Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 22:41:03

Tätä jo usamman kertaa ihmetellyt mikä siinä on kun kimpussani on jatkuvasti seksin vonkaajia että mikä sen tekee. Pukeudun ihan siististi, olen ystävällinen ja aina hyväntuulinen ja muutenkin ihan tavallinen tallaaja. Kauniiksikin ovat usein sanoneet. Mutta silti, useimmat miehet haluaa kanssani vain sänkyyn. En ymmärrä mistä tämä johtuu, ystäväni ovat arvelleet että olen liian kiltti ja ystävällinen kaikille mutta voiko johtua siitä? Moni miehistä sanoo pitävänsä minusta mutteivat sitten kuitenkaan halua sitoutua tai olla edes ystävinä (nämä jälkimmäiset ovat yleensä paljastuneet varatuiksi eli haluaisivat pettää kumppaneitaan kanssani, joten selittyy kai sillä etteivät halua ystävinä olla. Syitä pettämishalulle voi vaan arvailla..).

Ja siis ei kaikki miehet tällaisia ole, on minulla hyviä miespuolisia ystäviä jotka pitävät minusta ihmisenä. Toki tämä on aiheuttanut sitä että minun luullaan touhuavan vähän jokaisen kanssa vaikken seksiä ole harrastanut kuin muutaman kanssa varattuna ollessani. Nyt olen ollut sinkkuna muutaman vuoden ja tilanne on tämä etten tunnu kelpaavan kuin petiä lämmittämään ja minä taas haluan vakaan parisuhteen.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   22.7.19 22:52:23

"... vaikken seksiä ole harrastanut kuin muutaman kanssa varattuna ollessani."

Öö? Se on varmaan se karma, hyppäsit varattuna vieraissa joten nyt et itse enää kelpaa kuin syrjähyppyjen kohteeksi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jösses 
Päivämäärä:   22.7.19 22:56:00

6/5

Karma is a bitch

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 22:59:56

täh? Siis olen varattuna ollessani ainoastaan harrastanut seksiä omien kumppaneitteni kanssa, en muitten.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 23:00:59

Joten siitä ei ole kyse. Tuli ilmaistua asia huonosti.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.19 23:05:26

Mulla on sama.

Mutta jatkan sen "oikean" etsimistä ja selvinpäin! Meinaa baarissa yritetään vongata vaan siihen yhteen asiaan. EMPÄ usko, että selvinpäin moista ehdottelevat ainakaan niin reteesti. Joten nou alkomahoolia. Se on selvinpäin uskallettava olla.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 23:14:29

No mulla on tullut esim. töissä tällaisia vastaan, esittävät kiinnostunutta ja no, kiinnostaahan heitä se yksi asia. Aika pian käynyt kuitenkin selväksi etteivät mitään vakavempaa halua. Samoin hrrastusten parissa olen saanut aika paljonkin huomiota mutta just tuota vääränlaista. :/

Baarista tosiaan on turha etsiä vakavemmin otettavaa seuraa. Eikä tosiaan kännissä ollessa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 23:17:44

Sovinistiäijä; olen ihan tavallisen näköinen, hoikka, en mitenkään tyrkky tai mitään muutakaan ihmeellistä. Monien silmään kaunis kyllä ilmeisesti kun se aina mainitaan. Mutta kun en käyttydy edes tyrkysti niin en ymmärrä miksi törmään vääränlaisiin miehiin nykyään aina. Miehet ne on jotka tulevat tekemään tuttavuutta mutta päätyy aina samaan.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Error 
Päivämäärä:   22.7.19 23:24:05

Minulta taas ei kaivata pelkkää seksiä, en juuri baareissakaan saa pokausyrityksiä, mutta jos vähänkin jutustelu lähtee syvemmälle tasolle niin haluavat paljon enemmän ja ihastuvat oikeasti. P*llun perässä olevat eivät kuluta aikaansa minuun.

Olen tätä muutaman miespuolisenkin ystävän kanssa pyöritellyt, heidän silmiin näytän siltä ettei yhden illan juttua lohkeisikaan minulta, en siis vaikuta helpolta kaiketi. Mahdoton sitten sanoa mikä se ulkoinen tekijä on joka näihin vaikuttaa. Ihan ok näköinen nuori nainen olen, kauniiksikin ovat ystävät ja miehet kehuneet.

Joskus vain harmittaa kun olisi halunnut pitää vain hauskaa ja saada seksiä mutta kun ei onnistu. :D Vaadin kyllä ihmisiltä henkisellä tasolla jotain haastetta tai haastamista, ei sellainen täysin kevytkenkäinen kylmä nussiminenkaan ole juttuni.

Eli ei se aina kivaa ole toisinkaan päin. :D

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   22.7.19 23:41:08

Error: Minäkään en kyllä mitään tyhjänpäiväistä jaksa kenenkään kanssa jauhaa mutta silti olen ystävällinen ja kohtelias jos joku tulee asiallisesti tekemään tuttavuutta. Ja voin kyllä keskustella melkeinpä mistä vaan, jos on fiksu ja kiinnostava henkilö niin voi jutella enemmänkin, sänkyyn en mene tuosta vaan kenenkään kanssa vaan vaatii tutustumisen ja tosiaan sen että toinen on tosissaan tutustumassa paremminkin eikä vaan halua leikkiä kanssani. Ehkä tämä on toisaalta yksi syy omalla kohdallani minkä takia lyödään jarrut kiinni kun en lämpene pelkälle petipuuhalle. :/ En siis ketään ole heti parisuhteeseen vaatimassa vaan että sille olisi edes jonkinlainen mahdollisuus. Mutta kun ei, ilmoitetaan heti ettei haluta kuin seksiä.

Sovinistiäijä: Oli pakko katsoa tuo Mirella Koullias ja ei, ei ole muuta yhteistä kuin tummat pitkät hiukset. Hurjan kaunis nainen on kyllä. Kiitos kuitenkin, piristi tuo kommenttisi. ^_^ Enemmän minua on sanottu muistuttavan Jessica Albaa kasvoistani ja muutenkin, on vain tummat hiukset.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 00:23:58

Nimimerkkisi on Suomessa nimenä hieman wt, eli jos oma nimesi on samantyyppinen,se antaa halvan vaikutelman.
Lisäksi ehkä johtuu ihan omasta köytöksestäsi. Ei yleensä ulkonäköä.arvioida hirveän paljon jos ikää on yli 15. Ellei sitten toinen vaikuta kerjäävän kehuja.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 00:31:56

Ei ole mitenkään juuri sinusta johtuvaa, että miehet ovat pelkän seksin perässä. Se on erittäin yleistä käytöstä miehillä, ja nykyään on yhä enemmän miehiä, jotka eivät halua sitoutua ollenkaan. He hakevat vain seksiä, vaihtuvien kumppanien kanssa. Ei johdu sinusta vaan heistä itsestään.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 00:39:01

Error vaatii henkistä haastamista ja osaa antaa kuvan, että ei ole kiinnostunut, sillä väärällä tavalla. Mirella puolestaan tulkitaan ehkä pukeutumisen tms syyn takia väärin, tai sit joku muu asia antaa sen väärän kuvan, mahdoton tietää näin.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 01:02:45

No minulle tulee mieleen jo ihan sekin että olin erään mielestä seksikäs kun työasuun kuului perus siisti naisten t-paita ja siistit housut. Samoin olen saanut kuulla olevani ihanan tuhman näköinen kun minulla on ollut tyköistuva kauluspaita ja hieman polven yläpuolelle ulottuva hame (ei siis mikään minihame), sukkahousut ja matalat korkokengät, meikattu hillitysti ja hiukset kiinni. Toki jos joku tykkää toimistolookista niin kaiketi sitten on tuhman näköinen. En tiedä. Mutta nämäkin molemmat olisi halunneet panna..

