Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   19.4.19 12:36:42

Olen todella tyylitiedoton. Minulla on tällainen mekko, ja se istuu kuin nakutettu. On tämä tumminensininen. Olen ruskea hiuksinen ja silmät myös ruskeat.

Käyttäisin mekkoa baarissa, eli sen pitäisi olla aika rentoa. Myös jossain kavereiden kanssa illan istujaisissa jne. Ei mitään liian hienoa, mutta kuitenkin jotain kivaa. Olen 27 vuotias.

Olen käyttänyt mustia avokkaita, joku 7cm korko. Mielestäni se oli liian tätimäinen.
Minkälaisia ehdotuksia teillä olisi? Minkälaiset kengät, korut jne sopisi tällaisen mekon kanssa?

Linkki mekkoon tässä

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: x-- 
Päivämäärä:   19.4.19 12:37:12

Linkki?

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   19.4.19 12:37:41

Jaahas linkki ei näköjään tullutkaan. Uusi yritys :D

https://m.boozt.com/fi/fi/lauren-ralph-lauren/4r-matte-jersey-cleora_

18605484/18606493?position=1000000&navId=61197&group=brandwall

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   19.4.19 12:38:29

Tuosta pitäisi vielä ottaa väli pois.
En osannutkaan linkittää sitä niinkuin joskus aikaisemmin :D

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   19.4.19 12:40:57

Siis sulla on tuo kimono?
Yhdistä siihen ballerinat ja ihonväriset stay upit.

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: x-- 
Päivämäärä:   19.4.19 12:51:37

Mekko on ihan nätti, mutta ei oikein mikään baari/bilemekko. Ennemminkin kuvittelisin tuon johonkin sukujuhliin ja coctail-juhliin, yrityksen pikkujouluihin tms. Uskon hyvin, että tuo on helposti vähän tätimäinen varsinkin jos yhdistää klassisen mallisiin mustiin avokkaisiin ja ehkä vielä ottaa käteen sen siistin klassisen pikkuolkalaukun.

Kengiksi valitisin jotain nuorekkaampaa kuin klassiset mustat avokkaat. Esim. jotkut remmisandaletit voisi olla heti rennommat, siis jotain tällaista https://tinyurl.com/y36o3f5p
Jos osaa korkeilla koroilla kävellä, voisi kokeilla jotain räväkämpiäkin kenkiä, tyyliin tällaiset glitter pumps -malliset korkkarit https://tinyurl.com/y4329zev
Räväkämmät kengät vois vähän rikkoa tota hillityn siistiä klassista tyyliä ja tehdä siitä enemän biletyylin.

Tai jotkut mutu vähän erikoisemmat kengät, tyyliin https://tinyurl.com/y5927csz
(itse en noista kengistä henk.koht. pidä, mutta siis esimerkkinä kengistä joissa on jotain vähän erilaista).

Koruiksi miettisin jotain näyttävämpää. Esim. isot korvikset, joku statement kaulakoru tms.

Jos on pitkät hiukset, laittaisin ne nuorekkaalle kampaukselle, tyyliin joku ponnari- tai lettikampaus.

Yleensä ottaen sellainen nuorekas ja rento tyyli lähtee minusta siitä, ettei mieti liikaa sitä, mitä kaikki sanoo ja varsinkaan mitä jotkut perustyylioppaat sanoo. Koska usein ne "viralliset" ohjeet on just sellaisiin virallisiin tilanteisiin joissa pitää olla asiallinen ja edustava.
Baarissa, bileissä yms. rennommissa tilanteissa taas voi olla vähän kokeileva ja rikkoa niitä tyylisääntöjä. Yleensä se tekee asusta mielenkiintoisemman ja vähemmän "tätimäisen".

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: ii..ii 
Päivämäärä:   19.4.19 13:06:42

Aloittajan mekko on aika lailla saunatakkimainen, en laittaisi sitä baariin tai muutenkaan bileisiin jos pitää näyttää siistiltä.

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   19.4.19 17:38:21

Kiitos hurjasti noista vinkeistä! Mekko tosiaan on niin tätimäinen, mutta kun se istuu niin hyvin ja on super mukava päällä, että haluaisin sitä käyttää enemmänkin.
Ehdottomasti kokeilen noiden remmikenkien kanssa.

Nuo kengät on tosiaan ollut suurin ongelma, kun en keksinyt mitään ei tätimäistä.

Iiin kommentti oli huvittava, tokihan sitä saa mielipiteen sanoa vaikka se ei nyt ihan vastannutkaan kysymykseen :D

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.19 23:45:37

Ei ole nykyään mitään tätimäistä tyyliä.
Ei haittaa. :)

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.19 00:48:41

Jos vyö on irrotettava niin kokeilisin ehkä vaihtaa sen johonkin toiseen. Vaikka joku musta leveä nahkavyö.

  Re: Apua asukokonaisuuteen

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   20.4.19 06:52:21

...

Ei ole mitään vyötä? :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.