Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: uu? 
Päivämäärä:   25.6.19 22:04:44

Eli mastercard luottokortti löytyy jota joutunut nyt vinguttaan useemman kuukauden putkeen... nyt viimein talous tasoittunut ja haluaisin maksaa kaiken pois. Aina ennen olen siis maksanut aina kuukausittain sen laskun mitä verkkopankkiin tullut edelliseltä kuukaudelta.
Nyt on taas tullut lasku vaikkapa summa 300 e toukokuulta, eräpäivä on 28.6. Korttia oon kuitenkin käyttänyt nyt kesäkuussakin vaikkapa 200 e edestä. Voinko maksaa 'ennakkoon' tuon 300+200 e vaikken kesäkuun laskua olekkaan vielä saanut. Verkkopankissa kuitenkin näkyy minkä verran kortilta on rahaa käytetty ja maksettava takaisin. Vai pitääkö odottaa se kesäkuun lasku jonka eräpäivä on sitten heinäkuun lopulla?

  Re: Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 22:06:35

Muutat vaan siihen laskulle maksaessa sen koko summan, minkä tahdot maksaa.

  Re: Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.6.19 22:06:46

Jos siellä kortin saldona näkyy se 300 + 200e niin voit maksaa. Muuta vaan se summa sieltä 500 euroksi.

  Re: Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: The queen 
Päivämäärä:   25.6.19 22:07:32

Voit maksaa ennakkoon

  Re: Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   26.6.19 07:38:46

Voi maksaa. Tiedän useamman, joka siirtää rahat välittömästi aina luottokortille maksun jälkeen.

  Re: Luottokorttilaskun poismaksaminen - miten tapaht

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.19 07:45:51

Voit maksaa minkä tahansa summan, minimissään sen laskun verran. Itse saatan maksaa vaikka pari kertaa kuussa. Tai voi maksaa vaikka kaiken kerralla pois.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.