Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ääk 
Päivämäärä:   19.4.19 15:23:53

Onko ne lapset niin kauheita?

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   19.4.19 15:41:11

On ne, pakko saada irtiottoja.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.19 15:44:51

Miksi ei?

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ääk 
Päivämäärä:   19.4.19 15:47:13

No kun lapset on niiiin ihania niin miksei niiden kanssa sitten vietetä aikaa. Ja kun lapsettomat ei ymmärrä elämästä mitään. Kunhan ihmettelen

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.4.19 15:49:03

Joo, suunnittelen kovasti, että ens kesänä lähden käymään kaupungin yöelämässä. Edellisen kerran kävin baarissa 2017 kesällä. Ja mieheni tais kyllä käydä viime joulukuussa. Eli ihan jatkuvasti

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.19 16:18:35

En tunne ketään, jolla olisi pieniä lapsia ja kävisi baarissa useammin kuin korkeintaan 2 kertaa vuodessa. Suurin osa harvemmin. Ja tunnen todella paljon lapsiperheitä. Koskee sekä isiä että äitejä. Tuo kaksi kertaa vuodessa on sitten ilmeisesti jatkuvasti?

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ääk 
Päivämäärä:   19.4.19 16:20:36

No on se enemmän kuin minun käynnit :D

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   19.4.19 16:22:10

No jos se on rentousta ja irtiottamista arjesta? Miksi ei? Tai vaikkapa harrstukseen verrattava aktiviteetti

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.4.19 16:23:41

Juu känni päälle mikäpä parempi irtautuminen ipanoista

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.19 16:33:00

En kyllä itsekään ymmärrä miksi baariin pitää mennä, sinne meteliin ja hälinään. Ennemmin kotona ottaa :)

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Up 
Päivämäärä:   19.4.19 17:13:29

Tiedän monta perheellistä jotka käyvät baarissa joka kuukausi. Itse käyn pari kertaa vuodessa koska en vaan jaksa.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   19.4.19 17:16:04

Ihmetellyt samaa.
Miksi lapsia tehneet haukkuvat lapsettomia että "lapsettomat vain ramppaavat baarissa kännäämässä" vaikka ne ovat nimenomaan ne lisääntyneet, joiden on pakko päästä baariin tuulettumaan ja vetää perse olalle vähän väliä, ja lapsettomat eivät kannäämistä ja baareja jaksa :D
Lisääntyneet myös suuttuvat lapsettomille, jos eivät lähde baariin kun heillä kerrankin ova vapaailta ja lapsenvahti ja pakko päästä baariin.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Juulia 
Päivämäärä:   19.4.19 17:17:49

Selkeästi jotakin kotiongelmaa, jos perheellisen pitää tuollaista tehdä tai alko-ongelmaa eikä voi kotona ottaa.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   19.4.19 17:32:31

En tiedä millaisissa piireissä pyöritte, jos kovinkin yleistä perheellisten jatkuvasti ravata baareissa.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.19 17:37:21

"No kun lapset on niiiin ihania niin miksei niiden kanssa sitten vietetä aikaa. Ja kun lapsettomat ei ymmärrä elämästä mitään"

Provohan tämä aloitus on mutta ei, lapsetkaan eivät tarvitse vanhempiaan 24/7/365/18. Vanhemmilla on muutakin elämää ja lapset kasvavat vaikka lapsettomat toisin kuvittelevat.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.19 17:41:16

Jos joka vkl hyppää baareissa niin se on oikeesti tosi raskasta ja kuluttavaa yli kolmekymppisenä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   19.4.19 17:49:25

Ihanaa uhriutumisen vaatimista. Harva käy yhtenään mutta varmaan samoista syistä kuin perheettömät.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.4.19 17:53:29

En pyöri missään piireissä. Mm. työkavereita seurannu.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: • 
Päivämäärä:   19.4.19 18:45:44

Jaa, itse olen nyt käynyt vähän useammin kun pari läheistä ystävää erosi ja heillä iski kunnon sinkkuvaihde päälle. Onhan se kiva käydä kunnolla tanssimassa heidän kanssaan, muuten ei oikein nähdä kun on työt ja lapset kaikilla sitten arkisin.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   19.4.19 19:59:59

