Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 13:13:35

Näin hänen puhelimessaan viestejä jonkun tytön kanssa, oli sydämiä, kutsuttiin toista rakkaaksi ja ilmeisesti aikovat nähdä sunnuntaina. Videopuheluitakin tyttö oli kysellyt. Paljoa en kehdannut alkaa tutkimaan, nuokin näin vahingossa kun watsap oli jäänyt miehellä päälle ja aioin jakaa miehen puhelimesta netin omaani, mikä on ihan ok meidän suhteessa ja sanoinkin siitä etukäteen miehelle.
Olen jotenkin ollut tietoinen tästä jo aiemmin, on vain ollut tunne että miehellä on joku toinen tai että jotain on pielessä. Olen kuitenkin sivuuttanut nämä tunteet ja ajatellut että en aio alkaa ärsyttäväksi mustasukkaiseksi kyttääjäksi kun luultavasti olen väärässä. En ole uskaltanut ottaa asiaa vielä puheeksi, en tiedä mitä haluan jatkossa ja mistä voin tietää haluaako hän olla kanssani vai ei.
Olen nyt raskaana ja hävettää ja nolottaa, että olen valinnut tälläisen miehen ja vielä uskonut häntä kaikessa. Nyt kun enää ei ole kyse vain minusta niin olen niin vihainen itselleni, olen aina pitänyt tarkeänä että lapsella olisi molemmat vanhemmat jotka ovat onnellisia yhdessä.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 13:15:58

Abortti sitten vain. Onnelliset vanhemmat yhdessä ei toteudu.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   22.7.17 13:20:46

Aborttia minäkin suosittaisin mikäli kyseessä olisi vahinko, mutta kerta suunniteltu ja odotettu (?) raskaus, niin lapselle kostamisen sijaan antaisin adoptioon. Tietenkin jokainen tekee kehollaan ja elämällään mitä haluaa. Näin itse tekisin :P

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 13:20:51

Aborttia on vähän myöhäistä tehdä nyt. Selviän vaikka yksin lapsen kanssa, mutta ihanteellistahan se ei ole..
En vaan tiedä miten suhtautuisin tuohon asiaan. En oikeastaan tunne mitään.. Aika sekava olo nyt. Olen vaan pettynyt itseeni kun olen niin surkea etten osaa edes miestä valita

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ups 
Päivämäärä:   22.7.17 13:24:40

Minä toimisin varmaan niin, että ottaisin ja soittaisin naiselle, siis ilman että mieheni kuulisi. Kertoisin tilanteeni, että olen raskaana jne.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 13:26:43

Epäilen, että pystyisin antamaan lapsen adoptioon.. Kyllä mä siitä huolehdin ja rakastan varmasti, luulen että mieskin haluaa olla lapsen elämässä vaikka erottaisiinkin.
Lähinnä itseni kannalta surettaa, halusin yhteisen lapsen jonka kasvatan tämän miehen kanssa. Nyt minusta tulee vain yh ja vaikka löytäisin uuden miehen ei se ole samanlaista sitten..

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: op 
Päivämäärä:   22.7.17 14:14:48

mulla oli just sama tilanne 10v sitten. soitin naiselle miehen tietämättä, juttelimme asiallisesti, sanoi ettei ole vakavaa ja kunnioittaa meidän smuhdetta, ei tienny et olin raskaana. sit juteltii miehen kanssa, itki ja pyysi anteeksi ja sovimme asian. nyt vieläkin yhdessä onnellisesti ja lapsi 10v.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   22.7.17 14:17:46

Tuollaisen asian sopiminen ei niin vaan monelta onnistu. Aloittaja tekee niinkuin tuntuu, lapsi se tärkein kuitenkin tulee olemaan ja siitä ei kannata huolissaan olla. Voi olla että mies haluaa erota muttei ole saanut pedattua sitä omasta mielestään vielä tarpeeksi.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   22.7.17 14:20:09

Vaikuttais kyllä vähän siltä, ettei aloittajan mies ole ollenkaan kiinnostunut, saako aloittaja tietää vai ei. Eli ei taida edes välittää, vaikka aloittaja viestit näki. Puhuisin kuitenkin miehen kanssa asiat selviksi.

Kyllä nyt yleisesti mies olisi varovaisempi, jossei missään nimessä haluaisi jäädä kiinni.. Kaverinkin mies teki9 noin, toivoi että kaveri jättää hänet, sillä hän ei ollut sittenkään valmis siihen perheen perustamiseen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Himmu 
Päivämäärä:   22.7.17 14:21:43

Perus ht net keissi

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Cot 
Päivämäärä:   22.7.17 14:24:30

Se toinen nainen on syytön tilanteeseen, mies tässä on se kenen kanssa asia pitää ottaa puheeksi.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 14:35:05

Ehkä soitan sille naiselle jossain vaiheessa ja kyselen että tietääkö hän että mies on naimisissa ja meille tulossa vauva että mitä heillä oikein on nyt meneillään. Ehkä hänkään ei tiedä minusta, ja heidän suhde loppuu, ehkä hän tietää mutta haluan minäkin tietää jos mies on tosissaan jonkun muun kanssa kuin minun. Silloin loppuu meidän suhde. Eli voisin kyllä antaa anteeksi, jos kyse ei vakavasta suhteesta. Mutta jos ovat kovinkin rakastuneita niin enhän minä sille mitään voi.
Mutta toivottavasti saan rohkeutta soittaa ja keskustella tytön kanssa, ja asioihin selvyyden. Mieheltä tuskin saan rehellistä vastausta..

