Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Titi 
Päivämäärä:   20.11.19 14:23:17

Mies kysyi eilen, pahastuisinko jos hän lähtis lenkille erään naisen kanssa. En tunne naista, mutta olen kerran ohimennen nähnyt samoissa kekkereissä. Sen tiedän että nainen on sinkku. Sanoin miehelle että antaa mennä jos tuntuu siltä, mutta silti nyt mietityttää oonko liian höveli ja sinisilmäinen? Mitä itse tekisit tai ajattelisit asiasta? Olis tehnyt mieli sanoa suoraan että ei oo mulle ookoo, mut jees tyyppinä aatelin että jos nyt vaan lenkille menee ja niin varmaan menisikin, mut oonko nyt vainoharhainen

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   20.11.19 14:24:54

Käyn itsekin lenkillä miespuolisten kanssa, joten miksi en antaisi miehen lenkkeillä naisten kanssa? Tai niin no, meillä mies ei edes ajattelisi, että tuollaista asiaa pitäisi jotenkin erikseen kysyä. Kaverit on kavereita, oli sukupuoli mikä tahansa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 14:25:03

Et tietenkään voi kieltääkään, mutta ei ole ihan ok.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   20.11.19 14:25:16

No kyllä antaisin mennä. En todellakaan alkaisi vaatia, että harrastuskavereina saa olla vain miehiä. Sama olisi sitten jo vaatia, että työmatkoillekin saa lähteä vain miespuolisten kollegoiden kanssa.

Jos et tuon vertaa luota, niin suhteessa ei tosiaan ole kaikki kunnossa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Titi 
Päivämäärä:   20.11.19 14:26:48

Luotan ja siksi sanoinkin että voi mennä. Mut kyllähän sitä kaikkea kelailee varsinkaan kun en tunne kyseistä naista ollenkaan. Eri juttu olisi jos olis mulle edes jotenkin tuttu henkilö.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: saq 
Päivämäärä:   20.11.19 14:27:43

Mä suhtautuisin epäilevästi ihan vaan sen takia, että tähän mennessä ollaan yhdessä lenkkeilty koiran kanssa ja ihmettelisin, miksen yhtäkkiä enää kelpaakaan seuraksi. Jos taas menisi tekemään jotain sellaista, mikä mua ei kiinnosta, niin siitä vaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   20.11.19 14:28:24

Aiheesta on tutkimuksia, jotka kertovat, että miehen on hyvin vaikea kohdata ystävänainen pelkkänä ystävänä.

Se johtuu ihan vain biologiasta. Miehen tehtävä eläinkunnassa on pyrkiä levittämään siementään mahdollisimman laajalle. Naisen tehtävä on toimia portinvartijana ja valita kelvolliset parittelukumppanit.

Silloinkin, kun nainen kuvittelee, että mies on vain kaveri, todellisuudessa mies toivoisi naiselta seksiä.

Jos kaverinainen tarjoaa (sinkku)miehelle seksiä, mies kieltäytyy siitä vain aniharvoin.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 14:28:34

Nousisi kyllä kaikki tuntosarvet pystyyn kun ei lenkkeile koskaan, edes minun kanssani pyynnöstä.

Jos taas lenkkeilisi muutenkin aina ja mielellään seurassa, esimerkiksi juoksu- tai koiraharrasruksen parissa niin en ihmettelisi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Titi 
Päivämäärä:   20.11.19 14:29:02

No tässä mietityttää myös se, että mies ei ole lenkkeilijä tyyppiä eikä lähde mun mukaan esim koiria viemään lenkille.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.19 14:30:12

Ei haittaisi enkä tietenkään kieltäisi jos haittaisi kun. Mutta puhuisin miehen kanssa jos mulle tulisi siitä ikävä ololo ja miettisin mistä se olo johtuu, onko omaa epävarmuutta vai onko suhteessa tai miehen käytöksessä jotain sellaista.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ra 
Päivämäärä:   20.11.19 14:31:31

No ei olisi ok jos ei ole aiemminkaan lenkkeillyt :D

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   20.11.19 14:31:47

Mä juoksen maroja ja mun juoksukavereissa on sinkkuja ja varattuja miehiä ja naisia, me juostaan joskus porukalla ja joskus pareittain, juoksen välillä varatun miehen/ naisen kanssa ja välillä sinkkumiehen tai sinkkunaisen kanssa.

Näissä ei ole mitään seksuaalista tai mitään muutakaan vaan kyse on siitä juoksemisesta. Enkä tunne puoliakaan juoksukavereiden puolisoista.

Oikeasti, mitä sun . -nimimerkki päässä liikkuu, että lenkillä käyminen ei ole ok?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   20.11.19 14:33:29

Panolenkkihän se tuollainen on, ihan selvästi. Pusikoissa käy kuhina...

Jos et välitä miehestäsi ja hänen tekemisistään, niin anna mennä vaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: heppa 
Päivämäärä:   20.11.19 14:34:25

Haittaisi kyllä mutta ei sen takia että pelkäisin miehen pettävän. Mä olen yrittänyt itse saada miestä lenkille kanssani mutta ei se lähde joten ei tarvitse mennä vieraiden naistenkaan kanssa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   20.11.19 14:35:12

Olisko vaikea kysyä mieheltä ihan suoraan että millaisin ajatuksin hän on ko. naisen kanssa lenkille lähdössä? Siis että onko heillä jotain meneillään mistä sun pitäisi tietää. Miehen reaktiosta ja vastauksesta voisit varmaan päätellä miten asia on. Toki kannattaa huomioida, ettei kysy syyttävään sävyyn tai varsinkaan suoraan syytä toista mistään, koska siitähän riita repeää helposti.

