Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.6.18 21:58:49

Pahoitteluni epäselvästä otsikosta, ideana siis kysyä nettivaatekauppoja, joissa vaatteet voi filtteröidä materiaalien mukaan. Tuleeko kenellekään mieleen mitään? Kävin muutaman ison läpi ja missään ei tätä mahdollisuutta ole, alkaa jo turhauttaa...

Haluaisin siis löytää luonnonkuituisia vaatteita (hameita, paitoja jne), mutta kaikki paikat tuntuvat olevan täynnä vain polyesteria ja polyamidia.

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: Öljo 
Päivämäärä:   18.6.18 22:02:39

Käytä hakusanoja?
Kirjoita hakukenttään "puuvilla".

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: Kylli 
Päivämäärä:   18.6.18 22:06:06

Olen itsekin tuskaillut samaa, että olisi kätevää, kun voisi ne muovipussit filtteröidä hakutuloksista pois. Mutta toistaiseksi en ole moiseen nettikauppaan törmännyt.

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.6.18 22:08:39

"Käytä hakusanoja?"

Ei näytä ainakaan näissä kokeilemissani toimivan kauhean hyvin, monessa paikassa tuntuu hakevan vain nimestä ja useinkaan sitä materiaalia ei kirjoiteta tuotteen nimeen. Lisäksi haku näyttää monessa paikassa toimivan niin, että sitten se näyttää minulle kaikki puuvillavaatteet eikä sieltä pysty erottelemaan enää esim. hameita erikseen...

Zalando näyttäisi toimivan haun kanssa hyvin (hakuun puuvilla, tämän jälkeen voi vielä valita kategorian, tosin en tiedä toimiiko haku aukottomasti + näyttää löytävän myös ne, joissa on joku pieni osa puuvillaa ja loput jotain muovia), mutta eivät nämä muut. :(

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: Sr 
Päivämäärä:   18.6.18 22:10:52

Bootz.com

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   18.6.18 22:12:03

Minä olen haaveillut samasta ominaisuudesta! Vaatekauppojen selaaminen on ikävää, kun suuri osa tuotteista on tekokuituja, ja sitten tulee paljon pettymyksiä, kun löytyy joku kivannäköinen vaate ja se onkin 100% akryyliä.

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.6.18 22:14:14

Bootz.com näyttää myyvän kylpyammeita (:DD) mutta totta, Boozt.comissa on materiaalifiltteri. Kiitos vinkistä, alanpa selaamaan!

Saa kertoa, jos tulee vielä muita mieleen.

  Re: Vaatekauppa jossa voi lajitella materiaaleittain

Lähettäjä: Sr 
Päivämäärä:   18.6.18 22:22:20

Oho. Siis tosiaan Boozt.com, tuolta toisesta en olekaan tilannut mitään, kun ei ole ollut tarvetta uusia kylppäriä. Boozt.comista olen tilannut yli kymmenen kertaa ja kaikki on toiminut loistavasti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.