No on varmasti niin kamalaa että höperöksi tulee ellei joskus pääse tuulettumaan aikuisten seuraan :D

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.19 20:01:37

Miten niin? Me ollaan miehen kanssa käyty 2 kertaa ravintolassa niin että lapset menneet mummille ja vanhin on nyt 6v. En ikinä vaihtaisi ihanaa perheiltaa siihen että menen johonkin baariin kännisten keskelle.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   19.4.19 21:07:40

Sitä ihmettelen vain, että miksi perheelliset eivät saisi käydä välillä baareissa? Itselläni ei ole lapsia, mutta ihmettelen asiaa miksi jotkut eivät saisi käydä missään..

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   19.4.19 21:14:27

Viimeksi kävin v. 2015, mies taisi käydä pari vuotta sitten.. Lapsi syntyi 2017 tammikuussa, eli ei tässä ihan yhtenään ole ravattu. Toki tahti oli jo ennen lapsen syntymää ihan yhtä aktiivinen.. ja huomenna poika on menossa mummon ja ukin luo yökylään isovanhempien toiveesta. Eikä todellakaan olla baariin menossa vaan ennemmin tehdään ruokaa yhdessä, käydään saunassa ja katsotaan joku hyvä leffa. Eikä tunnu juoksevan baareissa nuo ystävätkään joilla on lapsia. Tavataan ystäviä jonkun kotona ja lapset on yleensä mukana puolin ja toisin..

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Hmm... 
Päivämäärä:   19.4.19 21:24:44

Samaa miettinyt. Suurin osa mun lapsiperhetutuista ei käy juuri ollenkaan, mutta muutaman perheen tiedän, missä pitäisi päästä joka viikonloppu. Ja sitten niitä lapsia yritetään tunkea hoitoon milloin mihinkin. Ja valitetaan, jos kukaan ei hoida. Ei pysty ymmärtämään.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Tunnustan 
Päivämäärä:   19.4.19 21:28:46

Olen perheellinen ja käyn vähän väliä baarissa, samoin mieheni. Joskus käymme myös yhdessä, jos lapset menee yökylään mummolaan. Syyt: tykkään nähdä ystäviäni, tykkään istua iltaa, tykkään käydä keikoilla kuuntelemassa livemusaa, välillä on työporukan illanistujaisia jne. Just itse asiassa mieheni lähti naapurin kanssa yhtä tuttua bändiä kuuntelemaan, itse jäin kotiin. Käyn ehkä noin kerran kuussa baarissa. Seuraa en sieltä etsi, vaan se on mulle sosiaalinen tapahtuma, ehkä vähän myös irtiotto kotihommista ja -arjesta ja kyllä se alkoholikin joskus maistuu. En ole kotitissuttelijatyyppiä. Lapset on kouluikäisiä, mutta yhtä lailla silloin mentiin kun lapset oli vähän pienempiäkin. Liikun kai oudoissa piireissä, mutta myös mun kaverit jonka kanssa baarissa käydään on myös perheellisiä. Yökerhotyyliset paikat ei oo mun juttu vaan enemmän rock-keikat ja pubit, ja kotona olen usein jo puolen yön jälkeen.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.19 21:33:44

Eikö lapseton voi olla perheellinen ;)

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   19.4.19 22:30:26

Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden elää omaansa. Joku tykkää käydä baarissa, toinen tissuttelee kotona kalsarikännejä, kolmas harrastaa muita aktiviteetteja. Ei kai se sitä tarkoita, jos hankkii lapsia, että niiden kanssa pitää sitten viettää 24/7. On mun koira ja hevonenkin ihania, mutta en mä silti istu tallissa koira kainalossa ja hevonen toisessa ihan kaikkea vapaa-aikaani. Joskus käyn baarissa, joskus matkoilla, joskus ystävillä kylässä, joskus teatterissa jne.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.19 22:46:51

