Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   17.8.18 23:56:04

Jostain syystä tuntuu että haluaisin elämäni päättyvän tänään.
Kaikki on hyvin, perhe on terve, mies nyt ottaa hiukan liikaa kuppia (molemmilla lasinen lapsuus) muttei ole mitenkään väkivaltainen tms.
Olen kärsinyt mystisestä sairaudesta jo toista vuotta enkä jaksaisi enempää tutkimuksia. Fibromyalgia on ainoa mikä on todettu ja syövälläkin peloteltu, tänään sain kuulla ettei syöpää ole. Se jotenkin (viinipullon kanssa) avasi hanat.
Olen niin väsynyt työpaikkaan jossa tulossa lisää vaatimuksia, niitä on vaikea toteuttaa kun nukahtaa istualleen... Urheiluharrastukset päättyivät kun sairastelu alkoi, enää hevoset seisovat pihassa. Ratsastan kun jaksan, kilpahaaveet ovat mennyttä. Toisille pitäisi kyllä kisoja järjestää ja kuunnella haukut selän takaa ja jopa naamakkain.
Lapset jo yläaste- ja amis-ikäisiä, kyllä ne pärjää ilman minuakin.
Olen vaan niin totaalisen loppu että mielestäni yli 40 vuotta elämää riittää hyvinkin.
En halua herätä huomenaamulla.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   18.8.18 00:03:53

Nuku yön yli, syö hyvä aamupala, ota raikas suihku. Aamulla luultavasti parempi. Tsemppiä<3

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   18.8.18 00:07:23

Kiitos tsempistä, ehkäpä näin. Taitaa olla jonkin sortin paniikkikohtaus päällä. Päivän jännitys purkautuu.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   18.8.18 00:07:57

Samat tunnelmat täällä. Lapsia tosin ei ole, joten minua ei kukaan edes jäisi kaipaamaan. Työ on syvältä, terveys reistaa, perhettä ei ole, ystäviä ei ole ja kaikki on vaan p'skaa. Kuolemaa odotellessa

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   18.8.18 00:11:10

Mulla on taipumusta rauhoittaa itseäni syömällä, nyt oon ahminut niin että oksettaa.
Unilääkkeitä löytyisi pari täyttä pakettia, samoin beetasalpaajaa sekä pahoinvointilääkettä niin ei tule ulos. Ja Diapamia 8 kpl 10 Mg. Saisinkohan noilla nukuttua pois?

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.18 00:13:16

hae apua

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Sote 
Päivämäärä:   18.8.18 00:14:58

Jätä noi ajatukset huomiseen. Oot laskuhumalassa. Nyt kannattaa mennä nukkumaan.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   18.8.18 00:15:07

Mä mietin sitäkin että jos nyt soittais, mutta ei ole ketään kelle soittaa :( Tähän on tultu.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   18.8.18 00:16:38

Mä olen illan mittaan juonut 3 lasia viiniä, en muuta.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Sote 
Päivämäärä:   18.8.18 00:18:15

Kriisipuhelin on aina yksi vaihtoehto. Mutta sekin kannattaa tehdä huomenna jos olet reippaasti juonut viiniä. Joskus ihan vaan alkoholikin tekee tuollaisen olon, jos on vähän raskaampi hetki elämässä.

Jospa olet masentunut? Myös masennus tai ahdistus tekevät monenlaisia fyysisiäkin oireita.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   18.8.18 00:25:19

Voihan se niinkin olla, mutta masennus tuskin mostaa veriarvoja yli rajojen.
Otan nyt neuvosta vaarin ja menen maate.
Kiitos kun ette olleet ilkeitä, nyt ollaan vaan tosi syvällä.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Sote 
Päivämäärä:   18.8.18 00:26:29

Hyvää yötä! Huominen voi olla paljon parempi :)

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Quentin 
Päivämäärä:   18.8.18 00:27:46

Onhan sairautesi kivunhoito kunnossa? Fyysinen kipu nimittäin saa kroonistuessaan tervepäisenkin helposti itsetuhoisiin mielenmaisemiin.

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   18.8.18 05:07:05

Itsellä samanlaisia ajatuksia. Että ei jaksaisi enää. Harmittaa, kun ei työn lisäksi jaksa enää harrastaa mitään.
Tsemppiä aloittajalle. :)

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: aikuinen mies 
Päivämäärä:   18.8.18 06:47:56

Paha ikäkriisi ja uupumusta?

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   18.8.18 06:52:42

Tule aloittaja herättyäsi kertomaan että elämä voittaa, jooko.
Itsellä sama tilanne. Mutta kyllä me selvitään

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   18.8.18 09:36:06

Voimia!! Kyllä se elämä vielä maittaa..tiedän kokemuksesta

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: just joo 
Päivämäärä:   18.8.18 09:54:42

"Äkkiähän täältä pääsee". Voi huoh...

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: Tepsu 
Päivämäärä:   18.8.18 10:01:11

<3 Toivottavasti parempi mieli jo! Itselläkin eri syistä johtuen välillä niin mieli maassa että miettii kuolemaa. Sekin on helpottanut että olen sen itselle voinut myöntää että välillä käyn noin syvissä vesissä mutta sitten on kyllä niitä parempiakin päiviä. Tärkeintä ensi alkuun olisi varmaankin saada syn fyysinen terveys kuntoon joten käy vain kaikissa kokeissa ja vaadi niitä itsellesi!

  Re: Haluaisin kuolla.

Lähettäjä: joskus 
Päivämäärä:   18.8.18 10:07:43

mieti elämääsi siltä pohjalta, että voit olla myös vapaa monista kahleista halutessasi.

moni yksinkertaistaa elämäänsä, työntää kaiken turhan kuormittavan asian syrjään, kuten maallista mammonaa. ihmisillä on turhaa krääsää ja liikaa hajottavia asioita elämässään.

harva on eläkeikään samassa työpaikassa, se voi myös olla pelastus :)

omaan terveyteen kannattaa satsata ja siihen palautumiseen kannattaa kiinnittää huomiota, jottei pala loppuun.
mikään työ ei ole niin tärkeää, mutta sinun terveytesi on.

työntekijöitä saa aina uusia, kukaan ei ole korvaamaton. joten kiinnitä elämässäsi niihin asioihin suurempaa huomiota, joista on sinulle oikeasti iloa ja tuo onnea elämääsi :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.