Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.2.20 21:23:35

Kävin tänään hierottavana. Hieroja hieroi erityisesti alaselkää ja reisiä, koska siellä isoimmat jumit. Mutta outoa oli, että hän ehdotti ottamaan alushousut pois, jotta saisi paremmin hierottua. Mies ei ollut mitenkään hämärän tai pervon oloinen, mutta näin jälkeenpäin tuntuu oudolta.. Onko muita hierottu niin että olisitte täysin alasti? Toki pyyhe oli suojana ainakin osin.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: sfa 
Päivämäärä:   24.2.20 21:26:42

Juuri tänään olin mieshierojalla, joka hieroi alaselän. Hyvin onnistui ilman että piti housuja pois ottaa!

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: jooei 
Päivämäärä:   24.2.20 21:26:46

Ei, kyllä minulla on ainakin ollut aina turkishaalarit päällä ja saappaat jalassa.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.2.20 21:28:39

Ei vaikuttanut hämärältä tai pervolta, mutta oli sellainen kuitenkin. Ei normaalit alushousut estä etenkään edellämainittujen paikkojen hieromista, eikä kyllä muidenkaan. Jotkut polvesta napaan asti olevat maksitukipöksyt ehkä olisivat tiellä.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.2.20 21:29:52

Olen siis myös käynyt suhteellisen paljon hieronnassa ja useammalla hierojalla. Joskus saanut sellaiset ns. paperialkkarit ulkomailla mutta nyt ensimmäistä kertaa ihan alasti.. Ihmettelen tässä että onko normaalia ja hämmennyinkö turhasta..

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: outoa 
Päivämäärä:   24.2.20 21:33:15

Kerran kun menin hammaslääkäriin tämä vaati että olisi pitänyt olla suu auki. Kumma tyyppi! Lähin vetää sieltä.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.2.20 21:33:19

Siis otitko ne housut pois..? :D

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: asiaa 
Päivämäärä:   24.2.20 21:34:49

Jos on kivan näkönen peppu voi pyyntö olla hyvinkin asiallinen.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.2.20 21:39:17

Laita stringit ensi kerralla.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.2.20 21:39:49

Mulla hierottiin jalat ja pakarat eikä tarvinnut ottaa alushousuja pois. Hieroja toki siirsi pikkuhousujen reunaa vähän, mutta hyvin sai hierottua vaikka ne olikin jalassa.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: tai 
Päivämäärä:   24.2.20 21:42:05

Ehkä ne oli vaan niin rumat housut?

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.2.20 00:24:38

Nätit, punaiset ja pitsiset vielä. Ja otin pois kun ajattelin että saa paremmin hierottua. Kuten sanottua ei tuntunut hämärältä tilanne mutta nyt jälkeenpäin aloin pohtimaan...

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Agrobakterium 
Päivämäärä:   25.2.20 01:56:59

Ensimmäisellä kerralla hieroja (nainen) sanoi että siirtelee alushousuja että pääsee paremmin pakaraan käsiksi. Toisella kerralla sanoi että jos ei haittaa niin ottaisitko alushousut kokonaan pois niin olisi helpompaa, mutta voi kyllä tehdä pikkareiden kanssakin niin että niitä taas siirtelee.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.20 02:13:04

"Ei vaikuttanut hämärältä tai pervolta, mutta oli sellainen kuitenkin. Ei normaalit alushousut estä etenkään edellämainittujen paikkojen hieromista, eikä kyllä muidenkaan. Jotkut polvesta napaan asti olevat maksitukipöksyt ehkä olisivat tiellä."

Niinpä. Asiakkaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön pyrkiviä hierojia on, ja näistä on tullut tuomioitakin.

Tässähän nyt oli aika selvä tapaus, mutta noin muutenkin tunne siitä, että kaikki ei ole ok, on tunne jota kannattaa kuunnella vaikka siihen ei noin selvää syytä olisikaan. Harvoin se ihan tyhjästä tulee.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Ttt 
Päivämäärä:   25.2.20 02:25:58

Kuka laittaa punaiset pitsialkkarit hierojalle mennessään..? Tämä taitaa olla vain aloittajan seksifantasioita. 1/5.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: pirjo 
Päivämäärä:   25.2.20 09:49:33

Mä oon ottanut pikkarit pois hierojalla monta kertaa. Se tosin oli eroottinen hieroja. Namskis!

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Jawohl 
Päivämäärä:   25.2.20 10:00:14

Kävin taannoin täällä Pattayalla fourhand-massagessa eli kaksi naishierojaa. Sekä hierojat että minä oltiin alasti.
Rentouttavaa.
50€/h.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.2.20 10:29:38

Otan aina alushousut pois, jos hierotaan alaselkää/pakaraa/reisiä. Kysyn yleensä hierojalta, kummin tehdään ja aina tulee sama vastaus: voivat kyllä siirrellä alushousuja, mutta helpompaa on, jos ottaa pois. Ja ihan kirjavasti miehiä/naisia hierojina, eikä kukaan ole ollut pervo.

