Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   20.11.19 20:23:11

Maksoin tänään kohteliaalle nuorelle miehelle 10euroa Afrikkaan, että saa tilinhoitomaksun hoidettua.

Kuinka nopeasti näissä kuvioissa saa se luvatun 10 000 euron palkkkion. Ei pitäisi olla vaikeaa kun tilillä on miljoonia. Näin tiliotteenkin.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   20.11.19 20:32:31

Kyllä se heti huomenna on sun tilillä. Ne on aina niin luotettavia ja nopeita noi Afrikan kohteliaat rahantarjoojat.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pallo 
Päivämäärä:   20.11.19 20:36:04

Mä en tiedä mitä mulla kävi tuollaisessa samanlaisessa, mutta jotenki ymmärsin että kun ne maksaa Suomeen eli niin kauas Afrikasta, niin mun piti maksaa vielä vähän lisää rahaa. Mutta siis ihan kohta pitäis munkin rahojen tulla!

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   20.11.19 20:37:59

Eli pitää varautua lisämaksuihin, että homma onnistuu?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   21.11.19 10:20:54

Nyt ne tarvitsee 50e johonkin virastokuluihin vaikka maksoin jo 20e leimakuluja.

Kuulemma helpottaa asiointia jos on joku viraston todistus?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   21.11.19 10:23:52

Harmittaa vain hänen puolestaan kun joutuu keskittymään minun asioihin kun Micaelin äiti jäi juuri auton alle. Ja silti urheasti koittaa saada minulle lupaamiaan rahoja.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   22.11.19 16:10:14

Ei ole tullut rahoja. Voisko joku auttaa?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.19 17:02:03

Haluaisitko, että meistä joku maksaisi sinulle sen kymppitonnin?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   22.11.19 17:04:49

Kyllä siinä tilisiirrossa eri maiden välillä voi kestää. Ja yllättäviä lisäkuluja voi tulla aina.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.19 17:49:43

Saat sen varmaan kohta...

Ensin pitää kumminkin maksaa muutama muu juokseva kulu. Ihan vaan pikkusummista kyse, nou worry. Hän olla luotettava. Sinä auttaa. Jookos?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   22.11.19 21:16:43

Hyviä uutisia!
Rahat eivät liikkuneet jonkun viranomaisleiman takia. Lähetin 300e kun kuulemma kallis leima.

Nyt homma etenee. Lupasi laittaa vielä 5000e extraa kiitoksena.

Olen vain huolissani kun siellä äidillä löytyi syöpä ja siskon lapselle tuli paha tulehdus. Ihmettelen miten he pärjäävät siellä.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Neria 
Päivämäärä:   22.11.19 21:55:44

Sun pitää nyt vaan olla kärsivällinen ja antelias sinnepäin, laittaa kaikille kolaroiduille, syöpäisille, kuppaisille, ebolaisille ja siskon kummin kaimoille parit eurot, jotta saat sitten ne miljoonat. Koska myös rakkautta voi eurojen lisäksi olla tarjolla!

Tsemppiä odotukselle!

Ihana joulutarina, pusuja kaikille <3

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.19 22:04:00

10 000 on aika vähän, kai ne nyt enemmän lupasi?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   22.11.19 22:50:38

Ei ole varaa kun kaikki rahat menee lakitoimiston ylläpitoon. Hänellä on lakimiehen tutkinto ja yrittää auttaa paikallisia köyhiä.

Varmasti vielä henkilöllisyyteni kun on osana paikallista vastarintaliikettä. Ei oikein voi puhua näistä ulkopuolisille sen takia.

Miten Miccu voi olla noin rohkea?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.11.19 23:01:26

Ikäväkseni kuulostaa vähän siltä, että kaipaat hieman apua tuon homman kanssa. Onneksi satuit juuri törmäämään täällä ht.netissä ihmiseen joka tuntee Afrikan kuin omat taskunsa. Minä jos kuka tiedän, miten siellä saa pyörät pyörimään ja asioihin vauhtia. Tästä tarjoamastani avusta veloitan luonnollisesti vain erittäin kohtuullisen korvauksen. Luultavasti joudun matkustamaan paikan päälle, joten matkakulut sinun tulisi korvata minulle jo etukäteen, mutta lennot Afrikkaan eivät onneksi maltaita maksa, ja uskoakseni onnistun neuvottelemaan tuon luvatun kymppitonnin rutkasti ylöspäin (ovat näes siellä päin maailmaa sellaisia velmuja, että niiden kanssa pitää olla tiukkana), joten sinuna tarttuisin ehdottomasti tähän ainutlaatuiseen tarjoukseen.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   23.11.19 00:40:11

En uskalla suostua sun ehdotukseen ettei Miccu nimi paljastu. Tai en siis en tiedä sitä itekkään ettei hallituksen tyypit saa vakoiltua Miccua. Se hoitaa rahat yhden kaverin kautta.

