Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: paino vaihtelee 
Päivämäärä:   16.6.19 20:26:50

Tapasin syksyllä kivan miehen. Hän urheilee ja pitää huoltaan kunnostaan, melko tiukalla ruokavaliolla jne. Meillä kävi hyvin yhteen kun juteltiin (ei siis edetty juttelemisesta pidemmälle), kun en halunnut syventää "ystävyyssuhdetta" ja otin etäisyyttä mieheen.

Painoin syksyllä n. 53 kg nyt painan 59 kg. Nyt ehkä haluaisin ottaa uudelleen yhteyttä mieheen, mutta arveluttaa että olen lihonnut tuon verran (tietysti dieetillä saan nuo muutamassa kuukaudessa karistettua) ja se miten mies ottaisi vastaan tuon lihomiseni.

En tietysti ole yhtä itsevarma tässä painossa, mikä varmasti vaikuttaa olemukseeni, mutta eikö lähtökohtaisesti asian tulisi olla niin, että ulkonäöllä ja painolla ei pitäisi olla merkitystä kun tapaa ihmisen, jonka kanssa haluaa olla?

Jostain syystä pelottaa kuitenkin että en kelpaa tällaisena, että on ylimäärästä siellä ja täällä... Mies varmaan saa kenet tahansa... Joten miksi valitsisi minua muiden laiheliinien joukosta

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.19 20:29:02

Niin, läskeillä ne kaikki parisuhteet solmitaan. Huonot mahdollisuudet sulla tosiaan on.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Bombelo 
Päivämäärä:   16.6.19 20:32:07

Tuskin sinulle sopiva mies jo pitää kiloja punnailla. Takas teinilään...

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Tyt 
Päivämäärä:   16.6.19 20:32:28

Hyvät hyssykät

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: paino vaihtelee 
Päivämäärä:   16.6.19 20:34:26

En varmasti ole ainut joka on tätä asiaa pohtinut.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Tyt 
Päivämäärä:   16.6.19 20:35:10

Kuutta kiloa hädin tuskin huomaa ihmisessä

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Katri 
Päivämäärä:   16.6.19 20:35:40

No ei tuollaisia kilomääriä välttämättä edes toinen huomaa. Tuskin.
Ja mitä sitten.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Tyt 
Päivämäärä:   16.6.19 20:39:48

Itse olen lihonut tässä parisuhteen aikana 15kg. Juuri hiljattain kirosin miehelleni kun vanhat farkut menee puoleen reiteen kun on tätä läskiä kertynyt vuosien aikana ja mies vastasi että jaa, eipä hän ole huomiota kiinnittänyt :D

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   16.6.19 20:51:13

Niin voi kuulostaa hullulta, mutta mun exä oli sellainen että veti herneet nenään kun lihoin 62 kilosta 65 kiloon. Olin ihan normaalipainoinen, monta kertaa viikossa urheileva nuori, muodokas nainen. Kamalaa oli. Ja lopulta tuli ero, se lienee ihan selvää, mutta liian kauan tuo jatkui. Eron aikaan painoin 55 kg, et ei se sittenkään ollut mun läskeistä kiinni se suhteen toimivuus, heh...

Aloittajalle en osaa sanoa oikein muuta kuin että koitapa työstää itsevarmuuttasi. Jos olet epävarma kiloistasi, niin sitten kannattanee laihduttaa, mutta jos sulle ainut syy laihikseen on tuo mies, niin unohda. Oon hieman niillä linjoilla, että jos sua ei ole syksyllä tuo mies kiinnostanut niin miksi nyt?

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 20:59:40

Kyllä minussa tuon kuusi kiloa huomaisi helposti, joten varmasti huomaa monessa muussakin ihmisessä.

Jos tuo määrä on nesteturvotustaja läskiä, niin sen saa kyllä kuukaudessa helposti pois. Ruokavaliomuutos, ja enemmän liikuntaa. Ei lopulta vaadi paljoa, mutta vaikuttaa paljon.

