Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.6.18 16:03:24

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/housut/leggings/leggingsit/503508/

Sori en osaa linkittää. Tykkäisin niin pitää mutta onko täysin typerät...

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.6.18 16:07:42

Musta nuo on typerän näköiset ja olen nähnyt noita lähinnä vain ylipainoisilla maalaismammoilla.

That being said, turhaan kyselet muiden mielipiteitä kun voit vain pukeutua sellaisiin kuteisiin, joista itse pidät ja joissa tunnet olosi hyväksi.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.6.18 16:09:15

Mitä housuja sitten kesällä pidätte?

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Aralia 
Päivämäärä:   18.6.18 16:24:59

Oon just viime päivinä miettinyt, että pitäisi hankkia caprit, koska mielestäni mun polvet on niin ällöttävän rumat. Mutta ehken sitten hankikaan, etten profiloidu ylipainoiseksi maalaismammaksi.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: pp 
Päivämäärä:   18.6.18 16:29:44

"Mitä housuja sitten kesällä pidätte?"

:DDDD

Provohan tämä ketju on, mutta vastaan silti että "Jotain muita housuja kuin pitkiä kalsareita, tai pitkiä kalsareita joista on lahkeet lyhennetty capri-mittaisiksi".

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   18.6.18 16:31:42

Öh no lyhyempiä puuvillahousuja löysiä muita pitkiä tai lyhyitä housuja. Hameita.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: pp 
Päivämäärä:   18.6.18 16:34:34

Eihän capri-housuissa mitään vikaa sinänsä ole, mutta kuka muu kuin läski käyttää capriLEGGINSEJÄ? :DD

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: rkr 
Päivämäärä:   18.6.18 16:40:40

Nuo aloittajan linkittämät housuthan ovat aluskalsarit. Ei kai kukaan niitä päällysvaatteina pidä?

Esim.

http://www.patriciahobbs.com/images/product/N-LU941E006-B11_21700.jpg

https://tinyurl.com/yb2ns5dy

https://www.jeans.fi/images/products/N35-NOIR-NOIR-01.jpg

Ei näytä yhtään niin pahalta kuin kalsarit.

Ja minulla on yhdet rennot housut joista käärin lahkeet capreiksi niin että loppuvat polven alapuolelle. Peittää rujon polve. Tai sitten käytän farkkuja, tai chinoja, tai muita kangashousuja, tai jopa lyhyitä shortseja. Olen hoikka ja sopusuhtainen niin reisiäkin kehtaa kyllä esitellä, eikä polvetkaan niin pahat aina ole. Mitään pyllyposkishortseja en kuitenkaan käytä, kyllä shortseissa saa vähän lahjetta olla. Ei kuitenkaan paljon, kun shortsitkin näyttävät tyhmiltä jos lahkeen pituus suhteessa kantajaansa on liian pitkä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: aniliini 
Päivämäärä:   18.6.18 16:43:13

Illemmalla kun käy juoksemassa, capripituiset juoksutrikoot on kivat. Viileämmät kuin täysmittaiset mutta suojaavat shortseja paremmin hyttysiltä ja reisiin ja polviin ei tule kylmä loppukävelyissä.

Capripitsikalsareita en kyllä laittais... No ehkä jonkun hameen kanssa menettelee, en mä siitä kuole että muut pitää mutta ite en pitäis.

Sinä pidät tietenkin mitä mieles tekee! Sellaista vaatekappaletta ei ole olemassakaan tässä maailmassa, joka olis kaikkien mielestä jees. Joten anna palaa jos siltä tuntuu.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Ss 
Päivämäärä:   18.6.18 17:09:32

Caprit ovat olleet käytössä 40-luvulta asti. Grace Kelly, Audrey Hepburn ja Brigitte Bardot nähtiin capreissa jatkuvasti. Ja nimenomaan trikoisissa. Housumateriaaliset tulivat muotiin vasta parikymmentä vuotta myöhemmin.

