Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.10.18 12:17:45

Itselleni ei sellaista ole vielä löytynyt.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   11.10.18 12:42:08

Juominen

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   11.10.18 12:42:29

nukkuminen

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Patton 
Päivämäärä:   11.10.18 12:45:45

Mää oon uudelleen löytänyt intohimon juoksemiseen. Eikä mihinkään suorituskeskeisyyteen verenmaku suussa, vaan samalla luonnosta nauttien ja puhdasta ilmaa hengittäen. Ja jotenkin rakastan yksinkertaista elämääni d

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Hmm2 
Päivämäärä:   11.10.18 12:58:13

Raviurheilu ja hevoset. Urku auki tyhjällä tiellä tai miksei radalla, mikä on kivempaa..

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: ------------ 
Päivämäärä:   11.10.18 12:59:05

Hevoset, niiden kouluttaminen ja hyvinvointiin liittyvät asiat.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Pallo 
Päivämäärä:   11.10.18 13:01:42

Matkustaminen.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.10.18 13:21:43

Koirien (ja muiden eläinten) kouluttaminen ja matkustelu.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.10.18 13:22:19

Moottoripyöräily

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.10.18 13:24:23

Koirien kouluttaminen

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: sd 
Päivämäärä:   11.10.18 13:35:20

Monikin asia: hyvä ruoka, matkustelu, lukeminen, ystävät, jne.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: totanoin 
Päivämäärä:   11.10.18 13:40:51

Ei ole. En jaksa vaahdota hulluna jonkun yksittäisen asian perässsä. Mutta mulla on paljon asioita joita tykkään tehdä ja josita saan iloa arkeeni/elämääni.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.10.18 14:12:22

Metsästys ja koirat

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 14:22:50

Koirat, piirtäminen ja muu "taiteilu", musiikki, syöminen ja nukkuminen.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   11.10.18 15:02:45

Hevoset

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.10.18 15:04:49

Perhe. Perheen kanssa kotosalla on parasta. Perheeseeni kuuluu 4v poika ja mies.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 15:13:24

Liikunta varsinkin ulkoilmassa.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.10.18 15:19:14

Eläimet, yleisesti rakkaus luontoa kohtaan. Taideharrastus, tällä hetkellä vesivärimaalaus tulee perässä jonka jälkeen työ, johon suhtaudun intohimoisesti.

Perheen ja ystävyyssuhteiden tärkeyttä ei voi liikaa korostaa, mutta se on varmaan se yleisin mikä löytyy lähes kaikilta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   11.10.18 15:23:58

Eläimet. Hullaannun jopa kaupunkinaakkojen seurailusta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Öh 
Päivämäärä:   11.10.18 15:25:51

Syöminen ja nukkuminen intohimoja? Minusta ne ovat kyllä enemmänkin ihan vaan hengissä säilymisen perustoimintoja.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: aha 
Päivämäärä:   11.10.18 15:27:05

Mä niin toivon, että olisi se joku juttu. Joskus harvakseltaan innostun jostain asiasta, mutta mikään ei tunnu olevan pitkäkestoista. En siis edes harrasta mitään säännöllisesti. Elämästä todellakin puuttuu jotain ja ihan stressin yms. hallintakeinona se joku oma juttu, johon uppoutua, olisi tarpeellinen.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 15:28:34

Hevosten kasvatus.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Rillle 
Päivämäärä:   11.10.18 15:28:56

Kirjoittaminen ja matkustaminen.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   11.10.18 15:37:12

"Mää oon uudelleen löytänyt intohimon juoksemiseen. Eikä mihinkään suorituskeskeisyyteen verenmaku suussa, vaan samalla luonnosta nauttien ja puhdasta ilmaa hengittäen. Ja jotenkin rakastan yksinkertaista elämääni"

Sama.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.10.18 15:40:53

Lähettäjä: Öh
Päivämäärä: 11.10.18 15:25:51

Syöminen ja nukkuminen intohimoja? Minusta ne ovat kyllä enemmänkin ihan vaan hengissä säilymisen perustoimintoja.

