymppinen ukkeli taitaa olla jämähtänyt sille kehitysasteelle. Terveisiä vuoteen ysineljä.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.20 10:41:45

Heh, aloittaja on kyllä nyt onnistunut tekemään ihan itse itselleen ongelman. Kyse ei ole siitä, etten esim. minä puhuisi seksistä tai että se olisi tabu, vaan siitä, ettei mua yksinkertaisesti KIINNOSTA millainen tyypin X suhde tyypin Y kanssa on. Eikä kyllä ois käyny mielessäkään imutella opiskelupaikalla päiväaikaan yhtään kenenkään kanssa.

Ettei nyt vaan sattumoisin taas olis kyse siitä, että aloittaja kuvittelee oman elämänsä olevan ah niin ainutlaatuista ja yleismaailmallisen kiinnostavaa. Newsflash: ihminen kuvittelee AINA itse, että hänen elämänsä kiinnostaa muita enemmän kuin mitä se todellisuudessa kiinnostaa.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: .t. 
Päivämäärä:   21.9.20 13:09:47

"Kyse ei ole siitä, etten esim. minä puhuisi seksistä tai että se olisi tabu, vaan siitä, ettei mua yksinkertaisesti KIINNOSTA millainen tyypin X suhde tyypin Y kanssa on."

Mutta kun istumme käsi kädessä ja meiltä tullaan kysymään, seurustelemmeko, niin eikö ole ihan luontevaa vastata, että meillä on seksisuhde.

Jos vastaan, että emme seurustele, ihmiset jäävät ihmettelemään, miksi istumme
käsi kädessä.

En myöskään halua antaa ymmärtää, että olen varattu, koska mielelläni seurustelisin.

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.20 13:14:23

.t. / no jos teillä on seksisuhde niin miks teidän täytyy julkisesti istua käsi kädessä? :D
Jos kerta samalla haet seurustelukumppania? :D

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   21.9.20 13:15:39

Se on ihan tutkittua, että vanhemmat miehet ovat luonnostaan kiinnostuneita nuoremmista naisista. Se on biologiaa, haluttaisiin me vanhat harput sitä tai emme. :)

  Re: Miksi seksisuhde 20 vuotta vanhempaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.20 13:23:30

"En myöskään halua antaa ymmärtää, että olen varattu, koska mielelläni seurustelisin."

Ehkä ei sitten kannata istuskella käsi kädessä ja imutella yliopistolla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.