Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   19.4.18 20:42:20

Vähän pilke silmäkulmassa esitetty kysymys, mutta olen tässä nuollut haavoja edellisestä suhteesta ja tässä välissä tullut ottaneeksi 2 kissaakin. Mietin tässä, että rankkaako suuri osa miehistä heti pois naisen jolla on 2 kissaa (tai koiraa)? olettaen siis ettei ole allerginen.

Mietin, että vaikeuttaako tämä tapailua. Toisaalta luulisi, että jos ihastut ihmiseen niin ne eläimet ei siinä niin paljoa paina. Aletaanhan sitä suhteisiin jo lapsiakin omaavien kanssa jne.

ja tätä ei tarvitse ottaa turhan vakavasti. :D

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   19.4.18 20:49:39

Kissat turn off, koirat ei

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   19.4.18 21:05:14

Silloin kun vielä olin sinkku niin tuntui että on kyllä tosi pinnalliseksi menossa tämä homma, heti kun jossain sivulausessa mainitsin sanan koirani niin homma oli siinä, heippa ja ei nähdä enää :D (en tosiaankaan puhu koko ajan koirasta, vieraille yritän höpöttää siitä mahdollisimman vähän)

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.18 21:05:47

No eipä se oma mies oikeen mitään mieltä ollut mun kissoista. Nyt tuo kissa on miehen paras kaveri. Aina kun mies menee sohvalle niin tää on heti sylissä.

Mutta jos miehellä ois ennestään ollut vaikka kissoihin tottumaton koira niin se ois saattanut mutkistaa asioita, jos koira ei meinais millään niihin tottua.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: pluto 
Päivämäärä:   19.4.18 21:06:06

Oon nainen, joten vastaan naisen näkökulmasta.

En todennäköisesti alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on kissoja. Ihan vaan siitä syystä, etten voi sietää niitä.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Lyyli 
Päivämäärä:   19.4.18 21:13:17

Kyllä monelle voi olla kynnys, koska ei voi lähteä tosta noin vain...muutaman kerran joskus sinkkuna kuullut. + hevoset silloin.

Sellanen mies on turnoff, jos ei kelpaa koirineni :D
Oma ukko joskus valittaa, kun ei voi lähteä noin vain jonnekin. Ikää on lähemmäs 50, niin vielä kovin poikanen ;)

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   19.4.18 21:16:55

Mulle taas koirat on turnoff, kissa on ehdoton plussa jos mieheltä sellainen löytyy.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Oh well 
Päivämäärä:   19.4.18 21:19:30

Itsellä on kaksi koiraa ja olen nyt eron jälkeen ollut neljä vuotta sinkkuna. En usko, että pelkästään koirat ajavat kaikki potentiaaliset miesehdokkaat karkuun, mutta on sillä varmasti osuutensa.

En kyllä mistään hinnasta olisi miehen kanssa, joka ei pidä koirista tai eläimistä ylipäätään, joten mieluummin pysyn siis sinkkuna :).

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.18 21:20:29

Jos olis sama mies elukoilla ja ilman, niin totta kai ottaisin sen jolla on eläimet :D

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.4.18 21:25:00

Koirat turn off, kissat turn on

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.18 21:30:21

Molempi parempi. Eli ehdottomasti plussaa jos on eläimiä.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.4.18 21:31:39

Huonosti hoidettu eläin on aina turn off.

Hyvä sulle että on eläimet ennen miestä. Ei synny harhaluuloa että sun pitäisi kysyä kenenkään suostumusta lemmikkien pitoon...

