Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: huolissaan 
Päivämäärä:   20.2.19 09:15:22

Iltalehdessä oli juttua aiheesta laitan linkin tuohon:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1

tuo olisi jo aikuiselle ihmiselle ahdistavaa tekstiä, ainakin omasta mielestäni. Miten lapsi voi ymmärtää moista, kun aikuinenkaan ei voi ymmärtää....

Pisti ihan karvat pystyyn moinen HYI H****I

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.2.19 09:16:34

Miehet on......

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: huolissaan 
Päivämäärä:   20.2.19 09:22:35

Mahtaako tuo olla teinien mielestä vielä ihan ok, että vanhemmat miehet on kiinnostuneita. Laitellaan kuvia netissä jotta miehet saa pönkitystä egolleen :O

Aivan käsittämätöntä, elän itse varmaan jossain pumpuli maailmassa koska en tämmöistä voi ymmärtää :O

mielenkiinnosta kävin katsomassa suomi24 chatin (epäilin ettei se enää edes ole toiminnassa) siellä oli samaa tarjontaa... Oli kyllä jo silloin yli 10 vuotta sitten mutta kuitenkin.... yök

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 09:47:38

Tuollaista se on ollut aina, nyt vaan netti tekee homman helpommaksi. Ei nuorten naisten/tyttöjen ahdistelu ole mikään uutinen, se on arkipäivää. Ollut aina.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   20.2.19 09:53:04

Muistan että kun olin 13v niin samaa settiä tuli jo habbohotellissa :D

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.19 10:06:57

Ei kyllä ole ollut, pääsääntöisesti. Joskus täysikäisenä jossain noissa pyörin ja ihan asialinjalla mentiin aina, ei koskaan tollasta. Nykypervot on astetta idiootimpia, ihan niinkuin nykymaailmakin. Tohon kyllä varmasti saataisiin joku roti jos haluttaisiin, muttei ylemmältä taholta välitetä.

Erikoista on että miten paljon älypuhelimet monessa aiheuttaa surua, vaaraa ja ongelmia, silti niitä on ihan kaikilla, alkaen jo 7-8v. Onneksi ei ole lapsia eikä tule.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.2.19 10:16:44

Miehet on sairaita kusipäitä. Kuolaavat lasten perään muna pystyssä ja haluavat panna nukkeja. Ei ihme etteivät ihmiset enää solmi kestäviä parisuhteita tai että syntyvyys on romahtanut. Kuka tuollaisten kanssa haluaa perhettä perustaa??

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: tätsy 
Päivämäärä:   20.2.19 10:20:47

kautta aikojen miehet on katselleet teinejä sillä silmällä.

ilmeisesti miehiltä unohtuu se oma ikääntyminen ja kevätkiimoissaan kollit vonkaa mirriä kuin mirriä.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.2.19 10:32:31

Kyllä tuota aina valitettavasti ollut. Ei ole hyväksyttävää missään nimessä, mutta ei ole todellakaan mikään tämän päivän ilmiö.

Silloin, kun olin alaikäinen siististi pukeutuva nätti tyttö vokottelivat kolmekymppiset miehet ja alkoholilla yrittivät saada mukaan asunnolle yms. Oksettavaa.

En tiedä kumpi käytti kumpaa hyväksi, mutta yhdellä tutulla oli paljon rikkaita vanhempia miehiä jotka ostivat tutulle kaiken maailman koruja yms. En tiedä mitä antoi miehille vastapalvelukseksi enkä halua tietää. Yritti suostutella mukaan, mutta jostain syystä en lämmennyt ajatukselle vanhoista ukoista.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 10:38:28

”Ei kyllä ole ollut, pääsääntöisesti”

Kyllä on. Se että sinä olet siltä välttynyt on sinun onnesi. Mutta suurin osa naisista kohtaa tuohon verrattavaa tai jopa pahempaa ahdistelua säännöllisesti teinivuosista alkaen.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.2.19 10:39:53

Tai siis sanoin hölmösti. Kyllähän ne miehet tuttua käyttivät hyväksi, vaikka tuttu ihan muutta väitti. Joku kieroutunut voisi olla toista mieltä.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   20.2.19 11:01:33

Lähettäjä: tätsy
Päivämäärä: 20.2.19 10:20:47

kautta aikojen miehet on katselleet teinejä sillä silmällä.

ilmeisesti miehiltä unohtuu se oma ikääntyminen ja kevätkiimoissaan kollit vonkaa mirriä kuin mirriä.