Samoin tissejä on kommentoitu vaikka ovat aika pienet ja harvoin minulla mitään avonaisempaa on päällä paitsi kesällä vapaalla ollessa. Siis ihan normaalivaatteita.

Ja oikea nimeni on ihan tavallinen nimi Suomessa, en ole oikeasti Mirella.

Somessa tulee ajoittain törkypostia vaikkei sielläkään ole kuin jotain harrastuskuvia ja aina vaatteet päällä, ei mitään provosoivaa keikistelyä tms. Kyllä kaiketi itsessänikin jotain "vikaa" on oltava vaikka totta tuokin että maailma on muuttunut ja ihmiset törkeitä ja röyhkeämpiä kuin ennen. :/ Ja olen kuullut tuosta kyllä että yhä useammat miehet eivät halua parisuhteeseen vaan juurikin pelkkää seksiä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 01:23:28

Sinussa ei ole vikaa. Jos joku esimerkiksi lähettää törkypostia, niin kyllä se on ihan hänen oma häpeänsä. Ei sen lähettämiseen ole heillä edes mitään erityistä syytä, paitsi se että he voivat. He näkevät naiset objekteina joita ei tarvitse kunnioittaa, ja kun internetin ansiosta tällainen häirintä on niin helppoa, niin he tekevät sitä. Kaikki nuoret naiset saavat näitä viestejä somessa ja muualla netissä, ei tarvitse olla edes kuvia, se, että on nuori nainen riittää.

Seksuaalinen ahdistelu on valitettavasti arkipäivää kaikille nuorille naisille. Sitä koetaan ihan joka paikassa, ihan miten tahansa pukeutuneena. Et todellakaan ole ainoa, eikä se johdu sinusta.

Minä olen eri ikäluokkaa, ja minäkin muistan, kuinka nuorena saattoi kuulla tissikommentteja vaikka niiden pelossa pukeuduin aina todella löysiin ja peittäviin vaatteisiin enkä muutenkaan laittautunut.

Mikään pukeutuminen ei toki oikeuta ahdistelua, ja on surullista, kuinka nuoret naiset yhä edelleen ovat oppineet syyttämään itseään miesten törkykäytöksestä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 01:24:20

Riippuu myös iästä, nuoremmat miehet eivät ehkä ole suoraan niin halukkaita parisuhteeseen kuin vähän vanhemmat tms...

Tai ehkä joku tyylissäsi tai käytöksessäsi antaa mahdollisuuden sanoa että "haluaa panna". (Miksi eivät haluaisi) Tulkitsevat sinua väärin(?) ja luulevat sinun olevan valmis yhden yön juttuun. Syytä en voi tietää, mutta olisko se mahdollista?

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 01:26:13

En ole mikään nätti, hoikka tai edes kovin mukava. Aika fanaattinen omassa lajissani, välillä turhan kärkäs mielipiteissäni ja ennen vanhaan olin joko töissä tai tallilla. Jostain syystä silti juuri seksinvonkaajia ei ollut, vaan näitä "olet elämäni nainen, tehdään vauva, mennään naimisiin". Jotain hyvää siis siinä, että oma persoona on ollut aina niin kauhea, että ihan tosissaan on pitänyt haluta koko eukko, ei vain irtoseksiä.

Oma vinkki siis se, että vapauta sisäinen hullu hevosnaisesi, liho vähän, pistä palamaan. Lopeta ulkonäköön panostus rahallisesti ja kanna nekin rahat hevostarvikeliikkeisiin ja klinikalle. Hanki känsät käsiin ja syö kynnet. Ala kulkea joka paikkaan tallifarkuissa, sievit jalassa ja mashit hupparin selässä. Toimi itselläni.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 01:28:11

Jone: Monet miehet tulkitsevat normaalin ystävällisyyden seksikutsuksi. Pitäisikö naisten alkaa mahdollisimman töykeiksi ja vihaisiksi, että tökeröimmätkin miehet ehkä tajuaisivat, että tavallinen kohtelias käytös ei ole seksuaalista kiinnostusta?

Tämä on ihan oikeasti yleinen kokemus naisilla.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 01:30:28

Törkykäytös on siis tietysti aina asiatonta ja tuomittavaa, mutta se ei käsittääkseni ollut aloittajan varsinainen ongelma, vaan otsikkonsa kysymys.

Ja varmasti tulee vastaan kymmenen "yhden asian" yrittäjää sitä yhtä tositarkoituksella vastaantulevaa kohtaan. Nykyään lisäksi usein kokeillaan ja katotaan johtaako yks asia toiseen.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 01:40:20

Jone: Se on ihan yleistä, että naiset saavat ehdotuksia miehiltä jotka kuvittelevat näiden vihjailleen seksistä, vaikka ainoastaan ovat olleet ystävällisiä ja iloisia ihan samalla tavalla kuin muillekin ihmisille.

Tätä voi olla miehenä vaikea uskoa jos itse ei moista ehdottelua harrasta, mutta tämä on ihan todella yleinen kokemus naisilla. Moni ihan todella miettii, että pitäisikö ryhtyä hymyttömäksi torjuvaksi yrmyksi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 01:58:39

Voin myös kertoa kaveristani, jolla on vielä tässäkin iässä riesana ei-toivotut lähestymiset. Hän saa niitä työssään asiakkailta, kadulla tuntemattomilta, harrastuksissa. Hän on suunnilleen viimeinen ihminen joka itse jollain lailla flirttailisi, päin vastoin hän on äärimmäisen arka ja häveliäs kaikessa seksiin vähänkään liittyvässä. Silti hänelle ehdotellaan todella usein. Hän näyttää ikäistään selvästi nuoremmalta, eli miehet ilmeisesti lukevat hänet vielä sinne "nuori nainen" - kategoriaan joten hän ei ole vielä muuttunut miehille näkymättömäksi. Ja siksi häntä ahdistellaan.

Pointtini oli siis siinä, että kaikille nuoren naisen näköisille tulee ehdotteluja säännöllisesti. Vaikka olisi kuinka varovainen itse.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 03:28:47

Niin hyvä .

Sehän oli munkin pointti. Tää maailma nyt vaan on sellainen, että miehet ehdottelee. Ja osa naisista suostuu jos ei ite ehdottele ensin (muuten oltais kuoltua sukupuuttoon).

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Sama ongelma 
Päivämäärä:   23.7.19 03:37:11

Muakin ihmetyttää miksi niin monet miehet haluaa seksiä kanssani. Pukeudun kyllä usein lyhyeen hameeseen ja korkkareihin ja melko paljastavaan puseroon. Mutta muuten aika tarvis, joidenkin mielestä kuulema kyllä hyvinkin nätti.
Mutta siis ihmettelen vaan.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: tuutu 
Päivämäärä:   23.7.19 06:43:27

Olen ollut huomaavinani, että varsinkin työelämässä miehet vonkaavat niitä naisia, jotka ovat panostaneet ulkonäköönsä. Ei siis överiä vaan juurikin huoliteltua "toimistoluukkia". Kivasti meikkiä ja hymy, ei mies muuta kutsuhuutoa tarvitse. Syntyyköhän siinä miehen mielessä kuvitelma haku päällä olemisesta?