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   22.7.17 14:36:31

Cot: Kyllä siinä naisessakin syytä, kun varattuun kajoaa. Kunnollinen nainen laittaa välit poikki/ei edes ole tuollaisen miehen kanssa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 14:38:39

Cot- tiedän että nainen on syytön tilanteeseen, uskon vain että mieheltä en saa rehellisiä vastauksia tai että kieltää kaiken. Mielummin keskustelen asiallisesti naisen kanssa ensin ja kuulen hänen versionsa. Sitten otan asian puheeksi miehen kansss

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   22.7.17 14:49:36

Eipä se tyttö välttämättä tiedä että mies on naimisissa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   22.7.17 15:00:14

"uskon vain että mieheltä en saa rehellisiä vastauksia tai että kieltää kaiken. "

Tämä. Ei tuollaisen kanssa ole tulevaisuutta, usko pois. Lähde ja kasvata lapsi rakastavan äidin luona, ei onnettomassa ja petollisessa suhteessa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   22.7.17 15:02:18

"Minä toimisin varmaan niin, että ottaisin ja soittaisin naiselle, siis ilman että mieheni kuulisi. Kertoisin tilanteeni, että olen raskaana jne."

-Mitä apua tästä käytännössä on? Riippumatta siitä mitä tilanteeseen syytön kolmas osapuoli vastaa puhelimessa, mies on silti edelleen se sama tyyppi joka on valmis tekemään aloittajaa loukkaavia asioita aloittajan selän takana. Vaikka mies jäisi hän ei olisi luotettava. Vaikka toinen nainen jättäisi miehen, niin aina tulee uusia.

Olen todella pahoillani aloittajan puolesta, mutta ei tuossa auta muuta kuin jatkaa elämäänsä uusiin suuntiin. Kun lapsen päättää hankkia, on aina varauduttava siihen että sen voi joutua kasvattamaan yksin. Lapsen isä voi huonolla onnella kuollakin jo raskausaikana...

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: kurre 
Päivämäärä:   22.7.17 15:05:13

Ääni sille, että lähde suhteesta. Eihän sun välttämättä tarvitse sille kertoa mitään syytä. Niin se äijäkin on sua kohdellut. Miten viitsii, kun vielä lapsikin tulossa?
Kyllä itse en voisi jatkaa, mutta teet niinkuin haluat tietenkin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   22.7.17 15:19:46

-_-

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 15:39:31

Tee lapsi ja anna se isälleen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Esimerkki 
Päivämäärä:   22.7.17 15:42:51

Ota selvää missä tapaavat ja paukkaa paikalle

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 15:50:24

Lähde sunnuntaina miehen mukaan. Sanot miehelle vain että tulet mukaan koska sinäkin haluat tavata lapsenne tulevan äitipuolen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 15:54:04

Olen aina ollut sitä mieltä että lapsia tehdään vasta kun on varma että on hyvä kumppani ja en ole näitä eroperheitä ymmärtänyt. Joo, parempi erota kuin olla huonossa suhteessa mutta miksi pitää lapset tehdä ennen kuin on varma?
Vanhempanikin ovat tätä aina toitottaneet ja iskostaneet päähäni tuon. Nyt olen itse siinä tilanteessa. Itse varmaan kestäisinkin huonon suhteen ja en mitään suuria odotakaan, mutta nyt lapsen takia mietin, että ero varmaan olisi parempi mitä aiemmin se vain tapahtuu.
Pelottaa kuitenkin tulevaisuus. En haluaisi olla sellainen perus yh-mutsi joita nykyään on paljon. En sano, että lapsi siitä kärsisi mutta onhan kokonainen, onnellinen perhe parempi. Se on ollut aina haaveeni, varmasti rakastan lastani ja pystyn huolehtimaan hänestä, mutta se kokonainen perhe puuttuu. Ja sitä tuskin tulen enää saamaan.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.7.17 16:01:56

Ennemmin tai myöhemmin se pettäjä jää kiinni. Ajattele niin, että hyvä kun selvisi nyt. Mies pettää sua jatkossakin, jos tossakin tilanteessa, että sinä odotat lasta hänelle. En jatkaisi suhdetta noin epäluotettavan miehen kanssa, minusta hän ei ole kelvollinen huolehtimaan lapsesta, jos odotusaikana jo pitää hypätä vieraissa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   22.7.17 16:09:58

itelläni kanssa tuore ero päällä.Ei ole lapsia onneksi mutta kyllä silti hankalaa on.Miehel se tyyli että hän häipyy ja kaikki asiat jää minun selvitettäväksi tai muiden sukulaisten,siis lähinnä hänen tavarat kun talo on minun.Ärsyttää kun ei voi asioita hoitaa kunnolla vaikka hän ei suhdettamme halunnut korjata.Vielä,mukamas vahingossa,tuhosi autoni sitä korjatessaan ja nyt ei suostu sitten maksamaan aiheuttamiaan vahinkoja,siis puhutaan useammasta 1000 eurosta.Onneksi mahtavia ystäviä jotka auttaa ja parempi yksin kuin tuollaisen kanssa.Siitä olen kiitollinen kun ei ole lapsia,olisi hankala yrittää tuollaisen kanssa mitään sopia.Ja häntä epäilin uskottomuudesta mutta en koskaan saanut vahvistusta.Onneksi aloittaja sai kiinni niin aina helpompi kuin ne epäilykset asiasta vaikka tuskin ne tyhjästä kumpuaa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   22.7.17 16:14:57