Juurikin yhdelle tutulle keski-ikäiselle miehelle kerroin että muistan hyvin kun itse olin teini ja juuri tuollaiset vanhat ukot (olemme siis saman ikäisiä) olivat niin naurettavia ja ällöttäviä, luulivat että tytöt nauravat heidän jutuilleen ja vitseilleen... vaikka tosiasiassa nauravat heille. Eipä asiat ole muuttunut, edelleen ovat ällöttäviä ja toisaaltaan säälittäviä kun eivät ymmärrä kuinka ällöttäviä ovat XD Pallit pois niin ongelma poistuu.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 11:37:37

Mies, tässä oli kyse teineistä. Etkö näe mitään eroa siinä että keski-ikäinen lähettelee törkyä 14-vuotiaalle ja siinä että sinä olet kiinnostunut nelikymppisistä?

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 12:12:57

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   20.2.19 12:14:27

Missään tapauksessa ei kannata sotkea nyt asioita. Tälläiset "ainahan miehet ovat nuoria, kauniita naisia katselleet "- on just näitä pedareitten selityksiä. On täysin eri asia tykätä aikuisen kirjoissa olevista, parikymppisistä naisista kuin alaikäisistä lapsista. Jotkut miehet ovat huonoja arvioimaan ikää, mutta se on myös surkea selitys ja fiksu mies ei edes katsele niin nuoria tyttöjä, että olisi mahdollista heidän alittavan suojaikärajan tai olevan ylipäätään alle 18v.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.2.19 13:17:51

Olisikohan jonkilainen selitys tuosta lehdestä otetulla pätkällä.
Vanhempi mies saa nuorempaa, kun valuutta on kunnossa...
Hyödykkeiden saaminen ajaa ihmiset outoihin tekoihin.

"Rolling Stones -legenda Mick Jagger on The Mirrorin mukaan jälleen poikamies. Brittilehti kertoo, että Jaggerin kolme vuotta kestänyt suhde 23-vuotiaaseen Noor Alfallahiin on ohi.

The Mirrorin mukaan elokuvatuottajana työskentelevä Alfallah jätti 75-vuotiaan Jaggerin ja löysi saman tien rinnalleen uuden rakkaan. Lehden mukaan Jaggeria huimat 52 vuotta nuorempi Alfallah seurustelee nykyään miljardööri Nicolas Berggruenin kanssa. "

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: huolissaan 
Päivämäärä:   20.2.19 13:24:42

Joo kaippa näitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. inhasti vain nykyään lisääntyvässä määrin (tai sitten vain huudellaan isommin).

Mutta onneksi meillä suomessa on suojaikäraja joka on ilmeisen ehdoton, näin olen ymmärtänyt.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 13:33:47

Mamuja ilmeisesti

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.2.19 13:42:33

., Jutussa oli kyllä ihan suomalaisiakin.

Minäkin sain teininä epämääräisiä ehdotuksia nelikymppisiltä miehiltä.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: oili 
Päivämäärä:   20.2.19 14:48:48

Joo ja yök.
Ei noilta itsekään välttynyt pentuna, joku vonkasi nätimmin ja joku vähemmän nätimmin. Jäänyt inhottava epäluottamus ikuisiksi ajoiksi miehiä kohtaan.

Tasan yksi ainoa mies ollut elämässäni kehen luotin. Noh, sekin luotto ja mies meni.
En ole katkera enkä koe olevani mitenkään erilainen kuin muutkaan. Minulla on mies ja ihana onkin. MUTTA tuo jatkuva "antennit pystyssä" asenne vistottaa aina. Koskaan tuskin voin olla luottavainen ja täysillä suhteessa mukana. Asiasta olemme keskustelleetkin ja miehen mielestä olen vain ahdasmielinen.

En vaan ymmärrä miksi miesten pitää aiheuttaa pahaa mieltä, irvokasta oloa ja muuta ällöä nuorille tytöille?!