Itse olen enemmän mallia boheemi hapsutukka, ei meikkiä. Juuri kukaan ei ehdottele mitään. Miespuolisia kavereita töissä sen sijaan on paljon, joiden kanssa heitetään huulta ja ehkä flirtataan molemmin puolin, mutta kaveritasolla.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 06:45:04

Tällä hetkellä tuntuu pahalta ja syytän itseäni koska viimeisin tällainen tapaus oli viikonloppuna eräässä tapahtumassa. Tutustuin erääseen itseäni hieman nuorempaan mieheen joka oli auttamassa kaveriaan etsimään naisseuraa. Ensin oli minua kohtaan vain perusystävällinen ja kiva mutta siinä hetken juteltua hän kiinnostuikin itse minusta ja kaverinsa jäi taka-alalle.
Ennen tätä kertoi olevansa perheellinen kun ei vielä sen kummemmin kiinnostanut, mutta sitten kun kiinnostus heräsi, alkoikin kiemurrellen selittämään ettei oikeen tiedä onko varattu vai ei. Voi olla että ongelmat on todellisia mutta hälytyskellot soi itsellä siinä kohtaa. Tämä mies kuitenkin hakeutui seuraani kaikkina päivinä ja viimeisenä iltana ennen kotiinlähtöä istuimme nurmikolla vierekkäin juttelemassa ja sanoi pitävänsä minusta paljonkin. Johon sanoin että hänkin on tosi kiva ja mukava, niin kuin olikin. Mutta tilanne ei edennyt mihinkään ja erosimme omille teillemme illan päätteeksi. Hän kyllä halatessa sanoi että tulemme varmasti vielä näkemään, halasi ja suukotti minua.

Myöhemmin laitoin pari viestiä joissa kiitin kivasta viikonlopusta ja että oli kiva tavata ja että toivottavasti nähdään pian vaikka välillämme onkin välimatkaa. Ja toisessa kysyin voinko julkaista yhteiskuvan muitten kuvien seassa mitä otin reissulta. Ei vastausta -yllätys- ja oli eilen blokannut minut somessa joten ei ole ollut vahinko ettei ole vastannut. Ihan varmasti oli ja on varattu ja oikea ratkaisu olikin etten lähtenyt hänen mukaan vaikka sitä toivoi joka kerralla kun nähtiin.
Nyt vaan on lannistunut olo kun oli tosi kiva tyyppi muuten, ei mitenkään loukkaava eikä törkeä mitä olen viime aikoina muuten saanut sietää muilta. Mutta nyt tuntuu etten kelpaa edes kaveriksi vaikka ymmärrän että jos halusi vain seksiseuraa minusta niin ei huvita tuhlata aikaansa minuun. :( Tai en tiedä mitä halusi mutta jotenkin noitten kaikkien muitten kokemusten perusteella on melkeinpä oletuksena ettei muuta haluta kuin seksiä ja kun sitä ei saa niin en kelpaa edes ystäväksi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 07:06:59

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista, helpottaa kuulla etten ole ainoa asian kanssa ja muutenkin.

tuutu: Tämä tuntuu olevan yksi syy mikä saa miesten kiinnostuksen heräämään, että on laittautunut. Tosin talliolosuhteissakin olen saanut aika paljon huomiota miehiltä vaikken käyttäydy mitenkään ihmeellisemmin. Ihan perusystävällinen olen kaikille ja kuulemma tosiaan niin hyväntuulinen aina. On tästä minulle sanottukin usein että piristän muittenkin päivää kun aina niin hyväntuulisena tervehdin mm. töissä. Se on yksi asia mikä ilmeisesti myös herättää huomiota ja kiinnostusta. Olen helposti lähestyttävä.

Ja tuo pisteen kommentti että moni miettii pitäisikö ryhtyä vittumaiseksi välttääkseen tökeröt ehdotukset niin kyllä, juuri tämä on käynyt mielessä että pitäisi vissiin olla vittumainen ämmä jotta osattaisiin minuakin kohdella paremmin. Edes asiallisesti. Ja tuo viimeisin "yrittäjä" oli kyllä sentään asiallinen josta pisteet hänelle.

Jone: no lähinnä ihmetyttää mikä tässä vuosien varrella on muuttunut kun ennen oltiin sentään ystävällisiä ja hillitympiä eikä suoraan tultu kysymään että lähenkö panemaan tai haluanko ottaa suihin jne. Ja vaikka sanon että en halua, niin silti jotkut ovat vielä jatkaneet että varmaan kyllä haluaisin mutten kehtaa kertoa sitä. Siis tällaisia kommentteja saan vaikkei edes tunneta, vasta tutustuttu. Ei ole väärin yrittää naisia mutta tuo nykypäivän röyhkeys on se mikä on särähtänyt aika ikävästi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Lähettäjä 
Päivämäärä:   23.7.19 07:21:12

Mmmitä...? Mitä oikein kuvittelit tuosta kehkeytyvän? Herutat koko viikonlopun ja sitten ihmettelet, kun mies olikin vain seksin perässä. Johan se itse kertoi olevansa perheellinen, ei sellaiset parisuhdetta festareilta etsi.

Ehkä sulla menee toi ystävällisyys överiksiksi. Jotkut naiset on sellasia. Hymyillään jatkuvasti, ollaan ylitsevuotavaisen kiinnostuneita toisen jutuista, kosketetaan toista ihan huomaamatta, hakedutaan seuraan koko ajan, you name it. Miehille se on flirttiä ja tarkoittaa kutsua seksin harrastamiseen.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 07:40:45

Lähettäjä: Herutan? Aijaa t-paidassa ja shortseissa herutellaankin todella paljon. :D Kuten sanoin, se oli mies joka hakeutui mun seuraan eikä toisin päin. Minä en ole muuta tehnyt kuin pitänyt normaalisti hauskaa kavereitten kanssa. Eikä kaverini ainakaan pitäneet käytöstäni mitenkään sopimattomana. Pikemmin päinvastoin.

Se mitä hain oli se että oletin miehen pitävän minusta edes sen verran että olisimme pysyneet ystävinä kun kuitenkin yhdessä hengailimme viikonlopun ja hän tuntui pitävän minusta ihmisenä. Emmekä tehneet yhtään mitään johtuen siitä etten itse halunnut mitään kun kerran epäilin että on varattu.

Ja ei, en ole mitenkään ylitsevuotavan ystävällinen, kuuntelen kyllä muita ja keskustelen asioista. Enkä koske etenkään keneenkään joka on vielä varattu. Hienoa olettaa asioita jotka eivät pidä paikkaansa ja syyllistää minua vielä siitä kun en lähtenyt todennäköisesti varatun matkaan. Minua harmittaa se että mies halusi taas vain sitä yhtä asiaa kun minä taas olisin halunnut olla ystävänä. Muttei tälle tietenkään mitään voi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: tuutu 
Päivämäärä:   23.7.19 07:44:33

Tuon festarikertomuksen jälkeen olen vähän Lähettäjän kanssa samaa mieltä. Olet ilmeisesti kamalan ystävällinen, kiltti ja hieman myös naiivi. Ei kai kukaan varatulle miehelle lähettele viestejä satunnaisen tapaamisen jälkeen, ellei ole seksiseuraa itsekin vailla tai vähintään salaista peliä?

