Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   23.1.18 13:38:35

Mies on jo vuosia käyttäytynyt ihan hyvin ja normaalisti. Hän ei ryyppää, rähjää tai petä. Mies käy myös töissä, maksaa osansa laskuista ajallaan ja tekee säännöllisesti kotitöitä. Edes vanhoista/sivusuhteista syntyneitä yllätyslapsia ei ole ilmaantunut. Seksiä on sopivasti, silloin kun molemmat haluamme. Jotain pientä kinaa toki välillä on, mutta silloinkaan mies ei lyö, v'ttuile tai huuda.

Lapikastahan tässä pitäisi antaa, mutta jotenkin tuosta kuitenkin tykkään. Neuvoja?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   23.1.18 13:40:16

Jotain mätää siinä on oltava. Suunnittelee varmaan jotain kamalaa. Juokse vielä kun ehdit

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Enne 
Päivämäärä:   23.1.18 13:42:19

Kyllä alkaisin epäilemään JOTAIN!
Eihän nyt voi olla, että mies on normaali ihminen, parisuhteessakin. Laita nyt ainakin yksityisetsivät tonkimaan niin kauan että jotain löytyy!

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Okkeli 
Päivämäärä:   23.1.18 13:45:10

Mulla on ihan sama. Liian hyvä ollakseen totta, Ollut jo 19vuotta :( En taida olla fiksu kun edelleen olen rakastunun moiseen junttiin :((

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Kynsikäs 
Päivämäärä:   23.1.18 13:49:48

Kysy nyt pian että mikä sitä vaivaa ! Keskustelemalla näistä yleensä selviää.
Vaikka tuo on melko epänormaali tilanne niin ei siinä ole mitään hävettävää, rohkeasti vaan.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   23.1.18 13:54:44

Mulla ihan samanlainen :(

Lisäksi meillä ei ole edes kinaa, ja tuo näyttää jopa tunteensa ja osaa puhuakin niistä! En yhtään tiedä mitä tehdä!

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Huokaus 
Päivämäärä:   23.1.18 14:07:21

Hullut. No, itsepä pilaatte elämänne tuollaisissa suhteissa.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   23.1.18 14:08:42

Pettää.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   23.1.18 14:09:23

###: Toihan kuulostaa vielä pahemmalta kuin mun tilanne! Jos mies puhuu avoimesti tunteistaan, on hän varmasti piilohomo tai henkisesti häiriintynyt psykopaatti. Tai sitten se on ollut nainen ja vaihtanut sukupuoltaan.

Pitäiskö meidän normaalien miesten uhrien perustaa jokin vertaistukiryhmä?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.1.18 14:12:26

John Wayne Gacy oli kuulemma myös ihana aviomies.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   23.1.18 14:17:49

Lapikasta.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.1.18 15:41:21

No just. Mutta kun se on muuten niin ihana??? Kynnysmatot.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.18 15:42:59

Provo, ei tuommoisia miehiä ole olemassa.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Han 
Päivämäärä:   23.1.18 15:45:21

5/5. Tässä on kyllä jo yritystä.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Polo 
Päivämäärä:   23.1.18 15:47:31

Ei hitto, nyt ihan ensiksikin ratsaat sen puhelimen ja tietokoneen, menet vakoilemaan sitä työpaikalleen ja murtaudut mahdolliseen pukukaappinsa tai toimistoonsa ja ratsaat kaiken. Ellei mitään löydy, lavasta löytösi ja järjestä kohtaus, mielellään julkinen. Ellei ala paljastua vieläkään mitään niin värvää tutut valevonkareiksi, perusta feikkideittiprofiili tai faceprofiili tai jokin jolla pystyt jekuttamaan jotenkin netissä. Ellei mikään auta, laita huumeita sen autoon ja soita poliisit perään, pitäähän tuo saada jostain vastuuseen!

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.18 16:12:06

:D

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   23.1.18 16:15:05

Ette vain tiedä kaikkea :D

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Niinkö 
Päivämäärä:   23.1.18 16:17:20

Mä nostaisin kyllä kissan pöydälle! Jos mies esittää tietämätöntä, niin hiillostat niin kauan että asiat saadaan selvitettyä. Kotitöiden teko viimeistään paljastaa, että kantaa hyvinkin raskasta salaisuutta harteillaan.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.18 16:26:07

Täältäki löytyy semmone! o/ Monta vuotta jo epäilyttänyt. Tykkää tehä ruokaa, tekee kotityöt, puhuu tunteistaan, ei ryyppää ja kuuntelee klassista musiikkia kanssani punkkulasin äärellä. PAKKO olla piilovikainen, mistä rupeen etsimään pommia?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Stu 
Päivämäärä:   23.1.18 16:35:25

Mun mies jopa pussaa ja puhuu, tehnyt näin kohta 15 vuotta. Onko mulla syytä epäillä jotain sivusuhdetta, kun tuo ei edes hauku tai hakkaa? :,(

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   23.1.18 16:39:28

"Lapikastahan tässä pitäisi antaa"

No niin eli itsekin jo tajuat, mitä on tehtävä. Mikset jo toimi?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Lapikasta 
Päivämäärä:   23.1.18 17:08:11

.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   1.2.18 13:45:55

"Ei hitto, nyt ihan ensiksikin ratsaat sen puhelimen ja tietokoneen, menet vakoilemaan sitä työpaikalleen ja murtaudut mahdolliseen pukukaappinsa tai toimistoonsa ja ratsaat kaiken. Ellei mitään löydy, lavasta löytösi ja järjestä kohtaus, mielellään julkinen. Ellei ala paljastua vieläkään mitään niin värvää tutut valevonkareiksi, perusta feikkideittiprofiili tai faceprofiili tai jokin jolla pystyt jekuttamaan jotenkin netissä. Ellei mikään auta, laita huumeita sen autoon ja soita poliisit perään, pitäähän tuo saada jostain vastuuseen!"