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 15:44:10

Tätä on ollut aina, miehet ovat olleet tuollaisia aina, suurimman osan historiaahan teinityttöjä on kaupattu vaimoiksi aikuisille miehille. Mutta naisen asemassa on toki ollut jo pitkään edistymisen kausi, tasa-arvossa on päästy paljon eteenpäin, myös tyttöjen kasvurauhan suhteen. Ja tähänhän moni on tuudittautunut. Ei olla suostuttu näkemään mitä ympärillä tapahtuu. Moni sinänsä älykäs ja valistunut ihminen menee ajattelussaan harhaan siinä, että pitää tasa-arvon kehitystä vääjäämättömästi eteenpäin menevänä jatkumona eikä tajua, että kehitys voi lähteä menemään myös taaksepäin. Juuri näin on tapahtunut, ja tapahtuu koko ajan. Meillä on meneillään naisen arvon alasajo, ja tämä on sen tuhoisimpia ilmiöitä.

Toki internet tuo myös julki sen, mikä on esimerkiksi minun nuoruudessani pysynyt enemmän piilossa. Ylipäänsä netti, varsinkin anonyymiyden mahdollistava sellainen, avaa naisellekin ikkunan ihan tavallisten miesten ajatusmaailmaan, sellaisen ikkunan joka aiemmin on pysynyt enemmän kiinni. Tämä tietenkin aiheuttaa vastareaktion, ei haluta uskoa, että ne ihan tavalliset miehet, mukavilta vaikuttavat miehet, ne minun elämäni miehet, ne kivat isät ja aviomiehet. Olisi helpompi ajatella, että se on vain joku epämääräiseltä näyttäväkin marginaaliryhmä jossain, ei minun elämässäni, ei minun elämäni ihmiset. Kuitenkin ensimmäinen edellytys jonkun ongelman korjaamiselle on sen ongelman olemassaolon tunnustaminen. Miestenkin on helppo väistää tästä keskustelu vain huutamalla, että ei kaikki miehet, ei saa syyllistää. Niin, ei kaikki miehet, mutta riittävän moni kuitenkin, muutenhan tämä ongelma ei olisi niin valtava.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.19 16:05:25

Ei se Suomen suojaikäraja niin ehdoton ole vaan otetaan huomioon myös toisen osapuolen ikä ja henkinen taso ja noista ei isoin osa edes päädy poliisin tietoon eikä ihme kun uhri pääsee vähemmällä jos ei tee rikosilmoitusta. Jos rikosilmoituksen tekee häpeä kaatuu uhrin niskaan ja oikeudenkäyntiä tuskin tulee. Jos tulee niin se on ehdollista tai vähän sakkoja ja korvauksia uhri voi vakavassa tapauksessa saada ehkä tonnin jos johti tapaamiseen. Ei ihme että noita riittää kun seuraamuksia ei ole tai jos on ne ovat mitättömiä.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   20.2.19 16:10:29

Lähettäjä.

Päivämäärä20.2.19 09:47:38

Tuollaista se on ollut aina, nyt vaan netti tekee homman helpommaksi. Ei nuorten naisten/tyttöjen ahdistelu ole mikään uutinen, se on arkipäivää. Ollut aina.

Tämä. Nyt herätään (ehkä) asiaan kun osa tekijöistä on mamuja, mutta ihan suomalaiset miehet on minuakin ahdistelleet kun olin teini

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 16:13:56

Netti tosiaan tekee ahdistelun helpommaksi, kun aiemmin kadulla huutelivat ne oman kotikaupungin ahdistelijat, niin nyt netissä saa kimppuunsa niitä ympäri Suomea ja ympäri maailmaa. Nykyään ahdistelu tulee netin kautta myös kotiin, tytöllä ei oikeastaan ole enää mitään paikkaa, jossa saisi olla rauhassa.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   20.2.19 17:32:42

Sairasta. Ja nimimerkki mies voisi katsoa peiliin ja huomata että sieltä katsoo ”pappa”, jolle ”mummu” olisi täysin sopivaa seuraa. Itse nelikymppisenä naisena en voisi kuvitellakaan olevani kuusikymppisen ukon kanssa! Eikö miehet todellakaan tajua itsekkin vanhenevansa? Joskus kuulin lihavan miehen naureskelevan miten joku läski noita yritti lähennellä baarissa...

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   20.2.19 17:39:23

Eikä kukaan muista lapsuuttaan? Ainakin minua ovat aikuiset miehet saalistaneet jo siitä n. 8-9v alkaen. Silloin alkoi autoista huutelu "tuupa tyttö käymään... ajelulle..." työmaa-alueilta remonttireiskojen seksihuutelut, takapuolen kourimiset ohimennen kadulla jne.