ja aina kannattaa,päätti sitten mitä vaan,koettaa puhua asiat halki.Kyllä ne painaa tuolla takaraivossa kun ei koskaan saa asioit puhuttua selväksi.Ja sen olen oppinut että vaistoon kannattaa luottaa,ei se turhaa varottele,kyl sillo yleensä joku huonosti.Tosin miehil ei minust samaa puhumisen tarvetta,he vaan siirtyy elämäs eteenpäin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   22.7.17 16:31:52

Yh-mutsejakin on tosi monenlaisia. Ei kannata takertua stereotypioihin. Tunnen sekä urallaan että samaan aikaan harrastuksissaan hyvin menestyneitä yh-äitejä, joilla on ehkä vielä taakkana lasten isän alkoholismia tms. "pientä" ja lasten arkeen yhä vaikuttavaa.

Toki vaatii tukiverkkoa, mutta ei se pelkkä isä takaa sen kummempia mahdollisuuksia ydinperheen äideille.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   22.7.17 16:37:49

"Lähettäjä.
Päivämäärä22.7.17 15:50:24

Lähde sunnuntaina miehen mukaan. Sanot miehelle vain että tulet mukaan koska sinäkin haluat tavata lapsenne tulevan äitipuolen."
Tämä!

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 17:03:47

Pitää varmaan lähteä mukaan ;) yleensä pyytääkin mukaan, kun lähtee jonnekin. Varmaan ennenkin ollut tuon tytön luona, aina sanoo että menee kavereilleen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 17:14:35

Mulla on nyt tämä viikonloppu aikaa kerätä rohkeutta ja miettiä mitä sanon ja teen. Nyt en viitsi mitään sanoa kun ollaan lapsenvahteina huomiseen asti

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   22.7.17 17:41:30

Ei jumaliste... kerätä rohkeutta :D. Ukkos suunnittelee pettävänsä sua niin sä keräät rohkeutta mitä sanoa?! Etkä juuro nyt VIITSI sanoa mitään? Ok. Juu ei kyllä, en yhtään ihmettele miksi joitain petetään aina.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 17:58:31

1 niin, en ehkä ole mikään maailman viehättävin ihminen mutta ajattelin että mies minua rakastaa kun niin on väittänyt ja mennyt naimisiinkin kanssani. En halua nyt sanoa kun varmaan nuo hoidokkilapsetkin aistisi sen ilmapiirin mikä varmasti aiheutuisi jos ottaisimme asian nyt käsittelyyn, eikä me juuri nyt voitaisi edes keskustella kunnolla kun lapset vaatii huomiota aika paljon tällä hetkellä.
Ja joo, kyllä mua jännittää mitä mies sanoo ja mitä tapahtuu kun mainitsen asiasta. Ajattelin että se olisi täysin normaalia

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Esille 
Päivämäärä:   22.7.17 17:58:37

Nostat aloittaja sen kissan pöydälle ja puhut miehen kanssa asiat halki eli kauanko tuota on jatkunut selkäsi takana, kuka tuo tyttö on jne. Sanoit ehtineesi nähdä vain vilauksen noista keskusteluista joten ei kannata vetää mitään omia johtopäätöksiä vain sen perusteella. Voi olla että miehellä on tytön kanssa jo pitkään ollut suhde selkäsi takana, mies on vain ihastunut tyttöön ja tunne on molemmin puolinen tai sitten mies hakee vain jännitystä arkeen (on shokissa raskautesi vuoksi). Vaihtoehtoja on siis monia ja syy noihin viesteihin löytyy kun keskustelet miehen kanssa. Sen jälkeen päätätte sitten miten jatkatte eteen päin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   22.7.17 18:03:03

Argh; löysit pointin tästäkin viestiketjusta. Hienoa! Toinen miettii syntyjä syviä ja sä et vaan tajuu jos vatsappi kirjoitetaan väärin. Ups, mäkin kirjoitin sen väärin... Nyt varmaan kaatuu maailma...

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 18:28:50

Esille- haluaisin keskustella, mutta mistä voin tietää että mies puhuu totta? Mitä jos ei suostu keskustelemaan aiheesta? Olen itsekin huono keskustelemaan ja en luota siihen että mieskään keskittyy. Mitä jos väittää tytön olevan vain joku kaveri ja että heillä ei ole mitään, miten voin sitten ikinä olla varma puhuuko totta jos sanoo menevänsä esim. Kauppaan tai kaverille? Varmaan on jatkossa paljon tarkempi etten epäile enää mitään.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   22.7.17 18:56:23

No näitähän riittää... Varaudu siihen et äijäs yrittää hyvittää ja puhua kaikkea. Se olis jättänyt sut jos olis halunnut sen toisen. Mutta niin k-päisesti tehty että jos voit niin käytä hyväks parhaimmalla näkemälläsi tavalla ja dumppaa se.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 19:05:11

"Miksei ihmiset osaa kirjoittaa nimeä Whatsapp oikein???"