Ja kyllä käytän. En ole ajatellut että paino liittyisi asiaan, itsellä painoindeksi 19 pintaan. Käytän myös syksyllä siten että laitan alle paksut sukkahousut ja vedän caprit päälle. Tuovat siron jalan muodon tosi kauniisti esille.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   18.6.18 17:12:08

Mä käytän koko kesän farkkuja. :D
Kotipihalla tai täällä maalla pidän farkkushortseja lämpimällä.
Ja kyllä mun mielestä ihan normaalit caprihousut on kivoja. :)
Mut ei caprilegginsit.
Mut tykkään näistä nykyajan juoksuhousuista vielä vähemmän kuin caprilengginseistä. Niitä kun pidetään meillä päin töissä ja kaupassa ja koko ajan.
Ymmärrän et niitä pidetään lenkillä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.6.18 17:14:24

Niitä caprilegginssejä ei kyllä alusasuna myydä vaan ihan housuna. Tietty käytän siinä missä muitakin trikoolegginssejä ja näin kesällä jatkuvasti. Töissä toimistossa näyttää olevan monella muullakin käytössä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   18.6.18 17:29:32

Jos ihmisellä on parit leggarit ja niitä käyttää joskus tunikan kanssa niin se on ok. Myös pitemmän mekon kanssa kylmällä kelillä menee. Mut jos pukeutumisen perusta on leggarit, ja niiden kanssa käyttää jotain tavallista t-paitaa ja toppeja niin ai kauheeta. Yleensä leggarit, lyhyet tai pitkät, on kamalat, ja vain värikkäät (ilman pitsejä) toimii.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Aralia 
Päivämäärä:   18.6.18 17:44:44

Löytyykö kaupoista tällä hetkellä helposti caprihousuja? Ei olisi aikaa kierrellä tuntikausia.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: pluto 
Päivämäärä:   18.6.18 18:32:58

Caprihousut on ok ylipainoisellakin, mut materiaali ehdottomasti mitä tahansa muuta kuin leggins-trikoota. Esmes rkr:n linkittämät on kivoja.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: 0000 
Päivämäärä:   18.6.18 19:00:42

Ah, piti oikein tulla katsoman miten lyttyyn Caprit tänä vuonna täällä haukutaan, mut ei paha! Itsehän kyllä käytän trikoocapreja sen kummemmin ajattelematta koko asiaa, mutta minä nyt olenkin maalaisnainen, tosin en ylipainoinen sellainen. Täällä landella ei tarvii olla niin vimpan päälle, onneksi! :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.6.18 19:12:38

Juu maalta minäkin joten välttää :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   18.6.18 19:16:34

Käytän edelleen capritrikoita.

En halua mitään tunkkaisia reisitaskufarkkuja ja muita tiukkoja, paksuja ja kuumia "kesä"housuja, jotka ei eroa mitenkään muuten talvivaatteista kuin lahkeenpituudesta.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.18 19:16:53

Käytän koko kesän ajan lähes päivittäin töissä ja kauppareissutkin hilppasen samoissa pöksyissä. Enkä ole ainoa.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Maalla 
Päivämäärä:   18.6.18 19:38:51

Voihan Kettu  mä käytän aina legginssejä ja toppia tai tavallista paitaa. No mä asunkin maalla

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   18.6.18 19:48:48

Caprilegginsseissä ei toki sinnsä mitään vikaa, jos tykkää käyttää niin antaa mennä. Onhan ne mukavat päällä.

Mutta onhan nuo caprilegginssit varmaan yksi epäimartelevimmista vaatekappaleista mitä kaupasta löytyy.

Ylipääränsä tuollaiset ihan tiukat ja vartalonmyötäiset, ohuehkoa kangasta olevat housut on epäimartelevat: ne paljastavat kaikki vartalon muhkurat. Siksi useimmat käyttävät noita trikoolegginssejä vain esim. hameen tai housujen alla suojaamassa/peittämässä jalkoja.

Capri -pituus ei myöskään ole erityisen imarteleva, koska se saa jalat näyttämään lyhyemmiltä. Jämäköissä housukangasta olevissa capreissa vaikutelma ei ole niin paha, mutta nuo ihonmyötäiset legginssit aiheuttaa tosi voimakkaasti lyhentävän vaikutelman. Varsinkin jos käyttäjä on vähänkään pyöreämpi.

Lisäksi vielä nuo pitsilahkeet tekee vaatteesta väkisinkin alusasumaisen.

--

Capreja löytyy paljon myös esim. ohuesta housukankaasta tehtynä, joka ei mene täysin vartalon myötäisesti. Tälllaiset on todennäköisesti jopa mukavammat päälläkin, kun on vähän ilmavammat.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.18 19:55:31

"Tälllaiset on todennäköisesti jopa mukavammat päälläkin, kun on vähän ilmavammat."

