Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: jami 
Päivämäärä:   16.8.18 21:08:28

Olen pieni ihminen joten ylös katsominen on mulle normaalia...
Mutta. Olin tuetussa asumisessa ja tämä kyseinen henkilö oli tuomassa mulle mun postia. Sitten se vaan sano et istutaan tuohon sängylle niin voidaan katsoa nämä postit. Katsoin häntä tuimasti ja sanoin ettei kiinnosta. Se jäi siihen ovelle ja pyöräytin sille silmiäni. Sit se vaan sano et älä yhtään pyöritä silmiäs, oot tosi nätti tyttö. Ja sit sillä vaan alko seisoo(sillä oli shortsit jalasa) ja se lähti äkkiä pois..
Itse olin 16 ja ohjaaja on joku päälle 30v..

Miten pääsen tosta järkyttävästä mielikuvasta eroon?

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   16.8.18 21:10:17

No ilmoita tuon "postipojan" työnantajalle nyt ensiksi.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: jami 
Päivämäärä:   16.8.18 21:16:25

Niin ja se "postipoika" oli siis ohjaaja. Äidille kun kerroin, niin sanoi että heti pitää kertoa jos se tekee mulle jotain.. Ja posti tuli siis ohjaajien kautta, itse ei niitä kuulemma saanut hakea eikä lukea yksin.. Ei ollut käytäntönä muilla postin jakajilla, saatika istua sängyllä katsomassa yhdessä..

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.18 21:21:39

Ilmoita tuosta ohjaajan esimiehelle. Ohjaaja on toiminut täysin väärin ja aiheuttaa vahinkoa paikassa asuville nuorille.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.18 21:41:33

Vai kuvittelitko/toivoit vain? Miksi sua ei postit kiinnosta? Avustajan ammatissa tiedän että pitää yrittää olla läsnä, kehua jne. Kauhea ajatella että joku asiakas kuvittelisi liikoja 8O

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   16.8.18 21:44:26

No jos ohjaaja postinjakamisen yhteydessä yhtäkkiä kehuu nätiksi tytöksi, niin onhan se todella creepyä, vaikka ei seisoisikaan. Ja miksi ne postit olisi pitänyt katsoa sängyllä yhdessä?

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Luulisin että 
Päivämäärä:   16.8.18 21:45:31

Luultavasti nuorta ei uskota tuollaisessa tilanteessa aina.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.18 21:47:44

Olen itse sosionomi eli "ohjaaja" ja tuo työntekijä on kyllä ylittänyt rajat. Kerro tai laita viestiä eteenpäin. Äitisi varmasti osaa auttaa hakemaan tahon jolle voit kertoa tapahtumasta.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.18 21:51:22

"Lähettäjä.

Päivämäärä16.8.18 21:41:33

Vai kuvittelitko/toivoit vain? Miksi sua ei postit kiinnosta? Avustajan ammatissa tiedän että pitää yrittää olla läsnä, kehua jne. Kauhea ajatella että joku asiakas kuvittelisi liikoja 8O"

Luitko aloittajan kirjoituksen? Hän kirjoitti "sit sillä vaan alko seisoo". Miten muka tuollaisen voisi kuvitella?????

Tiedätkö, että haavoittuvassa asemassa olevien nuorten kanssa toimivissa on paljonkin niitä, jotka käyttävät asemaansa väärin. Ongelmaa pahentaa se, että ahdistelusta ja hyväksikäytöstä kertovia nuoria ei aina uskota, aivan kuten sinäkin nyt teet vähättelemällä aloittajan kertomusta.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Muhahaha 
Päivämäärä:   16.8.18 21:53:48

"Vai kuvittelitko/toivoit vain? Miksi sua ei postit kiinnosta? Avustajan ammatissa tiedän että pitää yrittää olla läsnä, kehua jne. Kauhea ajatella että joku asiakas kuvittelisi liikoja 8O"