Mä en tiedä. En tunne yhtäkään baareissa juoksevaa perheellistä. Olen itse viimeksi ollut baarissa kuusi vuotta sitten, mies kävi kerran pari vuotta sitten. Eihän sitä nykyään edes jaksa juoda, joskus ollaan ostettu jotain viiniä ja sitten juodaan vajaat lasilliset ja todetaan, että mehu tai limu on paljon parempaa ja suurin osa pullosta päätyy roskiin :D kaappikin on täynnä lahjapulloja joihin ei olla vuosiin koskettukaan, kun ei koskaan huvita juoda.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.19 22:55:59

Baareissa on joskus kiva käydä. Pienet lapset menee nukkumaan niin aikaisin, että itse ainakin menin vasta lasten nukahdettua. Otin kyllä niin vähän, että olin aamulla jo heräämässä lasten kanssa. Mies toki kotona myös, mutta on aamu uninen. Enkä toki käynyt tai vieläkään kovin usein.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.19 23:51:59

Itse pakenin aikanaan paskaa suhdetta baariin. Aina kun oli mahdollisuus niin piti päästä ihmisten ilmoille. Ja mies raahautui perässä..mustasukkaisena mutta syystäkin
Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 5vuotta, baarissa ollaan oltu ehkä kaksi kertaa puolivahingossa.
Eli joku tapahtuma ja menty vessaan johkin baariin tms.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Yyh 
Päivämäärä:   20.4.19 13:29:27

Taas oli yks 4 lapsen äityli laittanu känniselfieitä faceen, hieman huvittavaa. Ja noloa nelikymppisiltä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   20.4.19 13:33:42

Miten se on pois keltään, mitä joku vapaa-aikanaan tekee jos lapset ovat hoidossa?

Itse en juo lainkaan mutta en mä silti tajua tätä muiden tuomitsemista.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Yyh 
Päivämäärä:   20.4.19 13:36:49

Varmaan niiltä lapsilta on pois jos vanhempia ei yhteinen aika kiinnosta.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.4.19 14:08:30

Mikä on yhtenään?
Kyllä käyn kavereiden kanssa muutamia kertoja vuodessa, yhtä usein kuin ennen lastakin. Baarissa käyntini ei siis ole mitenkään yhteydessä siihen, onko minulla perhettä vai ei. :D
Onko baari siis joku salapaikka jossa saa käydä vain jos ei ole tai on perhettä? :)

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   20.4.19 14:13:44

En ole käynyt baarissa koko sinä aikana kun minulla on ollut lapsia (melkein kuusi vuotta). Pari kertaa olen (autolla) käynyt ruokaravintolassa tai konsertissa. Humalajuomista en harrasta ollenkaan. Eikä mieheni sen enempää käy viihteellä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.4.19 14:21:30

Emme käy baareissa, mutta tissuttelemme kotona (ei lasten nähden), ihan samoin kuin ennen lapsiakin. Toki ei yhtä usein. Koska miksi elämän pitäisi muuttua 150% lasten jälkeen? Kyllä minulla on elämässä yhä parisuhde, ystävät, hevonen ja harrastukset. Elämä ei pyöri vain lasten ympärillä, vaikka lapsia rakastankin.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Up 
Päivämäärä:   20.4.19 14:24:17

Miten se on lapsilta pois jos ne lapset on mummolassa. Kyllä meillä isovanhemmat kuuluvat perheeseen ja lapset ois aina siellä jos saisivat.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.19 14:24:57

Itse muistan omasta lapsuudesta ne illat kun isä oli lähdössä baariin. Ne illat oli ihania. Se naurun määrä (nousuhumalainen isä) ja se partaveden tuoksu saa vieläkin hymyilemään :)

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.19 14:29:17

Baarissa on kiva käydä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ättälättä 
Päivämäärä:   20.4.19 14:30:20

- : Sama juttu, ja isä laittoi itsensä oikein viimeisen päälle tällinkiin, ja ne äidin selvästi mustasukkaiset kuittailut (mitä ei lapsena ymmärtänyt). Näin aikuisena ymmärtää, että äidin vaisto oli ihan oikeassa. Vierasta lihaahan se isä lähti metsästämään, koska puulta maistuva arki laittoi asiat siihen malliin, että jännitystä oli haettava muualta.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.19 14:50:56