Ei ole, niitäkin löytyy vaatekaapista.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.6.18 20:25:56

Minä oon lyhyt miksen saisi myös näyttää lyhyeltä? Ei mulla oo mitään tarvetta näyttää pitkäsääriseltä tms.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   18.6.18 20:32:53

"Minä oon lyhyt miksen saisi myös näyttää lyhyeltä? Ei mulla oo mitään tarvetta näyttää pitkäsääriseltä tms."

No eihän kukaan kiellä, jos haluat olla lyhyt ja näyttää siltä niin anna mennä :)

Mutta koska nykyihanteeseen kuuluu pituus ja erityisesti pitkät jalat, yleensä halutaan käyttää vaatteita jotka korostavat tätä tai eivät ainakaan saa näyttämään erityisen lyhyt jalkaiselta.

Mutta eihän mikään kiellä olemasta lyhyt jalkainen ja koriostamasta sitä, jos siltä tuntuu.

Keskustelun aihe oli "mitä mieltä caprilegginsseistä", joten siksi ihmiset vaan kertovat mielipiteensä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: 0000 
Päivämäärä:   18.6.18 20:35:38

En kanssa näytä ainakaan omasta mielestäni yhtään lyhempijalkaiselta kuin olen (ja olen!) capreissakaan. Minä mitään säärimiehiä halua alkaa jaloista potkimaan :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.6.18 20:45:38

Käytän legginsejä ja käytän myös caprilegginsejä. Ihan pöljää lytätä yksi vaate, kun mielestäni kuitenkin se kokonaisuus ratkaisee sen, näyttääkö asu hyvältä vaiko huonolta :)

Enkä ole edes maalta, enkä kyllä läskikään :O

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Hippi 
Päivämäärä:   18.6.18 20:57:38

Just olen etsinyt korvaajia vanhoille pitsileggareille, hyvä vinkki, kiitos aloittaja! Vanhat alkaakin olla jo käytössä kuluneet.

Ja ei, en ole ylipainoinen maalainen, vaan yhä mallinmitoissa oleva kaupunkilainen.

Nuo ovat ihan täydelliset tunikoiden kanssa. Ja myös mekkojen, jos ei halua pelkällä mekolla lähteä ja sukkikset on niin talviset.

Kiva näyttää vähän ruskettunutta (pitkää ;) säärtä. Mutta en laittaisi kylille t-paidan tai topin kanssa, että sikäli "alusvaatteita".

Nuo jonkun linkittämät kaprit meneekin just sen topin, t-paidan tai puseron alla, mutta tyköistuvan tunikan saa näyttämään.. tönköltä ja tätimäiseltä..?

No, makuja on monia! :)

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   18.6.18 21:06:34

Olen sitä mieltä etten pistäisi mistään hinnasta päälleni. Asun maalla mutta katson silti missä vaatteissa kuljen julkisesti.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Maalla 
Päivämäärä:   18.6.18 21:19:14

Ei kaikilla ole muhkuroita ja toiset nyt vaan näyttää hyvältä tiukoissa leggareissa ja miehet tykkää

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.18 21:23:42

Eivät kaikki ole lyhyitä. Miksi aina vedetään mukaan lyhyys? 165 on suomalaisen naisen keskipituus eikä se erityisen lyhyt ole.

Ja mitä muhkuroita norminaisella on? Vasta jos on lihava, on ehkä muhkuroita mutta ei lihavuuskaan ole normi.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Hippi 
Päivämäärä:   18.6.18 21:48:42

Jep, kaikki ei todellakaan ole lyhyitä. Ja iso osa niistä, jotka on lyhyitä, ovat sitä sopusuhtaisesti (lyhyys ei korreloi lihavuuteen).

Mutta aloittajana kasvattaisin selkärankaa pitää päällä sitä mikä milloinkin sattuu omaa silmää miellyttämään. Sellaista asua et tule löytämään, joka olisi kaikkien mieleen. Aina joku vihaa, ei voi sietää tai pitää todella typeränä. Mutta se on niiden ongelma.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: kolmekymppinen 
Päivämäärä:   19.6.18 02:50:32

Kuvitteleeko kommentoijat täällä, että noita käytetään lyhyen paidan kanssa?! Toivottavasti kukaan ei käytä legginssejä pelkän paidan kanssa. Pitkän tunikan tai lyhyehkön mekon kanssa minusta oikein passeli kesävaate. Vai mikä vika muka esim. tällaisessa legginsien käytössä?