Minäkin olen aiemmin miettinyt pääni puhki tuontyyppisissä tilanteissa, mutta oppinut lopulta, että suoraan kysyminen on paras vaihtoehto, vaikkakaan ei helpoin siinä tilanteessa, koska siinähän joutuu myöntämään oman pelkonsa. Mutta olen kokenut että avoimuus kannattaa. :-)

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   20.11.19 14:35:31

Meillä on niin vähän yhteistä aikaa, että en tykkäisi, jos mies tekisi toisen naisen kanssa sellaista mitä voitaisiin tehdä yhdessäkin. Omat harrastukset on eri asia.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 14:39:23

Ei haittaisi, jos miehellä olisi suoraan jotain muita intressejä naisen suhteen, niin varmasti ei olisi kysellyt mitöän mielipiteitä, eikä kertoisi asiasta. Seuratahan tilannetta voi, ja jos siitä tulee tapa, niin miettisin ehkä enemmän.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 14:41:39

Jos miehellä on juoksu/lenkkeily harrastuksena, niin antaa mennä vaan. Jos taas ei ole koskaan ollut innokas lenkkeilijä ja nyt on lähdössä lenkille jonkun naisen kanssa, niin kyllä siinä jotain outoa on.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   20.11.19 14:45:38

Jaa_ kun kirjoitin omaa vastaustani niin ehti tullakin useampi kommentti, myös aloittajan, joka vasta sitten muutaman viestin jälkeen kertoo, että mies ei ole lenkkeilijätyppiä eikä vie aloittajan kanssa koiria lenkille.

Onkohan taas joku ihan höpöhöpö -aloitus? Taitaa olla.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   20.11.19 14:52:18

No ei olisi ok tuossa teidän tapauksessa jos kerran sinun kanssasi ei lähde.
Sitten olisi ihan ok, jos sinä et kävisi lenkillä tai kävisit kävelylenkeillä ja mies taas harrastaisi juoksua (silloinkin mies varmaan joskus olisi kanssasi koiralenkillä).

Nyt kuulostaa vähän siltä, että haluaa tehdä jonkinlaista vaikutusta tuohon naiseen.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.11.19 14:55:00

Se ettei lenkkeily kiinnosta oman puolison kanssa mutta sinkun naiskaverin kanssa kylläkin herättää epäilyjä.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.11.19 14:57:06

Kyllä vähän ihmettelisin, jos lenkkeily ei muuten kiinnostaisi. Silloinhan sen kiinnostuksen pitää olla siinä naisessa.

Oma mies juoksee maratoneja ja käy kyllä minunkin kanssani lyhyemmillä/hitaammilla lenkeillä, mutta ihan hyvin voi juosta sitten pidemmät matkat kenen kanssa vaan. Mutta tämä nyt on ihan eri asia.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.19 15:02:10

Voisihan se mies lenkkeillä sekä "lenkkeillä" kysymättäkin...

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.19 15:02:35

Sanoisin, et mäkin voisin tulla mukaan. Kivaa lähteä yhdessä. :D

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Syrjä 
Päivämäärä:   20.11.19 15:10:13

Luota vaistoosi. Kuten moni tuossa sanoi, jos mies ei sinun ja koirien kanssa lähde lenkille, niin silloinhan vetävä tekijä on juuri tuo nainen. Turha selittää kuntoilulla tai muulla. Nimimerkillä Been there, seen that... Meillä tuli sittemmin ilmi, että nainen kävi meillä minun työvuorojeni aikana (harrastuksiin vedoten toki, pitihän joku selitys olla varalla), miehen puhelin alkoi olla jemmassa (ja whatsappissa aktiivisena outoihin aikoihin), ihan perinteisiä merkkejä siis. Ja kyllä kimpaannuin, kun asia varmistui!

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Titi 
Päivämäärä:   20.11.19 15:11:01

No tätä myös jäin miettimään miksi mies ei pyytänyt minua mukaan. Muuten pyytää aina jos on menossa jonnekkin. Ja tietää että mä tykkään lenkkeillä ja ulkoilla.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Titi 
Päivämäärä:   20.11.19 15:14:41

Taidan kyllä ottaa asian tänään puheeksi ja kertoa suoraan että asia häiritsee mua. Saa nähä mihin keskustelu menee.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 15:15:07

Ehkäpä heillä jotain keskusteltavaa. Mutta mihinkään seksuaalissävytteiseen kahdenkeskiseen kanssakäymiseen mies ei ole lähdössä. Koska silloin ei olisi asiasta kertonut, vaan ennemmin lähtenyt "Kallen kanssa hirvimetsälle".

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: asta 
Päivämäärä:   20.11.19 15:20:36

mies voi ollakin viattomasti menossa vaan lenkille ,mutta tuohan voi johtaa mihin vaan tai olla johtamatta .

toisaalta mies olisi voinut lähteä lenkille ja "törmätä" tähän naiseen muka vahingossa .

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Riitta 
Päivämäärä:   20.11.19 15:25:54

”Lähettäjä.
Päivämäärä20.11.19 14:39:23

Ei haittaisi, jos miehellä olisi suoraan jotain muita intressejä naisen suhteen, niin varmasti ei olisi kysellyt mitöän mielipiteitä, eikä kertoisi asiasta”

On muuten ikivanha konsti laimentaa puolison alkavat tai tulevat epäilyt just kertomalla lenkki/muusta seurasta, koska yleinen oletus on, että yritetään toimia selän takana niin paljon kuin pystyy.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Riitta 
Päivämäärä:   20.11.19 15:27:21

Lähti kesken, härskeimmät jopa raahaa sen salarakkaan kahville kotiin ja vaimo kiltisti passaa, luottaa ettei mitään salakähmäistä ole kyseessä.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Hawke 
Päivämäärä:   20.11.19 15:44:48

"LähettäjäTiti

Päivämäärä20.11.19 14:29:02

No tässä mietityttää myös se, että mies ei ole lenkkeilijä tyyppiä eikä lähde mun mukaan esim koiria viemään lenkille."

No, tulihan se vastaus sieltä... Kysyisin mieheltä, että miksi ei sun kanssa lähde ja toinen kysymys miksi lähtee mielummin toisen naisen kanssa
Ontuvat selitykset olisi kiva kuulla... Tuossa tilanteessa en minäkään hymyilisi, koska motiivi ei taida olla puhdas.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Syrjä 
Päivämäärä:   20.11.19 16:06:20

Joo, tuttua tuokin. Jossain vaiheessa ei minunkaan ex enää sanonut lähtevänsä lenkille kyseisen naisen kanssa, mutta ikkunasta näin heidän menevän viiden minuutin välein metsään. Tunsin itseni välillä jo ihan vainoharhaiseksi! Mutta mietin myös, että pidetäänkö minua tässä ihan idioottina, kun merkit loistaa kuuhun asti ja silti minulle valehdellaan päin naamaa. Huoh, oikein tulee muistot mieleen!