Yh äipät on kauheen helppoja nakkeja baarissa. En tiedä mistä johtuu.. joka kerta on käyny flaxi ku oon baariin eksyny.. viimekski olis joutunu paneen mut selvisin just nippa nappa tilanteesta puhumalla.. t. Ukkomies

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Agrobakterium 
Päivämäärä:   20.4.19 18:13:09

Baareissa nyt voi tehdä muutakin kuin vetää perseet olalle. Esim. omassa ystäväpiirissäni kaksi perheellistä äitiä. Meillä on tapana kokoontua kerran kuukaudessa. Ensin käydään syömässä ja sitten lähdetään baariin. Baarissa sitten pelataan biljardia, korttia ja lautapelejä. Muutama juoma saatetaan tilata siinä sivussa. Eikä se mitään haittaa vaikka muut örveltää, ketään känniläistä ei kiinnosta tulla sinne baarin hiljaiseen nurkkaan toljottelemaan monopoly taistelua.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   20.4.19 18:45:20

Lähettäjä?

Päivämäärä20.4.19 14:08:30

Mikä on yhtenään?
Kyllä käyn kavereiden kanssa muutamia kertoja vuodessa, yhtä usein kuin ennen lastakin. Baarissa käyntini ei siis ole mitenkään yhteydessä siihen, onko minulla perhettä vai ei. :D
Onko baari siis joku salapaikka jossa saa käydä vain jos ei ole tai on perhettä? :)

------

Täällä sama, seuraavaksi ajattelin mennä synttäreitä viettämään muutaman viikon kuluttua :) tietääkseni olen sosiaalinen aikuinen, kuten ennen lastakin.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: joojjoo 
Päivämäärä:   20.4.19 18:59:49

Jos vaimolla on jo 20 lasta, eikä vaimo haluu lisää?

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   20.4.19 19:15:12

Eipä ihme, että nuoriso ajattelee elämän loppuvan kolmekymppisenä, kun näkee tämän paheksunnan määrän, kun yli kolmekymppinen perheellinen ei pysy siivosti kotona sohvalla pieruverkkareissaan. :D

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Yyh 
Päivämäärä:   20.4.19 19:23:02

Sohvalla olon ja kännäämisen väliin mahtuu muutakin elämää

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Äh 
Päivämäärä:   20.4.19 19:26:05

Kaikki kännäysjuttuja faceen laittaneet perheellisiä tänä pääsiäisenä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   20.4.19 19:27:21

Xxx//Saa sitä muutakin elämää olla kuin lapsi ja perhe, mutta ymmärtääkseni tässä topikissa puhuttiin yhtenään baareissa juoksemisesta eikä silloin tällöin baarissa käymisestä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   20.4.19 20:16:01

En tunne yhtenään baareissa juoksevia vanhempia. Enkä kuulu niihin itsekään. Rauhalliset illat kotona perheen kanssa just parasta.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   20.4.19 20:22:07

Itse olen suurimman osan päivästä lapseni kanssa, mies käy töissä. Käyn tallilla 5-6x viikossa silloin kun lapsi nukkuu päikkärit joko tallilla ulkona tai mummolassa. Viikossa yhtenä iltana vietän aikaa ystävieni kanssa, silloin mies viettää isälapsi iltaa. Yhtenä iltana on meillä vapaailta miehen kanssa kahdestaan. yhtenä iltana mies harrastaa. Loppu viikko ollaan suurimmaksi osaksi yhdessä perheenä. Ja kyllä 1-2x kuukaudessa saatamme käydä baarissa yhdessä tai erikseen. Lapsi on sillon hoidossa.

Tämä kaikki on auttanu jaksamaan lapsiarkea, joka on oikeasti ihanaa. Mutta se vaatii, että siitä henkisestä hyvinvoinnista ja parisuhteesta huolehtii myös. Enemmän lapsi hyötyy siitä kun vanhemmat jaksavat ja voivat hyvin, kuin että olisivat väsyneitä ja kyllästyneitä siihen arkeen.