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.4.18 21:32:42

Koirat olisi löhtökohtaisesti melko turn off koska ne on niin sitouttavia ja enemmän aina läsnä, en haluaisi mihinkään intiimiin hetkiin koiraa viereen tuijottamaan. Ja kunnon koirahullut on sitten kokonaan oma lukunsa ja siihen soppaan en lusikkaani missään nimessä laittaisi.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.18 21:32:59

Varmasti on osalla turn off, mutta minun tapauksessani ne ovat vääriä miehiä, eli saakin olla. Ihan sama muidenkin ominaisuuksien kanssa, mutta tärkeintä onkin olla oma itsensä.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   19.4.18 21:36:24

Minulla on aina ollut kissoja ja koiria, ja niin on ollut kyllä vientiäkin. Nyt olen tosin ollut kuusi vuotta pois sinkkumarkkinoilta, joten en tiedä onko tilanne muuttunut.

Miehessä näkisin lemmikit pelkkänä plussana. Se voi tosin kääntyä miinukseksikin, jos kyseessä on esim. kurittomia ja kouluttamattomia koiria, tai kissa joka tekee tasan mitä lystää (kävelee ruokapöydällä, eikä saa ajaa pois jne).

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.18 21:43:55

Mä en haluaisi, että miehellä on koiria/kissoja, mutta mulla on kyllä koira :D. En haluaisi asua muiden eläinten kanssa, eikä kyllä koiranikaan ole sosiaalisin tapaus.

Eli se olisi minä+koirani+mies-paketti, ei minä+koirani+mies+miehen eläimet :D

Miehellä siis turn off.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: muikku 
Päivämäärä:   19.4.18 21:53:28

Lemmikit ovat turn off vain sellaisille ihmisille, jotka eivät pidä eläimistä.
Minulle taas on ehdoton turn off, jos joku ei pidä eläimistä.
Eli selvä peli kaikille :)

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.18 21:55:00

Mulla oli kaksi koiraa, kun miehen kanssa tavattiin ja ei mies siitä mitään mieltä ollut. Hänestä eläimet olivat kivoja, muttei ollut mitään erityistä suhdetta ollut niihin. Nykyään tuo mieltää meidän koirat yhtä lailla hänen koirikseen ja siinä missä minä en missään nimessä halua koiria sänkyyni (siinä menee raja), niin nehän saisivat tulla sänkyynkin, jos mies saisi päättää. :D

Miehellä lemmikit olisivat minusta ennemmin positiivinen kuin negatiivinen juttu. Tai no, sanotaan näin, että riippuen, miten mies niitä kohtelisi ja millainen suhde miehillä eläimiin - se kertoo paljon ihmisestä. Tavallaan siis lemmikin kautta voisi paljon nähdä heti miehestäkin, miten kohtelee ns. heikompiaan ja avuttomampiaan.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   19.4.18 21:58:44

Itsekin myönnän tekopyhänä että olisi (/on) helpompi kun miehellä ei ole lemmikkejä entisestään. Esimerkiksi jos miehellä olisi joku lyttynaama tai munanjatkekoira niin paljon pahempi niin kuin ilman koiraa :D samoin jotkut ihan kurittomat tai aggret piskit. Olen myös tarkka siitä että eläin voi hyvin ja on terve, olisi vaikea elää näiden miesten kanssa että eeiii nyt vielä lääkäriin viedä, eihän se ole ollut kuin kaksi viikkoa syömättä.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: \\ 
Päivämäärä:   19.4.18 22:02:04

Koirat ovat suuri turnoff, yksikin, saati sitten kaksi. Naisen täytyy olla vienyt todella jalat alta, että edes yhden koiran omistajan kanssa voisi kuvitella mitään yrittävänsä.

Kissat sen sijaan ovat ihania, ja ystävystymällä kissan kanssa parantaa huimasti myös mahdollisuuksiaan niiden asuinkumppanina olevan naisen suhteen. :D

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

LähettäjäTiku82 
Päivämäärä:   19.4.18 22:06:43

Siitä on yli kymmenen vuotta aikaa kun olin sinkkumarkkinoilla kahden koiran omistajana.