Ja kannattaa muistaa, että on helpompaa pudottaa akksi kiloa kuin kaksikymmentä. Jos et syksyllä ollut ihan langanlaiha (jolloin muutama lisäkilo on hyväksi), ja nyt olet jo pullero, niin kannattaa ihan jo senkin vuoksi vähän katsoa mitä syö ja miten liikkuu. Painonnousu kannattaa pysäyttää ja ylimääräiset kilot karistaa kun niitä ei vielä ole liikaa.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 21:11:37

Aika iso painonnousu. Olitko alipainoinen aiemmin tai olitko laihduttanut siihen 53 kg painoon?

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.6.19 21:23:28

Odottaakohan ihan täpinöissään.
Olet laittanut miehen luiskaan viime syksynä ja nyt haluaisit ”ehkä” lihoneena ottaa yhteyttä.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.6.19 21:32:58

Pituus?

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.19 21:33:16

Jo lähtökohtaisesti se, että ajattelee, että pitäisi olla toista miellyttääkseen jotain muuta kuin on, on merkki siitä että suhteesta ei tule mitään!

Ongelma on sun päässä ja sun omassa ajattelussa. Oot liian epävarmoilla vesillä itsesi kanssa. Mikään suhde kenenkään kanssa ei onnistu, ennen kuin rakastat itse itseäsi ja sisäinen varmuutesi ei ole parista kilosta kiinni.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 21:35:52

Siis te juttelitte ja mies oli kiva. Yrittikö se edes millään tavalla sitä lähempää suhdetta vai päätitkö ihan varmuuden vuoksi ottaa etäisyyttä?

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.19 21:40:41

Itsesi lisäksi luokittelet miehen jo tuossa epäreilusti. Sulla on sun päässä ajatus siitä mitä mies on, etkä ole antanut hänelle mahdollisuutta kertoa itse omista ajatuksistaan. Et voi omassa mielessäsi päättää toisen mielipiteitä.

Olet itse luokitellut miehen ulkonäkökeskeiseksi läskifobiaiseksi. Missä kaikissa muissa asioissa meinasit suhteessa päättää toisen puolesta mitä hän ajattelee?

Tällä samalla kuviolla tulet tekemään itse omia tulkintojasi kaikesta omien epävarmuuksiesi pohjalta. Tulet kääntämään kaikki miehen tekemiset ja sanomiset omien epävarmuuksien pohjalta miehen syyttelyksi ja itsekeskeisesti ajattelet kaikesta vain sitä miten mies tekee jotain väärin selkäsi takana jne.

Ei tuollaisella itseluottamuksella voi olla suhteessa.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: paino vaihtelee 
Päivämäärä:   16.6.19 22:33:02

165 cm pitkä

Hah unohdinkin jo että täällä ht-netissä _kukaan_ ei suodata ajatusta, että mies olisi ollut kiinnostununt "ht-nettiläisestä" vaan että "ht-nettiläinen" olisi kuvitellut kaiken päänsä sisällään. Näin kuitenkin oli.

Ja samaa ajattelen kaikista jotka yrittää lähestyä tai ovat yrittäneet lähestyä, että painon muuttuessa loittonevat tms. En vain tästä ihmisestä. Eli epävarmuus seuraa perässä

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.6.19 00:27:32

Tuskin sillä miehellä on kovin kova menekki jos nyt yli puolen vuoden jälkeen jaksaisi olla innoissaan että sinua ehkä sittenkin saattaisi kiinnostaa. Mutta dieettaa toki ja odota vielä toinenkin puoli vuotta, jos miestä vielä silloin kiinnostaa niin on aika varma nakki.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   17.6.19 08:32:22

Itsetunto. Se kannattaa hankkia.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: aloittaja 
Päivämäärä:   5.7.19 20:44:15