Ja olin ihan normaali pikkutyttö. Silloin vielä kasarin/ysärin vaihteen vaatteetkin olivat sellaiset lapselle sopivat eikä mitään pikkuaikuisten vaatteita kuten nykyään.

Tyhmä on vanhempi joka ei lapsia varoita miehistä. Minullekin sanottiin lapsena vaan että varo namusetiä mutta ei avattu sitä enempää. Ei kerrottu että miksi pitää varoa ja että voivat tarjota muutakin kuin namuja ja houkutella eri tavoin

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.19 17:45:32

" Olisi helpompi ajatella, että se on vain joku epämääräiseltä näyttäväkin marginaaliryhmä jossain, ei minun elämässäni, ei minun elämäni ihmiset. Kuitenkin ensimmäinen edellytys jonkun ongelman korjaamiselle on sen ongelman olemassaolon tunnustaminen. Miestenkin on helppo väistää tästä keskustelu vain huutamalla, että ei kaikki miehet, ei saa syyllistää. Niin, ei kaikki miehet, mutta riittävän moni kuitenkin, muutenhan tämä ongelma ei olisi niin valtava."

Ja edelleenkin jotkut, suurimmaksi osaksi miehet, syyttävät vain maahanmuuttajia. Ei minä eikä edes me, vaan ne muut!

Minäkin muistan nuoruudestani hyvin ne yläasteen liepeillä notkuvat ikuiset amikset iältään 25-30+ joilla oli 14-15-vuotiaat tyttikset... Silloin jo tuli mieleen, että mikä on kun ei oman ikäisille kelpaa. Näitä kjäh,,,,,kjäh,,,,-setiä tuli onneksi vastaan "vasta" täysi-ikäisenä. Oksennus.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.2.19 18:02:09

Tämä on kyllä aihe jota vähätellään paljon. Siitä huohottelusta ja läähättelystä tulee niin oksettava ja raiskattu olo! Tuli teininä ja tulee edelleen.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 18:14:37

Miten tuo nimimerkki Miehen jankkaus taaskaan liittyy aiheeseen, seurustele sinä kaikin mokomin nelikymppisen kanssa jos molemmat sitä haluatte, eihän tässä topicissa ollut kyse aikuisten välisestä seurustelusta, vaan siitä, että aikuiset miehet jahtaavat teinejä. Vai meinaatko ettei iällä ole merkitystä sittenkään jos toinen osapuoli on keskenkasvuinen? Todella kummallista höperrystä jälleen kerran.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.2.19 18:35:51

Muistui mieleen miten 80-luvulla, keskellä kirkasta päivää, vastaan kävellyt vanhempi mies kouraisi minua jalkovälistä. Se oli ällöttävää. Tuli likainen olo. Olin 13v. Hyi hitto. Mikä miehiä vaivaa, eivätkö he osaa ajatella miten hirveää olisi jos heidän tyttärelleen ehdoteltaisiin tai käytäisiin kiinni. Vai onko mies niin narsistinen että kuvittelee että juuri HÄN on se vastustamattomin joka naisen (ja tytön) toiveuni. Pakko vielä sanoa nimimerkille mies: sanot että miksi tyytyä mummuun kun nuorempia on olemassa, eikö tuo ole aika häijysti sanottu SINUN ikäisistäsi? Toivottavasti nelikymppisesi älyää olla tyytymättä sinuun, kun hänellekin on nuorempiakin olemassa!

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   20.2.19 18:49:50

17 vuotta sitten suomi24 chateissa oli parasta hupia naureskella epätoivoisten äijien seuranhakuviesteille. Olin silloin 10-vuotias.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.19 19:06:38

Iltalehden sivuilla on juttu, jossa kerrotaan, kuinka netissä ahdistelu on niin arkipäivää, että jopa 10-vuotiaat ovat alkaneet pitää itsestäänselvyytenä, että heille lähetellään peniskuvia. Ja kommenttiosiossa vähättelyä, "kyllä tuon ikäiset ovat jo kaiken nähneet, tekopyhää kauhistella" jne.

