Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Minävaan 
Päivämäärä:   24.9.17 19:19:13

Tuntuu että foorumilla tänään todella paljon kärkkäitä viestejä. Miksi sinulla on paha olla?

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 19:19:54

ystävä ei halua olla ystävä

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 19:20:39

Koska huomisen suunnitelmat menivät juuri pilalle.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   24.9.17 19:21:58

Ei paha olo mutta tympäisee niin maan juuttaasti; istunut päivän töissä tekemättä juuri mitään. Ulkona komiat kelit ja pihalla olisi hommaa vaikka kuinka. Minkäs teet, ilta ja yö vielä päälle...

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.9.17 19:23:27

Poltin just käteni kokatessa joten ärsyttää

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 19:24:06

Tuntuu että elämä junnaa paikallaan vaikka opiskelen kokopäiväisesti. Nuori oon vielä ja kaiken pitäisi olla edessä.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   24.9.17 19:28:30

Pohjimmiltaan minä itse ärsytän itseäni kun en saa parempaa otetta omasta niskastani.
Ja sit exä ärsytti tekstarein, tiedän et mun ei pitäs noteerata sitä mitenkään mut mut mut se osaa vetää oikeista naruista, tosin se ei mitää osaamista oikeestaan tarvi.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.9.17 19:48:25

Kun en tiedä tuleeko putkimiehet huomenna vai tiistaina vai keskiviikkona vai ei milloinkaan, ja paukkaavatko sisään klo 7 kun olen aamupaskalla vai vasta klo 15 kun lähden töihin.
"Tullaan kun on hyvä sauma", joopa joo. Kiva olla varpaillaan monta viikkoa ja pihistellä mm. yöunista tällaisen takia. Vaikka eihän se heidän syynsä ole.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   24.9.17 20:10:40

... ja oikei, tietty se että taloyhtiö jossa äitini asuu, aikoo puolentoistaviikon varotusajalla irtisanoa hänen maksetun parkkipaikkansa kun siinä on mun omistama mutta äidin hallinnoima auto, joka on tilapäisesti poistettu liikennekäytöstä(oikeasti koska se on ruma).
Joudun siis tämänkin asian selvittämään pilkulleen sääntöjen mukaisesti ja mukaiseksi mahdollisimman vähällä riitelyllä.
Se on kiusaajien taloyhtiö ja äitini iäkäs yksinasuva nainen jota on yritetty pomputella asiassa kun asiassa.
Äidillä ei ikinä ole ollut vastaavia ongelmia, ja nyt sitä ei ees tervehditä(jo ennen kun mikään auto asiaan liittyi)

Olis omissa asioissakin selvittelyä kylliksi mut nyt mä laitan ton asian kuntoon ja ne pihapoliisit ruotuun vaikka mun pitäs vaihtaa mutsin kanssa kämppiä hetkeksi koska äiti kiltti, minä todella vaikea häirittynä. Mut nyt loppu se mutsin kiusaaminen.

Katotaan, onneksi isälläni on paljon kokemusta isännöitsijän hommista joten neuvot mitä sain oli aika kultaa. Lisäksi mulla on asianajaja käytettävissäni.
Asia selvitetään koska auto ei siitä lähde. Nyt on hommat mun puolella jos vaan noudatan sääntöjä tarkasti.

Ei olis huvitusta eikä jaksamista taas tälläseenkin pskaan mutta minkäs sille voi jos se yhtäkkiä niskaan tipahtaa.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.9.17 21:28:38

- keittiöremppa venyy ja venyy
- koira on arvaamaton enkä tiedä miten jatkaa eteenpäin sen kanssa.
- rahapula

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.9.17 21:43:28

Hirveästi polttiaisia. Ärsyttävää kun muuten olisi ihanat ilmat olla pitkään ulkona.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: vaimo 
Päivämäärä:   24.9.17 22:08:23

Miehen alzheimer on edennyt niin pitkälle, että ei aina ymmärrä puhetta, eikä löydä kaikkia sanoja. Eikä jää yksin. Seuraa kuin eroahdistunut koira. Jos menen viemään roskia, hän tulee mukaan. Jos siirrän autoa, hän tulee mukaan. Jos lasken koirat käymään pihalla illalla, hän ilmestyy pihalle takki valmiina päällä.

Kuitenkin on vielä niin kartalla, etten haluaisi häntä mihinkään hoivakotiin. En usko, että viihtyisi. Ei kestä hälinää, kärsii jos monta ihmistä puhuu yhtä aikaa.