Useampia treffiseuralaisia oli eikä kenellekkään koirat tuntunut olevan este. Ihan jokaisen miehen, joka yöksi jäi, pistin lähtemään lenkille koirien kanssa, sohvalle odottelemaan jääminen ei ollut vaihtoehto, kukaan ei asiasta ainakaan suoraan valittanut. Yhdelle miehelle oli vaikeaa ymmärtää, että koirat rajoittavat extemporee suunnitelmia. Mut sillä miehellä oli muutenkin ongelmia nähdä muita kuin oma napa.

Lopulta löysin sen oikean miehen, hänellä ei eläimiä silloin ollut, mutta koira taustaa oli. Yli kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja mun koirat on meidän koiria, onpahan tuossa yksi miehenkin koira.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Katti 
Päivämäärä:   19.4.18 22:15:07

Mulla on 4 kissaa ja onneksi mies ei niitä pelästynyt :D Hänellä taas on 1 koira joka tulee hyvin toimeen mun kissojen kanssa.

Jos joku olisi sinkkuaikana lopettanut treffailun mun kissojen takia niin olisi saanut mennäkin. Minä en mitään eläinvihaajaa katsoisi, yök. Pakko siinä ihmisessä on silloin olla jotain muutakin vialla :P

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   19.4.18 22:50:07

Kissat käyvät mutta koirallisen miehen kanssa en olisi. Pidän kyllä koirista mutta en halua elää niiden kanssa.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.18 23:05:53

Päinvastoin. Luultavasti kissa+koira paransi menekkiäni ja miehetkin oli poikkeuksellisen laadukkaita. Itsekeskeinen ihminen ei pidä eläimistä, hyvä tyyppi pitää.
Parasta kun yksi hoito olisi halunnut jatkaa suhdetta eläimiin vaikka jätin hänet... :-D Oli ovella kolkuttamassa että lähtisikö koira ulos. Aikani annoin käydä, sitten sanoin että pitää vieroittautua ja hankkia vaikka oma.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.18 08:22:05

Minulla oli koira, kun aloin tapailla nykyistä miestäni. Hän kysyi heti voiko ottaa koiran mukaan kun menee käymään kotonaan maalla. Tämän miehen me otimme ;)

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   20.4.18 09:13:17

Mulla kaks kissaa ja koira. Miehen koira/koirat ja kissa/kissat ei olisi este paitsi että mun kissat ei siedä vieraita kissoja, koirat on ok. No eipä ole enää haaveissa että jonku kans saman katon alle asumaan kun ikää 50+ ja ne kotileikit ehtinyt pariinki kertaan leikkiä. Koiralliset ihmiset tajuaa ettei nuin vaan voi ex-tempore lähteä reissuun tai että viikonloppuun "menee koko viikonloppu".

Sinkku jolla eläimiä on toivottavasti järjestänyt elikoiden hoidon tarvittaessa ihan vaan siksikin jos itelle sattuu jotain,joutuu vaikka sairaalaan tai sitten on varaa laittaa eläin/eläimet hoitolaan.

Mulla koira kulkee yleensä mukana jos lähen kavereille iltaa istuun , no nyt ollu pari kertaa ettei ole ollut mukana kun juoksussa oli ja kavereilla uros joka sen "hellu". Jos illanistujaisista lähdetty baariin jatkoille mitä tosin harvoin tapahtuu niin mun koira jäänyt "hellun" luo.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: mini 
Päivämäärä:   20.4.18 09:20:14

Oli ottajia vaikka koiralauma vaihteli 1-3 välillä viikosta riippuen. Mun hyvä puoli on ehkä se, että pystyn puhumaan aiheista jotka kiinnostaa vastapuoltakin.

Lopulta päädyin yhteen toisen koiraharrastajan kanssa. Kyllähän se lauman koko tuplaantui, onneksi kaikki tulevat toimeen keskenään.

