Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 12:16:42

Taas tapailemani mies pisti poikki sen takia, koska alapääni on liian väljä. Mies sanoi, että vaikka osaankin tyydyttää hänet täydellisesti muilla keinoilla niin sili hän kaipaa myös yhdyntää.
Näin on ollut myös aiempien tapailemieni miesten kanssa. Ja seksisuhteet on menneet poikki samasta syystä.
Miehillä lakkaa seisomasta kesken kaiken, kestää liian kauan aikaa tulla ja se vaatii hirveästi työtä, koska alapääni ei tunnu miltään.
Olen kyllä treenannut lantionpohjan lihaksia, mutta silti olen löysä. Itsekään en tunne mitään seksiä harrastaessa. Sormetus ei tunnu miltään eikä nuoleminen. Mikä avuksi ainakin tuohon löysyyteen?

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   13.6.19 12:21:44

Ootko käynyt gynellä? Siis selvittämässä onko emättimesi todella poikkeava vai onko ongelma jossain muualla.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   13.6.19 12:22:22

Lääkäriin. Tuossa vaiheessa luulisi kyseessä olevan rakenteellinen vika. Tai huono porvoolainen.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: nooo 
Päivämäärä:   13.6.19 12:24:50

oisko Porvoosta kuitenkin :D

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   13.6.19 12:34:41

Kai sen nuolemisen luulisi jossain tuntuvan, vaikka olis millanen messuhalli??

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.6.19 12:34:44

Tuollaiseen vaivaan apuna on vain leikkaus, ei auta jumpat. Lääkäriin siis.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   13.6.19 12:35:38

Ei ne sanois suoraan tommosta.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Sorry aloittaja 
Päivämäärä:   13.6.19 12:53:13

Kun täällä on paljon niitä todella tiukkia, niin on se selvää että niitä löysiä myös mahtuu joukkoon.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 13:12:33

Gynen mielestä alapääni on ihan normaali, vaikka väljä onkin. Myös lantionpohjan lihakset ovat ok kunnossa.
Tätä menoa en saa ikikä miestä kun en voi tyydyttää ketään :(

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   13.6.19 13:16:34

No saatko niillä lantionpohjanlihaksilla otteen omista sormistasi tai hieromasauvasta? Tai kun liikuttelet sormia emättimessä niin etkö tunne niiden liikettä lainkaan? Herkkyys tulee kiihottumisen kautta, eihän siellä muuten kummoista tuntoa olekaan.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 13:18:57

En mää ainakaan naista jättäis tuon takia.. vaikka se löysä onkin nii se ei haittaa jos panee oikeassa kulmassa nii molemmilta tuntuu hyvältä.. paneminen on tekniikka laji. T.mies

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.19 13:19:24

Unohda pienimunaiset suomiukot ja ota itsellesi oikea mies eli joku afrikkalainen tms jolla kokoa riittää.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 13:35:51

En saa sormen ympärille oikein kummoista puristusta. Hento puristus tuntuu, mutta en jaksa kauaa puristaa.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   13.6.19 13:39:56

Oisko ongelma sitten lähinnä siinä ettet ole tarpeeksi kiihottunut seksiä harrastaessa? Ongelma voi olla nyt muualla kuin emättimen väljyydessä.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.6.19 13:48:23

Jos kerran et edes jaksa puristaa kuin pienen hetken, niin lihaskunnossasi on vikaa.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   13.6.19 13:49:44

"Tätä menoa en saa ikikä miestä kun en voi tyydyttää ketään :( "
Ajattele mieluummin niin päin että etsit miehen joka tyydyttää sinut ;)

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   13.6.19 13:57:54

jos nuoleminen ei tunnu miltään, niin koko "värkistä" on tunto kadonnut!