Itse koen oloni epämukavaksi / turhan alastomaksi pelkässä mekossa, jonka helma jää polven yläpuolelle. Sellaisen kanssa kesällä kiva laittaa legginssit. (Sukkahousut liian talviset tai juhlavat/muodolliset, tai vähintääkin hiostavat.) Ja siis sellaisen rennon (esim. trikoisen) arkimekon kanssa, eli ei ihan mihin tahansa mekkoon toki sovi.

Pitsireunaa itse ehkä välttäisin. Tavallaan ihan kiva, mutta tulee tosiaan helposti alusvaatevibat.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: kolmekymppinen 
Päivämäärä:   19.6.18 02:52:19

Pöh, linkki jäi kokonaan pois. Näköjään en osaa puhelimella linkittää.

Eli, mikä vika siis esim. tällaisessa legginsien käytössä? https://www.jyvaskylankangaskauppa.fi/fancy_mom_imetystunika_ja_legginsit

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.6.18 08:14:09

Itse en tajua mikä ongelma näissä legginseissä oikeen on? Mitä väliä vaikka jotku niitä käyttää? Itsekin käytän välillä. Sopii just esim tunikan kanssa. Ihan ovat vaate siinä missä muutkin.
Ja mitä tulee siihen, että ovat muka alushousut tai kalsarit, niin ei, ei ne ole, vaan ne on leggingsit :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Faktaa 
Päivämäärä:   19.6.18 08:19:06

Kalsarit nyt on kalsarit, kutsuu niitä nyt sitten millä nimellä hyvänsä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.6.18 08:27:37

Caprit on ihanat kesällä töissä kun ei voi oikein mihinkään pienempäänkään pukeutua. Leggareista en niin välitä, kunnon housut capritkin mieluummin.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   19.6.18 08:31:15

Lähettäjä: Aralia
Päivämäärä: 18.6.18 17:44:44

Löytyykö kaupoista tällä hetkellä helposti caprihousuja? Ei olisi aikaa kierrellä tuntikausia.

Ei löydy minun mielestäni. Minulla on parit sellaiset tämän tyyliset https://www.merkkihuone.fi/product/222/edc-by-esprit-caprit-38 kun ei oikein muita löydy. Tykkäisin käyttää capreja esim töissä, kun shortsit tuntuvat toimistoon liian lyhyeltä, mutta eipä niitä hirveästi ole tarjolla. Ja puhun siis muista capreista kuin noista leggingseistä! :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.6.18 09:44:40

Ei kaikissa kaupoissa oo.. No vero modassa oli siistejä Caprifarkkuja. Sit collegecapreja oli esim citymarketissa. Ostin itse adidaksen Caprit, sit nuo pitsicaprit ja tilasin vielä farkkucapfit zalandolta. Ihan hyvin menee rantalomalla nuo pitsicaprit : D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.6.18 09:48:24

"Kuvitteleeko kommentoijat täällä, että noita käytetään lyhyen paidan kanssa?!"

Ei kuvitella vaan tiedetään. Kyllähän noita näkee kaduilla.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   19.6.18 09:59:20

Vaatteet tilanteen mukaan: trikoot/legginsit urheillessa, muulloin hame tai housut. Tunika on huvittava perustelu. Toki parempi ettei pylly paista, mutta yhdistelmä näyttää päiväkoti-ikäisen pukeutumiselta.

Erityisesti aloittajan linkittämät näyttävät erittäin paljon alusvaatteelta.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.6.18 10:01:49

"Ei kaikilla ole muhkuroita ja toiset nyt vaan näyttää hyvältä tiukoissa leggareissa ja miehet tykkää"

MIEHET TYKKÄÄ -kortti vedetty esiin! Nyt naiset valitsemaan siis asunne miesten mieltymyksen mukaan. Caprileggarit on menneen talven lumia, suosittelen tavallisia läpikuultavan ohuita nudesukkiksia. Niissä on usein niin korkea vyötärökin että sen voi vetää kainaloihin asti jolloin - voilá - teillä on viileä kesähaalari ja miesten huomio on taattu!

