Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turn on miehessä

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.8.20 13:15:09

Hyviä puolia kysytään nyt. Huonoja puolia tuli jo täys topa. :)

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.20 13:27:04

Toisten ihmisten kunnioittaminen
Rehellisyys
Kiltteys
Läheisistä huolehtiminen
Auttaminen ja tukeminen tarvittaessa
Vilpittömyys
Ei koe tarvetta rehvastella

Ulkonäöllisesti ei niin väliä, jos miehen luonne on kultaa, se saa miehen ulkonäönkin loistamaan.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   9.8.20 13:29:35

Se on mahtavaa, kun mies tekee jotain mistä nauttii ja minkä selvästi osaa. Ei niin väliä mitä se on. Esimerkiksi joku puusta nikkarointi, joku urheilulaji tms. tai vaikka joku ihan tavallinen työkin.

Iloiset silmät on toinen superihana juttu.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Hups 
Päivämäärä:   9.8.20 13:35:14

Älykkyys, rehellisyys, ystävällisyys, tasa-arvon kannattaminen, empaattisuus.
Jos ulkonäköä mietitään niin olen peppunaisia :-D tykkään että saa olla mistä ottaa kiinni, lisäksi mulle erityisen tärkeä on kaunis nenä. Kaunis nenä on suora tai ihan vähän kyömy, ei liian kapea, miehekäs nenä. Sitten tietysti kauniit käytöstavat ja puhtaudesta huolehtiminen.
Hienoa plussaa on, jos on puuhakas eikä makoile liikaa sohvalla :-) koska minäkään en vietä kaikkia päiviä siellä.

Tällainen yksilö onkin jo löytynyt <3

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.20 13:35:49

Hyvä ryhti, kaunis liikkuminen

Sopusuhtaisuus

Kirkas, älykäs, ystävällinen katse

Siisteys

Ystävällinen, hyväntahtoinen, luotettava luonne

Taitavuus edes jossakin asiassa

Kiinnostunut asioista, seuraa tiedettä ja uutisia, haluaa oppia uutta

Kunnioittaa ja kohtelee muita asiallisesti

Tupakoimaton, mielellään alkoholiton, ateisti, päihteetön

Mielenterveys kunnossa

Tulee toimeen omillaan

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Fdfd 
Päivämäärä:   9.8.20 13:45:07

Kenestäkään paskat välittävä narsistinen, komea mies. Hyvä sängyssä. Ilmeisesti sellainen.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Weepingwillow 
Päivämäärä:   9.8.20 13:48:43

Se, että mies on äärimmäisen fiksu ja osaa remontoida, laittaa, huoltaa, suunnitella, toteuttaa ihan kaiken, mikä liittyy tekniikkaan, kiinteistöön, autoihin, IT-asioihin jne. Nykyinen on tämän suhteen täydellinen.

Mutta noin niin kuin muuten tykkäsin kovasti myös hellästä, hyväilevästä, ystävällisestä miehestä. Nykyinen ei sellainen ole..

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.8.20 13:54:47

En muista oliko iltasanomat vai iltalehti, mutta siinä sanottiin kiltti kumppani voi olla vaarallinen siinä mielessä, kun saattaa yhtäkkiä katkaista suhteen vaan, niille tiedoksi vaan ketkä sano kiltteys yhtenä turn on miehessä. Toisaalta onko ilkeä mieskää hyvä kumppani?

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.20 13:55:47

Terve itsevarmuus, ei itsestään liikoja luuleva. Herrasmiehisyys. Huumorintaju.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.20 13:56:54

Pitkä ja harteikas, isot miehekkäät kädet on must. Puhdas ja siisti tietenkin.

Keskustelutaitoinen, ei jatkuvasti suunapäänä oleva minäminä-tyyppi vaan on kiinnostunut myös muiden sanomisista. Ei puhu päälle eikä huuda, on tilannetajua.

Sellainen hiljainen vahvuus, aito läsnäolo. Empatiakyky.

Ja kun se vielä tykkää minusta niin todellakin olen turned on :)!

