Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   22.11.19 21:21:47

Mistä voisi johtua tällainen? Areena toimii ilman mitään ongelmia, ohjelmat bufferoi nopeasti, kuvanlaatu on todella hyvä. Maikkarin ohjelmatkin toimii hyvin. Ruutu toimii myös ilman mitään ongelmia.

Mutta sitten Netflix. Kamalaa pikselimössöä. Mulla on käytössä TuplaHD, videolaatuna korkea. Keskitasolla laatu on jotain aivan hirvittävää, vaikka kummallakin sivu selkeästi bufferoi hyvää vauhtia.

Jos ohjelmasivun päivittää, kuvanlaatu on vähän aikaa hyvä, sitten se taas alkaa pikkuhiljaa pikselöitymään aina vain pahemmaksi.

Koska muut palvelut toimii hyvin, ei ongelma voi olla netissä, selaimessa tai tietokoneessa. Miten ihmeessä Netflixin kanssa pitäisi toimia, että kuvanlaatu vastaisi sitä mistä maksan?

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.19 21:54:19

https://chrome.google.com/webstore/detai

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   22.11.19 22:14:46

En todellakaan lataile mitään lisäosia selaimeen.

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   22.11.19 22:17:23

https://help.netflix.com/fi/node/100342

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: 20wee 
Päivämäärä:   22.11.19 22:19:55

Äidilläni myös sama ongelma ollut! Ihmetellään siis samaa asiaa..

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   22.11.19 22:33:48

Olen mä noita Netflixin apusivuja katsellut, mutta jos vika olisi esimerkiksi striimauksen estossa tai reitittimen signaalin vahvuudessa, niin kai sen pitäisi silloin haitata myös muita tv-palveluja? Kuten sanoin, muut sivustot toimivat aivan ilman ongelmia, sehän tässä kummallista onkin.

Jos vaikka Areenasta skippaa GOT:n alkumusiikit, sen 1min 45s, niin video on sekunnin pari mössöä, sitten se räpsähtää ja alkaa näkymään skarppina. Netflix tekee just päinvastoin...

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: Panaani 
Päivämäärä:   23.11.19 00:13:04

Meillä on ollut nyt ihan samaa. Ois kiva jos joku kertoisi, mitä voisi tehdä. Ihan peestä katsoa pikselimassaa.

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: puh 
Päivämäärä:   23.11.19 00:17:13

Meillä oli pari viikkoa sitten sama juttu..

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.11.19 11:26:18

Mun mielestä netflixillä on ollut jotain ongelmia syrjimissään

  Re: Netflix mössöä, muut ok?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.11.19 11:27:26

Siis, netflixillä on ollut jotain ongelmia striimissään viime aikoina. Ainakin jostain heidän sivuiltaan löysin jonkun tiedon tästä ja että korjaavat sitä parhaansa mukaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.