Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Booking.com

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.18 11:27:01

Koska Googlesta en löytänyt selkeää vastausta kysyn täältä :D
Jos hotellia varatessa lukee "Booking.comin maksupalvelu", miten se käytännössä toimii? Erityisesti jos maksuton peruutus esim parin kk päähän?

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   18.10.18 20:10:56

Älä käytä bookingia. Vuotavat luottokorttinumeroita rikollisille. Käynyt näin mulle jo kahdesti. Pankissa sanoivat, että firmaa ei kiinnosta että sivusto vuotaa

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   18.10.18 20:11:26

Eikö se ollut Hotels, jonka kautta vuosi luottokorttinumerot?

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Hotels 
Päivämäärä:   19.10.18 01:10:19

Kannattaa käyttää rekistöröitynä Hotels.comia, saa joka kymmenenen yön ilmaiseksi.
Itsellä ei ainakaan ole ollut ongelmia.

Valinnassa ja katselussa on Booking kivempi käyttää siinä on paremmat kuvat ja arvostelut. Mutta varaus sen Hotelsin kautta!

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Jukuli 
Päivämäärä:   19.10.18 03:33:32

Joo, Hotels.comista vuotaa helposti luottokorttitiedot.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   19.10.18 09:06:28

Booking.comilla on Genius-ohjelma, josta saa alennuksia. Olikohan se nyt viisi varausta kahden vuoden sisään ja saat itsellesi myös Genius tarjoukset.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   19.10.18 13:09:27

Olen käyttänyt bookingia jo vuosia sekä kaikkiin työmatkavarauksiin että jokaiseen omaan matkavaraukseeni. Aina on toiminut äärettömän hyvin. Olen ollut todella tyytyväinen.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.10.18 13:17:21

Itse käytän nimenomaan Bookingia sen Hotels.comin skandaalin takia, Bookingin kanssa ei ole ikinä ollut ongelmia.

Aloituksen kysymykseen en osaa vastata, olen aina maksanut suoraan hotellilla tai heti kortilla.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.10.18 13:34:47

Nostelen vielä jos joku osaisi vastata maksupalvelu kysymykseen.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: pluto 
Päivämäärä:   25.10.18 14:51:54

En osaa auttaa, kun en ole sellaiseen törmännyt, mutta löytyikö tämä kohta booking.comin sivuilta vai hotellin sivuilta? Suosittelisin katsomaan hotellin omat sivut ja tekemään varauksen sitä kautta, jos kovin arveluttaa. Hintakin voi olla halvempi.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Katja 
Päivämäärä:   25.10.18 14:55:00

Tarkoittaisikohan hotellille ns suoratilitystä, eli booking.com veloittaa asiakkaan korttia tiettynä päivänä ja tilittää sen sitten suoraan hotellille majoituksen jälkeen? Tällainen käytäntö ainakin on olemassa joissan hotelleissa.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   25.10.18 15:05:46

"Joo, Hotels.comista vuotaa helposti luottokorttitiedot."

Mulla on melkein 100 huonevarausta Hotels.comista vuosien mittaan, kertaakaan ei ole tiedot vuotaneet mihinkään. Ja vaikka vuotaisi, niin mitä sitten? Kun siellä on luottokortin tiedot, niin senttiäkään ei tarvitse itse maksaa mihinkään.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.10.18 16:06:38

Booking.com ei veloita asiakkaan korttia vaan yleensä se on hotelli itse.

Joissain varauksissa saattaa olla vielä neljäs osapuoli, eli varauskava A joka varaa huoneen kanavan B ja C kautta joka varaa sen hotellista asiakkaalle.
Näin toimii mm.trivagon jne kautta tehdyt varaukset.

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Suorat varaukset 
Päivämäärä:   25.10.18 17:17:52

Kun varaat suoraan lentoyhtiön ja hotellin, saat hoidettua muutokset ja mahdolliset ongelmatilanteet näppärämmin. Agenttien kautta hankalaa kun joutuu odottelemaan ulkomaisilla puhelinlinjoilla, eivät tiedä eri lentoyhtiöiden tapoja, et saa rahoja heto takaisin jne. Itse meinasin joutua agentin asiakaspalvelun takia joutua ostamaan uuden liput turhaan (ja odottamaan vanhan lipun palautusrahoka ties kuinka kauan, vähennettynä palvelumaksuilla vaikka vika olisi ollut lentoyhtiön päässä, ei siis asiakkaasta riippuva).

  Re: Booking.com

Lähettäjä: Hotellinjohtaja 
Päivämäärä:   26.10.18 08:46:13

Ensisijaisesti kannattaa aina tehdä varaus suoraan hotelliin, ilman välikäsiä. Näin mahdolliset muutokset tai peruutukset sujuu paljon helpommin ja joustavammin kuin varaamon kautta tehdyissä varauksissa.

Jos varaamoa kuitenkin haluaa käyttää niin ehdottomasti Booking.com! Luottokorttitiedot on siellä hyvässä tallessa, toisin kuin Hotels.comilla jonka sivut tökkii päivittäin. Hotels.comin nimissä tulee myös jatkuvasti sähköpostilinkkejä joissa pyydetään salasanoja eikä Hotels.com vaivaudu näistä varoittamaan tai edes pahoittelemaan asiaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.