Kissallinen mies olisi täydellinen turn off, ihan vain koska mun koirat ei pärjää kissojen kanssa samassa tilassa.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.18 09:48:45

Jos tykkää eläimistä niin ei siinä ole mitään turn offia. Ja itsehän en seurustelisi ihmisen kanssa joka ei tykkää eläimistä jjoten ihan hyvä vaan jos on turn off

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.18 09:54:59

Jos miehellä olisi esim. kissoja tai matelijoita/karvaisia hämähäkkejä niin se olisi turn-off. En pelkää hämiksiä, mutta sellaisesta tulee poikkeuksetta mieleen joku kalju, lävistetty, muka-taiteellinen rokkihemmo, eikä se ole yhtään mun juttu :D Ja jos olisikin omaan makuun sopiva ukko, jolla on hämiksiä niin pelkäisin sen muuttuvan yhtäkkiä kaljuksi rokkihemmoksi enkä silloinkaan ukkoa huolisi.

Koira plussaa sillä ehdoin että on hyvin kasvatettu ja mies pitäisi koirastaan hyvää huolta! Hevonen tai mitkä tahansa maatilan eläimet myös ok samoin ehdoin. Huonosti hoidettu eläin iso miiiinus!

Mites hamsteri?

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.4.18 10:16:51

Mulla on aina ollut koiria enkä huolisi miestä, joka ei tule mun koirien kanssa toimeen. Olen myöskin aina tapailun alussa kertonut pitäväni eläimistä ja että elämääni kuuluu jatkossakin ainakin koiria ja hevosia, mahdollisesti muitakin eläimiä. Jos miehen naama on siinä vaiheessa mennyt myttyrälle, tiemme ovat eronneet samantien. Ei ole silti ollut miehistä pulaa ja kaikki seurustelusuhteeseen kanssani päätyneet ovat myös mielellään hoitaneet koiriani. Luonnonvalintaa?

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Mis mun 
Päivämäärä:   20.4.18 10:25:59

"Esimerkiksi jos miehellä olisi joku lyttynaama tai munanjatkekoira niin paljon pahempi niin kuin ilman koiraa :D"

Sama! Itellä on pieniä ja aika herkkiksiä "puudelikoiria". En missään nimessä alkaisi sovittamaan niitä yhteen minkään amstaffin kanssa, en vaikka sillä ei olisi hampaita ja jalkoja. En ikinä! Ja olen skipannut treffi-ilmoja harmissani juuri tästä että kivan oloinen mies mutta koirana amstaffi tai rotikka. Ei tulis mieleenkään syöttää omia fifejä sellaiselle.

Muuten saisi miehellä ollakin eläimiä mutta ei mitään munanjatkekoiria. Sakemannikin on vähän siinä ja siinä, melkein paras sekin tsekkaa heti ekoilla treffeillä että onko sekopäinen vai täyspäinen versio.. :D

Omalta kohdalta tuntuu että omat koirat on parisuhteen tiellä... Mutta olen kyllä itse siihen ehkä enemmän syypää. Vähemmän tulee käytyä missään kun ei viitsi koiria kotona vaan säilöä keskenään. Ja treffiseurakin tulee karsittua kun aika monen profiilissa komeilee matkustelu, himourheilu, lapset. Ja matkusteluun taivun vain harvoin, himourheilu ei kiinnosta yhtää, lapsia en halua omia ja vieraat kiinnostaa vielä vähemmän.

En tiedä, olisiko minut karsittu koirien vuoksi, tähän mennessä eivät ole ehtineet kun itse olen niin ronkeli.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   20.4.18 10:53:22

Oon mä ajatellu että en mä mikään saalis olis kun siinä tulisi mukana 2 kissaa, koira ja hevonen.
Ne ovat vain minun, kokoonpano on näillä näkyvin vakio.
Mutta jos haluan elää eläinten kanssa niin miksi haluaisin miehen jolle tämä ei sovi?