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   13.6.19 14:00:01

Jos pystyt edes hetken kevyestikin puristamaan sormeasi, niin emättimesi ei ole mitenkään epänormaali. Lihaksia voi harjoittaa, ohjeita on netissä. Onko suhteissasi ollut molemminpuolista rakastumista tai edes ihastumista? Seksi on muutakin kuin yhdyntä ja emättimen tiukkuus. Nuoleminen ym ei välttämättä tunnu miltään jos tilanne ei ole hyvä ja turvallinen sekä olotila kiihottunut. Kiihottuessa tiukkuus tulee verenkierron lisääntymisestä sukupuolielinten alueella. Sekä toki niistä lihaksista, mutta heikommatkaan lihakset eivät ole este tuntoaistille. Henkinen jännittäminen sen sijaan on.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   13.6.19 14:06:22

Eikös pimpsa pikemminkin laajene kiihoittuessaan.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 15:00:35

Et ole ainut löysä täällä ht.netissä, sitä tuntuu olevan vähän kaikki naiset täällä kun pitää olla vähintään 30cm peenis että tuntuu vähän ees jossain.. mut tämä oli turha kommennti, jos asiat kumminkin tärkeysjärjestykseen..

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 15:20:24

Taatusti olen ollut kiihottunut seksiä harrastaessa. Ja on ollut tunteita. Kaiken pitäisi siltä osin olla kunnossa.
Miehissäkään ei voi olla vikaa kun tosiaan 7 miehen kanssa olen ollut ja kaikki ovat sanoneet löysyyden olevan syy siihen ettei tapailu tai seksisuhde jatku.
Oma tunnottomuutenikin on alkanut häiritsemään nyt viime aikoina. Mutta mikään ei tunnu hyvältä eikä varsinkaan niin hyvältä, että saisin orgasmin.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.6.19 15:22:08

Ei kukaan mies tuollaista sano naiselle, saati seitsemän.

Ei kukaan nainenkaan sano miehelle, että sulla on liian pieni muna, siksi suhde ei jatku.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   13.6.19 15:34:36

Saatko edes itseksesi? Siitä kannattaa aloittaa, jotain värisevää dildoa yms kokeilla myös. Niitä voi ottaa mukaan itse yhdyntäänkin auttamaan orgasmia.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   13.6.19 15:41:00

En usko hetkeäkään tähän koko juttuun.

Vaikka olisitkin löysä ja vaikka sinut olis sen takia jätettykin, niin harvassa on mies joka sanoisi syyn suoraan, saati että niitä löytyisi 7.
Kyllä siihen joku muu tekosyy olisi keksitty.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 15:41:42

Ei kukaan mies saati ainakaan 7 miestä sano naiselle että sulla on liian löysä pillu että en halua nähdä sua enää.. itse olen sitä mieltä jos tykkää ja rakastaa ihmistä nii se rakastaa myös sitä alapäätä just semmosena ku se on..

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Ajattelee 
Päivämäärä:   13.6.19 16:35:27

Tää on jonkun pienimunaisen miehen kostoketju :D

Mies ei satavarmaan sano naiselle syyksi tuota varsinkin jos suuhunkin ottaa loppuun!

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.6.19 16:48:34

Olet törmännyt minimuniin.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.19 16:54:06

"kun tosiaan 7 miehen kanssa olen ollut ja kaikki ovat sanoneet löysyyden olevan syy siihen ettei tapailu tai seksisuhde jatku"

Jaaha. Nyt meni sellaiseksi etten usko.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   13.6.19 16:54:19

Jos mikään ei tunnu miltään niin joku muu vika.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   13.6.19 18:31:55

Ihan nou antaa kokeilla sitä viereistä paikkaa?

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   13.6.19 19:12:02

V,
Viereistä? Jo on @!#$ omituinen anatomia, jos ne paikat ovat vierekkäin.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   13.6.19 19:15:25

Öitä sulle, aloittaja tajunnee

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 11:06:50

Yleensä miehet on sanoneet, että seksi ei toimi niin ei jatku suhdekaan. Hieman kun on lisää kysynyt niin on sanottu, että alapää on löysä. Ja kyllähän itsekin huomaan kun miehillä on naama valahtanut kun ovat työntyneet sisään ja muna lakkaa seisomasta ja sitten loppujen lopuksi jätetään homma kesken ja lähdetään kotiin.