Ehkä siis voisit itseäsi suojellaksesi olla vähän vähemmän kutsuva ja mukava. Ainakaan sitä ei tarvitse olla heti ja ihan kaikille.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 07:53:12

tuutu: Enpä ajatellut sen olevan sopimatonta lähettää paria viestiä kun viikonlopun ajan viestittelimme muutenkin silloin kun emme viettäneet aikaa yhdessä. Ei siis mitään sopimatonta vaan esim. hän kyseli mitä bändejä olen menossa katsomaan minäkin päivänä jne. Ja siis kanssamme oli muutakin porukkaa lähes koko ajan, emme täysin kaksin olleet mutta silti mies oli minun seurassa eikä juurikaan muihin kiinnittänyt huomiota.
Mutta voi olla että mies oletti tästä johtuen sitten saavansa minulta jotain.

Pitäisi kai sitten yrittää olla tylympi jatkossa jos ei halua törkeitäkin ehdotteluja ja joku kiinnostuisi minusta oikeasti muussakin mielessä kuin seksin takia.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 08:27:21

Ja itseasiassa nyt kun mietin niin en kyllä kauhean puhelias ollut siinä ekan kerran tavatessa kun tulivat samaan pöytään istumaan. Odotin ystäväni kanssa muita kavereita saapuvaksi kun kaksi miestä tuli siihen ja kysyivät onko pöytä varattu ja minä puhelinta räplätessäni sanoin että kait siihen sopii istua. En siis ollut mitenkään kauhean ilahtunut että jotain randomeita siihen tuli enkä kiinnittänyt huomiota sen kummemmin heihin. Ystäväni kanssa juttelivat ensin ja itsekin sitten siinä liityin keskusteluun lopulta ja sen myötä tuo toinen mies kiinnostui minusta. Ja hän osottautui siinä kivaksi ja mukavaksi joten miksi olisin ollut tyly.
Aika usein menee näin, töissä olen kaikille ystävällinen mutten vapaa-ajalla niinkään tuollaisissa tilanteissa jos jotain täysin tuntemattomia pyrkii seuraan.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.7.19 08:33:18

Olen useasti lähtenyt ystävien kanssa ulos pitämään hauskaa. Ja kun lähden ystävien kanssa, haluan keskittyä heihin, en ole etsimässä seuraa. Jos joku mies on koittanut lähestyä, olen ollut väliinpitämätön, kylmä, joskus jopa töykeä ja vittumainen. Eipä se siltä vonkaukselta pelasta, tuntuu vain lyövän vettä myllyyn.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.7.19 10:46:07

Minä ihmettelen miten naiset jaksaa jatkuvasti ihmetellä miksi miehet haluaa seksiä... olinpa laittautunut tai en, jos menen baariin, aina on joku vonkuamassa, enkä ole kaunis, ja muutama liikakilokin on. Oma kokemus on jopa niin päin, että vähemmän laitettuna t-paidassa ja farkuissa, vientiä olisi enemmän, johtuneeko siitä että ”rumemmalta” on matalampi kynnys vongata, kun ehkä ajatellaan että ”rumemmalta ja epätoivoiselta” lohkeaa helpommin...

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: 123456 
Päivämäärä:   23.7.19 10:55:05

En minäkään jaksaisi aloittajan kaltaista pihtaavaa marttyyria. Koska pihtarihan sinä olet. Jos miesten kiinnostus seksiin tarkoittaa, että haluavat vain seksiä, sinun kiinnostuksen puutteesi tarkoittaa sitä, ettet halua sitä lainkaan ikinä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.7.19 11:54:49

Kyllähän tuo aloittajan viimeinen kertomus on ihan selvä. Mies halusi alusta alkaen vain pettää muijaansa festareilla ja sen takia liehitteli aloittajaa koko viikonlopun. Sen takia myös blokkasi jälkeenpäin, ettei jäisi kiinni. Outoa itsetunnon pönkittämis yritystä aloittajalta laittaa viestiä miehelle. Olisit jättänyt ukon omaan arvoonsa jo siellä festareilla ja pitänyt silmät auki muita varten, olisi saattanut löytyä muutakin kuin seksin vonkaajia.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 13:10:08

*: Itseasiassa jäikin pari uutta ystävää festarilta, mutta näitten kanssa olemme ihan vain kavereita, hurjan kivoja ihmisiä kuitenkin hekin ja siitä olen iloinen että heihin tutustuin. Samanhenkisiä kavereita ei voi koskaan olla liikaa.

Edelleen, kun mies kuitenkin laittoi itse viestiä minulle ensin niin miten ihmeessä jos laitan vastavuoroisesti viestiä, niin kuin muittenkin kavereitten kanssa teimme, tarkoittaa se sinun mielestä itsetunnon pönkitystä? Jos olisin halunnut jotain muuta miehestä, olisin lähtenyt hänen mukaansa. Mutten halunnut koska oli selvästi varattu. Väärin meni silti näköjään. :D
Kyllä silti kaveria voi olla, tosin jos toisella on taka-ajatuksia niin kaverisuhdekin ei voi kait oikein toimia silloin.

Ja ihan varmasti kyllä blokkasi minut koska pelkäsi jäävänsä kiinni. Vaikkei noissa kummankaan lähettämissä viesteissä ollut mitään ihmeellistä mikä olisi epäilyksiä herättänyt. Mutta no, eipä tuolla enää väliä. Ihmisiä tulee ja menee.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   23.7.19 13:21:28

Että te tiiä vielä miehistä mitään! =D

Miehet on vaan miehiä ja naiset on vaan naisia.
Näin se menee.
Naiset ajattelee liikaa. Pohtivat ja tenttaavat. Ja ahdistuvat. Kiukuttelevat ja surevat.

Miehet ahdistuu liiasta ajattelusta. Ne haluaa vaan panna. Se on aivan evoluution muovaama juttu ja omat vinkeensä sillä evoluutiolla on naistenkin kohdalla!
Miehet kyllä paljolti yrittää olla naisille mieliksi ja olla tentattavana jne mutta kyllä iso osa miettii, että miksi pitää kaikkia asioita näin paljon veivata, eikö voitais vain panna kun haluttas taas. =D

Siinä se on perusrunko, minkä mukaan useimmiten mennään. Voi näyttää vuosikausia, että jokin tapaus on 'poikkeava', mutta eipä se sitten olekaan. Ja se on ihan okei!

Ja kaverimiehet, niin mahtavia kuin ovatkin, niin heistäkin liki 99% ainaki jossain vaiheessa KUITENKI esittää toiveen siitä seksistä. Ja sekin on ihan fine. Minkä sille tekee, miehet on tuommosia ja ne on ihan hyviä sellaisenaan. Pitää meidän naistenkin ymmärtää. =)

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 16:28:16

Kyllä miehiltäkin voi ja saa edellyttää jonkinlaisia käytöstapoja ja toisen ihmisen peruskunnioitusta. Miehet hyötyvät valtavasti siitä, että iso osa naisistakin on saatu uskomaan, että ei niille vain mitään voi, pitää ymmärtää ja sietää. Koska biologia.

Ihminen on muutenkin onnistunut hillitsemään monia sinänsä luonnollisia mutta vahinkoa aiheuttavia käyttäytymisen tapoja. Jostain syystä miehen seksuaalisuus edelleen katsotaan asiaksi, joka on kuin kontrolloimaton luonnonvoima ja jota siksi ei voi edes yrittää hillitä.