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ...:) 
Päivämäärä:   19.6.18 10:11:28

Jep, kyllä se koira on koira vaikka sitä kissaksi kutsuisin.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.6.18 10:15:46

Miehet oikeasti tykkäisivät enemmän hameisiin tai mekkoihin pukeutuneista naisista, mutta kun sellaisia Suomessa melko harvoin näkee, niin täytyy tykätä siitä mitä saa.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.6.18 10:18:02

Ajatellaanpa asia toisin, jos teidän mies,poikaystävä tai isä haluaisi lähteä esim. Stokmannille tai johonkin tapahtumaan legginsseissä teidän kanssa, nin menisittekö mukaan?
Miten pitkälle kuvittelisitte hänen pääsevän, ennekuin järjestyshenkilöt poistaisivat hänet ja soittaisivat poliisit ja mikä olisi syy...

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   19.6.18 10:21:27

"Lähettäjä: X
Päivämäärä: 19.6.18 08:14:09

Itse en tajua mikä ongelma näissä legginseissä oikeen on? Mitä väliä vaikka jotku niitä käyttää? Itsekin käytän välillä. Sopii just esim tunikan kanssa. Ihan ovat vaate siinä missä muutkin.
Ja mitä tulee siihen, että ovat muka alushousut tai kalsarit, niin ei, ei ne ole, vaan ne on leggingsit :D"

Keskustelun aihe on "mitä mieltä caprilegginsseistä". Aihe ei ole esimerkiksi "saanko käyttää caprilegginsseja" tai "syökö joku minut elävältä jos käytän caprilegginsseja".

Aiheena on siis kertoa mielipiteitä tästä kyseisestä vaatekappaleesta :) Mielipiteet ei ole vääriä, ne on vain erilaisia.

Jos joku tykkää caprilegginsseista, totta kai niitä voi käyttää. Jos joku ei tykkää, sittenpähän ei tykkää.

Itse siis en tkykää. Minusat näyttävät hassulta ja korostavat vääriä kohtia vartalossa. Tunikan ja hameen kanssa näyttävät erityisen hassulta ja saavat erityisesti sääret näyttämään tosi lyhyiltä. Varsinkin kun tunika vielä saa selän näyttämään pitkältä, tunika ja caprilegginssit saa käyttäjän näyttämään tosi pitkäselkäiseltä ja lyhyt jalkaiselta.
Nämä eivät ole ominaisuuksia, mitä itse haluan korostaa, joten siksi en näistä vaatteista pidä.

Mutta jos sinä tykkäät, ei se ole minulta pois.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.6.18 10:38:57

Niin no mulle on ihan sama mitä miehet on mieltä. 20 v saman miehen kans eikä sekään mun pukeutumista määrää.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: bn 
Päivämäärä:   19.6.18 11:01:19

Onko tosiaan löytänyt farkkucapreja tai muita housucapreja jostain? ite juuri etsiskelin enkä löytänyt. Noi Espritin ei näytä siltä, että olisivat hyvät päällä :) Tiedä sitten. Ja mieluummin farkut tai muut jotka on helppo silittää. Sellaiset miljoona taskua, saumaa, narua -housut on ärsyttävä silittää :D

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   19.6.18 11:08:46

Mä ostin Tokmannilta juuri kahdet Polan farkkucaprit edullisesti. Istuu hyvin ja ihanaa ohutta joustavaa materiaalia. Suosittelen kokeilemaan, Tokmanni löytynee melkeinpä joka paikkakunnalta ja netistäkin saa. Olen kokoa 44/46 eli vähän tuhdimpikin löytää sopivat.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.6.18 11:34:41

Luulin, että caprilegginsit jäi sinne 2000-luvun alkuun. En kyllä laittaisi itselleni.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: 1234 
Päivämäärä:   19.6.18 13:43:04

Eihän helteellä voi muita käyttää kun caprileggareita, en minä ainakaan halua hikoilla jossain pitkissä housuissa.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   19.6.18 13:48:37

Mun mielestä noi aloittajan linkittämät on ihan nätit. Voisin pitää niitä kotona ja jonkun pidemmän yläosan kanssa muuallakin.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.6.18 13:49:39

Ehkä epämukavin mahdollinen asu helteellä: ihonmyötäiset ihoon liimautuvat vaatteet. Hame tai väljät housut ohutta laskeutuvaa kangasta on viilein ja tyylikkäin asu kun on kuuma.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ( 
Päivämäärä:   19.6.18 13:56:44

Olen läski (171/80) kaupunkilainen, voinko pukea caprit?

