Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: silikonit? 
Päivämäärä:   19.10.19 13:47:28

Tiedän että nyt moni tulee sanomaan että rintoja on erilaisia, eriparisia jne jne, mutta se ei minua yhtään auta tai lohduta. Olen niin hemmetin kyllästynyt täytteisiin, joita pakko siis pitää kun toinen rinta on sen verran pienempi. Haluaisin siis ne leikkauttaa saman kokoisiksi. Siis toista suurentaa. Rinnat ei muutenkaan ole isot, ja siis mitään jättitissejä en ole hankkimassa. Mutta onko muuta vaihtoehtoa kuin silikoni? Onko oman rasvan siirto ei yhtä "kestävä" vaihtoehto?

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   19.10.19 23:34:34

Silikonilla saat parhaimman lopputuloksen.
Ikinä ei voida ennustaa miten oma rasva rinnassa käyttäytyy tai että pysyykö se edes siellä ja miten kauan.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.19 00:23:58

Täällä sama juttu. Toinen on huomattavasti isompi, toinen pienempi. Olen 28-vuotias ja minulle tämä on jo vuosia ollut ihan normaalia, etten voi pitää ihan millaisia tahansa paitoja jne. Pidän mieluiten urheiluliivejä, jotka litistävät rinnat ja löysähköjä paitoja. Jos laitan normaalit rintaliivit, niin toiseen laitan sellaisen kananfileen. Ei se siltikään ole yhtä iso, kuin toinen. Viime aikoina olen alkanut miettimään, että pitäisikö näille tehdä jotain. Mutta ei ole nyt varaa laittaa rahaa, kun juuri aloitan hampaiden oikomisen ja siihen menee muutama tonni.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   20.10.19 00:38:58

Halunnet eroon eriparisuudesta, etkä rinnoista? Sori, pakko...

Ongelma vain yhdessä silikonissa on, että oma rinta muuttuu kooltaan ja löystyy, silikoni pysyy samana ja voi jopa kovettua. Varmaan plastiikkakirurgi kertoo mutä voi ja kannattaa tehdä.

Tosiaan, harvalla on ns täydelliset tissit eli voi myös vaan tyytyä asiaan, etenkin jos on rahasta tiukkaa tai aikoo hankkia lapsia. Silikoni ei estä imettämistä, mutta muu muotoilu voi sen tehdä ja raskaudet ja imetykset muuttaa rintaa paljonkin niin sitten pitäisi laittaa uudelleen.

Rasvansiirto on kalliimpi mutta muuten hyvä vaihtoehto jos rasvaa riittävästi.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.19 00:44:33

"Tosiaan, harvalla on ns täydelliset tissit eli voi myös vaan tyytyä asiaan."

No kerran me täällä vain eletään ja jos asia haittaa ja sille on tehtävissä jotain, niin miksi ei.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: fg 
Päivämäärä:   20.10.19 00:44:56

"Ikinä ei voida ennustaa miten oma rasva rinnassa käyttäytyy tai että pysyykö se edes siellä ja miten kauan."

Ööh, mitä? Mulle on tehty 2 rasvansiirtoa "pikkutissiin" ja kyllä ne on siellä pysyneet nyt jo vuosia :D Lihonutkin olen yli 10 kiloa ja tissit kasvaneet tasaisesti mukana. Mulla tosin kokoeroa oli sen verran että sain korjauksen julkisella, oli tosin muutenkin omituiset eikä pelkästään kokoero. Mitään identtisiä sisaruksia näistä ei saa tekemälläkään, mutta korjauksen jälkeen ovat jo "samaa sukua".

Leikkauksen jälkeen toki lähtee turvotus ja osa siirteestä ei tartu. Mutta se mikä tarttuu, jää, ja lihoo ihan samalla tavalla kuin muukin rasvakudos.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.19 01:40:15

Oletko kokeillut käyttää urheiluliivejä joissa ei ole erillisiä kuppeja? En ole vuosikausiin muita käyttänyt enkä muista edes isoa eriparisuutta ellei satu alasti peilin eteen jossain.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.10.19 13:41:13

"Ongelma vain yhdessä silikonissa on, että oma rinta muuttuu kooltaan ja löystyy, silikoni pysyy samana ja voi jopa kovettua. Varmaan plastiikkakirurgi kertoo mutä voi ja kannattaa tehdä."