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   20.11.19 16:06:42

No siis, jos mies ei muutoin lenkkeile esim sun kanssa ni kuulostaa vähän oudolta. Toisaalta, mä herättelin saliharrastukseni uudelleen henkiin miespuolisen työkaverin kanssa. Toki sataan kertaan olen omaa miestäni koittanut erinäisiin liikuntaharrastuksiin mukaan saada, mut kun sitä ei kiinnosta ni ei sitte. Onneks työkaveri lähti mukaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   20.11.19 16:11:16

On harrastus/kilpalajeja joissa kilpailee sekaparijoukkue, jos he tähtäävät tälläiseen ja kyseinen nainen on liikunnallisempi kuin aloittaja.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Turre 
Päivämäärä:   20.11.19 16:12:09

Harrastustoiminta jossa pyörii erilaisia ihmisiä on ok. Täysin random lenkkeily jonkun naisen kanssa kyllä vähän haisee. Eteenkin jos lenkkeily ei muuten kuulu tapoihin.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   20.11.19 16:17:48

"On muuten ikivanha konsti laimentaa puolison alkavat tai tulevat epäilyt just kertomalla lenkki/muusta seurasta, koska yleinen oletus on, että yritetään toimia selän takana niin paljon kuin pystyy."

Juurikin näin. Kokeillaan kepillä jäätä ja jos toinen on riittävän tyhmä ja hyväuskoinen, niin sehän on käytännössä sama kuin lupa paneskella muita.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Heih 
Päivämäärä:   20.11.19 16:28:28


"No ei olisi ok jos ei ole aiemminkaan lenkkeillyt :D"

Tämä.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 16:29:26

En nyt kommentoi juuta ja jaata mitä mieltä asiasta pitäisi olla tai kuinka todennäköistä pettäminen on, mutta voihan mies kokea esimerkiksi aloittajan lenkkivauhdin itselleen liian reippaaksi jos huonossa kunnossa, tai nainen nyt sattuu olemaan se, joka on miehen haastanut lenkkeilemään. Miehet ovat usein kilpailuhenkisiä ja yllytettävissä fyysisissä haasteissa. Taustalla ehkä ajatus siitä, että jos mies on naisen hyvä kaveri valmiiksi, voi ystävän kanssa tehdä asioita jotka eivät välttämättä taas ole niitä, mitä puolison kanssa tekee.

Vai naiset, eikö teillä ole asioita, joita teette mieluummin ystävienne kuin puolison kanssa?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   20.11.19 16:42:10

Joo, munkin exä kävi työkaverinsa kanssa lenkillä. Muuten ei moista juuri koskaan harrastanut. Tarvitsi kuulemma puhekaveria ( vaikka en tiennytkään meillä mitään isompia ongelmia olevan ). Naisen kanssa oli kuulemma niin helppo jutella, molemmat kertoivat omista asioistaan jne, vähän kuin terapiaa. Mitään sen kummempaa asiassa ei ollut, eikä mitään tapahtunut.
No, myöhemmin selvisi, että mm. kielisuudelmia oli vaihdettu jo ihan ekalla lenkillä, ja kas kohta olivat "rakastuneet"... Äkkiä muuttui exäksi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.19 16:47:17

Mun paras kaverini on mies, joten olisi aika outoa, jos ei voitaisi käydä lenkillä tai missä vaan kahdestaankin (sauna on ainoa poikkeus). En itse ainakaan osaa jutella omista asioistani syvällisesti kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Sitä paitsi tämä mies harrastaa useamman kerran viikossa pyöräilyä ja rullaluistelua ja tiedän hänen vakituisen pyöräily-/rullaluistelukaverinsa olevan myös nainen.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Stupido 
Päivämäärä:   20.11.19 16:49:38

No jos itse ei lenkkeile eikä halua lenkkeillä niin miksi ei, mutta kun minä meistä on se joka lenkkiseuraa yrittää miehestä houkutella niin voin sanoa, että ei todellakaan tarttisi muitten eukkojen kanssa lenkkeillä jos ei minun lenkkiseurani kelpaa :D

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 17:01:43

Harrastuskaverit saavat minun puolestani olla mitä sukupuolta vaan, joitain lajeja on vaan mukavampi harrastaa kahdestaan tai porukassa.

Vaan siinä kohtaa kun yrittäisin itse houkutella miestä lenkille eikä lähtisi, mutta jonkun toisen naisen kanssa lenkkeily yhtäkkiä maistuisi niin haluaisin kyllä kuulla selityksen tälle. Ei ole ok.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   20.11.19 17:01:58

No, mun nykyinen mieheni on se kenen kanssa voin jutella kaikista asioista... Ja sen huomaa kyllä nyt selvemmin, puheiden tasosta jne. Kuin myös toisin päin. Ja luulin kyllä silloin exänkin olevan, oltiin kuitenkin melkein 20v yhdessä, yhteinen omaisuus, lapsia jne. Tais olla vaan se tuore ruoho vihreämpää sillä hetkellä. Ei paljon auttanut kun parin kk päästä ruikutti itkien takaisin kun ei se nainen ollutkaan ihan sitä mitä menetti...
Että suosittelisin aloittajaa olemaan pikkaisen varppeillaan...

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Koiran lenkitystä 
Päivämäärä:   20.11.19 17:41:21

Ihan tyypillistä dogging meininkiä :)
Ellei termi ole tuttu niin voi googlata ja katsoa videoita mikä on homman nimi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Jube 
Päivämäärä:   20.11.19 17:52:34

Näitä vastauksia lukiessa muistan taas, miksen seurustele suomalaisnaisten kanssa.
Jatkuva epäluulo ja pahansuopaisuus on suomalaisilla naisilla perusominaisuus.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Riitta 
Päivämäärä:   20.11.19 17:53:49

Jube: Useimmilla ihan omakohtaista, että mies pettänyt, ei se mitään suopaisuutta ole.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Mies (kokenut) 
Päivämäärä:   20.11.19 17:56:47

Huhheijaa, jos vaimoni kieltäisi minua ratsastamasta naisten kanssa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   20.11.19 17:57:07

"Se johtuu ihan vain biologiasta. Miehen tehtävä eläinkunnassa on pyrkiä levittämään siementään mahdollisimman laajalle. Naisen tehtävä on toimia portinvartijana ja valita kelvolliset parittelukumppanit."

