Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.9.17 21:18:14

Selasin Facebookin jotain ryhmää ja siellä oli keskustelu mistä pitää kumppanin ulkonäössä. Vastauksia oli paljon.

Itse olen hiljattain löytänyt luonteeltaan mukavan miehen ja meillä on pientä säätöä, ei vielä mitään vakavampaa. Ongelma on se, ettei mies ole ulkonäöltään yhtään tyyppiseni enkä keksi mitään mistä hänen ulkonäössään pitäisin. Ehkä hoikempana voisi vielä mennäkin...

Olen varmaan kamala ja pinnallinen ihminen miettiessäni tälläisiä. Edellinenkään ei toki ollut tyyliseni, mutta ulkonäkö miellytti. En tietenkään hae mitään täydellisiä miesmalleja. :D

Oletteko seurustelleet vaikkei toisen ulkonäkö miellytä? Rehellisiä vastauksia kiitos.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.9.17 21:20:36

Miksi kukaan seurustelisi ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei viehätä? Outoa, että kukaan edes kiinnostuisi sellaisesta ihmisestä seurustelu/seksuaalisessa mielessä :D

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.9.17 21:22:26

Ainahan sitä sanotaan ettei se ulkonäkö vaan sisin. :D

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   23.9.17 21:22:58

Olen tuntenut ehkä suurinta fyysistä vetoa ikinä mieheen , joka ei ulkonäkönsä puolesta ollut mun "tyyppinen" yhtään. Joten kyllä, voisin hyvin antaa ulkonäölle piutpaut, jos muuten kohtaa.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.9.17 21:23:35

Siihen ulkonäköön kyllä tottuu ja voi alkaa pitääkin viehättävänä :D

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.9.17 21:28:13

Itseasiassa kyllä. Ensimmäinen ja ainoa mieheni. Olen kamala, kun tämän ääneen sanon. Tuntuu oikeasti pahalta, mutta niin se vain on. Muuten maailman täydellisin mies. En enää edes ulkonäköä katso - se on mun mies, se paras mies. Nojoo. Mieheni on varmaan läjä piirteitä, joita rakastan, mutta yhdistettynä... Ei niin yhtään hyvä lopputulos. Yhdistettynä siihen, että partaa tai hiuksia ei leikata/hoideta. Näyttää hieman pummilta, mutta hei, se on mun pummi ja sitä mä rakastan yli kaiken. Mä taas en ymmärrä ihmisiä, joille se ulkonäkö on este. Mieheni kanssa tavattiin niin, että ei toisistamme oltu edes kuvia nähty ja siinä vaiheessa kun sen kuvan näki, oli jo rakastunut, ei ollut takaisin menemistä, vaikka millainen suohirviö siellä olisi ollut. Sitä aina haaveili puunatusta, siististä miehestä ja mitä sain on täysi vastakohta. Silti olen onnellisempi kuin ikinä. Itse ainakin laitan onnellisuuden ulkonäön edelle

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: Jem 
Päivämäärä:   23.9.17 21:56:31

En minäkään pitänyt puolisoani ensisilmäyksellä mitenkään komeana. Sitten ihastuin ja lopulta rakastuin häneen ihmisenä, jolloin myös huomasin rakastavani hänen huuliaan, kasvonpiirteitään, silmiään, käsiään, nenäänsä ja vartaloaan.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.9.17 22:04:13

Kiitos rohkaisevista kommenteista. enkä itsekään ole tällä hetkellä hoikka ja nätti, joten tuskin on edes varaa valittaa. 

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   23.9.17 22:22:04

Kyllä vakituiseen parisuhteeseen vaaditaan omaa silmää miellyttävä yksilö kaikkien muiden vaatimusten lisäksi...
En voisi olla suhteessa jossa jompikumpi kokee joutuvansa tyytymään.

En myöskään näe kovin vahvana suhdetta, jossa kuka tahansa vastaantulija voi miellyttää omaa kumppania enemmän, olipa sitten kyse ulkonäöstä tai luonteesta. Oman pitää olla se paras vaihtoehto.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.17 02:12:19

Ulkonäkö muuttuu, kun tutustuu paremmin. Kiva ihminen alkaa näyttää kivemmalta, koska se kiva luonne ajaa pinnallisen ulkonäkökeskeisyyden ohi.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   24.9.17 05:12:31

Itse muistan, kun salaa vilkuilin treffini sivuprofiilia ja mielessä kävi että jumankauta se on oikeesti ihan järkyn ruma. Hävetti heti ajatus samantien, olin jo ihastunu muihin piirteisiin (kohteliaisuus, tyylikkyys, tanssitaito jne) kovasti. Kummasti se tosiaan mieli muuttui, rakastuin kunnolla eikä hän näyttänyt ollenkaan rumalta. Naimisissakin ollaan oltu toistakymmentä vuotta jo.

  Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.17 05:35:52

Minusta ei kannata keskittyä mihinkään yksittäiseen asiaa, oli se ulkoista tai sisäistä. Jos toisen seurassa on kaikin puolin hyvä olla, niin sittenhän asia on selvä.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.17 07:20:09

Monet taitaa tehdä niin, muutenhan niitä rumia pallinaamoja ei syntyisi koko ajan lisää.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: ponnyponny 
Päivämäärä:   24.9.17 09:12:17

Kyllä se niin on, että kun ihminen on sisältä viehättävä, alkaa ulkonäkökin näyttämään viehättävältä ajan kanssa. Ja toisin päin, komeinkin ulkonäkö alkaa pian himmentyä, jos sisällä on pelkkää kuraa.