Itsekseni saan kyllä orgasmin, mutta se vaatii klitoriksen voimakasta hierontaa ja samalla todella isoa dildoa. Yksinään mistään vibroista en saa mitään iloa, koska ei ne tunnu missään.
En saa orgasmia seksissä, vaikka kuinka hieroisi klitorista. Eikä se edes tunnu hyvältä silloin.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 11:17:22

Nyt on aloittaja kuvaillut värkkinsä sellaiseksi että mieli tekisi päästä kokeilemaan, koska en usko moista olevan olemassa.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: -, 
Päivämäärä:   14.6.19 11:40:00

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 13.6.19 13:35:51

En saa sormen ympärille oikein kummoista puristusta. Hento puristus tuntuu, mutta en jaksa kauaa puristaa.
--

Tuntuu kyllä todella uskomattomalta että naisen sormen ympärillä tuntuu puristus mutta ei peniksen. Paikat valahtaa heti messuhalliksi kun hellittää puristamasta? En millään usko että tuo olisi mahdollista.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 12:16:38

Tää viimeisin mies sano, että minkäänlaista puristusta ei tunnu. Muna ei edes osu joka seinään. Alapääni on hyvin vetelä löllö eikä siinä ole mitään jäntevyyttä. Tunnen sen itsekin.
Myös reikä on valtava aukko. En tiedä miksi emättimen suu on auki. Siinä alkupäässä voi tuntua hento puristus sormessa, mutta loppupäässä alapäätä ei tunnu mitään ja sormi ei osu seiniin.
Joku ratkaisu tähän vaivaan pitäisi keksiä.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 12:34:09

Ilmaako se on täynnä jos ei koske mihinkään kun on sisällä?

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 12:40:50

No se on sitte semmonen, eipä sille mitään voi..

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 12:44:50

Lääkäriähän täällä on ehdotettu, ne kursii niitä tiukemmiksi, toinen vaihtoehto on lähteä maailmanympärysmatkalle sirkukseen esittelemään maailman isointa sitä, se on tietysti ikävää että sen varmaan juotuu tekee taivasalla koska sirkusteltat on messuhalleja pienempiä.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   14.6.19 13:11:32

Ehkä aloittajan pitää etsiä tosiaan isovehkeinen mies, monelle normaalipaikkaiselle seksi hankalaa turhan ison kanssa.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   14.6.19 13:48:58

Seksissä pitää löytää se, jonka kanssa paikat sopii yhteen. Liian iso sattuu, liian pieni taas vaatii paljon työtä tuntuakseen hyvältä. Hyvä, että niille isomunaisillekin löytyy naisia jotka pystyvät yhdyntään heidän kanssaan, minä juuri lähetin sellaisen kiertoon kun ei vaan pystynyt, alkoi ajatuskin seksistä ahidistaa kun muutaman kerran sen kanssa yritti. Toivottavasti ap törmäät exääni, hyvä mies se on :) ei vaan meillä sopineet alapäät yhteen.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 14:07:04

Mulla on ollut iso- ja pienivehkeisiä miehiä ja kenenkään kanssa ei ole tuntunut miltään ja myös kaikki isosti varustetutkin ovat olleet sitä mieltä, että liian löysä ja ei tunnu missään.
Lääkärissä ei varmana aleta ompelemaan piukemmaksi pimppaa :D ei sitä voi edes koko matkalta kursia tiukemmaksi.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 14:27:12

Ihan oikeestikko miehet sanoo teille, että teillä on liian löysä pillu? Itsellä ei tulis mieleenkään sanoa naiselle tosta.. t.mies 17/4.3cm on mulla munan koko ja tällekki on yksi mammutti naurannu ja se tunne kun itsetunto meni

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   14.6.19 14:40:05

Kyllä sen pimpan voi kursia pienemmäksi. Ja jos se on niin poikkeuksellisen iso kuin annat ymmärtää, se onnistunee myös julkisella puolella.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Naava 
Päivämäärä:   14.6.19 14:41:15

Oletko testannut anaalitappia seksin aikana? Tekee ahtaammaksi.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 18:26:07

Ei innosta kokeilla antaa peppuu?