Kerro sinä kun et itsekään osannut :D

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Jjjj 
Päivämäärä:   22.7.17 19:22:07

Mutä ihmeen "keskustekemista" tossa on???? Mies on pettänyt raskaana olevaa vaimoaan!!!! Voiko törkeämmin loukata! Saman tien välit kokonaan poikki ja pelkästään pidät huolen että saat siltä tarpeeksi elareita! Pärjäät hyvin yksinhuoltajana, ei ongelmaa.
Mutta mies on niin iso sika että jöyä se heti ja kokonaan jos sulla on pusaralin itsekunnioitusta ja välität tulevasta lapsestasi!

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Esille 
Päivämäärä:   22.7.17 19:24:25

Jos mies ei suostu puhumaan aiheesta niin sitten ei auta todeta kuin suhde sitten varmaan oli siinä, jos kerta toinen ei ole valmis selvittämään asioita. Jos mies alkaa puhumaan jostain kaveruudesta niin siihen toteat, että sinä kyllä tiedät, että kyse on nyt jostakin enemmästä kuin pelkästä kaveruudesta, sillä näit millaista kieltä he viesteissä käyttivät. Et siis niele mitään me ollaan vaan kavereita selitystä vaan sanot jämäkästi miehelle, että haluat tietää mistä on kyse. Onko heillä syvempiä tunteita toisiaan kohtaan, mitä mies hakee naisesta yms. Jos sinusta tuntuu ettet voi luottaa miehen sanoihin miehen selityksistä huolimatta niin tiedät myös silloin ettei ole ainakaan järkeä yrittää jatkaa suhdetta.

Jatkoa ajatellen niin opettele aloittaja keskustelemaan. Mikä tahansa suhde on tuhoon tuomittu pidemän päälle, jos asioista ei kyetä puhumaan. Tämä koskee totta kai myös miestä eikä vain sinua. Mitä todennäköisimmin tuo puhumattomuus on ajanut teidätkin tuohon tilanteeseen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 20:16:34

Ärsyttää ja ketuttaa niin suunnattomasti että olen pilannut elämäni :'( mulla oli lapsena mahdollisuudet vaikka mihin, ja lapsuuteni oli hyvä ja turvallinen. Sitten nuorena sössin itse kaiken ja nyt sitten lopullisesti. Tätä ei niin vain unohdeta ja lakaista vaan maton alle kuten jotain nuoruuden asioita, joissa olin itse ainoa kärsivä osapuoli, niistä on päästy jo yli ja ne voi unohtaa. Tulevaisuudessa minulla on lapsi, jonkä isä ei ole kanssani yhdessä ja se muistuttaa minua omasta tyhmyydestäni ja idiooteista valinnoistani lopun elämääni. Varmasti rakastan ja huolehdin lapsestani niin hyvin kuin vain pystyn, mutta onhan se aina parempi lapsen, sekä itseni kannalta jos minulla olisi hyvä ja rakastava mies. Ei mulle pitänyt näin käydä.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 20:27:28

""Miksei ihmiset osaa kirjoittaa nimeä Whatsapp oikein???"

Kerro sinä kun et itsekään osannut :D" Niin, sehän kirjoitetaan WhatsApp ;)

Jätä tuollainen kuvatus, inhottaa pettäjät ja vielä enempi nämä, jotka pettää raskaana olevaa >.<

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: piu 
Päivämäärä:   22.7.17 20:27:44

Ei se elämä toki suunnitelmien mukaan mene. Vaikka olisi elänyt kuinka kunnollisen nuoruuden. Eikä se sun vika ole, että miehesi ei pidä sua minkään arvoisena. Tee sinä se, että arvostat itseäsi. Sinä et tarvitse huonoa miestä, eikä lapsi riiteleviä/kireitä vanhempia. Ei sun elämä ole tällä ohi vaikka tämä suhde menisi. Kerää rohkeutesi. Itse olen sellaisella tempperanentilla varustettu, että en tajua miten kestät :)

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Luumu 
Päivämäärä:   22.7.17 20:58:59

Täydellisen törkeä ja vajakki mies. AnsItset parempaa. Hankkiudu eroon asap!

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   22.7.17 21:52:29

Nyt ei mitään itsesyytöksiä ja itsesäälissä kieriskelyä. Leuka pystyyn, kamat kasaan/ukko pihalle. Ja taputat itseäsi olkapäälle, että sait ukon aikeet selville jo nyt ja pääset eroon ennen lapsen syntymää.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ok 
Päivämäärä:   22.7.17 21:58:44

Mä miettisin ennen keskustelua valmmiiksi,
että mitä haluan tai mihin suostun tms.
Meinaatko erota? Vai pelkäätkö että mies jättää?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: trubaduuri 
Päivämäärä:   22.7.17 22:59:22

Aina parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Oli lapsia tai ei.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Suippi 
Päivämäärä:   22.7.17 23:01:22

