Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 11:10:39

Asun mieheni kanssa pienimuotoisessa kommuunissa. Olemme siis tottuneet vieraisiin ja niitähän täällä riittää. Nyt kuitenkin kämppiksemme kaksi kaveria on jäänyt "asumaan" tuohon sohvallemme. Kaveri itse lähti viikoksi reissuun jo aamulla eikä saanut kavereitaan hereille, joten jätti ne tänne. Nyt he ovat hereillä, mutta eivät vihjailuistani ymmärtäneet poistua. En haluaisi olla epäkohtelias. Ajattelin alkaa vaan mölyymään niin että ärsyyntyvät ja lähtevät. Ovat krapulassa, haisevat pahalta ja vievät koko sohvan ja näin ollen ovat ainoita jotka saavat nauttia ilmalämpöpumpusta :D itse paahdun omaan makkariini pienen tuulettimen alla.... ja ei, en halua hengailla omassa kodissani kahden tuntemattoman kanssa. Vaikka näin olen tottunut asumaan niin tällaista en oo ennen joutunut kokemaan, kämppikset on aina tuttuja eikä ne yleensä jätä kavereitaan näin.

En omista nokkahuilua, sehän olis ihan ykkönen. Kävin jo tyhjentämässä tiskikoneen suuriäänisesti, kolistelin oikein antaumuksella. Mutta mitä muuta? Telkkari on jo täysillä. Mikä olis ärsyttävä ohjelma netflixistä? Ja olkoonkin lapsellista, niin en vaan jotenkin "osaa" mennä sanomaan, että oisko teidän aika lähteä jo... olis kiva nyt päästä niistä eroon, kun kaikki kämppiksetkin muualla, tän piti olla meidän laatuaikapäivä.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Neonate 
Päivämäärä:   16.6.19 11:13:50

Imurointi on aika tehokas

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.6.19 11:17:16

jos on joku kovaääninen monitoimikone niin alat tehänjotain leipomuksia ja sano et sun vanhemmat on tulossa kylään. Sit mies imuroi samanaikaisesti vähintään puolituntia yhtäsoittoa, niin kakofonia on melkoinen. jotain ällöttävänhajuista keittoa vielä kattilaan porisemaan, esim. kaalia

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   16.6.19 11:24:01

Toi imurointi on hyvä! Ja musat puuhaamaan täysillä.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 11:30:44

Sanot että te ootte ite lähössä jonnekin niin saavat poistua samaan aikaan. Sit käytte nurkan takana kääntymässä.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 11:31:01

Imuroidessasi luukutat täysillä jotain purkkapoppia, mitä ne hipinretkut eivät voi sietää, ja samalla laulat mukana nuotin vierestä.

Ja imuroi se sohvakin läpikotaisin. Jos on irrotettavat patjat/sohvatyynyt niin viet nekin pihalle tampattavaksi ja tuuletettavaksi.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Aak 
Päivämäärä:   16.6.19 11:32:54

Kiva ketju mutta jospa vain sanoisit että teidän on aika poistua. Heihei.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 11:33:06

Sano vain suoraan, että nyt on aika poistua. Ei se ole epäkohteliasta.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   16.6.19 11:33:27

Joo, tuo perusteellisen siivouksen aloittaminen on hyvä. Ekaksi sohvatyynyt ulos tuulettumaan!

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.6.19 11:38:44

Sano, että teille on tulossavieraita ja kavereiden pitäisi lähteä. Ei mitään lapsellisia metelöintejä tms

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: hop 
Päivämäärä:   16.6.19 11:39:22

"Sano vain suoraan, että nyt on aika poistua. Ei se ole epäkohteliasta."

Tämä on korrektimpi tapa kuin yrittää savustaa kaksikkoa ulos. Kai he ovat ihan normaaleja ihmisiä eli ymmärtävät puhetta ja lähtevät, jos kohteliaasti ja fiksusti sanoo asiasta.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   16.6.19 12:40:24

Mitä @!#$ä, kuinka vaikee on sanoa, ”teidän on nyt aika lähteä”?? Siis mitä ne siellä tekee, loikoilee sohvalla?? Wtf

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 12:49:47

Käske heidän häipyä. Miksi ihmeessä he saisivat jäädä, jos kaverinsakaan ei ole kotona? Miksi sinun pitäisi olla heitä kohtaan mukava?