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 18:38:48

Se peppuun paneminenki on vähä semmosta pieni munasten hommaa, ei kannata siittäki tehä väljää

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   14.6.19 19:07:41

Eiköhän me olla miesten vehkeitä mollattu ihan tarpeeks niin kai neki jo uskaltaa sanoo suoraan.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Hl 
Päivämäärä:   14.6.19 19:11:19

En muista mainitsiko aloittaja että mitä gyne sanoo? Jotenkin silti kallistun sen puoleen että tää tarina ei pidä paikkaansa . Joku tylsistynyt mies vaan jostain syystä provoilee...

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.19 19:30:48

Kielihommissa ei pääasiassa ole tarkoitus tunkea sitä kieltä sisään, oli sitten messuhalli tai oravapllu. Jos ei tuntoa ole muuallakaan, niin lääkäriin sitten vaan.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.19 19:35:05

"Eikös pimpsa pikemminkin laajene kiihoittuessaan."

Kyllä ja ei. Kohtu nousee ylemmäs naisen kiihottuessa, mutta emättimen suu tiukentuu ja sekä ulko- että sisäpuolella oleva paisuvaiskudos täyttyy verellä ja - yllätys yllätys - paisuu. Jos ei oikeasti ole kaksoisfistannut päivittäin, pannut jotain puunrunkoa aamuin illoin tai muuten pahoinpidellyt sitä värkkiään, niin ne on kaikki suurinpiirtein samaa kaliiperia. Märkyys, kiihottumisen aste ja lihaskunto vaikuttaa, mutta hyvin vähän.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   14.6.19 19:44:36

Kyllä se vaan lihaksista on kiinni, ja nehän ovat treenattavissa ihan kuten muutkin lihakset.
Epäilen että aloittaja ei ole todella löytänyt ilolihaksiaan, harva naisista itse asiassa on ihan täysin. Esimerkiksi minä saan orgasmin pelkässä yhdynnässä, mutta vain niitä aktiivisesti käyttämällä. Ja klitorishan ei ole vain se pieni näkyvä nupura, vaan monihaarainen, huomattavasti luultua suurempi ja kiertää vaginankin ympärillä.
T:kaksi lasta synnyttänyt, kokeiltu on myös että miehen käsi mahtuu sisään rannetta myöten ( kun olen rentona ) ja silti kehutaan nimenomaan tiukkuutta ja lihasten hallintaa.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   14.6.19 20:03:56

Ei omalla,
Ikävä tuottaa pettymys, mutta jos fistaus onnistuu, niin tiukkuus on pelkkää sanahelinää tai omaa kuvitelmasi tai sitten erittäin suhteellinen käsite...

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: En oo Malla 
Päivämäärä:   14.6.19 20:28:30

Miesnäkökulmasta, kun varustus ei ole kunpaakaan ääripäätä, kyllähän niitä eroja on. Koettu on "messuhallikin", kyllähän siinä sai aina kulmaa etsiä etenkin kosteuden ollessa kohdillaan, että ei olis ihan järvessä huljutteluun verrattavaa. Tosin ääliöhän siinä pitää olla, jos asiasta mainitsee ootpäs väljä linjalla... Toisen ääripään kanssa sitten aina muilla keinoilla oohon ja milli kerrallaan hivuttelemaan veroilmoituksen täyttöä miettien. "pohjaan" ei oikein voinut koskaan painaa, kun teki kipeää. Ei ihan paras vaihtoehto sekään. Kannatusääni siis sille, että etsitään yhteensopivat värkit, parempi molemmille :D