Ottamatta kantaa miehen toimintaan... Koeta muistaa, että lapsi antaa hirmuisen paljon. Rankkaa se on jos joutuu aina haaveilemastaan ydinperhehaaveesta luopumaan, mutta elämä ei ole pilalla! Sun on löydettävä sisältäsi nyt itseluottamusta. Miehen perseilyt on sen häpeä ja sinä rakennat lopun elämäsi toivottavasti nyt puhtaalta pöydältä. Tulet huomaamaan että et tarvi kusettajaa elämääsi, lapsen kanssa kahden on antoisampaa kuin onnettomana kolmestaan.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: • 
Päivämäärä:   22.7.17 23:07:36

Sille joka ihmettelee miksi sille toiselle naiselle pitää soittaa; voi olla ettei sekään nainen tiedä vaimosta ja silloin on jo ihan reilua ottaa yhteyttä. Tietysti voi olla, että kyseessä on oikeasti ihminen, joka kykenee suhteeseen miehen kanssa jolla samalla raskaana oleva vaimo, mutta tulisi sekin samalla selväksi. Ja selviäisi myös se, millainen suhde on, joku kevyt seksisuhde on eri kuin sellainen jossa puhutaan ihan tosissaan rakkaudesta.

Itse en vain voi ymmärtää miehiä, jotka pettävät raskaana olevaa puolisoaan. Yhden ikävän tapauksen tiedän, jossa vaimolta meni koko raskaus kesken kun toinen nainen otti yhteyttä ja paljasti miehen. Vaimolla nykyisin uusi mies ja perhe, pettäjä itkee vieläkin paikallisessa tyhmyyttään, yritti myös itsemurhaa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Koopi 
Päivämäärä:   22.7.17 23:08:54

Lueskelit sitten toisen puhelinta, kyylä!

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Ansaitset parempaa 
Päivämäärä:   22.7.17 23:23:22

Naapurissani asuu yh-nainen, en tiedä miksi eronnut lapsen isästä kun lapsi vasta 1 v. Mutta jokin aika sitten hän tapasi uuden fiksun miehen , ja pariskunta suunnittelee häitä.

Ovat selvästi onnellisia ja mies tuntuu tosi kivalle mitä itsekin olen ohimennen jututtanut , ja on selvästi tosissaan naapurin suhteen. Eikä ole mikään tyhjä taskukaan kun timantteja tulevalle rouvalleen ostaa.
Ja kaiken lisäksi pitää huolta lapsestakin kuin omastaan.

Älä siis aloittaja luule, etteikö sinullakin olisi mahdollisuus parempaan suhteeseen ja perheen perustamiseen tulevaisuudessa, jos nyt lemppaat petturin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 00:47:31

"Eikä ole mikään tyhjä taskukaan kun timantteja tulevalle rouvalleen ostaa."

Timantteja saa itse asiassa aika halvalla. Laadukkaat isot timantit maksavat toki jo enemmän.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Escapist 
Päivämäärä:   23.7.17 00:52:33

Mä komppaan Esille:n ehdotusta. Haluaisin kuulla vastineen mieheltä, että mitäs tämä on. Miksi näin kävi ja miten tästä eteenpäin. Tuo saattaa olla vielä pelastettavissa. Jos välttelee keskustelua tai ylipuolustautuu niin se oli sitten siinä. Naista tässä ei voi syyttää mistään, tiesi hän suhteestanne tai ei.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.7.17 09:45:22

Mä aina ihmettelen näitä, että täytyy miettiä, että miten ottaa asian esille ja koska. Samantien vaan kysymään, että mikä on homman nimi. Itse varmaan aloittaisin sillä, että soittaisin siitä miehen puhelimesta sille naiselle ja toteaisin, että pidä hyvänäsi. Mitä sitä turhaan aikailemaan. Itsekin pääsee paljon helpommalla, kun asian hoitaa heti siitä mahdollisesta surusta huolimatta.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 10:00:24

Minä taas ihmettelen millainen ihminen ei aukaise käkätintään välittömästi kun tekee tuollaisen löydön.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   23.7.17 10:40:20

"Naista tässä ei voi syyttää mistään, tiesi hän suhteestanne tai ei."
Haluaisitteko itse miehen, jolla on raskaana oleva vaimo tai avopuoliso kotona? Täytyy olla aikoinen löytö sen naisen, joka tällaseen soppaan haluaa osallistua.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.7.17 10:48:40

"Minä taas ihmettelen millainen ihminen ei aukaise käkätintään välittömästi kun tekee tuollaisen löydön."

Siksi, että toiset ihmiset eivät ole sellaisia persnaamoja että suoltavat kaiken ulos mitä mieleen ensimmäisinä juolahtaa, vaan osaavat harkita tilanteeseen sopivan paikan ja ajan. Aloittaja kertoi että siellä on nyt lapsia hoidossa, eikä tiedä millaiseksi ilmapiiri saattaa eskaloitua kun tunteet pääsee valloilleen. Muutenkin moni voisi ensin miettiä asioita hiukan ennenkuin puhuu (tai kirjoittaa tänne foorumille) sensijaan että aiheuttaa tarpeetonta polemiikkia.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: xxy 
Päivämäärä:   23.7.17 11:07:09

Kun tässä nyt tuntuu tuo yksinhuoltajuus kauhistuttavan niin muistutan, että Tarja Halonenkin oli yh-mutsi ja päätyi kolme kertaa ministeriksi ja sen jälkeen presidentiksi.

Kaikista pahoista puheista huolimatta hänellä vaikuttaa olevan myöskin varsin onnistunut parisuhde nykyisen aviomiehensä kanssa.