Pahin vaihtoehto on tietysti ei niin viehättävän näköinen ihminen, joka paljastuu myös sisältä ei niin viehättäväksi.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: grillaaja 
Päivämäärä:   24.9.17 09:13:52

Voi olla realistista hyväksyä, että sitä maailman komeinta miestä ei saa. Silti olisi suhteen kannalta suotavaa, että toisen ulkonäöstä edes pitäisi vähän.

Mukavalla luonteella varustettuja ihmisiä on kuitenkin iso joukko (johan tähänkin keskusteluun on ilmoittautunut moni, jonka miehellä on 'maailman ihanin luonne'). On mahdollista löytää sellainenkin paketti, ettei ulkoisten tai sisäisten ominaisuksien kohdalla joudu 'tyytymään'. Paitsi jos vain randomilla ottaa jonkun (jos vaikka ei ikinä enää ketään muuta saisi) ja hampaat irvessä siihen tyytyy.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 09:25:24

Yritin antaa piutpaut ulkoiselle.
Lyhyt, leveä, hikinen, palliotsa, jolla lyhyet raajat ja tynnyrimaha, törkyruma vaatemaku ja hän kulki itaruuttaan reikäisissä tai istumattomissa räsyissä.
Luulin olevani jalompi, mutta silti häpesin esitellä missään. Häpesin kulkea julkisilla paikoilla, toivoin että luulisivat sitä sukulaiseksi.

Se siitä jalouskokeilusta, tyypin paskat puolet kun paljastui, niin kadun että tuhlasin aikaani moiseen paviaaniin.

Ei ikinä enää, vain silmissäni komeat ovat sellaisia että lähden ainokaista elämääni kuluttamaan tutustumalla heihin parisuhdemielessä.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: Xd 
Päivämäärä:   24.9.17 09:46:00

En ihastunut mieheni ulkonäköön ensisilmäyksellä. Pidin pitkistä, hoikista, vaaleista miehistä ja omani on lyhyt, vankkarakenteinen ja keskivertosuomalaista tummempi. Mutta työn ohella tutustuttiin ja kummasti alkoi ulkonäkökin viehättää kun paremmin tutustuin hänen upeaan persoonaansa. Nyt ollaan oltu jo 10 vuotta naimisissa enkä enää edes "näe" hänen ulkomuotoaan eli en ajattele koko asiaa. Rakkain mies maailmassa!

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 10:29:39

Siis aiotko olla sen miehen kaveri vai seurustelukumppani? Oletettavasti kumppani suhteessa jossa on seksiä? Ja meinaat että on pinnallista jos haluaa pitää seksikumppaniaan hyvännäköisenä? Mietipäs nyt hei vielä.

Et voi mitenkään hypätä sänkyyn kaikkien maailman miesten kanssa jotka ovat vain mukavia. Ei sulla todellakaan ole velvollisuutta olla suhteessa yhdenkään mukavamiehen kanssa johon et tunne vetoa.

Nyt laitapa pään sisältösi kuntoon.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   24.9.17 11:04:41

Ex-miehessäni ihastuin muihin asioihin kuin ulkonäköön. Alkuhuumassa ulkonäkökin näytti mukiinmenevältä, mutta sitten kun alkoi mennä huonosti, ulkonäkökin alkoi ärsyttää. Nyt minulla on omasta mielestäni komea mies, vaikkei mikään filmitähden näköinen olekaan. On ihanaa kun joka kerran miestä katsoessa tulee sellainen lämmin hyvänolon tunne kuin aina kun näkee jotain kaunista.

Ulkonäkö ei ole pelkkää pintaa. Kasvonpiirteille ei kukaan mitään voi, mutta vartalo kertoo elintavoista, siisteys itsensä ja kanssaihmisten arvostamisesta ja silmien ilme älykkyydestä ja huumorintajusta.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.9.17 18:16:22

Miksi sitä tunteekin syyllisyyttä siitä että haluaisi silmää miellyttävän kumppanin?

Ulkoisesti ruma on yhtä usein sisäisestikin ruma kuin hyvännäköisetkin.

Mieluummin neutraalin näköinen tai komea. Inhoat vaan lopulta itseäsikin jos rumilus paljastuu vielä paskiaiseksikin.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: Sinä vain 
Päivämäärä:   24.9.17 22:02:28

Mies muutti pukeutumistyyliä parempaan suosituksestani. Nykyään on mielestäni helkkarin komea ja silmä lepää. Tyyli ja vaatteet teki miehen. Ainakin minun miehen.

  Re: Toisen ulkonäkö ei miellytä - seurustella vai ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.17 22:09:46

Mä jotenkin alitajuisesti tiedän, että jos esim. baarissa mieheni olisi tullut mua ekan kerran jututtamaan, niin olisin antanut ulkonäön perusteella pakit heti, mutta näin kun muuta kautta tutustuttiin, niin nyt tuo on mulle komein, seksikkäin ja rakkain mies ikinä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.