Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Helsinki Pride

Lähettäjä: Myöhäisherännyt 
Päivämäärä:   25.6.19 21:24:39

Huomasin että siellä on torstaina keskusteluryhmä myöhäisherännäille. Itse olen sellainen ja tuntuu että haluaisin tosi kovasti mennä. Haluaisin myös nähdä kulkueen mutta en tunne sieltä ketään, tuntuu oudolta mennä yksin.

Tajusin siis kolme vuotta sitten olevani bi, olen naimisissa. Mieheni mielestä olisi hyvä idea mennä kun saan ilmaisen majoituksen Helsingistä, matkaa tosin parisataa kilsaa.

Onko täällä ehkä ketään joka on menossa siihen tapahtumaan tai kulkueeseen?

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Ananas 
Päivämäärä:   25.6.19 21:52:05

Minä! Lukuisina vuosina olen ollut, en jättäisi mistään hinnasta väliin, mun ihana pride-perheeni. Kulkueeseen mennään, Kaivariin piknikille ja päätösbileissä. Ihanan lämminhenkinen tapahtuma, kannattaa ehdottomasti lähteä. Monenlaista tapahtumaa, tosi helppo tutustua ihmisiin. Ikäjakauma on myös tosi laaja, porukkaa vauvasta vaariin, eli varmasti paljon muitakin myöhään heränneitä. :)

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Myöhäisherännyt 
Päivämäärä:   25.6.19 21:57:43

Pisteelle, en minä tätä valinnut vaan ihastuin samaa sukupuolta olevaan mahtavaan tyyppiin ja tuntui kuin esirippu olisi auennut. Muoti-ilmiöllä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, mieti vähän mikä kriisi tulee käytyä läpi kun tajuaa vasta tässä iässä jotain mikä olisi ollut hyvä tietää jo parikymppisenä. Kasvoin todella ahdasmielisessä ympäristössä, olisin varmasti tapaillut naisia jos ilmapiiri olisi sama mikä nykyään.

Kehtaanko vaan liittyä johonkin seuraan tai kulkueen blokkiin? Miten paljon siellä ollaan ”omissa porukoissa”?

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.6.19 22:08:13

Mä mietin lähtiinkö teinin kanssa Helsinkiin, meiltä matkaa todellakin sen verran että hotellissa olisi yövyttävä.
Ihan en ole edes perillä mitä kaikkea ohjelmaa tuolla olisi.

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Ananas 
Päivämäärä:   25.6.19 22:15:20

Porukkaa on omina jengeinään ja erikseen, ihan kaikkea löytyy! Jos et tiedä, mihin blokkiin selkeästi haluaisit mennä tai mihin kuuluisit, kannattaa liittyä kulkueeseen blokkien mentyä, paljon porukkaa kulkee niinkin. Itse olen kulkenut yleensä loppupäässä tai Transtukipisteen blokissa, mikä nyt minäkin vuonna on ollut. Ja tosiaan, helppo tutustua ihmisiin, sekaan vaan! :)

Eikä kannata välittää muoti-ilmiön huutelijoista, niitä nyt on ollut maailman sivu. Omalla kohdalla melkein 20 vuotta sitten puhuttiin muoti-ilmiöstä, ja edelleen sama virsi jatkuu. Itse olen onnellinen näin oman puolison kanssa, eipä meitä muuten tavallisesta pariskunnasta erota eikä ihmeemmin itsestämme huudella, mutta prideille lähdetään joka vuosi!

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Myöhäisherännyt 
Päivämäärä:   25.6.19 22:33:19

Meillä on mun työnantajalla myös oma blokki, Tieto kyseessä. Tai ainakin luulen että on kuten aikaisempina vuosina, suunnistan varmaan sitten sinne ekana ja jos ei tunnu omalta jutulta niin jään hännille.

Ainahan näitä huutelijoita on, äiti vahvasti uskovainen, sisko KRD, isä sanoo lesboja plattap*lluiksi. Tässä perheessä kuullut jo kaikki herjat, vaikka ovat kyllä muuttaneet mielipidettään avoimempaan suuntaan kiitos queer-serkun ja mun paasaamisen ihmisoikeuksista.

Olisi kivaa lauantaina tavata uusia ihmisiä ja pitää mukava iltapäivä sellaisten kanssa jotka ei tuomitse tällaistä täti-ikäistä joka on vasta nyt löytänyt itsensä.

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   25.6.19 23:57:37

Mä oon prideissä käynyt useamman kerran ja olen hetero. Mut nyt vanhempana ei enää jaksa mennä eikä oikein kiinnostakaan. Silloin oli kyllä niissä iltajuhlissa kaikenlaisia härskejä juttuja, sivustaseuranneena :D

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   27.6.19 10:16:13

Itse olen menossa näillä näkymin Entiset heterot-blokkiin ja mahdollisesti puistojuhlaan samalla porukalla. Uskoisin, että tästä porukasta löytyisi varmaan aloittajallekin sopivaa seuraa, sillä ikähaarukka on varmasti aika laaja :)

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.6.19 10:16:17

Heterona olen kolme kertaa käynyt Pridessä ja nyt neljäs vuosi kun meen..ystävissä on homoja..

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.6.19 11:25:39

Mistä löytyisi selkeästi kaikki tapahtumat aikatauluineen ja sijainteineen?
Googlella hain kyllä mutta epäselväksi jäi.

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: siru 
Päivämäärä:   27.6.19 11:56:26

Pisterivi on sitten katsomatta jos muiden ihmisten elämä ja oikeudet ahdsitaa niin paljon.

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: Myöhäisherännyt 
Päivämäärä:   27.6.19 12:01:46

Mä niin kovasti haluaisin lähteä sinne mutta en pääse tänä vuonna.
Josko ensi vuonna si..

Itse olen hetki sit herännyt ja kaikki on uutta.
Tuntuu että oma maailma on heittänyt kuperkeikkaa.
Joku juttu kaveri olisi tosi jees kenen kanssa voisi jutella

  Re: Helsinki Pride

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.6.19 13:18:01

Joo oon huomannut vähän samaa...
Siellä on jonkin verran tuomitsevaa ja negatiivista suhtautumista...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.