Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisin päivisin?

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   23.1.20 00:47:52

Eli mulla on nyt semmonen tilanne et teen töitä vaan 3pv viikko ja lähinnä oon viikonloput töissä. Joudun töihin lähtemään aina erittäin aikasin aamulla ja tuun vasta illalla kotiin, joten unirytmi ois tärkee säilyttää ja sen tueksi tarvisin arkipäiville jotain kivaa tekemistä. Tällä hetkellä kun työ on uus jne en halua enempää stressiä aiheuttavaa juttua vaan mielummin jotain joka tasapainottais ja tois jotain hauskuutta tähän uuteen elämäntyyliin.

Oon miettinyt et alkasin käymään salilla ja ryhmäliikunnassa niin kuin ennen mut mulla on vaan yks sali mistä oon tykännyt ja sekin on tyyliin 70e/kk ja mietin et tulisko mulla sit kuitenkaan käytyä ton hinnan edestä. Se on semmonen pelkille naisille tarkoitettu ja erittäin mukava sali joka antaa jo ilmapiirillään hyvää energiaa mut toi hinta hirvittää jos sit kuitenkin kävisin vain pari kertaa viikossa alkuinnostuksen jälkeen.

Toinen vaihtoehto ois ratsastus, mut lähialueilla mihin pääsisin pyörällä/hyvin bussilla on vain ns huonomaineisia talleja joissa ilmapiiri tuntuu aika ikävältä. Kauempana ois sit kiva talli mut sinne pääseminen on tosi vaikeeta.

Mitä ite tekisitte? Ilmaisiakin juttuja voi ehdottaa. Lenkkeilyä on jo harrastettu mut ois kiva tehä jotain muutakin, ehkä missä mahollisesti ollaan ihmisten seurassa kun työkin on aika yksinäistä :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.