Tykkään muutenkin siitä että sillä kumppanillakin on oma elämä eikä se ole mustasukkainen siitä että mulla menee aikaa ja huomiota(sekä rahaa) elukoihin.
Ja niille miehille, jotka ovat mielestään maailmannapoja, tiedoksi vaan että teidän takianne kenenkään ei kannata eläimestä luopua koska ne ovat aina uskollisempia ja vilpittömämpiä kuin ihmiskumppanit.
Varsinkaan sellaiseen ihmisen takia joka ei pidä eläimistä ei kannata niistä elukoista luopua.
So not worth it.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.18 12:30:18

Mua ei myöskään kiinnostaisi mies, jos sillä olisi joku munanjatkekoira. Se kertoo jo ihan tarpeeksi ihmisestä enkä haluaisi sellaista koiraa oman koirani kanssa saman katon alle.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.18 12:37:01

"Itse en ehkä alkaisi eläimellisen miehen kanssa suhteeseen"

:'DDD

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   20.4.18 12:45:49

Ei ole kyllä ikinä kiinnostanut onko jollekin turn on vai off mun elukat. Se on koko paketti elukoineen tai ei mitään. Vientiä on aina riittänyt, nyt tosin jo 10v sama mies. Eikä hän ole mitenkään erityisen eläinihminen, mutta tietää miten tärkeitä elukat on mulle ja haluaa että oon onnellinen. On auttanut kissojen eläinlääkärilaskuissa ja käynyt ihan yksin taluttelemassa impparin saanutta hevostani, kun en itse päässyt..

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: kissi 
Päivämäärä:   20.4.18 13:44:13

Itseäni ei todellakaan kiinnostaisi seurustella miehen kanssa jota häiritsee, että minulla on kissa (on muuten paljon muitakin eläimiä). Saisi mennä ihan menojaan.

Eli jos rajoittaa sinkkumarkkinoilla kysyntää niin saisi rajoittaa, valkkaantuisipa sitten helpommin ne minulle sopivat miehet esiin.

Nykyinen mieheni ei ollut eläinrakas eikä kai ole vieläkään, mutta minun myötäni on eläinmaailmaan tutustunut eikä hänellä ole asian kanssa mitään ongelmaa.

Minä puolestani olen hänen vuokseen tehnyt kompromissin että kissaa ei sänkyyn päästetä. Nykyään olen jo itsekin sitä mieltä etten niitä karvoja petiin halua, vaikka alunperin meillä oli kiista tästä järjestelystä.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: Aralia 
Päivämäärä:   20.4.18 19:46:17

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 20.4.18 08:22:05

Minulla oli koira, kun aloin tapailla nykyistä miestäni. Hän kysyi heti voiko ottaa koiran mukaan kun menee käymään kotonaan maalla. Tämän miehen me otimme ;) "

Ihana. :)

Mies, jolla on kissoja, on jotenkin outo. Epämiehekäs.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: 45 
Päivämäärä:   20.4.18 20:10:25

Kyllähän sitä karsiutui jyvät akanoista, kun deittailin. Kaikki ei koirista pidä. Ja itselle koirat on rakkaita perheenjäseniä, en halunnut miestä joka tyyliin potkisi koirat ulos häkkiin. Sen tiesin, että jos mies ei koiristani välittäisi, ei suhteesta mitään tulisi pidemmän päälle. Nykyinen mies välittää koiristani yhtä paljon, kuin minäkin.

  Re: Onko 2 kissaa/koiraa turn off sinkkumarkkinoilla

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   21.4.18 00:59:20

Ei niillä eläimillä ole mitään väliä, ellei sulho sitten ole kunnon elukoiden vihaaja. Se on vain plussaa, jos kumppanini pitää lemmikeistä ja hänellä on omia.

Eipä se kisun omistaminen tee miehestä yhtään epämiehekkäämpää. Minusta se tekee vain miehestä seksikkäämmän, jos hän osaa kohdella hellästi eläimiä ja varsinkin kissoja :)

Normaalit ukot eivät rankkaa naisia pois sen perusteella onko heillä eläimiä. Toki vaikuttaa, jos mies itse ei pidä yhtään lemmikeistä.

Lemmikkien omistaminen ei vaikeuta tapailua tuossa mielessä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.