Kuitenkin se haluaa pelastaa katulapset hallituksen kynsistä. En oikein siksi uskalla ottaa tähän ulkopuolisia. Kun Miccu kielsi sen erityisesti.

Lisäksi Miccu juuri eronnut ja itsekkin vähän yksinäinen...

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.11.19 07:36:22

Jos rahoja ei näy, apua saa hämeenlinnan kaupunginhallitukselta joka odotti vastaavassa keississä 8 miljoonaa afrikasta viisi vuotta sitten, tai taisi lopulta olla 100 miljoonaa joita he vartoivat. Surullista tässä tositarinassa on että he ovat vielä uusien kunnallisvaalien jälkeen samoilla jakkaroilla.

<https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014093018708196? fbclid=IwAR1t5hn8tMsF6l5E73OIZfOwxxZkbLa9IFqkH_vnWEUPuX0jw-ioLuiwvFY>

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   23.11.19 13:20:16

Miccu joutu ongelmiin ja tarvitsee nyt 2000e kun hallitus pääsi sen jäljille ja yrittää nyt saada apua "verkostolta". Yrittää päästä pakoon toiseen maakuntaan niin saa rahat siirtettyä ajoissa.

Rohkeasti henkeään vaarantaen koittaa pitää lupauksensa. Antoi toisen kaverin tilunumeron ettei hallituksen kätyrit pääse jäljille.

Miccu on niin rohkea. Jos se tulisi Suomeen turvaan mun syliin!

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Jutta 
Päivämäärä:   23.11.19 13:24:25

No nyt lähetät hänelle lisää rahaa, jotta saa uudet tekaistut henkkarit ja lentolipun Suomeen!
Luonasi hän on turvassa! Hän kyllä maksaa korkojen kera, koska rakkaus!
Mutta toisaalta, tarvitko enää sit hänen rahojaan, kun hän saapuu vihdoin luoksesi?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   25.11.19 12:26:46

Miccu on rakastunut myös minuun ja haluaa tänne. Verkosto järjesti sille jonkun reitin tänne maailman ympäri tulle Suomeen. Samalla tuo kuvia hallituksen kauheista teoista orpoja lapsia kohtaan. Ne julkaistaan mun avulla!

Mutta matkaan menee rahaa ja tarvitsee 10 000e rahaa. Tällä rahalla paljastetaan pahan hallituksen salajuoni orpoja lapsia kohtaan! Ottaisinko pikavipin ja maksaisin takaisin kun Miccu antaa mulle rahaa.

Kuulin vielä Miccu oikean nimen ja se on niin kaunis! Oli vielä kuva mukana kun auttoi lapsia. Hänestä tulee hyvä isä!

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.11.19 12:30:08

Pikavippi on ainoa oikea ratkaisu!

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   25.11.19 12:52:35

Voisiko joku tehdä taas Heppi Pystyssät??

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   25.11.19 21:48:50

Otin pikavipin ja Miccu tulee tänne.

Miccu lupasi maksaa lainan korot ja lainan pois. Sain jo 3000e ennakkoa rahoista. Uskaltaa luottaa edelleenkin! Taidan olla rakastunut!

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   26.11.19 13:54:49

Huolestuin Micusta ja kyselin poliisilta asiaa. Mietin voisiko ne auttaa. Poliisi sanoi, että mua on huijattu ja vastaavista maileista tullut näitä muillekkin.

Miten olin näin hölmö! Miksi kukaan ei varoittanut minua?

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.11.19 13:56:34

No älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Laita miculle rahaa, kyllä hän siitä ilahtuu.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.11.19 14:54:15

Kyllä poliisi nyt huijasi sinua. Ei poliisi tiedä, että Micukin on sinuun rakastunut. Dollarit vaan jonoon, että Micu pääsee tulemaan.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   27.11.19 11:38:59

Miccuun ei saa yhteyttä enään?!?!? Miten saan rahani takaisin kun tarvin niitä. Kun ei saa mistään rahaa. Kaikki meni Micun auttamiseen.

  Re: Kauanko kestää?

Lähettäjä: Pian rikas 
Päivämäärä:   1.12.19 22:59:36

Miccu on oikeasti kadonnut. Miten saan rahani takaisin? Saisinko jotenkin yhteyden verkostoon?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.