Niin että jos ei tässä nyt muu murehduta niin ei kun rinta rottingilla päin uusia haasteita.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 11:19:23

Pisterivi ei siis osaa keskustella rauhallisesti, suurin osa ihmisistä osaa kyllä.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.7.17 11:20:34

Merviläinen ei osaa puhua asioista vaan ihmisistä? ;)

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 11:22:01

Tapasin kerran tosi kivan miehen. Vaikutti ihan sielunkumppanilta. Tapailtiin, viestiteltiin, kävin miehen luonaki useampaan kertaan. Sitte mulle soitti nainen. Kerto olevansa miehen avovaimo ja raskaana. Kerto myös saaneensa selville että meitä sivutyttöystäviä on vaikka kuinka monta. Mies väitti että se on vaan hullu exä eikä tosiaankaan ole raskaana.. No, se lapsi aikanaan synty, minusta ja siittä naisesta tuli kaverit :D

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   23.7.17 11:23:36

Taidat olla melkoinen lehmä, Merviläinen? Jos oletetaan, että hyvään rauhalliseen sävyyn keskustelisit sivistyneesti tästäkin aiheesta, ja vielä raskaushormonien huuruissa? Vai pisteletkö kourallisen rauhottavia aina ennen perheriitoja? Oikein strindbergiläistä ? :D

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 11:26:24

Paremmin kuin sinä.
Jos aloittajan mies ei tarkoituksella jättänyt viestejä vaimonsa nähtäväksi niin voi olla että kun ap vihdoin saa suunsa auki niin kaikki ns. todisteet on hävitetty ja sitten miehen onkin varsin helppo syyttää vaimoaan vainoharhaiseksi mustiskyttäriksi.
Siksi asiat täytyy käsitellä heti.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.7.17 11:28:28

Vai oikein "täytyy käsitellä heti". Mikään tuollainen ei-henkäuhkaava asia ei ole niin tärkeä etteikö se voisi odottaa siihen että vieraat on lähteneet. Se on aikuismaista, eikä se että pitää olla jotain aihetodisteita että voi päättää jatkaako elämää toisen kanssa vai ei. Emme myöskään tiedä miten mies tulee reagoimaan jos asia otetaan esille, eihän tämä ole vain aloittajasta kiinni.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.7.17 11:31:28

Merviläisen kanssa täysin samaa mieltä, kuten tuolla jo aiemmin totesin. Miksi näitä asioita lykätään sen mahdollisen yhteisen tulevaisuuden jatkon takia pidemmälle. Noita mulkkuja miehiä löytyy varmaan jokaisen lähipiiristä..

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Siiri 
Päivämäärä:   23.7.17 11:42:33

Mä olisin lukenut koko keskustelun ja puhelin kourassa käskenyt miestä selittämään. Mutta vaikka todisteet olisikin nyt hävitetty, aloittaja voi ihan hyvin sanoa tietävänsä mitä näki ja miehen puhuvan paskaa jos se yrittää selittää mustaa valkoiseksi.

Mitä tulee tuohon, että yh-äidit olisi jotenkin huonoja, niin mun tuttavapiirissä ei ainakaan. Normaaleja, työssäkäyviä ja asiallisesti asiansa ja lapsensa hoitavia ihmisiä. Kaikilla muuten on jo nykyään uudet (paremmat) miehet ja elämä mallillaan.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.7.17 11:59:38

Aloittaja taitaa vain nyt pelätä sitä yh elämää sen verran, että siitä syystä vetkuttelee. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä, että esitetään lasten takia jotain muuta kuin mitä todellisuus on. Ei ne lapset ole tyhmiä ja sitten vielä yleensä tapellaan lasten nähden jne.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 12:23:00

Kiitos kaikille viesteistä. Tänään tosiaan hoitolapset lähtevät kotiin ja otan asian puheeksi miehen kanssa. En tykkää hypätä mihinkään asiaan suinpäin vaan haluan aikaa miettiä mitä sanon ja mitä edes itse haluan. Ja tosiaan ei varmaan lapsillekaan ole kiva jos tunnelma on kireä ja jos vaikka syttyisi riita. Mielummin odotan että lähtevät.
En tosiaan tarkoita että yksinhuoltajat olisivat huonoja, toki huonojakin on joukossa mutta jotenkin uskon että minusta tulee sellainen vähävarainen wt-yksinhuoltaja suoraan ennakkoluulojen kaltainen :D varmaan se johtuu siitä että itselläkin ne ennakkoluulot kuitenkin pinnassa kun en montaa yksinhuoltajaäitiä tunne.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Gö 
Päivämäärä:   23.7.17 12:25:54

Kannattaa aloittaa sillä , että ottaa kuvat keskusteluista. Sen jälkeen kirjoitat ylös kaikki mitä päässä liikkuu. Haluatko jatkaa suhdetta, miten haluat edetä, mitä lapsen kanssa tehdään, onko suhde toisen kanssa vakavaa.

Itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen. Luottamus on jo pilattu, eikä tuollainen arpi lähde pois. Yh-äitejä on kaikenlaisia, eikä nainen tarvitse miestä lapsensa kasvatukseen. Oletko hyvissä väleissä miehen vanhempien kanssa?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   23.7.17 12:47:00

"Cot: Kyllä siinä naisessakin syytä, kun varattuun kajoaa. Kunnollinen nainen laittaa välit poikki/ei edes ole tuollaisen miehen kanssa."