Entä jos on mies joka ei halua lapsia? Onko se lisääntyminen silti jossain perimmissä sopukoissa ja naiset eivät voi olla pelkästään ystäviä miehelle?

Ja aloitukseen: kuten moni on jo sanonut niin ei olisi ok. Jos kerta mies ei ole AIEMMIN lenkkeillyt ja nyt on menossa ihan mielellään jonkun naisen kanssa. Pistä kissa pöydälle ja kysy että mitä se tämmöinen on ja miksi ei lenkkeile sinun kanssasi. Naisen vaistot harvoin ovat väärässä.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   20.11.19 18:43:54

"LähettäjäJube

Päivämäärä20.11.19 17:52:34

Näitä vastauksia lukiessa muistan taas, miksen seurustele suomalaisnaisten kanssa.
Jatkuva epäluulo ja pahansuopaisuus on suomalaisilla naisilla perusominaisuus."

Monelle suomalaiselle naiselle vaan ei käy se että mies saa tehdä mitä tahtoo ja kotona on aina eukko odottamassa ruuan kanssa... ;) Sitten pitää hakea Venäjältä tai Thaimaasta "sopeutuva" yksilö. Kunnes ne saa kansalaisuuden, mahd. elatusmaksut jne. Sitten se monesti mies joutaakin jo vaihtoon.
Suomalaisen naisen kanssa kun siinä mielessä ei ole helppo olla, kun me saatetaan myös vaatia jotain takaisinkin :D Sitten kyllä voidaan myös antaa paljon. Oikealle miehelle ;)

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.11.19 18:50:02

"Näitä vastauksia lukiessa muistan taas, miksen seurustele suomalaisnaisten kanssa.
Jatkuva epäluulo ja pahansuopaisuus on suomalaisilla naisilla perusominaisuus."

Kun lukee päivittäin mitä kaikkea miehet touhuavat parisuhteessa ollessaan niin ei mikään ihme. Ei se epäluulo tyhjästä kumpua. Miehet ihan itse opettavat naiset siihen että pitää olla jatkuvasti varpaillaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   20.11.19 18:52:10

Mies petaa pettämistä. Täällä joku sanoi ettei silloin kertoisi menevänsä naisen kanssa. Itse asiassa päinvastoin, parhaat valheet ovat sellaisia joissa osa on totta.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: koko 
Päivämäärä:   20.11.19 18:56:54

Ihan ok on kysäistä mieheltä, että mikä sen on nyt saanut innostumaan lenkkeilystä. Voihan olla, että ovat sopineet jostain treeniavusta. Treenariksi on helpompi huolia vieras kuin oma puoliso. Onko joku työkaveri vai kaverin kaveri vai mistä on löytynyt?

Ja vastauksena kysymykseen, että en pahastuisi, mutta puhuisin kyllä just siltä kantilta, että mikäs nyt ajoi leikkeilemään kun ei ennen ole maistunut.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   20.11.19 20:16:20

Eihän tuossa mitään muuta voi sanoa, kuin että "mene vaan".

Ei silti tarvitse sinisilmäinen olla, vaan tiedostaa että tilanne ei välttämättä ole niin viaton kuin mies koittaa asian esittää.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   20.11.19 21:08:47

"Näitä vastauksia lukiessa muistan taas, miksen seurustele suomalaisnaisten kanssa.
Jatkuva epäluulo ja pahansuopaisuus on suomalaisilla naisilla perusominaisuus."

Ja ihan aiheesta, koska miltei kaikki suomalaiset miehet pettävät ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Lenkkeilijä 
Päivämäärä:   20.11.19 23:42:37

Minäkin sinkkuna kävin aikanaan lenkkeilemässä tutun miehen kanssa, joka oli varattu. Ja tulihan sitä pantua kerran jos toisenkin.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Koiralenkit 
Päivämäärä:   21.11.19 07:36:50

Entinen avomieheni ihmetteli aikoinaan, ennen kännyköiden yleistymistä, kun hyvän ystäväni mies, perhetuttujani jo ennen tätä avomiestä, oli soittanut meille lankapuhelimeen, pyytääkseen mua koirineni hänen ja koiransa kanssa lenkille. Olin itse töissä silloin viikonloppuna, niin soittaja oli kysynyt monelta pääsen, soittaakseen uudelleen. Avomies sitten töistä tultuani tuohtuneena sanoi, että ihme äijä, kun soittaa minua lenkille, menisi oman muijansa kanssa. Sehän ei hänen mielestä selittänyt syytä, että olimme molemmat palveluskoiraharrastajia samassa seurassa ja vuosien mittaan käyneet koiria lenkittämässä yhdessä paljonkin ja että olimme olleet tosiaan tuttavia ihan perheinä jo lasten ollessa pieniä. Ihan hullua miten tavallisista asioista jotkut kehittävät jotain ihan muuta.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.11.19 07:52:05

koiralenkit, tuo nyt on ihan eri juttu. Mutta silloin kun elämään tulee ihan yhtäkkiä ihan uusi lenkkeilijä, niin pitäisin outona ja ainakin olisin tarkkana.
Meidän elämään tuli seuratoiminnan puitteissa naimisissa oleva nainen ja mies piti hyvänä tyyppinä, mutta niin vaan hetken kuluttua alkoi vihjailevat viestit. Onneksi mies kertoi niistä ja teki niistä lopun. Piti itseään ihan hölmönä kun ei tajunnut.
Minä olin seuraillut sivusta, mutta pistin merkille kyllä heti että taitaa rouvalla olla sydämmellään jotain muutakin kuin lasten harrastukset.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Pike 
Päivämäärä:   21.11.19 08:57:31

Jos ei ole ennen edes lenkkitossujaan jalkaan saanut ja nyt on into piukassa menossa "lenkille", niin minä sanoisin, että minäpä tulen myös mukaan ;) Katsoisin ihan tarkkaan mikä meininki näillä olisi....