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   16.6.19 12:51:33

Laita kämppikselle viestiä, että ilmoittaa kavereilleen, että heidän on aika poistua.

Lähdön nopeuttajia: keitä parsakaalia, metallimusiikki täysille, imurointi, ilmalämpöpumppu pois päältä.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   16.6.19 13:05:09

Jos puhuminen tuottaa vaikeuksia niin ystävällisellä eleellä osoitat ulko-oven.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   16.6.19 13:47:01

Harrastakaa kovaäänistä seksiä

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 14:04:44

Kiitos ehdotuksista! Imurointi ja heidän mieleensä huono musiikki tekivät tehtävänsä, ja kivasti tuli samalla boostilla siivottua melkein koko kämppä!

Kyllä, loikoilivat sohvalla, torkkuivat ja valittivat nälkää ja janoa. Useaan otteeseen kehotin lähtemään kaupan kautta kotiin tai ravintolaan, jos kerta nälkä on, niin sitten alkoikin valitus pääkivusta, krapulasta ja väsymyksestä. Oon melko varma että yrittivät vaan saada mut tarjoamaan niille ruokaa :D en tunne näitä kavereita juurikaan, en tiedä kuinka uusia tuttavuuksia kämppiksellekään ovat. Mutta sen mitä olen kämppiksen puheista ymmärtänyt, niin ovat aika persaukisia ja tykkäävät loisia ja lokkeilla. Kämppis ei tietenkään näillä sanoilla heistä puhu, tällaisen kuvan olen itse hänen puheistaan saanut.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.19 14:07:43

Rullaa matot, heitä matto sohvalle ja totea "auttakaas mua näiden kanssa! Sitten mä rupean imuroimaan ja teille jää ikkunanpesu!".

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   16.6.19 14:22:05

Miten nykyään ihmiset eivät saa suustaan ulos peruskommunikointia?

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.6.19 09:19:22

Hyvä, että lähtivät! :)

Mahdollista seuraavaa kertaa varten:

- keitä kaalia
- käy vessassa (kakkosella) ovi auki ja toki mahdollisimman pahanhajuisesti (tämän voi hoitaa ehkä miehesi)
- jotain lasten musiikkia täysille tai tv:stä my little pony tms oikein kovalle
- imurointia ja muita kovaäänisiä siivoustoimia
- jos ovat naisia, niin mies voisi istua alasti paljaalla pyllyllä siihen sohvalle, missä makoilevat
- huutoseksiä

Ja parhaana ratkaisuna toki: sano niille ja pyydä lähtemään. Ihan mielenkiinnosta kyllä saattaisin silti itse kokeilla noita yllämainittuja!

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: nimi 
Päivämäärä:   18.6.19 09:54:03


- keitä kaalia
- käy vessassa (kakkosella) ovi auki ja toki mahdollisimman pahanhajuisesti (tämän voi hoitaa ehkä miehesi)
- jotain lasten musiikkia täysille tai tv:stä my little pony tms oikein kovalle
- imurointia ja muita kovaäänisiä siivoustoimia
- jos ovat naisia, niin mies voisi istua alasti paljaalla pyllyllä siihen sohvalle, missä makoilevat
- huutoseksiä

Ja parhaana ratkaisuna toki: sano niille ja pyydä lähtemään. Ihan mielenkiinnosta kyllä saattaisin silti itse kokeilla noita yllämainittuja!


Voi yök! Onneksi mun kaveripiirissä on ihmisiä jotka on varustettu edes auttavilla käytöstavoilla.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.6.19 09:58:03

"Voi yök! Onneksi mun kaveripiirissä on ihmisiä jotka on varustettu edes auttavilla käytöstavoilla."

Jep, on se hyvä. Koska kyllähän kaikilla pitäisi olla oikeus loikoilla toisen ihmisen kodissa miten haluaa.

  Re: Mitä ärsyttävää tekisin? Eroon vieraista

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   18.6.19 11:12:33

Vähän nyt asennetta peliin! Saat olla epäkohtelias tuossa tilanteessa. Sanot vaan suoraan, että nyt haluatte olla rauhassa ja pitemmästä vierailusta ei ole sovittu, joten ulos!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.