Luuletko oikeasti, että varattu mies ensimmäisenä esittelee hääkuvat ja vihkisormuksensa kun lähtee vonkaamaan? Ei todellakaan. Kaikki miehethän on tarvittaessa vapaita ja on vaan niin paljon "työmatkoja", "sukulaisten luona käyntejä" ja "harrastuksia" selityksenä niille ajoille kun on oltava kotona.

Ei todellakaan voi olettaa saati pitää varmana, että varatun kanssa vehtaavalla olisi mitään käsitystä asiasta. Naiset usein ovat vielä niin tietämättömiä, että uskovat aivan kaiken (paljon on sellaisiakin miehiä, jotka kehuskelevat "ostaneensa uuden auton" ja ajavat työsuhdeautolla, jollaista ei siis itse osteta, tai puhuvat "asuvansa omistusasunnossa", joka kuitenkin on joku asumisoikeuskämppä, jota ei voi omistaa. Ja nämäkin asiat on helppo tarkistaa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   23.7.17 12:52:01

:D: Ja ihan oikeasti jokainen varatun kanssa peuhaava nainen ei tiedä miehen olevan varattu? Minäpä valistan sua, monet naiset tietää ja monille se, että on varatun kanssa antaa tietynlaista vallantunnetta.
"Tuo mies on kanssani, vaikka sillä on oma puolisokin, olen siis parempi".

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   23.7.17 13:00:36

Jokainen ei ole tietämätön, mutta todellakaan kaikki miehet eivät toitota vaimostaan ja perheestään. Jos on vasta alkuvaiheen viritys, on vielä todennäköisempää että "kiireisenä poikamiehenä" ollaan.

Ja vaikka vieras nainen tietäisikin, hän ei ole vastuussa varatun miehen suhteesta ja valinnoista. Aika oudoksi menee jos muiden ihmisten on oltava moraalinvartijoina ja parisuhteiden puolustajina, vaikka itse parisuhteen osapuoletkaan eivät vaivaudu. Vai oletko sitä mieltä, että miehet ovat tahdottomia vässyköitä, jotka kuka tahansa nainen voi ottaa mukaansa tuosta vaan? Sellaisia joojoo-miehiä, jotka pysyvät jotakuinkin ruodussa vain siksi, että naiset pidättäytyvät vokottelemasta? Ja jos mies menee, hänhän ei olisi halunnut, mutta kun se toinen nainen vaan vei, joten sen vika eikä miesraasun?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Nähtyä 
Päivämäärä:   23.7.17 13:09:12

Itseasiassa pettäjillä on kikka kolmonen hihassaan. Tuolla on nytkin pariskuntia/perheitä missä elellään autuaan tietämättöminä toisen puuhista.
''Fiksu'' esiintyy eri nimellä, tapaa hotelleissa, ja pitää puhelintaa autossa tai työpaikalla, samoin tablettiiaan (fb,viber,kik..)

Tiedän meinaa parin kaverin tuota harrastavan puolisoiltaan salassa ja sanoivat etteivät ole ainoita ''viisaita'', jotka tuota harrastavat.
Molempien vaimokkeet ovat silmänsä sulkevia strutseja, jos joku menee sanomaan miehiensä puuhista mitään.
50/50 näin ollen ammutaanko viestintuoja vai ei.

Sanoisin näin, mikäli haluaa käräyttää kannattaa tehdä se anonyymisti eikä ottaa riskiä happosateesta :P

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   23.7.17 13:12:37

Ehkä ei ole vastuussa, mutta kellepä olisi tuo tilanne ihan ok ja ihana mies sellainen, joka jättää ja/tai pettää raskaana olevaa puolisoaan? Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, enkä haluaisi toisten sotkuihin ja kriiseihin osalliseksi. Löytyy takuulla parempiakin miehiä, ellei sitten ole todella epätoivoinen.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   23.7.17 13:15:30

Fiksu ei myöskään säilyttele viestejään puhelimessa kenen tahansa luettavissa tai jätä tyhjentämättä välimuistia koneeltaan tai toimi ilman salasanoja.

Mistä btw tämä toisten naisten syyttely oikein tulee? Miksi ollaan niin puolustuskannallaa ja unohtamassa, että jos miehellä on parisuhde, ainoa jolla on velvollisuuksia parisuhteeseen nähden, on mies itse? Ei vieras ihminen ole vastuussa muiden parisuhteista. Kuitenkin suurin osa naisista on kiukkuisena syyttämässä vierasta naista, niinkuin miehellä ei olisi mitään vastuuta tekemisistään. Miestä oikein vielä jopa puolustellaan, kuinka se meidän pera ei muuten olisi mennyt mutta kun se tyrkky juoksi sen perässä, soitteli ja sitäjatätä. Ja peranhan on tietenkin pakko vastata, tekstata ja tavata, vaikkei se oikeasti yhtään haluaisi mutkunsenainenjahtaa.