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.8.20 13:57:17

Kuitenkin joku psykologi siinä kertoi kiltti mies voi olla siä mielessä vaarallinen kumppani

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.8.20 13:57:36

Siinä*

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Lieka 
Päivämäärä:   9.8.20 14:09:52

Älykkyys ja kiinnostus jotakin asiaa kohtaan. En ole mitään renkiä etsimässä itselleni, joten kädentaidot eivät ole pääasia. Jos on älykäs, niin pääsääntöisesti on työelämässä pärjäävä ja silloin voi mm. rakennuspalveluita ostaa, ei tarvitse itse osata tehdä.

Rehellinen, sosiaalinen ja tasapainoinen.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: esim 
Päivämäärä:   9.8.20 14:13:37

Normaalipaino mmmm <3

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Weepingwillow 
Päivämäärä:   9.8.20 14:22:06

"voi mm. rakennuspalveluita ostaa, ei tarvitse itse osata tehdä."

Joo, mutta tässä kysyttiin turn onia. Itseä ainakin kiihottaa, että mies ei ole tumpelo. Oma mies tienaa oikein mukavasti, mutta haluaa silti tehdä kaiken itse. Ei siedä ostopalveluiden tumpelointia, on korjaillut itse jälkikäteen huonoja asennuksia. Tätä piirrettä arvostan kyllä suuresti.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   9.8.20 14:28:50

Eläinrakkaus.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: © 
Päivämäärä:   9.8.20 14:31:22

Osaa tehdä käsillään ja on toimelias

siisteys( vaatteet fiksut ja huolehtii muutenkin ulkonäöstään ei mikään rönttäpelle olemus)

itsestään huolehtiva

sopusuhtainen

hyvä ryhti ei mikään löysä lapamato

ystävällinen ja asiallinen kaikkia kohtaan

ei ole puhelimen orja eikä varsinkaan roiku somessa 24/7.. tämä ehkä pahin ja raivostuttavin

kiltti

huomioiva

ei tupakoi

ei alkoa( pikkujoulut tms.ihan ok)

kohtelias kaikkia kohtaan

keskusteluun kykenevä, ei tarvi olla mikään ruuneberg eikä kokoajan äänessä mutta normaali keskustelutaito on hyvä ominaisuus.

herkkä

pitää eläimistä ja erityisesti hevosista

tulee toimeen omillaan

ujo

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   9.8.20 14:37:54

Hymy, silmät, rehellisyys ja se, että kohtelee eläimiä hyvin.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.20 14:55:20

LähettäjäHmm 

Päivämäärä9.8.20 13:54:47

En muista oliko iltasanomat vai iltalehti, mutta siinä sanottiin kiltti kumppani voi olla vaarallinen siinä mielessä, kun saattaa yhtäkkiä katkaista suhteen vaan, niille tiedoksi vaan ketkä sano kiltteys yhtenä turn on miehessä. Toisaalta onko ilkeä mieskää hyvä kumppani?

Kuka tahansa voi jättää koska vain. @!#$ yleensä tekevät sen hyvin satuttavalla tavalla. Mielummin elän kiltin miehen kanssa ja tulen jätetyksi kiltin miehen toimesta kuin kärsin kusipään kanssa, joka särkee sydämen useamman kerran ennen jättämistä.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.20 15:43:27

Eikö yleensä ihastuta/rakastuta samanlaisii kuin itse on?

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Maia 
Päivämäärä:   9.8.20 16:18:59

Joo näinhän se monesti on. Kiinnostuu siitä oman itsensä vastapuolesta ja kokee yhteenkuuluvuutta. Sanotaan että vastapuolet täydentää toisiaan mutta mitä omaan kokemukseen tulee niin kyllä on vaikeaa jos suhteessa on joka asia vastakohtaa ja konflikteja ja sovittelua..

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Maia 
Päivämäärä:   9.8.20 16:25:30

Tarkennus äsköiseen, siis monesti kiinnostutaan/ ihastutaan/ rakastutaan vastakkaiseen sukupuoleen missä on samoja piirteitä kuin itsessä on..

