Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Match made in heaven "

Lähettäjä: Mikä se on? 
Päivämäärä:   18.11.17 19:00:48

On paljon hyviä suhteita mutta sitten tuttavapiirissä kaksi tällaista "match made in heaven" pariskuntaa. Nämä ihmiset kuten muut heidän ympärillään on heti tienneet että tulevat olemaan yhdessä ja pitkään. Mutta mikä se taika on ja miksi kaikki eivät sitä koe? Eikä kyse ole siitä että nämä joilla sitä ei ole olisi jotenkin huonossa suhteessa tai väärän ihmisen kanssa. Ehkä yksi 10 pariskunnasta vaan omaa sen ihmeellisen taian joka kultaa heidän suhteen.

  Re: "Match made in heaven "

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   18.11.17 19:10:47

Olen sanaton.

  Re: "Match made in heaven "

Lähettäjä: amputoitu 
Päivämäärä:   18.11.17 19:16:20

Olen jalaton.

  Re: "Match made in heaven "

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   18.11.17 19:21:11

Olen kalaton.

  Re: "Match made in heaven "

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.11.17 19:21:24

Minä olen alkanut seurustelemaan mieheni kanssa teininä, jolloin kaikki oli intensiivisempää. En usko että suhde kariutuu, mutta en usko että löytäisin enää yhtä hyvää sielunkumppania jonka kanssa suhde syvenisi näin, jos niin kävisi.

  Re: "Match made in heaven "

LähettäjäMoony 
Päivämäärä:   18.11.17 19:34:26

Match made in owen, Splizzeria!

  Re: "Match made in heaven "

Lähettäjä: Genuine 
Päivämäärä:   18.11.17 19:47:30

Kyse lienee ihan vain siitä, ettei ole kauhean todennäköistä eikä helppoa löytää itselleen oikeasti sopivaa kumppania, jonka kanssa suhteessa olisi jotakin aivan erityistä. Se on paljon helpompaa, että löytää jonkun ihmisen, jonka kanssa pystyy olemaan suhteessa. Sellaisia pariskuntia suurin osa pareista on.

Vaikka nykyään periaatteessa kaikki voivat solmia tunnepohjaisia liittoja, tietyllä tavalla järkiliittoja aika suuri osa on... Ei välttämättä niin, ettei mitään rakkautta olisi koskaan ollutkaan, mutta aika harvassa suhteessa on ollut mitään elämää suurempaa tunnetta, ainakaan mitään kestävämpää lajia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.