Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuleeko teille joskus arjessa paniikinomaisia

Lähettäjä: tuntemuksia? 
Päivämäärä:   18.6.18 22:04:37

Minulla ei koskaan ole ollut mitään paniikkikohtausta mutta joskus saan ihan arkisessa arjessani sellaisia paniikinomaisia tuntemuksia jotka ovat outoja.

Sellainen on nyt tuolla pääni taustalla taas ollut jo pari tuntia. Mikään ei siis ole vialla, tässä mukavasti makailen sohvalla ja asiani ovat kokonaisuutena hyvin, olen vailla stressiä mutta sellainen paniikkimainen olo on. Kuin jotain kauheaa olisi tapahtunut. Vähän kuin siinä huuto-maalauksessa.

Kuitenkin niin hallittavasti tämä olo että kykenen itseni harhauttamaan siitä olosta esim tällaiseen netissäoloon jne. Jossain vaiheessa se loppuu ja saattaa mennä kuukausia ennen kuin tunnen sen taas.

Jotenkin hyvin häiritsevää.

  Re: Tuleeko teille joskus arjessa paniikinomaisia

Lähettäjä: Jesse 
Päivämäärä:   18.6.18 22:11:44

Laitoin ajatuksen sun päähän siis sen huuto. maalaiuksen. Mutta se oli jo eilen illalla.

  Re: Tuleeko teille joskus arjessa paniikinomaisia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.18 22:14:33

Jollekin on luultavasti sattunut tai meinata sattua jotain. Toiset on herkempiä tuollaisille, joillakin on erityinen yhteys ihmisiin ja voi vaistota asioita tai voimakkaita tunnetiloja.

  Re: Tuleeko teille joskus arjessa paniikinomaisia

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   18.6.18 22:44:28

Tulee tulee mutta sitten käsken itseni lopettaa sen koska se tunne on vaan minun päässäni niin voin hallita sitä.
En siis puhu paniikkikohtauksista vaan nimenomaan tosta tunteesta.
Ajatukset muihin asioihin vaan tai sitten jotain tekemistä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.