Valitan, mutta haistan kyllä selvästi pettämisen enteitä....

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.11.19 09:04:58

Miksi kaikki naiset aina pettää? Itsekkin tiedän kymmeniä pettäneitä naisia, mutta vain yhden miehen.

Jokatapauksessa en ymmärrä sukupuolivammaisten kanssa urheilua, exän kanssa käytiin lenkillä ja senjälkeen sain käydä yksin juoksemassa kun ei tullut edes hiki.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 09:16:41

"Oikeasti, mitä sun . -nimimerkki päässä liikkuu, että lenkillä käyminen ei ole ok?"

Puhuin tässä omasta miehestäni, harrastukset ihan erikseen :) Mullakin on maratoneja juokseva ystävä joka, ihan kuin sinäkin, juoksee milloin kenenkin kanssa. Se on tottakai ok. Mun mies käy mun ja koiran kanssa lenkillä, eikä ole muuten kauhean sosiaalinen, niin sen kohdalla tietäisin että jotain epäilyttävää on meneillään jos yhtäkkiä alkaisi käydä naisen kanssa lenkillä. Mun miehellä ei myöskään ole naispuolisia kavereita, muuta kuin omat siskonsa ja miespuolisten kavereidensa puolisot. Ei siis yhtäkään ns. omaa naispuolista kaveria. Mistä se nainen yhtäkkiä olisi ilmestynyt?

Itsellänikään ei ole miespuolisia ystäviä, ja oma mies kyllä ihmettelisi jos menisin yhtäkkiä jonkun random miehen kanssa lenkille.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 09:21:29

"Näitä vastauksia lukiessa muistan taas, miksen seurustele suomalaisnaisten kanssa.
Jatkuva epäluulo ja pahansuopaisuus on suomalaisilla naisilla perusominaisuus."

Mä taas ihmettelen miksi kaiken kanssa pitää olla niin ok. Miksi ei suoraan saa sanoa, että hei minusta on vähän outoa että yhtäkkiä menet tämän entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa lenkille kun et mun kanssa koskaan lenkkeile. On oltava niin cool kaiken kanssa, tai muuten oot vaahtoava ja mustasukkainen akka. Tiesittekö, että moni jopa toivoo kumppaniltaan pientä mustasukkaisuutta?

Ei toista tarvitse heti kieltää, mutta asioista pitää voida keskustella ja toiselle pitää voida sanoa, että tää ei mulle tunnu ihan normaalilta. Onko vika minussa vai onko sulla nyt tän naisen kanssa jotain taka-ajatuksia?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.11.19 09:22:35

Sanoisin että otathan koirat mukaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Heps 
Päivämäärä:   21.11.19 09:25:59

"... että ihme äijä, kun soittaa minua lenkille, menisi oman muijansa kanssa. Sehän ei hänen mielestä selittänyt syytä, että olimme molemmat palveluskoiraharrastajia samassa seurassa ja vuosien mittaan käyneet koiria lenkittämässä yhdessä paljonkin ja että olimme olleet tosiaan tuttavia ihan perheinä jo lasten ollessa pieniä. Ihan hullua miten tavallisista asioista jotkut kehittävät jotain ihan muuta."

Sä et sitten millään huomaa eroa aloittajan ja sun tapauksessa?

Aloittajan mieheltä kysyisin, että mikäs sut nyt on saanut yhtäkkiä intoutumaan lenkkeilystä. Mun mielestä tuo ei ole ok siksi, ettei innostusta aikaisempaan lenkkeilyyn ole ollut ja nyt toisen naisen kanssa on. Petaa pettämistä. Niin kuin joku jo tuolla aiempana mainitsi, maailman vanhin kikka olla "asiasta avoin"...

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   21.11.19 09:34:57

Jos mun mies sanoisi lähtevänsä lenkille jonkun tuntemattoman naisen kanssa, niin olisin aika hämmästynyt. Olisin hämmästynyt, jos lähtisi ylipäätään lenkille. Mies ei ole kuuna kullanvalkeana käynyt lenkillä, ei suostu kävelemään metriäkään ylimääräistä saati juoksemaan. Vaikea olisi uskoa, että joku tuntematon nainen inspiroisi lenkkeilemään ilman mitään taka-ajatuksia. En tietenkään kieltäisi menemästä, mutta auttaisin pakkaamaan.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   21.11.19 10:20:46

Kuten moni onkin jo todennut, niin riippuu ihan tilanteesta.

Jos mies on sosiaalinen ja harrastaa paljon urheilua kavereiden kanssa, niin en näkisi asiassa mitään outoa.

Jos taas oman mieheni kaltainen, joka ei ole sosiaalinen kavereiden kanssa harrastaja eikä minunkaan kanssa kovin innokkaasti lenkkeile, alkaisi yhtäkkiä innokkaasti lenkkeillä vieraan naisen kanssa, niin kyllä se hieman ihmetyttäisi.

Vaikka ei edes olisi mitään pettämisjuttua, niin silti hieman loukkaantuisin, kun ei minun kanssanikaan halua lähteä, niin sitten jonkun muun kanssa kyllä.

Itse käyn harrastuksissa sekaporukassa eikä mun mies ihmettele sitä ollenkaan, kun niin on aina ollut. Veikkaan kuitenkin, että hänkin alkaisi ihmetellä, jos aloittaisin vieraan miehen kanssa yhtäkkiä sellaisen harrastuksen, johon en hänen pyytämänään ole innostunut.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   21.11.19 10:38:17

Tietenkään ei voi kieltää, jokainen tekee itse omat valintansa.

Mutta ikävä totuus on, että mitä enemmän tuollaisia yhteisiä lenkkejä tulee, sitä enemmän tapahtuu myös henkistä lähentymistä. Yhdessä tehdään jotain kivaa, jossa tulee hiki yms. Siinä samalla tulee juteltua aina vain enemmän ja enemmän omia asioita.

Lopulta aivan varmasti jompi kumpi ihastuu ja tekee aloitteen muuhunkin, kuin vain lenkkeilyyn.