Niin ihan pikku juttuhan se on, kun haluaa sängylle viereen istumaan, kehuu nätiksi ja siihen päälle vielä seisokki. Kehumisenkin voi tehdä oikein, mielestäni aloittajan tilanne oli epäsopiva tuollaiseen ulkonäön kommentoimisen.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.18 22:46:45

Koska tuollaisessa paikassa nuoret valehtelevat paljon ja jatkuvatko, on ohjaajat etulyöntiasemassa, koska totta puhuvan nuoren sanomiset on helppo kääntää valheeksi.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.8.18 22:50:47

Usko äitiäsi!!

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.18 22:51:33

se yritti kehua sua ja saada sulle itsetuntoa sanomalla että olet nätti ja älä pyöräyttele silmiä se meinaan on ruma tapa.

mitä pahaa tuossa on?

Seisokki on keksimää tarua..

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.18 22:55:02

Aivan ehdottomasti kerrot heti eteenpäin!

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   16.8.18 22:58:47

"jos se lähti pois eikä koskenutkaan suhun tms. niin miksi asiasta pitää tehdä tyyliin joku metoo- hetki. ja saada huomiota ulkopuolisilta niinkuin olisit joku uhri."

No sen takia, että tuollainen ihminen saataisiin pois nuorten parista. Lapsiin ja nuoriin liittyviin ammatteihin ja harrastuksiin hakeutuu hyväksikäyttäjiä, joten kaikkeen tuollaiseen kepillä jään kokeilemiseen pitää reagoida! Varsinkin, kun kyseessä laitoksissa muiden "armoilla" asuvat.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.8.18 23:03:06

Onko tämä se sama pervo, joka kirjoittaa alusvaatteista, lapaistaja seksistä jne palstalle jatkuvasti? Kirjoitustyyli on täysin sama.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.8.18 23:32:40

Lapsista ja seksistä jopa. Vähintää yhden topan verran viikossa, aiheet aina samantyylisiä ja aloitukset samoin virheitä myöten.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: jami 
Päivämäärä:   17.8.18 17:44:28

Ei ole provo, mut pakko oli avautua.. :(

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.18 17:50:20

Milloin tämä tapahtui? Eilen vai 20 vuotta sitten?

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: jami 
Päivämäärä:   17.8.18 19:03:40

Tapahtui joku 3v sitten.. Se vaan on jäänyt vaivaamaam :( Ja asun nyt äidin kanssa...

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   17.8.18 19:25:41

Eli nyt olet 19 vuotta? Voit edelleen ottaa yhteyttä ohjaajan työnantajaan, jos vaivaa noin paljon. Voi olla, että kyseisestä henkilöstä on tullut enemmänkin valituksia.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.8.18 19:27:33

Ja kaikki uskoo tämän?

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.8.18 23:26:17

Jeps, sama satuilija asialla

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   18.8.18 01:12:36

No aika pieni ihminen oletkin, jos joudut katsomaan ylöspäin toisen seisokkiakin :D
Keksi parempi, ei jatkoon.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.8.18 08:39:37

Tuollainen voi olla täysin totta. Rinteille jotka olette eläneet pumpulissa.

  Re: Jäi vaivaamaan... Apua!

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   18.8.18 08:58:15

Kyllä nuorta uskotaan tuossa tilanteessa. Hyvä kun olet kertonut äidillesi, toivottavasti äitisi hoitaa asiaa esimiehen kanssa.

Pidä huolta, että et jää koskaan kahden tuon kanssa. Ja muista: EI OLE SINUN SYYSI EIKÄ SINUN TARVITSE HÄVETÄ, jos hän yrittää tehdä sinulle jotain. Huuda reippaasti apua, jos sellainen tilanne tulee.

Vanha juttu, mutta toivottavasti vastauksista on apua jollekin sellaiselle, joka on samanlaisessa tilanteessa ja sattuu lukemaan tämän.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.