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.6.18 15:23:17

Onhan niissä eroa, että miten ne pukee...

1. Aloittajan linkittämät kalsarit kuviollisen tunikan ja crocsien kanssa
2. Siistit, esim. mustat suorat caprihousut. Jalassa korolliset avokkaat tai sandaalit, yllä vaalea kauluspaita ja kaulassa tai hiuksissa silkkihuivi (hain tässä nyt jotain ajatonta ja tyylikästä).

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.6.18 15:27:12

"Käytän edelleen capritrikoita.

En halua mitään tunkkaisia reisitaskufarkkuja ja muita tiukkoja, paksuja ja kuumia "kesä"housuja, jotka ei eroa mitenkään muuten talvivaatteista kuin lahkeenpituudesta."

Aivan, ja mitään muita vaihtoehtojahan ei ole olemassa kuin caprilegginssit tai tunkkaiset reisitaskufarkut. Eiku...

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.6.18 15:27:50

Caprileggareilla on tosiaan pitkä perinne.

Jos mun äiti nyt 67-v. uskalsi niitä käyttää nuorena ja joskus yhä edelleen niin en kyllä näe syytä miksen minäkin.

Terveisin äiti 158cm/52kg ja tytär 175cm/61kg.

Molemmilla näyttää hyvältä ja tässä tätä keskustelua ollaan kahvipöydässä naureskeltu!

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.18 15:31:18

"Aivan, ja mitään muita vaihtoehtojahan ei ole olemassa kuin caprilegginssit tai tunkkaiset reisitaskufarkut. Eiku..."

Aivan, tuossa lainaamassasi pätkässä ei lukenutukaan "ja muita". Eiku...

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ewew 
Päivämäärä:   19.6.18 15:32:35

Minä ainakin pukeudun niihin vaatteisiin, mitkä hyvältä tuntuu ja sopii omaan käyttötarkoitukseen. Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet, saatika kysellä niitä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.6.18 16:11:16

""Aivan, ja mitään muita vaihtoehtojahan ei ole olemassa kuin caprilegginssit tai tunkkaiset reisitaskufarkut. Eiku..."

Aivan, tuossa lainaamassasi pätkässä ei lukenutukaan "ja muita". Eiku...

Niin, "muita tiukkoja, paksuja ja kuumia "kesä"housuja, jotka ei eroa mitenkään muuten talvivaatteista kuin lahkeenpituudesta." Muunlaisia housujahan ei tietenkään ole olemassakaan. Itse sitten ilmeisesti kuljen koko kesän ilman housuja, koska en omista yksiäkään caprilegginssejä, tunkkaisia reisitaskufarkkuja tai muita paksuja ja kuumia housuja.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Suni 
Päivämäärä:   19.6.18 16:18:32

Mun mielestä noi sopii alakouluikäisille lapsille. Aikuisella tyylittömät. Käytän kevyitä puuvillahousuja tai hameita. Vaikka tällaisia
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81sAqO6ws1L._SY550_.jpg

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.6.18 16:26:59

Rumat minun mielestä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: Kuohittuko 
Päivämäärä:   19.6.18 16:32:41

"Miehet oikeasti tykkäisivät enemmän hameisiin tai mekkoihin pukeutuneista naisista,"

Höpöhöpö.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   19.6.18 17:07:49

"Molemmilla näyttää hyvältä ja tässä tätä keskustelua ollaan kahvipöydässä naureskeltu!"

Hyvältä näyttäminen on täysin mielipidekysymys. Ja siitähän tässä keskustelussa on kyse: kerrotaan mielipiteitä. Joku tykkää, joku toinen ei.

Toki voi naureskella, mutta ei se silti posita tosia-asiaa, että taatusti kaikki eivät tykkäisi teidän tyylistä.

Mutta mitä väliä, jos itse tykkäätte, niin antaa mennä.

  Re: Mitä mieltä caprilegginseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.18 17:26:56

Kiskaisenpa caprileggingsit jalkaan ja lähden ihmisten ilmoille

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.