Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   15.6.19 16:04:44

Miten se vaikuttaa sinuun?

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.19 16:06:17

En tiedä, varmaan. Ei kiinnosta.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   15.6.19 16:09:10

En tiedä, todennäköisesti mutta olisi mielenkiintoista tietää, että mitä. Työpaikallamme on todella huono ilmapiiri ja siellä puhutaan niin paljon pahaa seläntakana joten eikähän mistakin jotain puhuta kun melkein kaikista aina joku puhuu.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.19 16:16:50

Luultavasti, ei ole olemassa ihmistä joka miellyttäisi kaikkia. Ei vaikuta, juuri tuon takia. Kaikkia ei voi miellyttää, ikinä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   15.6.19 16:34:12

En ole tietoinen että puhuttaisi, mutta sen takia se onkin selän takana puhumista, kohde ei tiedä.
En minä ole sen immuunimpi paskanpuhumiselle kun kukaan muukaan.

Jos olenkin joskus saanut vinkin jostain itseäni koskevista huhuista niin olen ollut aivan mahdottoman utelias tietämään että kuka sano mitä sano ja kelle.
Se on hirveän huvittavaa :D kun itse tiedän kuitenkin itseni. Sit mä vaan katkasen välit paskanpuhujaan kuittailtuani sille ensin aiheesta.
En ota stressiä.
Hyviksi ystäviksi uskomani ihmiset eivät tietääkseni ole jauhaneet kakkaa, mutta niitä onkin vähän. Ja he paljastavat jos joku on sanonut jotain.

Elämäni ei ole niin vaiherikasta joten aika köyhää jos joku levittelisi MINUSTA jotain.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   15.6.19 16:37:00

Todennäköisesti kyllä.

Ainakin tää mun yks "kaveri" haukkuu kavereitansa mulle, ni sama on taatusti toisin päin.

Ärsyttää!!

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   15.6.19 16:37:54

Varmastikkin puhutaan, mutta ei se mua kiinnosta pennin vertaakaan.. Enkä edes välitä siitä vaikka puhuttaisiinkin..

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   15.6.19 16:39:15

Todennäköisesti. Aina ei voi voittaa.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Katri 
Päivämäärä:   15.6.19 16:45:38

En tiedä...
Tuskin mitään kovin pahaa puhutaan.. Koska kyllä sellainen tulisi jotenkin ilmi ja olisi aistittavissa

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   15.6.19 16:52:14

Todennäköisesti yksi työpaikan heppu. Puhuu paskaa kaikista ja kaikille, niin ihan sama. Ei sitä kukaan jaksa ottaa tosissaan.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   15.6.19 16:52:34

En tiedä. Luultavasti. En ole koskaan antaa it asian vaivata minua.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   15.6.19 16:55:25

Varmasti joo, koska on muutama kaveri, jotka sättivät kavereitaan hyvinkin taajaan. Elämä on!

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 17:00:14

Aivan varmasti. Osaksi aiheesta ja osaksi aiheetta. Semmoista se on.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 17:08:15

Töissä pari tämän oloista ihmistä, joten luultavasti kyllä. Puhuvat kaikista muistakin, kun eivät ikinä ole keneenkään tyytyväisiä ja mielestään itse tekevät kaiken paremmin. Vaikka todellisuudessa työaika heillä kuluu muiden ruotimiseen sen sijaan, että tekisivät niitä töitä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.6.19 17:10:49

En usko että puhutaan. Mitäpä puhumista minussa olisi.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Hirnu 
Päivämäärä:   15.6.19 17:36:08

Kyllä. Vaikka tosiasioissa pysyen saisi paljon mellevämpää aikaiseksi.

Ja kyllä, minua kutkuttaa, kun vanhat ämmänkantturat ovat noin kateellisia ja tyhmiä :) niiden valheet ovat niin huonoja ettei voi kuin nauraa

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   15.6.19 17:49:58

Mikä tämän pahan puhumisen motivaatio yleensä on?

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.6.19 17:58:59

Luultavasti, mutta en ole hirveästi kuullut juttuja. Mulla on sen verran julkinen työn kuva, että moni tuntee ja tietää (tai "tietää") ja oletan että siksi tekemiseni ovat arvostelun kohteena.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Ida H 
Päivämäärä:   15.6.19 18:03:38

Kyllä. Eniten äitini, mutta on tuossa joku muukin narahtanu.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.19 18:47:38

Varmaan puhutaan. Mutta sellaiset ihmiset, jotka jatkuvasti mulle puhuvat pas kaa muista kavereistaan, olen etäännyttänyt omasta lähipiiristä, kun kyllä sen tietää että mitä juttu on kun en ole paikalla. Enkä muutenkaan jaksa kuunnella sellaista.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   15.6.19 19:26:27

Taatusti. Olen tallinpitäjä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   15.6.19 19:29:00

Töissä puhutaan. Tuntuu pahalta, toki tähän liittyy kaikkea muutakin kiusaamista. Olen harkinnut itsemurhaa aina välillä mutta onneksi muussa elämässä on asiat hyvin.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: heppa 
Päivämäärä:   15.6.19 19:36:01