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.20 17:05:10

Harteikas
Isot kädet
Ryhdikäs
Huumorintajuinen, nauraa myös itselleen
Hyvä itseluottamus
Harrastaa seksiä ennemmin naisen kanssa, kuin oman käden

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.20 17:09:58

Hyvä itsetunto, joka ilmenee mm. niin, että voi ajaa mun pienellä punaisella kauppakassiautolla. Miehet, jotka eivät suostu kuin Audin tai Bemarin rattiin ovat todellinen turn off.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: 00 
Päivämäärä:   9.8.20 17:18:55

^ Tai miehet jotka eivät suostu naisen kyytiin, vaan haluavat itse ajaa. Totaalinen turn off.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.8.20 17:32:18

Jos unohdetaan nämä perusluonteet, koulutukset, sosiaaliset taidot sun muut, niin mun ensimmäinen valinta olisi sellainen aivan viimeiseen asti treenattu salihinkkaaja. Ei mikään groteski steroidihirviö vaan sellainen, jolla näkyy kaikki lihakset. Toisekseen tykkään sellaisista hyvin kovapiirteisistä kasvoista. Kolmanneksi haluaisin polyamorisen bissen, joka tykkää bdsm-seksistä ja on switch. Keep on dreaming.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   9.8.20 19:50:44

Rehellisyys
Lempeys
Hyvä huumorintaju
Rauhallisuus
Eläinrakkaus
Avoimuus suhteessa (asioista voi keskustella)

Itse tykkään myös sellaisista suomalaisen näköisistä enemmän kuin tummista.

Tällainen mies minulla onkin ja on kyllä ihana mies kaikinpuolin! <3
Helppo elää sellaisen kanssa jonka kanssa viihtyy, niin kotona kuin muuallakin, on sama huumori, läheisyyttä ja mistään asioista ei tarvitse suuttua. Ollaan niin samanlaisia luonteita, kumpikaan ei jaksa riitelyä eikä turhaa draamaa vaan nauttii leppoisasta kotielämästä.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Törppö 
Päivämäärä:   9.8.20 20:24:01

Täällä on luetteloitu sen yhdeksää hyvää ja kahdeksaa kaunista, joten täytyy kai uskaltaa poiketa järkevästä linjasta ja todeta mikä saa minut kiinnostumaan miesolennoista: kapea lantio. Minut on kai jotenkin kierosti geneettisesti ohjelmoitu: pärstä saa olla mitä vaan, voi olla tukevanpuoleinen tai kukkakeppi, lihaksilla tai ilman. Katon kaikkien kapealanteisten miesten perään.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Lauta 
Päivämäärä:   9.8.20 20:35:12

Lähettäjä00
Päivämäärä9.8.20 17:18:55

^ Tai miehet jotka eivät suostu naisen kyytiin, vaan haluavat itse ajaa. Totaalinen turn off.

^Tämä! Tosin ei ole tarvinnut kenenkään kanssa kahta kertaa keskustella tästä asiasta. Menee joko kerrasta jakeluun tai sitten ei tarvitse samassa autossa matkustaa.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.20 20:45:24

"Lähettäjä: Törppö
Päivämäärä: 9.8.20 20:24:01

Katon kaikkien kapealanteisten miesten perään."

Mä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että nykyään yllättävän monilla miehillä on tosi leveä lantio. Siis sellainen, että takaapäin ei välttämättä pysty sanomaan sukupuolta ja hanuri on selkeästi koko kropan levein kohta. Tämä on mielenkiintoista, koska tilanne on muuttunut viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Mun nuoruudessa leveälantioisia miehiä ei ollut juuri lainkaan ja nykyään niitä näkee harva se päivä.

  Re: Turn on miehessä

Lähettäjä: Sermi 
Päivämäärä:   10.8.20 06:43:22

Huumorintajuisuus. Mikään ei ole parempaa kuin se että toinen tietää jo katseesta mitä toinen ajattelee. Ja aina naurattaa!
Intohimo jotakin asiaa kohtaan (työ, harrastus). Halu tehdä jotakin, elämässä on muutakin kuin pelkkä 8-16 duuni.
Kuuntelemisen taito. Toinen pystyy vastaanottamaan sen mitä sanon, eikä vain miettimään seuraavaa aihettaan.
Kokonaisuudesta muodostuva seksikkyys. Viimeisin mies, joka on saanut sukat pyörimään jaloissa, ei ole pelkkää vatsalihasta ja hauista, vaan normaalivartaloinen mies, jonka kanssa synkkaa paremmin kuin hyvin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.