Miehet kun toisaalta tykkäävät väittää, silloin kun siitä on heille itselleen hyötyä, olevansa älykkäämpiä ja vähemmän viettien vietävissä olevia kuin naiset. Mutta sitten kun puhutaan esimerkiksi seksuaalisesta ahdistelusta, onkin toinen ääni kellossa. Miehet heittäytyvät alkeellisiksi, sukupuolielimensä perässä juokseviksi eläimiksi. Ei muka voida itselle mitään.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 19:45:44

Aloittajan kannattaisi kertoa ystävällisesti heti, kun joku istahtaa pöytään, että "Istu vaan, voidaan jutellakin, kuhan lupaat ettet rupea vonkaamaan, en oo sellanen tyttö" tms...

Ihan simppeli tapa ilmoittaa suoraan, ettei yhen illan juttu tuu onnistumaan. Fiksut miehet jotka etsii vain seksiseuraa jatkavat yhen juoman jälkeen matkaa. Ne jotka vastaavat etteivät yhen yön jutun perusta itsekään kelpuuttavat aloittajan tyttöystäväkandidaatiksi. Känniset ja tyhmät on sit toki oma lukunsa :(

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.7.19 19:56:17

Jonella hyvä vinkki.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.7.19 20:04:34

Aloittaja: Sä siis oikeasti kuvittelit että tutustut festareilla varattuun mieheen ja sen jälkeen alatte ystäviksi? Ei oo totta. Kuinka vanha sä siis olet, eihän kukaan aikuinen nainen voi olla noin yksinkertainen?

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Esmeralda 
Päivämäärä:   23.7.19 20:15:16

Aloittaja, olet naiivi ja tyhmä. Sun käytös festareilla oli niin törkeetö herutusta ja miehen vedätystä ettei mitään rajaa! Jos käyttäydyt ylipäätään miehiä kohtaan noin niin ei ihme ettei niitä kiinnosta sun kanssa muu kuin paneminen.
Ihan oma käytöksesi aiheuttaa kaiken ton.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.7.19 20:27:14


Tämä on hyvä;)))

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 23.7.19 01:26:13

En ole mikään nätti, hoikka tai edes kovin mukava. Aika fanaattinen omassa lajissani, välillä turhan kärkäs mielipiteissäni ja ennen vanhaan olin joko töissä tai tallilla. Jostain syystä silti juuri seksinvonkaajia ei ollut, vaan näitä "olet elämäni nainen, tehdään vauva, mennään naimisiin". Jotain hyvää siis siinä, että oma persoona on ollut aina niin kauhea, että ihan tosissaan on pitänyt haluta koko eukko, ei vain irtoseksiä.

Oma vinkki siis se, että vapauta sisäinen hullu hevosnaisesi, liho vähän, pistä palamaan. Lopeta ulkonäköön panostus rahallisesti ja kanna nekin rahat hevostarvikeliikkeisiin ja klinikalle. Hanki känsät käsiin ja syö kynnet. Ala kulkea joka paikkaan tallifarkuissa, sievit jalassa ja mashit hupparin selässä. Toimi itselläni.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   23.7.19 20:31:29

Pakostakin tulee mieleen, että vaikka aloittaja kuinka hokee, ettei lähtenyt ukkomiehen mukaan, halusi silti vähän kokeilla vastaako se viestiin.
Olisi halunnut ns.kaveruuden varjolla roikottaa miestä elämässään.
Usko pois aloittaja, 99% ukkomiehistä ei kaipaa tuolla tavalla alkavaa kaveruutta naisen kanssa, vain salaista panoa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 20:51:40

Esmeralda voi perustella sen millä tavoin heruttelin? Olitko paikalla? Jos olisit niin tietäisit miten asiat oikeasti ovat. Kukaan ei ole käyttäytynyt tuossa asiassa asiattomasti, ei edes tuo mies paitsi omaa kumppaniaan kohtaan kun kerran muuta seuraa sieltä haki.

Ja niin, pari uutta tuttavuutta ovat myös varattuja miehiä mutteivat he yrittäneet mitään ja olemme ystäviä, (myös toisen tyttöystävän kanssa, tämä nainen itseasiassa tuli tekemään ensin tuttavuutta ja esitteli myös poikaystävänsä). Eikä tämä asia nyt varsinaisesti liity aloitukseen, harmitti vaan että kiva tyyppi osoittautui jälleen sellaiseksi joka ei muuta halunnut. Olkoonkin kuinka naiivia sitten kun aina noilta festareilta on löytynyt uusia kivoja ihmisiä jotka jääneet pysyviksi kavereiksi, osa ystäviksi. Ymmärrän kyllä miksei se tässä tilanteessa ole mahdollista ja ehkä ihan hyväkin ettemme ole tekemisissä.
Mutten nyt tästä enempää jauha kun ei tosiaan liity varsinaisesti aloitukseen. Pointti kuitenkin se että kyllä, festareiltakin voi löytää ihan oikeita ystäviä ja kivoja tuttavuuksia. Onpas lapsellista ja naiivia aikuisilta ihmisiltä.

Jone: Olen aina tehnyt selväksi etten halua mitään yhden yön juttuja tms. Osa jatkaa tosiaan matkaa tai jatkaa muuten vaan sitten paremmin tutustumista kaverimielellä (toki silti voi olla taka-ajatuksia mutta ainakin uskovat mitä sanotaan ja käyttäytyvät asiallisesti). Mutta osa on ollut sitten juuri niin tyhmiä että jatkavat vaan että "kuitenkin haluat" jne. Tällaisissa tilanteissa ei luonnollisesti huvita olla enää edes ystävällinen jos ei uskota kieltävää vastausta vaan jatketaan vonkausta.

Ja tosiaan, tätä ei tapahdu vain baareissa ja tapahtumissa yms. vaan työpaikoilla, kaupungilla vaikka kaupassa käydessä mikä tässä eniten on yllättänytkin. Baarit nyt on selvä mitä sieltä useimmiten haetaan. :) Mutta kyllä esim. työpaikalla pitäsi saada olla rauhassa ilman ehdotteluja saati ahdistelua.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 20:54:05

Ninni: Kuten sanoin, olemme olleet kaikkien muittenkin myös uusien tuttavuuksien jälkeen yhteyksissä mm. just tuosta kuva-asiasta. En olisi laittanut miehelle muuten viestiä enkä todellakaan sitten ellei itse olisi laittanut ensin. Eikä huolta, en minä hänen perään jää ruikuttamaan enempiä, kunhan hetken harmitti.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: täh! 
Päivämäärä:   23.7.19 20:56:46

Ainokainen sen sanoi. Tiesit miehen varatuksi ja se paljasti aikeensa selvästi kun pyysi sinua mukaansa, ja sinä vaan naiivisti kuvittelit, että se tyytyy pelkkään ystävyyteen?

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Ihan vertailun vuoksi: minäkin olen kaikille ystävällinen noin lähtökohtaisesti, mutta jos helmaani meinaa joku varattu iskeytyä vonkaamaan, blokkaan sen tylysti, enkä todellakaan virittele mitään ystävyyksiä. En ole kiinnostunut limanuljaskasta edes kaveritasolla.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 21:06:52

"Törkeetä herutusta" hokevat sopisivat sennulaa paremmin jollekin nuorisopalstalle, ja "miesten vedätys" on ihan jotain muuta. Jos joku tuossa on tarkoittanut vedättää, niin se mies, joka kertoo aivan mitä sattuu jo siitäkin, onko sinkku vai parisuhteessa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 21:14:49

Pisteen ja etenkin kysymymerkin kommentit saivat hymyilemään, kiitos. :D Joskus olisi ihan paikallaan kyllä vapauttaa sisäinen hullu hevosnainen ja käyttäytyä huonosti ja vittumaisesti.