Mutta eihän sitä kumppania voi väkisin itsellään pitää, joten ei auta kuin katsoa miten käy.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Petu 
Päivämäärä:   21.11.19 11:09:08

Eli aloittaja pitää lenkkeilystä, mies yleensä ei? Tässä tapauksessa aloittaja voisi hyvin sanoa miehelleen, että "hei, on varmaan ok, jos minä tulen mukaan? Olisi kiva lenkkeillä kerrankin muiden kanssa, eikä aina yksin"

Mun mieheni lenkkeilee satunnaisesti mun ja koirien kanssa. Ei ole lenkkeilystä erityisen kiinnostunut. Jos yhtäkkiä alkaisi lenkkeillä toisen naisen kanssa, niin kyllä se mun mielestä olisi selvä peli. Eli olen pahoillani aloittaja, joko miehelläsi on jo suhde, tai sitten sitä ollaan kovaa vauhtia kehittämässä. :(

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Jepp 
Päivämäärä:   21.11.19 11:12:38

Miten kävi ?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.11.19 13:46:55

Kyllähän siinäkohtaa kun muija alottaa lenkkeilyn tms harrastuksen niin syytä epäillä jo täyttyy.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.11.19 15:03:53

Olisit kiitollinen että joku lenkittää miehesi ja tyhjentää vielä kassitkin päälle, säästyy sinulta paljon vaivaa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   21.11.19 18:55:58

No, rehellisesti sanottuna nousisi karvat pystyyn kyllä, kun mies ei lähde mun kanssa lenkille edes pakottamalla, niin miksi se muiden naisten kanssa voi mennä? :D mutta porukalla ilman muuta tai jos kävisi yleensä minunkin kanssa, tai jos minä en sillon pääse niin menkööt keskenään, ei sillä, mutta ymmärtänette pointin.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 20:25:36

Itse kävin urheilemassa varatun miehen kanssa, olimme tavanneet töissä ja mies tiesi että olen todella urheilullinen. Hän puolestaan harrasti ihan muita lajeja kuin minä. Mies sitten alkoi kyselemään voiko treenata mun kanssa silloin ja silloin, sanoin et joo toki, mutta siis ajattelin ihan viattomasti, että treenataan silloin tällöin ja oli ihan kiva ”vetää treenejä” jollekin. Mies kuulemma halusi päästä kuntoon. Noh, pari kuukautta meni neutraalisti ja sit alkoi flirttailu ja viinille/leffaan/syömään pyytely. Kieltäydyin, ja lopulta hiljalleen ulkoistin miehen elämästäni, ei kiinnosta alkaa varattujen perheenisien kanssa säätämään. Mutta oman kokemuksen mukaan sanon, että jos ei aloittajan tilanteessa ole pettämisestä kyse, niin satavarmasti jotain taka-ajatuksia tuohon liittyy. Tiedä sitten, konkretisoituuko.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.11.19 20:27:18

"jos miehellä olisi suoraan jotain muita intressejä naisen suhteen, niin varmasti ei olisi kysellyt mitöän mielipiteitä, eikä kertoisi asiasta"

Niin no. Mun nykyinen avioliitto alkoi niin, että alettiin käydä yhdessä lenkillä. Molemmat kerrottiin asiasta omille puolisoille. Olikohan neljäs lenkki kun pussailtiin... Nyt tosiaan onnellisesti naimisissa ja lapsia.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: juupeli 
Päivämäärä:   21.11.19 20:53:30

aloittaja ; tule kertomaan onko se miehesi nyt käynyt lenkillä ahkeraan vai jättikö menemättä..?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Riitta 
Päivämäärä:   21.11.19 21:16:30

No, aloittaja tuletko kertomaan mitä kuuluu tämän tiimoilta.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.11.19 21:31:08

Sanoisin, että osta sukset, niin voit suksia vi***tuhun täältä....

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   21.11.19 21:55:05

No ei sitä kovin pitkää aikaa tarvitse pettämiseen.
Itsekin harrastettu sitä lenkillä, kauppareissuilla, mehtäreissuilla ja töissä. Ihan säälittää ne vaimoraukat jotka kotona miestään oottaa.
Mene aloittaja kyttäämään puskiin sinne lenkkitien varteen. Tai laita joku jäljitin miehelle.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   21.11.19 22:01:25

Juteltiin mieheni kanssa tästä ja tuli esille sekin vaihtoehto ettei mies ehkä ole edes itselleen rehellinen siitä, miksi sinne lenkille pitää vieraan sinkkunaisen kanssa päästä. Mutta aivan varmasti siinä ei ihan puhtaat jauhot pussissa ole, jos lenkkeily ei oman puolison kanssa kiinnosta. Siinä kun on hetki kimpassa lenkkelty ja tutustuttu, niin voidaankin sanoa että "näin vain pääsi sattumalta käymään että ihastuttiin/rakastuttiin". Joo, ei se tosiaan ihan vahingossa käy. Tän vuoksi, useimmat eivät hanki uusia ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta kun ovat parisuhteessa. Ainakin meidän suhteessa se on aivan itsestään selvää. Uudet ystävät ovat joko samaa sukupuolta tai pariskuntia.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   21.11.19 22:10:12

Siis jos mies olisi joku juoksija, niin en ihmettelisi yhtään. Tai no itse asiassa mun mies on kyllä juoksija, mutta juoksee aina yksin. :D Eli olisin kyllä todella hämmentynyt ja pitäisin outona.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 22:11:21

Mistä tulee uskomus, että mies on heti sohimassa munansa kanssa, jos vain silmä välttää?
Aivan kuten miehillä ei olisi moraalia lainkaan.
Mustasukkaisten ja kahlitsevien ämmien mielikuvitusta, joka ikävä kyllä muuttuu todellisuudeksi, kun tarpeeksi kauan ämmä miestään kiusaa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   21.11.19 22:31:51