Tuskin yhtä implanttia edes suostuttaisiin laittamaan, vaan isompi rinta pienennettäisiin ja sitten molempiin implantit.

"Ikinä ei voida ennustaa miten oma rasva rinnassa käyttäytyy tai että pysyykö se edes siellä ja miten kauan."

Ööh, mitä? Mulle on tehty 2 rasvansiirtoa "pikkutissiin" ja kyllä ne on siellä pysyneet nyt jo vuosia :D"

Öö, niin? Se että sinulla tulos on ollut pysyvä ei tarkoita että kaikilla olisi, vaan lopputulosta ei todella pysty ennustamaan ja ainakin siirtoja joutuu todennäköisesti tekemään useamman mikä on aika hinnakasta hommaa sekin.

Kannattaa aloittaja mennä konsultaatioon johonkin niin saat kuulla ihan ammattilaiselta vaihtoehdoista. Ei sitouta mihinkään ja ovat useissa paikoissa ilmaisia.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: luomu 
Päivämäärä:   20.10.19 17:57:31

Itsellä eriparisuus tasoittui imetysten myötä. Kaksi lasta ja molempia imetin vuoden verran. Käytin enemmän pienempää rintaa, joka kaskoi kokoa sen verran että nyt ovat keskenään samaan kokoa ja oikein nätin näköiset.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.10.19 18:05:45

Mulla tasoittui eriparisuus ajan kanssa itsekseen varmaan 30-vuoteen mennessä mutta ehkei sitten ollut niin radikaali ero.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   20.10.19 21:31:19

"Lähettäjäfg 

Päivämäärä20.10.19 00:44:56

"Ikinä ei voida ennustaa miten oma rasva rinnassa käyttäytyy tai että pysyykö se edes siellä ja miten kauan."

Ööh, mitä? Mulle on tehty 2 rasvansiirtoa "pikkutissiin" ja kyllä ne on siellä pysyneet nyt jo vuosia :D Lihonutkin olen yli 10 kiloa ja tissit kasvaneet tasaisesti mukana. Mulla tosin kokoeroa oli sen verran että sain korjauksen julkisella, oli tosin muutenkin omituiset eikä pelkästään kokoero. Mitään identtisiä sisaruksia näistä ei saa tekemälläkään, mutta korjauksen jälkeen ovat jo "samaa sukua".

Leikkauksen jälkeen toki lähtee turvotus ja osa siirteestä ei tartu. Mutta se mikä tarttuu, jää, ja lihoo ihan samalla tavalla kuin muukin rasvakudos."

Sä olet ollut onnekas. Läheskään kaikilla näin ei ole ja todennäköisyydet aina huononee, jos paino kovin muuttuu. Kuten tuollakin on jo mainittu, niin rasvansiirron lopputulosta on vaikea ennustaa.

Ja silikooneista sen verran, että kyllä ne implantit molempiin rintoihin laitetaan.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   20.10.19 22:13:52

Tosiaan, eriparisuis on tasoittunut iän myötä. On imetetty, lihottu ja laihduttu, ja ihan hyvä rintapari on edelleen.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   20.10.19 22:47:51

vaihtoehtona pienentää isompi?

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   21.10.19 00:38:35

Implantitkaan ei ole ikuiset vaan niitä joutuu vaihtamaan. Vierasesineet kehossa ovat myöskin riski. Suosittelen varaamaan konsultaatioon plastiikkakirurgille niin saat oikeaa tietoa.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: fg 
Päivämäärä:   21.10.19 00:46:19

No siis osa rasvasiirteestä kyllä tarttuu aina, ja silloin se käyttäytyy kuin muukin rasvakudos, kuten sanoin. Jos kokoero on häiritsevä niin saanet korjaukset ehkä julkisella.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   21.10.19 03:14:27

Turvallisin, luonnollisin ja helpoin on pienentää isompaa rintaa. Muuten vaihtoehdot on silikonit, rasvansiirto tai toppaukset.

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: Hello 
Päivämäärä:   21.10.19 11:26:06

~, pienennys on isompi leikkaus kuin suurennos ja.siitä jää isommat arvet

  Re: Eroon eripari rinnoista - muuta vaihtoehtoa kuin

Lähettäjä: Keiju 
Päivämäärä:   21.10.19 17:04:42

Pienenn

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.