Kiitos myös teille jotka olette jakaneet omia kokemuksia. Saa vähän perspektiiviä asiaan.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 21:25:17

Onko aloittaja koska seurustellut viimeksi?

Mä luulen että ongelmana on nyt vaan se, että "elämä on". Satunnaiseen seksiin on ns. "Kympin mies" tutkitusti valmis seiskan tytönkin kanssa, mutta tyttöystäväksi hakee kymppiä tai ysiä. Eli miehet vaan ovat krantumpia kun kyse on seurustelusta ja perheen perustamisesta tms. Siksi myös tarjouksia yhen yön juttuihin tulee aina kaikille enemmän. (Paitsi nyt ehkä sille kivalle luomumissille, jonka kaikki haluais omakseen.) Tästä saa sit tosiaan syyttää evoluutiota.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 21:25:18

. : Kiitos. Juurikin näin vaikkei tuokaan mies ollut lähellekään törkeimmästä päästä vaan käyttäytyi kyllä asiallisesti ja kuin ystävä noin muuten paitsi kutsumalla kotiinsa öiksi. Johon kieltäydyin. Silti väärinhän tuo on kumppaniaan kohtaan edes yrittää muita ja tosiaan kiinnostuksen herätessä alkaa muuttamaan parisuhdetilannettaan ettei ehkä olekaan varattu, ettei hän itse tiedä onko varattu vai ei. Mutta koska tosiaan käyttäytyi muuten kuin hyvä kaveri ja juteltiin paljon ihan kaikesta muusta, mm. musiikista, niin en nähnyt syytä heittäytyä vittumaiseksikaan.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: tuutu 
Päivämäärä:   23.7.19 21:34:53

No mutta olethan sinä kelvannut muuhunkin kuin seksiin, koska olet saanut festareilta ja tapahtumista paljon miespuoleisia ystäviä. Ehkäpä heistä aikaa myöten löytyy myös se kumppani romanttisessa mielessä?

Ei se oikeasti ole kovin tavallista, että rakkaus tai edes vakava ihastus syttyy välittömästi kun tavataan. Ensin ollaan ystäviä tai harrastetaan seksiä. Siitä sitten tunteet syvenevät.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 21:39:27

Jone: Olen ollut nyt vajaa kaksi vuotta sinkkuna. Sinänsä siis suhteellisen lyhyt aika kun edellinen parisuhde kesti kuitenkin 7 vuotta. Ja tuossa ajassa tuntuu kaikki muuttuneen mitä nuorempana oli, toki itsekin olen paljon vanhempi nyt että johtunee siitäkin potentiaalisten kumppaneitten löytyminen olevan hankalempaa. Ikää on siis nyt 30 v.

Ja siis niin, olenhan minäkin tavallaan kranttu kun en tyydy sellaiseen joka ei vaan kolahda millään tavoin, tai on muunlaisia käytösongelmia, mielenterveysongelmia, päihdeongelmia jne. :/ Kyse ei ole siitä että oma rima olisi kuitenkaan liian korkealla, etsinnässä on vain kiva mies joka olisi samalla aaltopituudella ja omaan silmään kivannäköinenkin (enkä ole siis mitään kiiltokuvapoikaa haluamassa, oikeastaan päinvastoin), jakaisi edes jotakuinkin samat elämänarvot, huumorintajuinen ja jonka kanssa olisi kiva vaan ollakin välillä mutta myös vaikka yhteisiä harrastuksia. Mutta tietysti myös omakin elämä kummallakin.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 21:46:48

tuutu: Kiitos, totta tuokin. Ehkä olen vanhasta tottumuksesta jäänyt siihen luuloon että kun joku mielenkiintoinen tyyppi kiinnostuu minusta, siinä voisi olla jotain syvempääkin. Aiemmat suhteeni ovat menneet juuri niin että molemmat ovat heti ekan kerran tavattuamme jo kiinnostuneet toisistaan, alettu seurustelemaan ja yhteinen elämä alkanut siitä.

Ja tosiaan, on minusta muutenkin kiinnostuneita ollut muttei sitten muuten ole hommasta tullut mitään, en ole itse ollut kiinnostunut heistä tai muuta mitä tuossa ylempänä mainitsin. Ehkä sikäli harhaanjohtava tuo otsikko. Vaikka toisaalta olen kyllä halunnut vastauksia siihenkin miksi toiset käyttäytyvät niin tökerösti.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Heippa 
Päivämäärä:   23.7.19 21:47:34

Aloittaja, susta saa varmaan vaan sen vaikutelman että olet vähän tyhmä ja ns. Helppo nakki. Miehet kyllä haistaa helpon. Sun oma käytös aiheuttaa sen mitä miehet susta haluaa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.7.19 22:13:30

Ei kaikille jotka juttelee sulle ystävällisesti, tarvitse antaa aikaansa ja jakaa numeroaan. Ihan vain vinkiksi jatkoa varten.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:17:17

Heippa: sitä olen vähän miettinytkin että asia olisi noin että varmaan jostain syystä minua pidetään helppona, johtuu se sitten käytöksestä tai ulkonäöstä.. :/

En vaan tiedä mikä on muuttunut kun silloin nuorempana tilanne oli ihan päinvastoin, muitakin ehdokkaita oli melkein jonoksi asti jotka olisivat halunneet alkaa nimenomaan seurustelemaan kanssani. Silloin ns. setämiehet oli ainoita jotka kourivat ja ehdottelivat.
Nyt on tilanne se ettei minusta haluta kuin petikaveria. Etenkään ei ainakaan ne joista olisin itse kiinnostunut. Joten ongelma kaiketi myös siinä etten itse kiinnostu heistä jotka kiinnostuvat minusta.
Silti tuo miten yleistä seksuaalinen häirintä on nykyään niin on hieman hämmentänyt kyllä vaikka olen siitä totta kai tiennyt kyllä. Mutta kun se on osunut omalle kohdalle niin usein niin alkaa miettimään just että miksi vetää puoleensa vääränlaisia tyyppejä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:19:36

Ja sekin muuten on muuttunut että tuollaiset setämiehet eivät ole enää aikoihin häirinneet (mikä ontietysti hyvä asia). Nämä nykyiset ehdottelijat ovat suurinpiirtein samaa ikää kanssani.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:21:03

Ainokainen: En todellakaan jaa numeroani ihan kelle tahansa, vain niille jotka osoittautuvat sellaisiksi jotka haluaa pitää elämässään jatkossakin, ystävinä tai muuta, riippuen tapauksesta. Kiitos kuitenkin vinkistä. :)

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   23.7.19 22:25:39

Samaa kohtaloa kuin aloittajalla oli aikoinaan. Päätin sitten antaa
miesten etsiä hauskuutajansa muualta. Hyvin on yksin mennyt ka yhtään miestä
ei ole käynyt mieöessäkään. Helppoa ja mukavaa elämään! Suosittelen!

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.7.19 22:27:29

Mirella: Sitten käsitin jotain väärin. Mä ymmärsin että olit viettänyt aikaa sen varatun kundin kanssa festareilla ja vaihtanut myös yhteystietoja? Koska se oli ystävällinen ja jutteli musiikista vonkaamisen lomassa? :D

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: tuutu 
Päivämäärä:   23.7.19 22:29:41

Vapaiden miesten määrä myös vähenee kun ikää tulee ja oletettavasti ne kivoimmat on jo napattu. Olet onneksi setämiehille jo liian vanha, mutta itsesi ikäisille kuspäille just hyvä kohde, koska olet kiltti ja kiva ja vielä nättikin vissiin.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.7.19 22:36:40

Niin, tai sitten nimenomaan helpon oloinen. Koska niistä oikeasti kivoista ja näteistä kyllä kiinnostutaan muutenkin kuin vain tässä yhdessä mielessä.