Mä oletan että musta puhutaan jotain. Puhunhan itsekin ihmisistä esimerkiksi puolison kanssa. En tosin mitään ikävää.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   15.6.19 20:19:04

Kannattaa hankkiutua pois seurasta tai työpaikasta, joka aiheuttaa jatkuvasti pahaa mieltä. On olemassa toisenlaisiakin ihmisiä. Mutta kannattaa muistaa myös, että välillä itse kukin sortuu toisten arvosteluun.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   15.6.19 20:46:33

Olisi outoa jos ei puhuttaisi. On kuitenkin aika yleistä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   15.6.19 21:21:38

Tiina: Jep, olen minäkin aikoinani yrittänyt antaa takaisin. Nyt olen luovuttanut. Muutos pelottaa tietysti ja sitten tässä paikassa on hitokseen kova palkka kun vertaa muihin vastaaviin. Mutta... ei tietenkään ole järjellä ajateltavissa järkeä kun monesti vapaapäivät menevät kotona itkiessä ja miettiessä mitä taas tapahtui töissä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Kike 
Päivämäärä:   15.6.19 22:07:50

Kyllä puhutaan

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   15.6.19 22:12:35

Palkkka ei korvaa sitä, että työssä on huono ilmapiiri!

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   15.6.19 22:14:12

Totta, järjellä kun ajattelen niin eihän se korvaa sitä. Mutta sitten taas on vapaa-ajalla varaa harrastaa ja matkustella joka on henkireikäni. On kyllä ikävä työpaikkoihin jossa mukavampi työporukka, sellaisiakin olen nähnyt.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   15.6.19 22:15:16

Olen maailman tylsin ihminen, mutta luultavasti joku jotain keksii :-D

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   15.6.19 22:19:45

Todennäköisesti joku puhuu jotain negatiivista joskus. Olisin kovin utelias tietämään mitä. Ei sillä sen kummempaa väliä kyllä ole, kohan olisi jännä tietää miten muut minut näkee ja kokee.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 22:46:46

Varmaankin. Puhukoon jos haluavat.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 22:57:00

Ihan varmasti, ei kiinnosta.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Elämä 
Päivämäärä:   15.6.19 23:04:46

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Aina löytyy paskanpuhujia. Kannattaa keskittyä omiin juttuihin, eikä välittää.
Muuten elää koko elämänsä siten, että pelkää mitä ”muut ajattelee”. Jää elämä elämättä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Elämä 
Päivämäärä:   15.6.19 23:05:55

Vasta vanhemmalla iällä kyll nahka kovettui tarpeeksi ettei pienistä välitä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   16.6.19 01:13:52

Olen johtaja-asemassa töissä, joten ihan varmasti. Jos anonyymiä palautetta pyydetään, niin siitäkin tulee jo kaikenlaista. Onneksi on sitten vastapainoksi ihmisiä, jotka tykkää. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   16.6.19 01:41:30

Jos jotain puhutaan niin hyvä vaan, jos selän takana puhuvat, niin minun ei tarvitse tietää eikä osallistua. Pyrin keskittymään siihen, etten itse käyttäytyisi sopimattomasti.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   16.6.19 01:52:55

Meidän porukoissa sekasaunat on normaaleja ja luulin, että opiskelijapiireissä muutenkin. Kävin vieraalla paikkakunnalla ja siellä yksi sankar sammui sitten saunaan. Muut oli vilvottelemassa ja herättelin tätä yhtä sitten. Seuraavana päivän sain kuulla, että olin ko pojalle antanut suuseksiä ja "kaikki tietää ja näki sen". En ko paikkakunnalla vietä aikaa mieluusti edelleenkään. Ja niin, olin naimisissakin vielä :D

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   16.6.19 02:33:35

Ei varmaan hirveesti, mut en välittäis myöskään tietää. Paitsi jos kyseessä joku läheinen ihminen, sitten haluaisin tietää

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Ifiroggk 
Päivämäärä:   16.6.19 02:42:33

Tuskin kovin paljoa, eräs koulututtu varmaan joskus, meillä pientä kitkaa joissain asioissa välillä ja hän on vielä teini-iässä. Varmasti jotkut muutkin joskus puhuneet mutta ei juuri hetkauta.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 08:10:40

Tarvitaan vain yksi paskanpuhuja ja hyvä sopankeittäjä.... molemmst löytyy liian läheltä

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Ääh 
Päivämäärä:   16.6.19 08:13:19

No hyvin harvoihin luotan ja jos joku puhuu niin pitää olla tylsä elämä :D

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Valitettavasti 
Päivämäärä:   16.6.19 09:24:09

Puhutaan ja tätä harrastaa muutama lähes eläkeikäinen nainen.

On tehokkaasti pilanneet työpaikan ilmapiirin noilla puheillaan. Hassua asiassa on vielä se, että he on valtavan mustasukkaisia työpaikan miehistä ja näinollen kertovat kaikista työpaikan naisista ihan perättömiä juttuja.