Nyt painoin jo 60 kg. En kehtaa kohdata tätä miestä enää

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   5.7.19 21:03:58

"En tietysti ole yhtä itsevarma tässä painossa, mikä varmasti vaikuttaa olemukseeni, mutta eikö lähtökohtaisesti asian tulisi olla niin, että ulkonäöllä ja painolla ei pitäisi olla merkitystä kun tapaa ihmisen, jonka kanssa haluaa olla?"
Ei todellakaan mene noin. Jokainen saa ihan vapaasti tykätä juuri sen näköisistä ja painoisista ihmisistä joista haluaa. Joku tykkää 50kg, toinen 59kg, kolmas 68kg painavista ja neljäs jostain ihan muusta. Eikä siinä ole mitään väärää.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   5.7.19 21:08:04

Kun menin naimisiin painoin alle 70 kg, nyt painan reilusti yli 100.
Mutta niin painaa mieskin, 35 vuotta aviota takana.

Sääkittää nykynuoret työ- ja ulkonäköpaineineen.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: aloittaja 
Päivämäärä:   5.7.19 21:18:09

Lähettäjä: A
Päivämäärä: 5.7.19 21:03:58

"En tietysti ole yhtä itsevarma tässä painossa, mikä varmasti vaikuttaa olemukseeni, mutta eikö lähtökohtaisesti asian tulisi olla niin, että ulkonäöllä ja painolla ei pitäisi olla merkitystä kun tapaa ihmisen, jonka kanssa haluaa olla?"
Ei todellakaan mene noin. Jokainen saa ihan vapaasti tykätä juuri sen näköisistä ja painoisista ihmisistä joista haluaa. Joku tykkää 50kg, toinen 59kg, kolmas 68kg painavista ja neljäs jostain ihan muusta. Eikä siinä ole mitään väärää.

Okei, mutta entä, jos sairauden tms. myötä kumppani lihoo niin paljon, että ulkonäkö ei miellytä? Eikö silloin rakastu vain ulkonäköön, jos tykkää tietyn painoisista ihmisistä?

Minä ennen, teininä, luulin, että tykkään isoista lihaksikkaista miehistä, mutta tapasin ihmisen, joka muuten oli todella mukava ja ihana ihminen, mutta täysin päinvastainen kuin "teinivuosien ihanne", laiha ja lihakseton, enemmänkin juoksijatyyppinen kuin painonnostaja. Eli minä ainakin tykästyn ihmisiin enkä ulkonäköön. Sama juttu yhden näytteelijän kanssa.

Kansikuva ja ulkonäkö ei heti miellyttänyt silmää, mutta teki hyvää näyttelijän työtä ja oli hauska ihminen ja tykästyin sitten sitä kautta. (teininä tämäkin)

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: vanha kääkkä 
Päivämäärä:   5.7.19 22:18:25

Höpsis , rohkeasti otat yhteyttä.
Täysipäinen, aikuinen mies ei hyllytä muuten miellyttävää naista muutaman kilon takia.

Jos olette kumpikin 16 v niin se voi ehkä merkitä, muttei aikuisten suhteissa.

  Re: Lihominen (53 kg -> 59 kg), kumppanuus?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   6.7.19 09:02:56

"Okei, mutta entä, jos sairauden tms. myötä kumppani lihoo niin paljon, että ulkonäkö ei miellytä? Eikö silloin rakastu vain ulkonäköön, jos tykkää tietyn painoisista ihmisistä?"
Ei. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että esim. suhteen aikana alkavan alkoholismin takia eroava on rakastunut alunperin vain raittiuteen tai kohtuukäyttöön? Ulkonäkö on osa kokonaisuutta ja jokainen saa tykätä siitä niin paljon tai vähän kuin tahtoo.

Eikä teillä ole mitään suhdetta tai muuta yhteyttä, historiaa tms. joka saisi pysymään yhdessä, vaikkei kaikki enää ole yhtä hyvin kuin alunperin. Ei kellään ole mitään velvollisuutta tykätä sinusta nyt sen enempää kuin minkään muunkaan painoisena.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.