^ Riippuu vähän mitä sillä tarkoitetaan, onko se intohimo sitä että mättää pakastepistaa sohvalla päivästä toiseen, vai sitä että on oikeasti kiinnostunut maukkaasta ja hyvästä ruoasta.
Ja kuten itseni kohdalla, nukkuminen on ehdottomasti yksi intohimoistani. Oon äärimmäisen kiinnostunut unimaailmasta ja näen todella värikkäitä ja tapahtumarikkaita unia, joista olen pitänyt taidepäiväkirjaakin jonne olen maalannut unissa näkemäni asiat. Mutta ei se sillä lailla intohimo ole että haluan vain maata sängyssä kaikki päivät :D

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   11.10.18 15:47:18

Seksi ja suklaa

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: tassu 
Päivämäärä:   11.10.18 15:50:20

Kasvit. Mulla alkaa olla sisäkasveja jo saman verran mitä kämpässä neliöitä, ja sitten on vielä kesäkukat parvekkeella ja puutarhakasvit mökillä - ja siltikin on sellainen olo, ettei mulla ole niitä tarpeeksi. :D Etenkin huonekasveja tulee osteltua vähän liiankin usein, ja välillä pitääkin jo antaa vanhempia pois...

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: hevosenomistaja 
Päivämäärä:   11.10.18 18:14:44

Nukkuminen, sääli että sille on aina liian vähän aikaa. Ehkä siihen siksi onkin niin suuri veto. :D

Hevoset ovat olleet koko elämäni ajan tärkeitä, joku voisi kutsua intohimoksi. Siihen kiinnostukseen tuntuu kuitenkin vaikuttavan myös olosuhteet.
Kun on liikaa palkkatöitä ja väsyttää, ei jaksa kiinnostua ratsastamisesta. Sekin on vain pakonomaista hevosen liikutusta silloin...

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 18:17:55

Miehet :/ ei mitenkään kevytkenkäisellä tavalla.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: S. 
Päivämäärä:   11.10.18 19:01:35

Nukkuminen
Ajattelu
Eläimet

Itse nukun niin paljon kuin mahdollista. Jopa 12h päivässä. Mielummin olen äärettömän värikkäässä ja jännittävässä unimaailmassani kun tavallisen elämän lenkkipolulla.

Ajattelusta saan myös paljon irti. Mietin menneisyyttä ja tulevaa, enkä siis omaani ainoastaan vaan pohdin miten ihmiset elävät ja elivät. Saatan katsella jotain perunapeltoa ja pohtia mitä siinä oli ennen ja kuka sen on raivannut ja millaista perhettä ovat olleet ja millaisissa historian kiemuroissa ovat olleet mukana. Tai pohdin miten se ruis kasvoikaan. Osaan eläytyä helposti joten ajattelu on aina seikkailu.

Eläimet taas ovat puhtaita sieluja. Tietoisia kuten ihmiset mutta paljon puhtaampia. Eläimet tuovat aina taikaa elämään. Niitä voisin miettiä ja katsella loputtomiin.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 19:19:15

Minulla ei ole mitään intohimon vaan pikemminkin mielenkiinnon kohteita, mieluisia asioita. Niitä ovat liikunta, matkustus, kirjat ja kauneus, jota löytyy taiteesta, luonnosta, esineistäkin.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   11.10.18 19:49:36

Muiden auttaminen
Luonto
Kestävyysliikunta
Perhe

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   11.10.18 20:05:46

Ei ole. Ehkä opiskelu. En ole siinä kamalan määrätietoinen tai hyvä, mutta aina on jotain meneillään, vähintään suunnitelma mitä seuraavaksi.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Jaha 
Päivämäärä:   11.10.18 20:08:13

Perhoskoirat, matkustelu, veneily ja saareilu, kesä, seksi, ruoka, elokuvat ja tv-sarjat, eläimet yleensäkin, valokuvaus, luonto, ystävät, perhe, puutarha ja kasvit, autot, musiikki..

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: bee 
Päivämäärä:   11.10.18 20:44:06

Harmi, mutta se on hukassa nyt. Työstäni pidän kyllä, mutta se ei ole intohimoni. Ratsastus on myös mukavaa, mutta siinä on tullut viime aikoina epäonnistumista ja koko juttu on lätsähtänyt. Parisuhdetta ei ole, vaikka kovasti haluaisin. Yksinäisenä on kovin vaikea olla intohimoisen innostunut mistään, kun tyhjyys painaa.

Etsin kipinää elämääni, jotain innostavaa, jotain iloista, jotain onnea tuovaa... Samalla tiedän, ettei sitä ehkä löydy. Pitäisi vain löytää tyytyväisyys jotenkin, kai sitten aika tavallisten asioiden olemassa olosta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

LähettäjäMiuku 
Päivämäärä:   11.10.18 20:49:14

Kissat ja hevoset, kirjat, nukkuminen ja filosofointi. Kaikesta muusta voisin luopua, mutta näistä en.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 20:50:46

Mun juttu on se ettei tarvitse enää olla sen kummempia juttuja. Hyvä arki paras arki.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.10.18 20:54:49

Hyvä ruoka ja herkut.
Tärkeitä myös on oma sänky/nukkuminen.
Hevoset, perhe ja koti.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Mue 
Päivämäärä:   11.10.18 20:57:13

Aikanaan kasvatin rotukoiria, olevinaan makeinta hommaa maailmassa. Öh, ei kiitos ikinä enää.