Tuollaiset työntekijät vaarantaa koko firman tuloksen, kun muut työntekijät etsivät paremman ilmapiirin työpaikkoja itselleen. Ja ne ketkä ei enää saa muualta töitä, hakevat sairaslomaa.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 09:52:08

Kyllä. Pahin puhuja on yli 60 v mies.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   16.6.19 10:40:27

Aika varmasti. Olen jostain syystä viime aikoina ajautunut tilanteisiin, joista todennäköisesti jauhetaan páskaa. En siitä pahoita mieltä, mutta olisi kiva tietää mielenkiinnosta että mitä minusta puhutaan.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Ammi 
Päivämäärä:   16.6.19 10:41:53

Mä oon miettinyt että olen niin tylsä ihminen nykyään, ettei varmaan puhuta selän takana mitään. Hyvä niin.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 10:51:43

Ei harmainta aavistusta. Pyrin itse pitämään asiat itselläni, joten pyrin minimoimaan omalta osaltani muista ihmisistä puhumiset. Jos joku tästä ääritylsästä elämästäni keksii jotain puhuttavaa, niin sitten on oltava todella köyhä elämä itsellä. :D maailma ja ihmiset nyt ovat sellaisia, että puhuttu on aina ja aina jostakusta puhutaankin.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.19 14:30:49

Ihan varmasti useammassakin piirissä. Ja luultavasti huomattavasti enemmän kuin mitä mun tietoon on valunut. Enimmäkseen lähinnä hivittaa ja joskus tulee jopa lisättyä vettä siihen myllyyn. Harrastuksensa kullakin ja koska tietyn tyyppiset ihmiset jauhaa aina kakkaa milloin kenestäkin, niin turhaa siitä on kriisiintyä. Muistaapahan itsekin sitten aina, että ihan kaikkea ei kannata niellä mitä kuulee puhuttavan.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: 88 
Päivämäärä:   16.6.19 14:35:36

Varmaankin. Ei kiinnosta.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Ämmä 
Päivämäärä:   16.6.19 14:36:29

Kyllä. En tosin tietysti tiedä kuka puhuu ja mitä, mutta olen työelämässä persoona joka ärsyttää todella monia. Lisäksi olen kouluttautunut paljon pidemmälle kuin vaatisi, mikä ei tosin näy työtehtävissä. Se taatusti aiheuttaa puheita.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   16.6.19 14:41:06

Erittäin todennäköisesti, siinäpä tuuli huulia heiluttaa.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Genuine 
Päivämäärä:   16.6.19 16:24:58

Elämässäni on sellaisia elementtejä ja olen kuitenkin sen verran "esillä", että ihmettelisin, jos kukaan ei puhuisi selän takana mitään. Ei asia minua kuitenkaan vaivaa eikä kiinnosta. Minusta on ihan selvää, että ihmiset ovat uteliaita ja puhuvat kaikenlaista. En tiedä, miksi siitä pitäisi erityisemmin ottaa itseensä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.6.19 16:29:59

Olis kyllä kiva tietää mitä puhutaan. Ihan vaan sen takia, kun olen ilmeisesti tosi ärsyttävä ja inhottava ihminen, kun ei ole kavereita. En vaan itse oikein tiedä ja tunnista mikä mussa niin on vikana, kun ei kukaan koskaan suoraan sano mitään.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.6.19 16:54:10

"Lähettäjä: Valitettavasti
Päivämäärä: 16.6.19 09:24:09

Puhutaan ja tätä harrastaa muutama lähes eläkeikäinen nainen.

On tehokkaasti pilanneet työpaikan ilmapiirin noilla puheillaan. Hassua asiassa on vielä se, että he on valtavan mustasukkaisia työpaikan miehistä ja näinollen kertovat kaikista työpaikan naisista ihan perättömiä juttuja.

Tuollaiset työntekijät vaarantaa koko firman tuloksen, kun muut työntekijät etsivät paremman ilmapiirin työpaikkoja itselleen. Ja ne ketkä ei enää saa muualta töitä, hakevat sairaslomaa."

On kummallinen työnjohto, jos ei tuollaista hoksaa tai puutu siihen!?!! Vai kuuluuko itsekin tuohon jauhajien ryhmään?

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: lazy bastard 
Päivämäärä:   17.6.19 18:43:56

Aivan varmasti. Kaikkia ei voi miellyttää eikä se ole tarkoituskaan. Paskaa ei varmaankaan , vaan aidosti arvostellaan jotain luonteenpiirrettäni tai sanomisiani, jotka joku on kokenut ärsyttäviksi tai loukkaaviksi.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.6.19 19:55:53

Ei puhuta pääsiäisestä.

  Re: Puhitaanko teistä påskaa seläntakana?

Lähettäjä: Sss 
Päivämäärä:   17.6.19 20:03:27

On joskus puhuttu. Reagoin näihin niin että katkon välit puhujiin. Pahanpuhujia ei kannata pitää lähellä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.