Hyviä neuvoja, kiitos! Osan noista olen tavallaan jo tehnytkin. Meillä on yhteinen työpaikka, yhteinen tietokone ja miehen puhelintakin käytän (luvan kanssa) aika usein. Mies ei faceile tms., mutta nuo huumeet voisivat tepsiä. Väittää inhoavansa "huumehempuloita", mutta eiköhän tässä ole sama kuin homofobiassakin. Suurimpia vastustajia ovat ne, jotka itse...

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Detective 
Päivämäärä:   1.2.18 13:47:19

Kyylää ainakin puhelin kunnon hötöämmä tyyliin.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: runo 
Päivämäärä:   6.2.18 12:08:07

"Lähettäjä: Han
Päivämäärä: 23.1.18 15:45:21

5/5. Tässä on kyllä jo yritystä."

Ei välttämättä ole provo. Kyllä tuollaisia aloittajan miehen kaltaisia on oikeasti olemassa, valitettavasti.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Kahvi 
Päivämäärä:   6.2.18 12:31:29

Oo kuule onnellinen!
Meillä on keskuspölynimuri takunnu viimeset puoli vuotta. Sitä on kerran näytetty jollekin kyläsepälle, joka ei tienny tehdä sille mitään.
Mies on vaan luvannu ja luvannu, eikä oo ikinä muistanu. Koko tammikuun perse homees maannu kotona.
Nyt kun sanoin asiasta, että koska vie(en nalkuttanu tms) niin veti kauheet raivokilarit.

Se on just niin, että kun mies jotain käskee, mun pitäisi olla heti tekemässä, toisin päin se ei toimi ikinä.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   6.2.18 12:35:12

Kai se tekee edes pahaa ruokaa? Siivoaa väärässä järjestyksessä? Ostaa huonoja joululahjoja?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.18 12:39:07

Meillä tilanne alkaa olla jo ihan sietämätön :( joka aamu saan käydä valmiiseen aamupalapöytään, siinä on puurot lautasella marjoineen. En kestä tätä enää, enkä tiedä mitä tehdä. Turvakotiin? En halua lapsilleni samaa kohtaloa.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   6.2.18 12:49:16

Huh, onpa kamala tilanne aloittajalla ja parilla muullakin kirjoittajalla! Luojan kiitos mun mies jättää jälkiään siivoamatta ja iltaisin piereskelee sohvalla ja välillä sillä unohtuu joku laskukin maksaa. Vähän liian normaali sekin on, mutta en mä saanut parempaakaan.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   6.2.18 13:18:01

Piste: Voi kamala, onneksi mun mies ei ole vielä(?) noin paha. Hän tekee aamupalaa vain lapsille. Saan edes puuroni keittää itse! Mies tosin latoo mun puurolautaseni sitten tiskikoneeseen samalla kun lastenkin astiat.

Muuten kyllä tekee yllättävän hyvää ruokaa ja imuroi ärsyttävän tarkasti. Usein en löydä lattialta roskan roskaa miehen imuroinnin jälkeen! Yritä siinä sitten keksiä jäkättämisen aihetta!

Puhelimen ratsasin, niin kuin täällä neuvottiin. Mitä hittoa, se on viestitellyt vain mun, tyttären ja yhden miespuolisen työntekijänsä kanssa! Ei yhtään epäilyttävää viestiä...

Voiko tätä suhdetta pelastaa enää mikään? Millaisen parisuhdemallin lapsemme saavat? Ja ennen kaikkea, millainen mies pojastamme kasvaa, kun katselee tuota isänsä touhua?

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Stu 
Päivämäärä:   6.2.18 13:19:11

Mä en enää jaksa, kohta lapikas heilahtaa! Viikon ollut flunssan kourissa, makoillut sohvalla 38-39 asteen kuumessa, ja mitä tekee herra! Se on hoitanut kodin, eläimet, tuonut mulle juotavaa, syötävää, nessuja ja särkylääkkeitä! Se on jopa käynyt yksin kaupassa! Kyllä tämä alkaa olla tässä, nyt menee lusikat jakoon.

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   6.2.18 13:25:48

Kuulostaa kyllä pahalta. Aloittajan kannattaisi äkkiä ottaa ja lähteä. Ja ehdottomasti tapaamis- ja lähestymiskiellot vireille!! Eihän tuommoisen kanssa voi kukaan täysjärkinen elää, tuhlaat vain aikaasi. Älä nyt sano, että se jopa laskee vessanpöntön kannen eikä edes ruiki lattioille???

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Maqdalena 
Päivämäärä:   7.2.18 17:05:57

Stu, sun mieshän on ihan törkeä sika, kun käyttää sun sairautta tuolla lailla hyväkseen! Mitähän sen tekisi, jos joutuisit sairaalaan, toisi sulle varmaan kukkia ja suklaata sinne!

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   7.2.18 17:15:32

Aloittajan miehellä on takuulla päässään jotakin likaisia ajatuksia. Tikkuja vaan kynsien alle, niin kyllä laulaa ...

  Re: Mies käyttäytyy ihan normaalisti

Lähettäjä: BB 
Päivämäärä:   7.2.18 18:31:12

Huhhuh. Onneksi olen yksin(äinen).

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.