Olen keskinkertaista huonompi ratsastaja ja se tunne kun saa hevosen ns. peräänantoon (joo ei oikeesti tietty) muutamaksi sekunniksi, se se on makein fiilis maailmassa.

Oikeaa intohimoa mihinkään touhuun ei juurikaan enää nykyään ole. Nautin rauhasta, käsitöistä, hyvästä elokuvasta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Hevoset 
Päivämäärä:   11.10.18 21:21:02

Pitääkö vastaajat hevosia niin itsestäänselvinä, ettei niitä mainita? Vai eikö täällä tosiaan ole hevosihmisiä enää :o

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: mökimmuari 
Päivämäärä:   11.10.18 22:04:41

Henkinen kehitys, sisäisen ymmärryksen kasvattaminen, korkeamman tason ohjauksen tunnistaminen arkielämässä, ajatuksissa ja unissa...

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: :c 
Päivämäärä:   11.10.18 22:06:39

Koirat, ihan ehdottomasti.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Ju 
Päivämäärä:   11.10.18 23:04:32

Eläimet, rakkaus luontoon

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Kuppikakku 
Päivämäärä:   11.10.18 23:29:47

Suhtaudun intohimoisesti työhöni. Koen, että teen merkityksellisiä asioita ihmisten tulevaisuuden eteen. Työ ei oikeastaan tunnu edes työltä, se on enemminkin elämäntapa.

Intohimonani on myös matkustaminen, erityisesti Aasia vetoaa tällä hetkellä. Erilaisten kulttuurien kokeminen, äänet, tuoksut ja ihmiset kiehtovat. Erityisesti rakastan suuria kaupunkeja.

Hyvä ruoka ja kovahko liikunta ovat myös asioita, joista voisin puhua lakkaamatta. Tekniikoista, onnistumisista, uusista trendeistä....

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   11.10.18 23:30:56

Musiikki

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Rallietana 
Päivämäärä:   11.10.18 23:46:45

Liikunta. Sille ei vedä mikään vertoja.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.10.18 23:49:49

Ei oo intohimoa. Tällä hetkellä kuitenkin eniten kiinnostuksen kohteena terveellinen ja puhdas elämäntapa sekä maalaus

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.18 23:56:02

Hevoset.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Been 
Päivämäärä:   12.10.18 01:36:43

Eläimet - kaikki lemmikkini.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: × 
Päivämäärä:   12.10.18 02:20:35

Väheneeköhän intohimot asioihin iän myötä? Minulla on käynyt niin. On kyllä paljon asioita, joista pidän, nautinkin, mutta jotenkin tasaisemmalla otteella. Muun ohessa hevoset ja ratsastus.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.10.18 14:38:44

Hevoset, sekä ratsu- että ravipuoli kiinnostaa. Koira.
Musiikki.
Kirjat ja erityisesti dekkarit.
Lappi.
Perhe.
Käsityöt.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Viude 
Päivämäärä:   12.10.18 17:41:21

Luonto ja koira. Yhdessä

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.10.18 17:41:56

Hevoset, moottoripyörät, lukeminen.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: 22 
Päivämäärä:   12.10.18 17:53:22

Lukeminen, nettisurffailu.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: ...-- 
Päivämäärä:   12.10.18 18:00:55

Mulla ei ole mitään yhtä vaan ne muuttuu aina. Yleensä vuodesta muutamaan pysyy samana ja sitten vaihtuu. Tällä hetkellä (lasten, omiakin olen tehnyt pari) vaatteiden ompelu.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.10.18 18:05:21

Mies, hevonen..