Se, että on lapsi, ei tarkoita sitä että kaikki muu elämä loppuu ja on vain koti, perhe, lapsi ja työ.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.4.19 20:25:58

Tiedän vain yhden tuollaisen. Siinäkin varmaan taustalla se, että kyseessä nainen joka sai lapsen aika nuorena ja se lapsi oli vahinko. Jäi se oma nuoruus ja baariravaamiset elämättä silloin, joten elää sitä elämää nyt.
Lapsi on ilmeisesti isänsä kanssa silloin kun äiti on viihteellä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.19 20:27:26

Saahan sitä käydä baarissa jos sielä tykkää käydä.. sitähän varten ne on että sinne joku menis 😊

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   20.4.19 21:23:43

Mä en vaan käsitä, mikä niissä baareissa on niin kamalan paheksuttavaa. Ja samat paheksujat lataavat someen kuvia kotikänneistä, kun otetaan vähän viiniä ja olutta ja siideriä ja pikkusen konjakkia ja kirkastakin. Ihan vaan saunomisen lomassa ystävien kanssa sivistyneesti tietenkin. Kallistahan siellä baarissa toki on käydä. Ja meluisaa. Mutta entäs sitten. Kai se on jokaisen ihan oma asia, mistä sattuu tykkäämään. Harva kai ihan lärvejä baarissa vetää. Moni käy tapaamassa ystäviä, kuuntelemassa bändejä, pelaamassa pelejä ja tanssimassa. Eikä sekään kai ole keneltäkään pois jos käy karaokebaarissa laulamassa, vaikka siitä mä henk koht taas en pidä ollenkaan.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   20.4.19 22:44:35

"Lähettäjä: Xxx
Päivämäärä: 20.4.19 21:23:43

Mä en vaan käsitä, mikä niissä baareissa on niin kamalan paheksuttavaa. Ja samat paheksujat lataavat someen kuvia kotikänneistä, kun otetaan vähän viiniä ja olutta ja siideriä ja pikkusen konjakkia ja kirkastakin."

Eiköhän tämä aloitus nyt ole kuittailua siitä johtuen, että täällä ht.netissä usein toistetaan sitä, kuinka lapsettomien elämään ei mahdu muuta kuin bilettäminen. Joskus näinkin päin.

Kieltämättä ne itsekin tuntemani suurimmat bilettäjät ovat nuoria lapsellisia yh-äitejä. Baareissa ei ole mitään pahaa, mutta onhan se hurjaa näin lapsettoman silmin, kun 1-vuotiaan äiti käy joka viikko ulkona vetämässä kaatokännit. No, mikäpä minä olen moralisoimaan, en itse tiedä, mitä elämä on lapsellisena. Juhlin itsekin välillä lapsellisten tuttavien kanssa, tosin heidän lapsensa ovat jo yli 20-vuotiaita. :D

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Äh 
Päivämäärä:   21.4.19 08:10:18

Niin no täällä aina mammelit mölisee, että lapsettomat on ikibilettäjiä.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: Puh 
Päivämäärä:   21.4.19 08:28:23

Laittaako joku jotain viinalasti kuvia oikeasti someen, oli lapsia tai ei??

Baariin ei yli 35v jaksa lähteä, vaikkei mukuloita olekaan. Toivottavasti en joudu sinkuksi, en löydä työ-talli-koti akselilta ikinä ketään.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: äiti 
Päivämäärä:   21.4.19 09:15:03

No näistäkin kommenteista huomaa, että tästä on tullut joku junnulan jatke. Itse en taida tuntea yhtään lapsiperhettä joissa vanhemmat juoksivat baareissa. Olen 30+ kaksi lasta ja tuttavapiirissä myös lapsettomia pareja. Kukaan ei taida käydä baareissa edes kerran vuodessa. Ja jos käy niin liittyy johonkin tapahtumaan, urheiluseuran pikku-joulun jatkot, karonkan jatkot tmv. Muuten kokoonnutaan yhteen jonkun luo viettämään vaikkapa juhannusta, vappua, synttäreitä jne. Syömässä käydään ravintolassa useasti kylläkin.

  Re: Miksi perheelliset juoksee yhtenään baareissa

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   21.4.19 09:31:52

Oman hevosen juoksua mentiin katsomaan Forssan yläkertaan.
Aikaa tästä yli kymmenen vuotta. Että aika usein käydään paarissa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.