En minä ärsytystä hänelle näytä.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: 0000 
Päivämäärä:   24.9.17 22:10:59

Jo 4 viikkoa kaikkien elävien olentojen eloa täälläpäin häirinnyt ihan sairaan tiheä hyttyslauma, joka tunkee tietysti myös taloon sisälle inisemään korvanjuureen!
Juuri kun olet pihatöissä ja kädet paskassa tulee hyttynen NAAMALLE ja sitä sitten huiskit...!

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: herneperse 
Päivämäärä:   24.9.17 22:12:27

Mies veti herneen perseeseen kun en lähtenyt vieläkään moottoripyörän kyytiin....

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Fiia 
Päivämäärä:   24.9.17 22:14:12

Nyt menossa iltavuorosta kotiin, kotona joskus klo 23 ja aamulla työt alkaa 7'30..''

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.9.17 22:16:11

PItäis huomenna päättää itselle ei yhtään edullisista kaupoista....Juu vai ei, sanokaa nyt joku.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 22:25:26

Valitin täällä yhdessä ketjussa tänään. On paha olla. Siksi asiat ärsyttävät.

Ei paljon auta että tiedän että johtuu hormoneista. Sama jos sattuu, silloin kaikki harmittaa.

Nuorempana en tajunnut hormonikierrostani mitään enkä laittanut asioita merkille. Nykyään ymmärrän.

Mulla menee siis siten että kuukautisten jälkeen n. 10 päivää hyvä fiilis, sitten pari päivää ovulaation ympärillä mielettömän hyvä olo ja sen jälkeen täysromahdus. Ei vaan henkistä vaan tulee kolotuksia. Vasta uudet kuukautiset vievät pahan olon pois. Itkettää, tosi huono olo henkisesti ja silti pitäisi kaikista arkiasioista selvitä. Yksin.

Haluaisin kyllä olla mies. Olisi ihana jos aina olisi jotakuinkin tasainen hormonitoiminta!

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: joku vaan 
Päivämäärä:   24.9.17 23:22:34

Se, että..
-pitää aamulla herätä töihin ja viettää siellä 12h.
-en ole koskaan kipeä enkä siten myöskään saa saikkua. Erityisesti huomenna olisin enemmän kuin mielelläni saikulla pois töistä..
-viikonlopun työpäivät oli ihan kamalia
-en saa syömisiäni kuriin
-mulla ei oo tarpeeks rahaa
-(entinen paras) ystäväni vastaa nykyään whats app-viesteihini useiden päivien viiveellä - jos ylipäätään vastaa
-menkat

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   25.9.17 00:11:19

Mies. Koti, sen sotkuisuus ja pienuus. Kun on niin pieni asunto, että tuo mies on kokoajan siinä edessäja jos keittiössä on yhtään tiskiä, on koko koti sotkuisen näköinen. Ja tiskiä on aina, mies ottaa aina uuden lasin tai laitasen ja jättää tiskialtaaseen.

Toisena rahapula. En saa töitä, haen ja haen. Sitten aina se sama vastaus miten oli paljon hakijoita eikä minua taas valittu.

Olen myös huomannut saman kuin joku aiempi kertoi kierron vaikutuksesta. Olen masentunut ja vittuuntunut yli viikon ennen menkkoja, sitten toki sen koko viikon ja tosiaan ei paljon jää hyvää aikaa, se yksi ovulaation ympärillä oleva jakso. Millähän hormooneilla tän koko homman saisi pois?

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: Öp 
Päivämäärä:   25.9.17 00:25:49

Olen mökillä ja naapurin kissa vtuttaa ankarasti. Ämmä on aina niuhottamassa omista reviireistään ja nyt katti on päättynyt hillua meillä. Koira vetää kilareita ja silleen.
Kokemuksesta tiedän että muikkelin kanssa keskustelu ei tuota mitään tulosta.
Tekisi mieli loukuttaa katti ja viedä elsuyhdistykseen.

  Re: Mikä sinua nyt ärsyttää?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   25.9.17 03:37:39

Lähettäjä---
Päivämäärä24.9.17 19:48:25

Kun en tiedä tuleeko putkimiehet huomenna vai tiistaina vai keskiviikkona

Tämä niin itseäni myös ärsyttää. Kävivät jo perjantaina. Vielä kaksi kertaa käyvät. Kotona pelko aggressiivinen koira jonka kanssa jo putkimiehiin tutustuttiin ja ensi murinan jälkeen koira jo jätkät suukotti. Mutta kun tiedän ettei se ensi kerralla ole yhtään sen erillaisempi, eikä tiedä milloin tulevat, Ei voi lähteä kotoa yhtään mihinkään. Huomenna vielä nukkumispäivä, eli aamulla kahdeksalta töistä kotia kohti, koiran kanssa lenkille ja suihkuun. Siinä sitten varmaan suihkun aikaan ovikelloa soittavat :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.