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.10.18 18:06:13

Lemmikkikanit. 4kpl tällä hetkellä taloudessa pyörii ja ne on miuke kaikki kaikessa. Rakastan nykyisiä, tulevia ja kaikkia mitä tulen elämäni aikana näkemään.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.10.18 19:03:14

Mies, työ ja hevoset

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   12.10.18 19:19:03

Hevoset ja koirat.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Cot 
Päivämäärä:   12.10.18 19:55:41

Perhe, lukeminen, koira, hyvä ruoka ja juoma. Nuo on ne perusjutut ja aina välillä löydän asioita, joista innostun suunnattomasti joksikin aikaa. Tällä hetkellä se on sukututkimus.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   12.10.18 20:03:37

Omat hevoset ja koirat

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   12.10.18 20:21:48

Ratsastus ja hevosten kouluttaminen

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: www 
Päivämäärä:   12.10.18 20:36:24

Kamala huomata- ei ole sellaista juttua enää.
Mikään ei ole intohimoni.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.10.18 20:41:54

Mies ja lapsi, lisäksi työ (oma yritys). En ole teinivuosien jälkeen enää osannut suhtautua kovin intohimoisesti mihinkään, sääli sinänsä. Silloin ennen olin heppatyttö henkeen ja vereen :) Koen kuitenkin, että tuollainen kokonaisvaltainen heittäytyminen yhteen asiaan on myös jotenkin teinimäistä, siksi en varmaan ole yrittänytkään sitä pitää yllä, vaikka paradoksaalisesti olen ehkä vähän kateellinen ihmisille, jotka pystyvät omistautumaan asioille voimakkaasti vielä aikuisena.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   12.10.18 22:41:11

Kyllä mä sanoisin että ne on hevoset, haluan kehittää itseäni kengittäjänä ja sitten noi mun kolme lemmikkiä.

Ja sitten se fiilis, hyvän fiiliksen tavoittelu.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Gg 
Päivämäärä:   12.10.18 22:54:27

Taide taitaa olla se ykkönen. Ja siihen sisältyy monisyinen itsensä kehittäminen sekä itseni ja muiden tutkiskelu näin yksinkertaistettuna.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: masentaa 
Päivämäärä:   13.10.18 12:35:46

Ei ole, mikään ei kiinnosta :( niin no paitsi nukkuminen, jos ei olisi kaikkea pakollista työtä niin varmaan nukkuisin kaikki päivät ja yöt

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.10.18 12:55:23

Luonto, vanhat talot, itse tekeminen ja sellainen käsittämättömän monialainen pitelemätön tiedonjano. Maailmanpolitiikasta neurotieteisiin, pitsinnypläykseen ja paljon paljon muuta. Ihan helkkarin rasittavaa. Tiedän monista asioista jotain mutta missään en voi olla mikään spesialisti kun en pysty rajaamaan mielenkiintoa. Keskustelen jonkun kanssa tai luen jotain ja sieltä nousee asia jota mä olen kohta kaivamassa et mikäs tää juttu on. On rajoittanut myös opiskelua. Opiskelin muutamassa vuodessa tutkinnon jolla työllistän itseni koska olen vakuuttunut että en pysty vuosikausiksi sitoutumaan vain yhteen aiheeseen. No yksi aihe otti 5v, mutta sitten vaan yksi päivä pudotin rukkaset sen suhteen. Oli takki tyhjä. Sitten muita juttuja päin. Tää on asia johon on niin pakottava tarve että mä en voi sille mitään. Olen addikti.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Tsili 
Päivämäärä:   13.10.18 13:11:25

ravihevoset
metsä ja meri

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   13.10.18 21:08:41

Eipä sellaista taida olla.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   13.10.18 21:12:58

Hevoset. Olin 10 vuotta ilman ja kyllä kateellisena seurasin kavereita kenellä oli intohimoja, kun palasin taas hevosten pariin niin elämä sai taas sisältöä.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Yama 
Päivämäärä:   13.10.18 22:08:59

Ilman musiikkia en voi elää.
Hevoset saavat ajatukseni radoilleen tilanteessa kuin tilanteessa.
Liike on lääke.
Vastaan siis musiikki, hevoset ja liikunta (luonnossa, en ole sali-ihminen).

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: killi 
Päivämäärä:   13.10.18 22:39:57

Kai se on lukeminen. Elämä ilman kirjoja olisi äärimmäisen tylsää ja puuduttavaa, on ihanaa uppoutua aivan toiseen maailmaan, päästä muiden henkilöiden pään sisään, erilaiseen aikakauteen tai ympäristöön. En ole sikäli kiinnostunut kirjallisuudesta, että tietäisin kirjailijoiden elämänvaiheita tai tekisin kirjallisuusarviointeja, minä vain luen ja nautin siitä. Lähestulkoon kaikki kaunokirjallisuus klassikkoteoksista harlekiini-romaaneihin uppoaa. Harmi kun en ole yhtään niin innostunut tarttumaan tietokirjallisuuteen: vaikka kuinka olisi kiinnostava aihe, ei niihin pysty uppoutumaan samalla tavoin.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Miannn 
Päivämäärä:   14.10.18 00:48:54

Eläimet. Kissat, koira ja hevoset. Musiikki, laulaminen.

