Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aikuisena korviin putket?

Lähettäjä: Voi hitto 
Päivämäärä:   16.6.19 00:54:09

Onko täällä kokemusta? Minulle laitettiin 3vrk sitten. Kuulo on todella huono, aivan kuin olisi tulpat korvissa. Basso ei kuulu ollenkaan mm..

Toimenpiteenä aika järkyttävä. Ehkä mahdollinen uusinta vain nukutuksessa..

  Re: Aikuisena korviin putket?

Lähettäjä: Voi hitto 
Päivämäärä:   16.6.19 20:44:17

Upppp

  Re: Aikuisena korviin putket?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 20:53:56

Minulta otettiin lapsena putket korvista pois ilman nukutusta, Ja ilman puudutusta. Voit uskoa, että kävi kipeää. Joku läski hoitajaämmä piti väkisin kiinni kun lääkäri kaivoi välikorvasta kunnolla kiinni olevan putken väkisin irti. Äidilleni sanottiin että jos et kestä katsoa, niin mene ulos, ei täällä huoneessa ole pakko olla. Ja olen edelleen katkera siitä, että hän jätti minut sinne huoneeseen.

Toinen otettiin sitten myöhemmin pois nukutuksessa. Olisi se ensimmäinenkin pitänyt ottaa. En ymmärrä miksi se otettiin pois niin että minua vain väkisin pideltiin paikoillaan. Resurssien säästöä kuulemma. Mutta mitä siinä säästettiin, kun myöhemmin piti kuitenkin tulla uudelleen sairaalaan, ja tehdä homma loppuun nukutuksessa? Olisi säästetty resursseja, jos sitä ensimmäistä ei olisi otettu pois väkisin, olisi säästetty se lääkäriaika jollekin toiselle. Ja minulle ei olisi tullut traumoja.

  Re: Aikuisena korviin putket?

Lähettäjä: kjty 
Päivämäärä:   18.6.19 11:38:55

upp

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.