Alaselän jumit monesti johtuu pakarasta, joten ihan pelkän alaselän hierominen ei riitä.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.20 11:28:25

En ota alkkareita pois, eikä kukaan hieroja ole sellaista ehdottanut. En kaipaa ihan niin perusteellista hierontaa, että pikkarit olisi haitaksi.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   25.2.20 11:59:19

Helpompihan se on hieroa, kun ei tarvitse housuja siirrellä.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.2.20 14:22:25

Minulla on ikuinen pakarajumi ja hieroja siirtelee alkkareita sivuun pakaroita murjoessa. Sinänsä varmaan ihan sama vaikka ottaisi housut poiskin, mutta tuntuu vähemmän oudolta noin. Yritän kyllä aina muistaa laittaa siistin neutraalit pöksyt :)

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   25.2.20 14:35:18

Että sellaisia fantasioita sitten taas. 1/5.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.2.20 19:59:14

Aloittaja täällä hei, alkkarit ei siis oltu valittu hierontaan vai ihan normialkkarit normipäivään. En valitse alusvaatteitani hierontaa ajatellen :)

Kuten sanottua, hieroja oli asiallinen, hieroi hyvin ja mitään ylimääräisiä hipaisuja tai muuta viitettä ei asiassa ollut. Kun ei kuitenkaan koskaan ennen ollut tällaistä sattunut, niin jäin pohtimaan, että onko ihan ok. Kiva kuulla, että muillakin normikäytäntö. En siis huolestu, että olisin pervolle mitään matskua illan puuhasteluihin antanut. :)

Lähinnä mietin että olen itse melko sinut alastomuuteni kanssa ja en ujo. En siis pitänyt alastomuutta minään, mutta jälkeenpäin pohdin, että josko tämä oli ok vai ei..

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   25.2.20 20:07:17

No jos peräsuoli hierotaan niin ei voi olla housut jalassa... :D

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Mitä v 
Päivämäärä:   25.2.20 21:02:27

Täällä hieroja ja kyllä minun pöydällä pysyy housut jalassa. Olkoot pakarat vaikka kuinka jumissa, niin ne saa hierottua housujen kanssa. Lasken aina hierottavan puolen pakaran päältä housua alemmas ja samalla peitä pyyhkeellä toisen puolen ja vaon :) alaselän saa hyvin hierottua, kun laskee housuja alemmas.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.20 21:40:03

Ei minun ole koskaan tarvinnut alushousuja riisua, kun oikealle hierojalle olen mennyt. Kaverimies on kyllä moista ehdottanut, ja suuttui, kun en suostunut.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.20 21:46:39

No kannattaa olla sit puhtaa alkkarit sit mitkä vaihtaa jalkaan kun se öljy imeytyy niihin pikkareihin joita siirrellään. Olen ollut hierottavana ja hieronu niitä pakarajajumeja ja siinä on erotiikka kaukana :-D

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.2.20 22:12:34

Nyt se vetelee koton kätee ja miettii sinuu ja haistelee sormiaa.. Vartu 10 vuotta ja kerro että sut raiskattii..

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   25.2.20 23:19:08

Ihania kommentteja :)

Kyllä kai se on kiva ottaa pöksyt veks jos kiva mies hieroo...? ;)

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Hyppyri 
Päivämäärä:   25.2.20 23:45:38

Mulle kerran mieshieroja ehdottanut että otan pikkuhousut pois, otin. Mietin vähän onko outoa mutta...

Keniassa matami veivas paljaat rinnatkin, itsestä se tuntui ällöltä mutta tuollapäin maailmaa ihan normaalia.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: heidi 
Päivämäärä:   2.3.20 19:47:40

No ei todellakaan oteta housuja pois hieronnassa? En oo ikinä moisesta kuullut.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.20 20:17:21

Jos on syväpakaralihas jumissa niin kyllä ne housut on tiellä....

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Oooona 
Päivämäärä:   3.3.20 14:31:02

Parin kk välein käyn hieronnassa ja koskaan ei ole ehdotettu moista.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: hierottava 
Päivämäärä:   3.3.20 18:33:55

No jos pakaralihakset kunnolla jumissa, niin pitää ottaa pikkarit pois ja levittää jalkoja. Muuten ei pääse oikeisiin lihaksiin käsiksi.....voi kyl osuu vahingossa pilluu....

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.20 20:37:45

pitää paikkansa et voi osua pimperoon vahingossa jos syväpakaralihas on jumissa, niin lähellä sitä joutuu veivaamaan.mut riskin arvoista kun saa selkäkivut pois.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: EnnA 
Päivämäärä:   9.3.20 15:25:44

Mikä on syväpakaralihas? Taitaa vaan hierojat täällä fantasioida..

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Joke 
Päivämäärä:   9.3.20 15:30:47

Kyllä ne pakarat saa hierottua alushousujen kanssa, todellakin.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   10.3.20 21:05:41

Joke: todellakin. En usko puoliakaan noista tän ketjun jutuista.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Abc 
Päivämäärä:   10.3.20 21:17:11

EnnAlle infoa: Syvä pakaralihas lähtee lonkkaluun suoliluusta ja päättyy reisiluuhun.

  Re: Hieronnassa ilman alushousuja

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   10.3.20 22:08:27

Minä menin kerran hierojalle ja muistin riisuutuessani että töissä kiskoin lahoja alkkareita niin että takapuoleen tuli sormen mentävä reikä. Ei pyytäny housuja riisumaan. Sain pitää jalassa :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.