Ja sitten jos olisi aikaa, haluaisin antautua jälleen piirtämään, aloittaa maalaamisen. Lukemiseenkaan ei ole enää aikaa, mulle ei riitä se puoli tuntia joinakin iltoina silloin tällöin. Kyllä mää vaadin kerrallaan sen pari tuntia ainakin, että kirja on luettu alle kahdessa viikossa :D

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Moneypenny 
Päivämäärä:   14.10.18 00:54:17

Viikonloput, nukkuminen, kotini ja hevoseni. En kaipaa mitään muuta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Piip 
Päivämäärä:   14.10.18 02:18:48

Netti :D saan sieltä niin paljon irti, tänäänkin istuin koneella 12 tuntia. Normaalisti pidän vapaapäivänä taukoa koneesta ehkä 1-3h.

Teen tallitöitä, ja tällä hetkellä lyhempää viikkoa. Rahatilanne huono mut jos se unohdetaan niin nautin työstä koska vastapainona on myös paljon vapaa-aikaa. Ennen kun olin rahaa nautin siskon kans salilla käynnistä, etenkin ryhmätunneista ja siitä kun jäätiin aina tuntien jälkeen saunomaan ja höpisemään. Välillä oli ihana vetää itsensä ihan loppuun ja se tunne kotona oli kiva ja musta tuntuu et unen laatukin parani. Harmi vaan et mulla ei oo rahaa enää käydä salilla. Tietenkin yksin jossain uimahallin kuntosalilla voisin käydä mut ei se oo sama asia..

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   14.10.18 08:33:49

Ravihevoset
Saaristo ja merellä liikkuminen
Unelmakodista haaveilu ja nykyisen sisustaminen ja pihan laittaminen. Harmi, ettei ole 100000 ylimääräistä rahaa, sillä toteuttaisi kaikki unelmat.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Faarao 
Päivämäärä:   14.10.18 10:49:18

Hevoset ja luonnossa liikkuminen koirien kanssa. Kaikki kauniit asiat,jotka ovat ilo silmälle, jaksan ihastella asioita arkielämässä.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   14.10.18 11:17:53

Mieheni kanssa oleminen ja yhdessä tekeminen. Keikoilla käyminen (miehen kanssa). Ratsastus.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: tyhjää täynnä 
Päivämäärä:   14.10.18 11:39:05

Eipä oikein mikään. Mikään ei nykyään tunnu miltään.

Aikaisemmin olisin vastannut, että koiraharrastus, joka oli intohimoni toistakymmentä vuotta. Sitten sain siitä tarpeekseni veemäisten ihmisten takia. Hurahdin huonekasveihin. Niitä kertyi nopeasti useampi kymmenen, kunnes talvi vei monia. Turhauduin, eikä tilaakaan uusille kasveille enää oikein ole. Valokuvausta sentään vielä harrastan, mutta siihenkään en jaksa panostaa. Pitäisi opetella kunnolla kameran säätöjä jne, mutta ei jaksa.

Tuntuu, että innostun nopeasti eri asioista, mutta en jaksa paneutua ja opetella mitään kunnolla, vaan lopetan harrastuksen alkuunsa, jos/kun en heti osaa.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo

Lähettäjä: hah hah 
Päivämäärä:   14.10.18 11:48:29

Ankarasta painostamisesta huolimatta joudun vaikenemaan, sillä Hötönet on kristillispohjainen perhefoorumi, jota lapsetkin lukevat. Ette halua tietää, joten siitä kiitos!

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   14.10.18 11:48:29

Hevoset. On kyllä paljonkin asioita mitkä koen mielenkiintoisiksi ja haluaisin tietää niistä enemmän, mutta hevoset menee yli ihan kaikesta.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: .,., 
Päivämäärä:   14.10.18 11:51:36

Hevoset ja jääkiekko.

  Re: Mikä on sinulle "se juttu", intohimo elämässä?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   14.10.18 11:52:55

"Haaveilu" mieluiten luonnossa liikkuen. Tuota on vähän vaikea selittää, mutta kehittelen päässöni kaikenlaisia tarinoita, pääosin niin, että ne periaatteessa voisivat toteutuakin. Suunnittelen päässäni myös unelmakotia ja tallia jne. Mukavinta tui on kävellessä mutta onnisttuu aina, kun olen yksin.
Toinen joka vahvasti liityy tuohon on lukeminen, fantasia on lähinnä mutta kyllä muukin menee. Minulla on kausia, jolloin luen todella paljon ja välillä voi mennä kuukausia, etten löydä sitä himoa, että uppoutuisin kirjoihin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.