Voi Piste-parka: Ymmärrän että elämäsi on ilmeisesti kohtuuttoman rankkaa. Rakastavassa ja molemminpuolista kunnioitusta sisältävässä parisuhteessa toista ei tosiaan tarvitse väkisin kahlita. Sellaisessa ymmärretään olla hakeutumatta tilanteisiin joissa parisuhteen kannalta epätoivottuja tunteita ja tilanteita toisen naisen/miehen kanssa voisi syntyä. Sillehän ei voi mitään jos rakastuu tulisesti lähikaupan kassaneidin katseesta tai työkaveriinsa, mutta näitä tilanteita voi myös välttää juurikin siten, ettei ainakaan tietoisesti lähde viettämään vapaa-aikaansa itseään viehättävän sinkun kanssa. Vai mitä sinä Piste ajattelet, että miksi aloittajan mies haluaa lähteä vapaa-ajallaan tekemään sellaista, mistä hän ei tavallisesti pidä, ja nimenomaan mieluummin vieraan sinkkunaisen kun oman puolison kanssa? Itse kun en keksi siihen yhtään sellaista syytä, mikä olisi positiivinen aloittajan parisuhteen kannalta.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 22:46:16

Ainokainen, olen ollut suhteessa mustasukkaisen naisen kanssa ja mikään ei ole rasittavampaa kuin jatkuva epäilyksen alla oleminen.
Nämä sairaaloisen mustasukkaiset ovat itse niitä joilla on ns. löyhä moraali ja varmasti itse pettäjiä.
Häntäheikkejä löytyy molemmista sukupuolista, mutta se ei todellakaan tarkoita että kaikki niitä olisi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.11.19 22:49:17

Sairaalloinen mustasukkaisuus ja terveen järjen käyttö ovat kaksi eri asiaa.

Jos mies ei lähde lenkille tai edes ulkoiluttamaan koiria puolison kanssa, ja sitten haluaa lähteä lenkkeilemään jonkun uuden sinkkututtavuuden kanssa niin ei minusta ole sairaalloista mustasukkaisuutta jos epäilee toisen motiivia tuossa kohtaa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   21.11.19 23:10:49

Niin no. Mun nykyinen avioliitto alkoi niin, että alettiin käydä yhdessä lenkillä. Molemmat kerrottiin asiasta omille puolisoille. Olikohan neljäs lenkki kun pussailtiin...

^ oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   21.11.19 23:21:43

Minä samassa tilanteessa olisin ollut iloinen ja tyrkännyt koirat miehelle mukaan. Jos ei olisi koiria huolinut mukaan, niin olisi saanut kyllä selittää että mikä homma!!!

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.11.19 23:25:52

"^ oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?"

:D

En mä nyt häveäkään viitsi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.11.19 23:33:41

Mä odotan mitä mies sanoi aloittajalle 😁

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Heps 
Päivämäärä:   22.11.19 03:56:40

"Mustasukkaisten ja kahlitsevien ämmien mielikuvitusta, joka ikävä kyllä muuttuu todellisuudeksi, kun tarpeeksi kauan ämmä miestään kiusaa."

Mustasukkaisuutta ja kahlitsevaa, jos suhteen aikana kerran tulee eteen tällainen tilanne?! Harvemmin ne miehetkään iloitsevat, jos vaimo löytää miespuoleisen kaverin ja alkaa hengaamaan. Mietipä nyt itsekin ihan tarkkaan. Miehet eivät luota pätkääkään toisiinsa näissä asioissa, I wonder why! Ja hyvin selväksi tässä vuosien varrella on käynyt, että miespuolisten kaverien kanssa aina kaveruudet päättyy siihen, kun se mies ennemmin tai myöhemmin alkaa ehdottelemaan.

P.s. Tosi "kiva" tyyli puhua naisista.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Sangria 
Päivämäärä:   22.11.19 06:18:10

Minusta aloittajan mies on törppö.
Miksi hakeutua tilanteeseen, jossa ennemmin tai myöhemmin kiusaus käy liian suureksi.
Voihan aloittaja kysyä ukoltaan, miten tämä suhtautuisi, jos tilanne olisi toisinpäin ja aloittaja alkaisi harrastaa yhdessä jonkun sinkkumiehen kanssa.
Omalle puolisolle en kyllä haluaisi aiheuttaa moista harmia.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Kv 
Päivämäärä:   22.11.19 08:01:45

Ihan sama lähtisikö mies naisen tai miehen kanssa, niin loukkaantuisin silti. Vähän sama jos mä olisin inhonnut aina miehen lempibändiä. Hän olisi pyytänyt monesti mua mukaan bändin keikalle, mutta olisin aina kieltäytynyt, koska bändi soittaa paskaa musaa. Ja sitten yhtäkkiä ilmoittaisin miehelle, että lähden yhden uuden kaverin kanssa ko bändin keikalle. Ja miestä en tietenkään pyytäisi mukaan. Herättäisikö ihmetystä

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: xyz 
Päivämäärä:   22.11.19 22:05:31

Mun exä katsoi joskus tarpeelliseksi ilmoittaa ajavansa työkaverin työpäivän jälkeen kotiin, että tämä ehtii heidän työpaikkansa iltajuhliin ajoissa. Mun mielestä tuollainen ilmoitus oli kummallinen, itse olisin voinut kyllä tehdä samanlaisen palveluksen jollekin omalle työkaverilleni, mutta en olisi kokenut mitään ilmoittamisen tarvetta asiasta, kun minua ei olisi kuitenkaan ehditty kotona kaipaamaan siinä välissä.

Niinhän siinä sitten kävi, että vuotta myöhemmin exä halusi erota tämän työkaverin vuoksi.

Olen ajatellut, että tuollainen "ilmoittaminen" tai "luvan kysyminen" varmaan puhdistaa omaatuntoa asioista, joiden olemassaoloa ei halua itselleenkään tunnustaa.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Hopi 
Päivämäärä:   22.11.19 22:52:23

Epäluuloiset, itsestään epävarmat naiset taas yllyttää toisiaan :)

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.11.19 07:10:25

Hopi:Haluaisitko sinä kertoa sen viattoman syyn, miksi aloittajan mies haluaisi mielummin lenkkeillä vieraan sinkkunaisen kuin oman puolisonsa kanssa? Jos yhtään luit mitä aloittaja on kertonut, niin mies ei siis ole yht'äkkisesti alkanut harrastaa lenkkeilyä vaan kyse oli nimenomaan siitä, että sopisiko viettää luvan kanssa aikaa tämän toisen naisen kanssa?