Vaikea uskoa että se varattukaan olisi koko viikonlopun ajan jaksanut vongata, jos ei aloittaja olisi hänen mielestään antanut ymmärtää että se kannattaa.

Kannattaa siis miettiä, miltä se oma käytös muiden silmissä näyttää jos jatkuvasti törmää samaan ongelmaan..

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ruppel 
Päivämäärä:   23.7.19 22:44:53

En jaksanut lukea kaikkea läpi mutta jo ihan aloituksen perusteella, jos aloittaja ei ole harrastanut seksiä kun muutaman miehen kanssa parisuhteessa niin mikä saa sinut uskomaan että kaikki muut miehet haluavat sinulta vain seksiä? Ei sinun oletus siitä, että joku haluaisi sinun kanssa seksiä, ole täysi totuus. Voisihan olla että jos ottaisit jonkun noista "vain seksiä" haluavista miehistä mukaasi niin kämpillä selviäisi että eivät he seksin perässä olleetkaan. Tai harrastaisit seksiä ja huomaisit vuoden päästä että tuossa se tyyppi on vieläkin, halusi siis muutakin. Tämä olisi helpompi hahmottaa JOS olisit harrastanut niiden miesten kanssa seksiä ja juttu olisi lopahtanut siihen. Mutta et ole niin etä tiedä haluavatko he edes sitä, etkä sitä haluaisivatko he sen lisäksi muutakin. Eli koko ajatus on vain aloittajan omaa mielikuvitusta?

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:48:20

Ainokainen; Siis tuo kyseinen tyyppi tuli joka päivä meidän porukkaan eikä kukaan häntä pois ajanut kun käyttäytyi kuitenkin asiallisesti, oli kaikille kohtelias ja ystävällinen, hakeutui kuitenkin aina nimenomaan mun lähelle ja seuraan ja oli kuin ystävä muuten paitsi se että kysyi joka kerta lähtisinkö hänen mukaan kotiinsa. Ei siis tämä muuten mitään vongannut mutta olihan se nyt aika selvää mitä halusi kun ensin sanoi kuitenkin olevansa varattu mutta sitten yhtäkkiä ei muka ollutkaan tai ei tiennyt itse onko varattu vai ei ole. Silti. Koska vietti yhtälailla aikaa kanssamme ja muittenkin kanssa vaihdettiin yhteystiedot joitten kanssa viikonloppu vietettiin niin en pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä tässä tapauksessa että hänenkin kanssa niin tehtiin.

tuutu: Totta varmasti kaikki tuo. Näin olen päätellyt asian olevan etenkin nyt mitä tänne on itse asiaa avannut ja lukenut teidän muiden mielipiteitä, kokemuksia ja muuta.

X: Ikävä kuulla että samoin sinullekin käynyt. Hyvä kuitenkin jos olet onnellinen nykyiseen elämääsi. :) Itse kuitenkin kaipaan kumppania elämääni. Osaan kyllä yksinkin olla mutta olisi silti kiva jakaa arki ja elämä jonkun kivan miehen kanssa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Ruppel 
Päivämäärä:   23.7.19 22:53:08

Oho. Nyt luinkin sitten mielenkiinnosta koko ketjun. Ja mietin vaan että minne festareille pääsee kymmenen vuotiaat?!? Aloittaja ei voi ainakaan älyllisesti olla päivääkään sitä vanhempi..uskomattoman lapsellista ja naiivia.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:53:33

Ruppel: Ei vaan nämä seksin perään vonkujat ovat sanoneet varsin selvästi etteivät halua muuta kuin seksiä. Tuota festarityyppiä lukuunottamatta, hän ei seksistä puhunut mitään mutta hyvin todennäköisesti oli varattu niin ei hänenkään mukaan voinut lähteä hänen pyynnöistä huolimatta.

Ja siis voi olla että vika on minussa siinä etten halua seksiä kun en halua olla mikään lelu kenellekään. Totta se on ettei kaikista voi kuitenkaan tietää mitä oikjeasti haluavat mutta jos ihan suoraan ilmoitetaan ettei muuten sitten haluta muuta kuin seksiä niin en olettaisi silloin mitään muuta.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:55:27

Ruppel voisi myös perustella loukkaavat kommenttinsa? Mikähän tuossa festariasiassa nyt niin lapsellista oli, se että tutustuu uusiin ihmisiin?

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   23.7.19 22:58:22

Minkälaisilla festareilla muut oikein käy jos ei siellä muuta tehdä kuin haetaan seksiseuraa? Kaikki minun kokemat festarit on olleet jotain ihan muuta, lähinnä hyvän live-musiikin takia sinne porukka menee samanhenkisten ihmisten kanssa , tutustutaan uusiin ihmisiin ja pidetään hauskaa yhdessä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: b4_4get 
Päivämäärä:   23.7.19 23:04:45

Onhan se prkl jos ei voi tutustua tyyppiin ja olla sen kanssa kaveri vielä myöhemminkin. Ei kaikki ystävyys-, kaveri- ja parisuhteet ala seksin kautta.

Olipa se naiseksi luokiteltavan ikä, ulkonäkö tai ahterin leveys mitä tahansa, aina riittää vonkaajia. Vaikka olisi minkälainen petolinnun perse sulkasadon aikaan. Sen täytyy johtua siitä, että miehen aivosolut majailevat pääasiassa kiveksissä. Joskus harvoin ne aivosolut eksyvät aivoihin ja saavat miehet luulemaan olevansa kovinkin viisaita, älykkäitä ja komeita, varsinaisia adoniksia etenkin pienessä kumarassa.

Joo, luulisi niiltä mieheksi luokiteltavissa olevilta voitavan vaatia jonkinlaisia käytöstapoja vaan taitavat reppanat kuvitella, sikana ruokintakaukalolla rypemisen tasoinen käytös kiihottaa naista kuin naista. Anteeksi, loukkaan possuja, siistejä eläimiä sentään. Puuttuu vain, että jonkin astalon kanssa tulevat "iskemään" eikä sekään kaukana ole.

Ymmärrän oikein hyvin, että keskustelutaitoisen ihmisen kanssa voisi kuvitella ystävystyvän vaikka ei kulkisikaan seksiin johtavan ruudun kautta, valitettavan monelle keskustelutaitoiselle miehelle se tuntuu olevan aivan käsittämätön ajatus.

Aloittaja, sinussa ei ole mitään vikaa etkä tehnyt mitään väärin. Olet vain kohdannut enemmän ja näennäisesti vähemmän kiveksillään ajattelevia tolperoita. Rauhoitu ja ole kärsivällinen. Se oikeampi, jos ei ihan oikea, tulee vastaan jotain kautta jos on tullakseen. Ei ole häpeä olla yksin jos/kun mieleistä seuraa ei löydy. Niitä yhden ja kahdenkin yön ja päivän juttuja yrittää tunkea ovista ja ikkunoista eikä ole häpeä hyötyä niistä jos/kun osaa päästää niistä myös irti, kokonaan. Joo, kaikki eivät halua tai edes pysty yhden ja kahden yön juttuihin mutta aika harvassa ovat he. Toisaalta, hyvien supliikkimiesten kanssa joutuu sitten katsomaan, minkä sortin auervaaroja he ovat, tai luulevat olevansa.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.19 23:16:28

Mulla on sama kokemus miehistä kuin aloittajalla. Sama tilanne ollut nuoresta saakka. Kovasti olisin halunnut parisuhdetta mutta jostain syystä vastaan tuli aina vain miehiä joita kiinnosti ainoastaan seksi. Ja ei en ole ollut helppo ha neitsyyden in menetin vasta parikymppisenä kun ei löytynyt poikaystävä enkä halunnut mitään yhden kerran sähellystä. Myös vanhemmalla iällä kaikki miehet järjestään ovat olleet vain vailla seksiä. Siksi juttu ei ole edennyt pidemmälle.

