Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: Pelaaja 
Päivämäärä:   23.11.19 00:57:13

Olen jo nuoresta tytöstä harrastanut tennistä. Pari viimeistä vuotta valmentajani on ollut komea, hauska mies jonka ryhmässä pelaan kerran viikossa. Meillä on samanlainen huumorintaju, ja hän usein hauskasti kiusoittelee. Koen tosi voimakkaita tunteita kun katseemme ja hymymme kohtaavat. Viime treenien jälkeen eräs toinen pelaaja totesi pukkarissa, että onpa meillä samanlainen huumorintaju, siis mulla ja valmentajalla.

Huomaan ajattelevani häntä päivittäin. Odotan treenejä paitsi tenniksen, myös valmentajan vuoksi. Usein ajattelen häntä kun masturboin tai haluan kokea jotain kivaa.

En kuitenkaan tiedä onko hän varattu. Haluaisin pyytää häntä treffeille. Miten kannattaisi tehdä, olen ihan sekaisin ihastuksen tunteeni kanssa.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   23.11.19 02:15:03

Suurin osa muistakin valmennettavista ihastuu samaan valmentajaan jossain vaiheessa. Ihan perus.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: aunt lydia 
Päivämäärä:   23.11.19 02:59:55

Se menee ohi

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: Pelaaja 
Päivämäärä:   23.11.19 12:07:38

Joo voihan se olla että moni muukin ihastuu, hänellä kun on paljon valmennettavia. Kuitenkin olen huomannut että ryhmässämme hän vitsailee erityisesti mulle, meillä on ihania katseita ym. Usein jos törmätään tässä harrastuspaikassa niin aletaan juttelemaan ja meillä selvästi on kemiaa.. Oon yrittänyt etsiä häntä somesta, mutten ole löytänyt.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   23.11.19 12:13:05

Paljonko teillä on ikäeroa?

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   23.11.19 12:22:08

Ihastunut kokee "katseita" ja "hymyjä" vaikka toisella osapuolella ei olisikaan mitään tunteita. Ne on ne hormoonit jotka sekoittavat pään.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   23.11.19 12:22:55

Anna olla, kivasta harrastuksesta menee maku jos saat pakit.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: Pelaaja 
Päivämäärä:   23.11.19 13:13:21

Kymmenisen vuotta on ikäeroa. Ryhmässä on myös muita nuoria naisia ja eräs toinen nainen vaikuttaa vähän mustasukkaiselta, vaikka koutsimme kyllä neuvoo häntäkin. Usein valmentaja kiusoittelee mua hauskasti ja heittää hyvää läppää ja muutkin kyllä ovat huomanneet sen.

En ole ikinä kokenut että kukaan olis huomioinut mua porukassa samalla tavalla. Haluaisin niin kovasti hänen kanssaan treffeille... mutten tiedä onko hän varattu tai onnellinen suhteessaan...

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   23.11.19 13:29:43

Ite oon kerran nolannut itseni kysymällä valkulta lähtiskö treffeille mun kanssa. Sanoi, että on varattu ja että on yrittänyt olla vain ystävällinen mulle.
Vieläkin nolottaa tää ja nytkin taisin punastua kun tätä kirjoitin. Onneksi vaihdoin sitten kohta paikkakuntaa.

Neuvoisin siis että kannattaa miettiä tarkkaan teetkö aloitteen.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.11.19 13:38:55

Ellet ole 10-vuotias, niin valmentaja on hyvin suurella todennäköisyydellä varattu.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: Pelaaja 
Päivämäärä:   23.11.19 16:53:54

- toisaalta ei voi tietää miten onnellinen tai onneton hän on suhteessaan. Kyllähän kumppania voi aina vaihtaa.

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.11.19 17:01:48

Voithan sä kysyä. Mutta varaudu pahimpaan. Kuulostat tooosi nuorelta...

  Re: Ihastuin valmentajaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.11.19 18:16:29

Valmentaja vaikuttaa fuckboylta...
Varmaan tykkää työstään, kun nuoret tytöt piirittävät ja tappelevat huomiosta. Tulee muutama saman tyyppinen arsesilmä hevosalalta mieleen.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaisiin tyhjäntoimittajiin, paitsi jos pystyt vain rennosti koeajamaan. Sellaiseen tuo voisi olla hyvä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.