Jos sulla itselläsi ei siihen ole järkevää vastausta, niinkuin nyt näyttää, niin ehkä sulla ei hirveästi ole annettavaa tähän ketjuun.

Kuten joku sanoi, niin terveen järjen käyttö on aivan eri asia kuin sairaalloinen mustasukkaisuus.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: sama! 
Päivämäärä:   23.11.19 10:38:09

xyz: Mun mieheni mainitsi muutaman vuosi sitten pari kertaa jossain ruokapöytäkeskustelussa nimeltä erään naisen, jonka päättelin olevan uusi heidän työpaikallaan. Jossain yhteydessä kertoi sitten ottaneensa tuon naisen autonsa kyytiin, kun oli ollut ikävä ilma ja "häntä oli niin säälittänyt". Paria viikkoa myöhemmin selvisi, että ovat ihastuneita toisiinsa ja pitivät yhteyttä viestitse.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.11.19 10:48:43

Tuotanoin...minä olen useat kerrat jeesannut erästä miespuolista henkilöä, jota voin ehkä kutsua myös ystäväksi sen lisäksi, että hän on kollega. Enkä kyllä usko viehättäväni häntä sitten lainkaan. Olen hyvin erilainen kuin hänen avopuolisonsa. Kaikinpuolin. (Minäkin olen tahollani varattu)
En tunne vetoa tähän mieheen lainkaan, mutta hänen kanssaan on helppo jutustella alamme hankaluuksista jne. Eli minulla ei satavarmasti ole mitään romanttisia tunteita häntä kohtaan. Minulla on ja on ollut aina jonkin verran miespuolisia ystäviä. Ja olen aina osannut pitää selkeän rajan. Eli ei todellakaan aina ole kyse mistään romanttisesta jutusta. Mutta nyt se mutta: jos puolisollani ei olisi aiempaa taustaa lenkkeilyn parissa, yhtäkkiä haluaisi aloittaa lenkkeilyn vieraan naisen kanssa, eikä minun, joka päivittäin lenkkeilen, heräisi kyllä kysymyksiä. Vähintäänkin kysyisin miksei minun ja koiran kanssa halua ulkoilla.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.11.19 13:03:06

Kyllähän tuo epäilyttävää on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Jos oma mieheni tekisi noin niin todellakin kävisimme keskustelua että mikä juttu. Omasta kaveripiiristäni tiedän kaksi tapausta missä mies ja nainen ovat oikeasti hyviä ystäviä, tunteneet lapsesta asti, ovat olleet välillä sinkkuja välillä suhteessa kumpikin tahoillaan, ystävyys säilynyt aina samanlaisena. Kyseessä siis 100% pelkkä ystävyys. Mutta, nämä tapaukset ovat ihan äärimmäisen harvinaisia että mies ja nainen ovat näin hyvää pataa täysin puhtain jauhoin.
Palatakseni lenkkiseuraan, niin jos kyseessä olisi vanha tuttu, suhtautuisin ehkä HIEMAN luottavaisemmin, mutta täysin uusi tuttavuus nostaa kyllä kaikki karvat pystyyn.
Sitten on tietysti sekin puoli että viehätystä voi olla, ja alkuun ehkä tekee mieli nähdä kuten tässä tapauksessa. Toisaalta, kun tajuaa oman kumppanin ja suhteen tärkeyden, se ratkaisee miten pieni ihastus jatkuu. Jos on selkärankaa, viheltää pelin poikki eikä tee mitään typerää mikä kaduttaa itseä tai loukkaa toista. Sitten on niitä selkärangattomia jotka antautuvat sille hetken mieliteolle.

Ja mitä tulee puheisiin, niin puhuahan voi mitä vain. Olen ollut aina sitä mieltä etten luota sokeasti siihen mitä toinen sanoo. Käytös ja ennenkaikkea sen yhtäkkiset muutokset kertovat 1000x enemmän.

Olisi kiva saada aloittaja tänne kertomaan miten tämä juttu eteni?!

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.11.19 13:22:29

Mua ei kiinnosta tippaakaan, kenen kanssa mies viettää aikaa, oli uus tai vanha tuttavuus... Mutta minä ulkoilutan koirat.
En myöskään ala miehelle tilittämään, kenen kanssa olen ulkoilemassa ja jos jokun tyyppi vaikka koirapuistolta kysyy, et mentäskö lenkille yhes joskus, niin lähtisin kyllä ihan ilman minkään lupien kyselyä.

Mutta jos nyt ihan puhtaasti aloittajan tilannetta miettii, että yleensä olette ulkoilleet yhdessä koiran kanssa ja yllättäen sua ei kutsutakaan mukaan, niin onhan se ehkä hieman erikoista. Toisaalta mies olis voinut olla erikseen mainitsematta asiasta/naisesta ja vaan mennä koiran kanssa ulos. Ehkä luvan kysyminen on arvelluttavampaa, kuin itse ulkoilu.... Siis jos joutuu erikseen kysymään vaimolta, että onko ok lähteä ulos (koira kanssa) sinkkunaisen kanssa, niin selvästi siinä on miehenkin mielestä jotain erikoista ja luvanvaraista.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   23.11.19 13:28:05

Eipä tuo ole lupia kysellyt jos naapurin rouva koiransa kanssa sattuu samaan aikaan ulos, joskus kiertävät lenkin yhdessä kun koirat ovat bestiksiä.
Aloittajan tilanne omituinen.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Mies (kokenut) 
Päivämäärä:   23.11.19 14:46:21

Ajatelkaapas, jos mies lähtisi miehen kanssa lenkille. Sitten pitäisi miettiä onko se kääntymässä homoksi.

  Re: Jos miehesi lähtisi lenkille naisen kanssa?

Lähettäjä: Hellu 
Päivämäärä:   23.11.19 15:33:45

No meillä mies aniharvoin lähtee minun kanssani lenkille, ja jos nyt kysyisi, että voiko lähteä naapurin Paulan kanssa lenkkeilemään, niin ei todellakaan olisi ok. Toinen juttu jos olisi joku himourheilija.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.