Sensijaan hyvä ystäväni on ollut ihan helisemässä miesten kanssa jotka haluaisivat heti parisuhdetta, yhteen muuttoa ja naimisiin. Kaverini kanssa olemme monesti miettineet mistä voi johtua että meillä mieskokemukset näin erilaisia. Emme ole osanneet ratkaista ajaa. Jotkin piirteet meissä täytyy olka sellaisia mitkä toisessa viestii että tässä on hyvä petikumppani mutta ei muuta ja tuossa toisessa hyvä parisuhdekumppani mutta ei yhden yön huvi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.7.19 23:37:09

Olet arvatakseni hankalassa iässä ikäistesi miesten suhteen. Hyvät tyypit (perheen perustamista ajatellen) on ehkä suurelta osin jo napattu ja ovat joko tuoreita isiä tai sellaisiksi tulossa. Eivät kuitenkaan ole vielä ehtineet ns toiselle kierrokselle. Tästä syystä ikäisissäsi tutuissasikin on varmasti paljon enemmän pariskuntia kuin sinkkuja jos vertaat aikaan kun aloitit pitkän suhteesi.

Vika ei siis ole lainkaan sinussa, vaan siinä, että meressä on nyt yksinkertaisesti vain vähemmän hyviä kaloja kuin silloin ennen. Onneksi niitä kuitenkin vielä on. Ja koskaan et tiedä koska sopiva kohdalle osuu. Eli kyllä se siitä, älä suotta synkisty, vaan naama hymyyn!

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Zz 
Päivämäärä:   23.7.19 23:45:38

No jos kaikki vonkaa koko ajan pelkkää seksiä, niin silloin oma käytös ja nonverbaali viestintä on sellaista että miehet tulkitsee helpoksi. Jollain tavalla sitä nainen sitten lähettää come on - multa saa -signaalia.
Anteeksi aloittaja mutta kirjoituksestasi saa vähän tyhmän, naiivin ja itsekeskeisen vaikutelman, ja että olet vähän sellainen tyyppi joka yrittää hirveesti miellyttää kaikkia miehiä.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Kerppen 
Päivämäärä:   24.7.19 01:06:01

Pakko kommentoida miespuolisena.

Vaikutat mukavalta tyypiltä ja itsekin, jos olisin sinkku, haluaisin törmätä juuri tuollaiseen naiseen ihan vakavaa parisuhdetta etsiessä. Toki mukavuus ja kauneus yhdistelmänä keräävät myöskin seksin vonkaajia ja ymmärrän tämän tietysti ahdistavan, mikäli et itse ole niihin syttyvää sorttia.

Silti neuvoni on, että älä kuuntele näitä ohjeita, joissa sinun pitäisi korvata mukavuutesi nirppanokkaisella ja epäkohteliaalla käytöksellä. Silloin tietysti vonkaajien määrä saadaan pienemmäksi, mutta samalla muutat itsesi niiden vakavampaa hakevien mielissä täysin luotaantyöntäväksi. Voin kertoa, että näitä hemmetin epäystävällisiä diivoja riittää tässä maassa riittämiin. Jossain baariympäristössä et miehenä voi olla edes perusystävällinen, ilman että useat käsittävät sen housuihin illan päätteeksi hamuamiseksi. Toki varmasti tämäkin johtuu siitä, että vonkaajia on meissä miehissä enemmän.

Älä silti ikinä muutu. Opettele käsittelemään nuo vonkaajat, kuten särkikalat onkireissulla. Niitä on nyt ja tulee olemaan tulevaisuudessakin. Silti ei ole mitään arvoa sillä, että heidän takiaan luopuisit mukavasta käytöksestäsi, koska silloin olet väkisin tahtomattasi erittäin epäkohtelias sille spesiaalille miehelle.

Kaikkea hyvää elämääsi!

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   24.7.19 01:15:30

Kiitos taas paljon kaikille asiallisesti vastanneille!

Jone: Ei tässä synkkyyteen ja epätoivoon olla vaipumassa, tiedän kyllä että kunnollisiakin miehiä on, onhan heitä ystävissänikin muunmuassa mutta ovat tosiaan kaikki varattuja tai sitten ei muuten vaan ole kolahtanut sen paremmin. Hyviä ja välittäviä ystäviä kuitenkin. :)

Kyllä varmastikin joku joskus vielä vastaan tulee jonka kanssa synkkaisi.

b4_4get : Kiitos paljon tsemppauksesta! Kuten sanottua ei onneksi kaikki miehet ole tällaisia törkimyksiä, se vaan että omalle kohdalle heitä on osunut vähän liiaksikin.

"Ymmärrän oikein hyvin, että keskustelutaitoisen ihmisen kanssa voisi kuvitella ystävystyvän vaikka ei kulkisikaan seksiin johtavan ruudun kautta, "

Juurikin tämä. Koska tuo kyseinen tyyppi ei vongannut seksiä, ei edes koko asiaa maininnut missään kohtaa vaan oli nimenomaan keskustelutaitoinen jonka kanssa pystyi keskustelemaan ihan mistä vaan kaikesta muusta syvällisemminkin ja oli aidon oloisesti kiinnostunut juttelemaan. Ja käyttäytyi muutenkin kohteliaasti ja ystävällisesti, juuri niin miten muitakin ystävyyssuhteita on kehittynyt.
Ainoaataan just se että oli kuitenkin varattu jo. Mutta tämä nyt oli ja meni eikä siitä sen enempää. :)

Zz: Ei kyse ole siitä että kaikki miehet olisi seksiä vonkaamassa, on ollut muutenkin kiinnostuneita mutta nämä ovat olleet sellaisia ettei heidän kanssaan syystä tai toisesta ole voinut edes kuvitella parisuhdetta. Oli kyse sitten just päihdeongelmista, mielenterveysongelmista tai yksinkertaisesti vaan siitä ettei vaan ole kiinnostaneet tarpeeksi.

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Mirella 
Päivämäärä:   24.7.19 01:22:26

Kerppen: Kiitos paljon sanoistasi. Tuli hyvä mieli tuosta, enkä ole muuttumassa vaikka niin toisinaan ajattelenkin kun harmittaa. Koska en vaan osaa olla ilkeä ja vittumainen kuin vain niille jotka sen ansaitsevat, sellaiset jotka kohtelevat toisia todella tökerösti ja huonosti ja tähän kastiin kuuluu niin naisia kuin miehiäkin. Täälläkin nähty se moneen kertaan miten inhottavia ja ilkeitä ihmiset osaa olla toisilleen enkä todellakaan halua sellaiseksi itse muuttua.

Kaikkea hyvää myös sinulle! :)

  Re: Miksi en kelpaa kuin yhteen asiaan.. :/

Lähettäjä: Huu 
Päivämäärä:   24.7.19 09:02:51

Nyt on Mirella onnellinen: HÄNESTÄ on keskusteltu pitkän topan verran!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.