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Sam 
Päivämäärä:   14.6.19 21:24:08

"Lääkäriähän täällä on ehdotettu, ne kursii niitä tiukemmiksi, toinen vaihtoehto on lähteä maailmanympärysmatkalle sirkukseen esittelemään maailman isointa sitä, se on tietysti ikävää että sen varmaan juotuu tekee taivasalla koska sirkusteltat on messuhalleja pienempiä"

Vakava aihe mutta repesin tälle.
Esteettisen puolen plastiikkakirurgit tekevät takaseinän kiristyksiä eli koko homma kursitaan kasaan. Tosin jos et ole synnyttänyt eikä tää ole provo niin rakenteellinen vika korjataan kunnallisella.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   14.6.19 21:29:41

Onpa ollut huono tuuri, ne seitsemän kelvotonta ukkelia.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 22:51:54

Mites menkat, tamponista tuskin on mihinkään, ja siteenkin imasee varmaan sisään kun kyykystä nousee?

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   14.6.19 23:08:12

Jep
Ikävä tuottaa pettymys Sinulle, mutta tiedän tämän todeksi kyllä ihan itsekin, ei ole vaan pelkkää miesten sanahelinää ;)
Lihaksilla kun on tapana rentoutuessaan joustaa ja venyä, se ei poista sitä etteivät tarvittaessa osaisi toimia napakastikin.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Kannattaa 
Päivämäärä:   14.6.19 23:27:26

Hankkia geishakuulat. Osta eri kokoisia, tunge pari värkkiin ja ala liikkumaan. Kun pysyyt pitämään pieniä n. 2cm painavia kuulia SEKÄ hyppimään ei varmasti ole värkissäsi vikaa, kun hieman puristat lihaksillasi.

Itselläni geishat käytössä ja aivan varmasti napakasti saan miehen niillä kiinni.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 23:38:16

Anna persettä seuraaville partnereille.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.19 16:45:36

Kyllä on peppuakin annettu paljon, mutta ei sitä viitsi joka viikko antaa.
Gynen mielestä alapäässä ei ole mitään vikaa. Se vain on väljä, mutta muuten ihan normaali. Ei noi lihakset missään superhyvässä kunnossa ole, mutta gyne sanoi niiden olevan siinä kunnossa, että ei ole huolta siitä että tulisi vaivaa niiden huonon kunnon takia.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Tepa 
Päivämäärä:   15.6.19 18:03:42

Kamalaa kai se seksi on jos, pitää lantionpohjalihaksilla kokoajan jännittää seksin ajan, että mies tuntis jotain! Itse ainakin pyrin rentoutumaan, jotta olisi mahdollista itsekin nauttia, tosin on vissiin ihan normi pipari, isomman kanssa tekee kipeää ja katkarapu ei tunnu oikein missään. Keskiverto paras.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   15.6.19 18:51:12

Aika avaria vehkeitä naisilla kun normaalikulli ei tunnu missään.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 19:03:21

Makaa selällään jalat koukussa mahan päällä ja mies tulee siitä sisään. Jos ei tässä löydy tuntumaa, niin sitten on oikeesti vähän isompi vika.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.6.19 10:18:03

"Aika avaria vehkeitä naisilla kun normaalikulli ei tunnu missään."

Ikänsä hevosten kanssa touhunnut ja ainoastaan isoa vehjettä etsivä voi herättää jotain mielkeyhtymiä.

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.6.19 11:03:22

oot tainnu synnyttää pari kersaa liikaa :D

  Re: Olen liian löysä

Lähettäjä: Kannattaa 
Päivämäärä:   16.6.19 11:40:08

Kunnon lihakset. Lihakset tuppaa supisteleen orgasmissa -> hyvä porkkana miehelle saada naiselle nautinto ;) ei sitä kannnata muuten supistella, mieshän tulee alle minuutissa..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.