Nimenomaanhan sen pitäisi olla suuren kauhistelun aihe, että olemme jälleen taantumassa aikaan, jolloin lapset olivat kuulleet, nähneet ja kokeneetkin kaiken, että rajat aikuisten ja lasten välillä ovat häviämässä ja että varsinkin tyttölasten lapsuutta pyritään aktiivisesti hävittämään. Se, että lapsi on kokenut jo vaikka mitä ei tarkoita, että hän olisi valmis sen kokemaan, eikä se vähennä aikuisen vastuuta. Eipä ihme, että lasten mielenterveyden häiriöt ovat jatkuvasti kasvussa.

Ja siinä missä jo alakouluikäisiä tyttöjä ahdistellaan ja hyväksikäytetään jatkuvasti, samanikäiset pojat vuorostaan oppivat jo lapsina halveksivan ja väkivaltaisen suhtautumisen naisiin. Kuuntelin kerran metrossa parin siinä 10v pojan juttelua. Puhe oli täynnä h*oraa ja raiskausta. Kyllä hirvitti ajatella, miten nämä käyttäytyvät aikuisina miehinä.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: hohhoijaa 
Päivämäärä:   20.2.19 19:17:03

Kyllä mua kuvottaa näin keski-ikäisenä nää jotkut miehet.. Just yksikin samaa ikää oleva miespuolinen tuttavani, jonka tuntenut ekasta luokasta alkaen, erosi saman ikäisestä vaimostaan ja otti oman tyttärensä ikäisen daamin jonka kanssa meni naimisiin ja sai lapsen.. Vaikka olikin noin parikymppisestä nuoresta kyse, niin silti tämä mies lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä..

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Åååå 
Päivämäärä:   20.2.19 19:22:04

Voi että.. Tuli jekkuiltua noille r*nkkareille teininä suomi24 chateissä. Joskus sain yhdenkin n. 40 vuotiaan miehen seksin perässä ajamaan 150 km suuntaansa turhaan yöaikaan. Olin tällöin jossain 14 vuoden kieppeillä ja varsin hyvin ymmärsin mitä ajoivat takaa. Inhotti silloin ja inhottaa tänä päivänä yhä enemmän..

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.2.19 19:30:00

Kuten nimimerkki mies toikin jo esille, ei ikäerolla ole miesten mielestä merkitystä kunhan nainen/tyttö on se huomattavasti nuorempi osapuoli.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   20.2.19 20:43:42

Aatelkaa jos viiskymppiset naiset vokottelis yläkoulupoikia

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.19 20:49:53

Suomi24 chatissa sain minäkin aikoinaan kaikenlaisia ehdotteluja ja pyyntöjä. Olin silloin ehkä 12-13v. Silloin kaverin kanssa naureskeltiin niille viesteille eikä todellakaan lähetelty mitään kuvia tai annettu puhelinnumeroja, mutta näin jälkeenpäin kun miettii niin hyi h*lvetti.

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: huolissaan 
Päivämäärä:   21.2.19 09:16:35

muistan myös itse tuon suomi 24 chatin, silloin ei juuri muuta ollutkaan. Sieltä ne vanhat irstaat äijät laitteli viestiä nuorille plikoille. Nykyään on enemmän ja enemmän kanavia mitä kautta lähestyä irstailemaan. Toivottavasti tähän saadaan muutos, jotta lapset saavat olla lapsia!

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   21.2.19 15:09:50

Pedarit eivät ole sairaita. He ymmärtävät täysin mitä tekevät ja tekevät niin silti. Suomessa ei tuomita vankeuteen mikäli tekijä on ollut täyttä ymmärrystä vailla. Tämä oli ensimmäinen asia, mikä alan koulutuksessa opetettiin. Olisi niin paljon helpompi ajatella että lapsia raiskaavat ovat mieleltään sairaita mutta niin ei tosiaan valitettavasti ole. Siksi heitä ei myöskään voida "parantaa".

  Re: Aikuiset miehet vokottelee teinejä

Lähettäjä: virgo 
Päivämäärä:   21.2.19 15:29:01

"Tohon kyllä varmasti saataisiin joku roti jos haluttaisiin, muttei ylemmältä taholta välitetä."

Miten? Kerro sinä, jos keinot ovat olemassa?

Älykännyistä olen samaa mieltä. Siksi meidän 11-vuotiaan puhelinliittymässä ei ole nettiä ollenkaan. En ymmärrä miten holtittomasti vanhemmat antavat lastensa seikkailla netissä täysin ilman valvontaa. Altistavat paitsi omat lapsensa, myös lastensa koulu-/eskarikaverit.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.