Tahtoko niiltä peroilta on kotona viety ja tossun alle ängetty, jos ei ne itse saa sanottua että ei kiinnosta vaimo ja perhe on kotona. Vaimon tarvitsee soitella vieraille naisille ja meuhkata, että jätä se meidän pera rauhaan. Eikö tämä nyt ole jo aika huvittavaa?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 13:19:20

Kyllä näitä naisia löytyy joille uppoaa kuin veitsi sulaan voihin miehen itku ja väninä huonosta liitosta.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   23.7.17 13:19:36

"Ehkä ei ole vastuussa, mutta kellepä olisi tuo tilanne ihan ok ja ihana mies sellainen, joka jättää ja/tai pettää raskaana olevaa puolisoaan?"

Edellyttäen, että tiedät. Edelleen on paljon kakkosnaisia, jotka ovat omasta mielestään kiireisen poikamiehen kanssa, jolla on paljon kaikenlaista ettei joka päivä ehdi tavata eikä aina puhelimeenkaan vastata.

Miksi monet kuvittelevat, ettei se vieraissa käyvä mies valehtelisi salanaiselleen, koska valehteleehan hän vaimolleenkin? Miten sellainen mies olisi yhtäkkiä salanaiselle rehti ja kertoisi vaimostaan ja perhetilanteestaan, joka käy vieraissa? Eiköhän nuo perhetilanteet tule salanaiselle useimmiten yhtä yllätyksenä kuin salanaisetkin perheelle.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 13:22:08

"Kyllä näitä naisia löytyy joille uppoaa kuin veitsi sulaan voihin miehen itku ja väninä huonosta liitosta."

Voi hyvällä syyllä kysyä, että mikset sitten lähde vaan siinä vonkaat ja märiset huonosta liitostasi, jossa ei tietääkseni ole pakko olla.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 13:30:35

Samainen ihmistyyppi uskoo tai ainakin tahtoo uskoa kaikenlaiset selitykset sille miksi muka ei voi erota.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   23.7.17 13:43:06

Totta on, että petturimies tekee itse valintansa vaimonsa pettämisestä ja vastaa siitä, mutta kyllä on jotain vikaa sellaisessa naisessakin, joka jatkaa peliä tuollaisen ukon kanssa. Ei siinä naisen vastuu olekaan sen miehen moraali vaan oma moraali, jota tällaisillä naisilla tuskin on.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 14:06:23

Joo.. Nyt tuotiin nuo lapset porukoilleni ja kohta heitä tullaan hakemaan. Mies lähti mitään sanomatta ilman lupaa minun autollani kaupunginosaan jossa tämä nainen asuu. Ja vei kotiavaimenikin mukanaan. Turha kai keskustella sitten mitään. Nyt suututtaa

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   23.7.17 14:15:22

Laita viestiä perään, että tiedät mitä on selkäsi takana meneillään ja vaadit palauttamaan auton ja avaimesi välittömästi.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 14:17:27

Varastettu auto ilmoitetaan poliisille.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: abcdefg 
Päivämäärä:   23.7.17 14:18:09

SIIS TÄH?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: pp 
Päivämäärä:   23.7.17 14:20:23

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 23.7.17 14:06:23

Joo.. Nyt tuotiin nuo lapset porukoilleni ja kohta heitä tullaan hakemaan. Mies lähti mitään sanomatta ilman lupaa minun autollani kaupunginosaan jossa tämä nainen asuu. Ja vei kotiavaimenikin mukanaan. Turha kai keskustella sitten mitään. Nyt suututtaa"

Joo ei taida olla tuosta miehestä isäksi. Aloittajan kannattaa jäädä vaikka sinne porukoille jos mahdollista siksi kunnes mies saa kerättyä kimpsunsa tai aloittaja saa itse muutettua muualle.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: 0-0 
Päivämäärä:   23.7.17 14:35:17

Haistankohan nyt lievää provon tuoksua ilmassa?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 14:36:06

No eipä yllätys yllätys vastaa puhelimeen enää :) äsken siis soitin, juuri kun lähti, sanoi että menee sinne kaupunginosaan missä tämä tyttö asuu, sanoi kyllä että kääntyy takaisin kun sitä vaadin mutta ei koskaan kuulunut takaisin. Nyt siis ei vastaa ja hänellä on kotiavaimeni ja kaikki. Varmaan vie tyttösen kotiimme ja ties mitä siellä tapahtuu :( sain vanhempien auton lainaan, en tiedä minne menisin ja mitä tekisin kuitenkaan

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   23.7.17 14:37:53

Jaa provohan tämä olikin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   23.7.17 14:39:38

meneppä kotona käymään vanhempiesi autolla, jos tämä pariskunta sieltä löytyy, voitte sitten samantien selvittää asiat, siinäpähän yllättyvät, kun pelmahdat paikalle... jos ei avaa ovea, niin uhkaat soittamalla poliisit avaamaan oven yleisavaimella... ;)

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 14:41:32

Kyllä se oikea aloittajakin ehkä vielä ilmestyy.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 14:56:08

Kotona ollaan ja autoa ei näy. Eikä edelleenkään vastaa. Kun saa hommansa hoidettua niin varmaan vastaa, sitten pyydän palauttamaan auton ja kotiavaimet ja painumaan h*vettiin.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.7.17 14:57:30

"J os ei avaa ovea, niin uhkaat soittamalla poliisit avaamaan oven yleisavaimella... "
Tyhmäkin tietää, ettei toi uhkaus toimi, poliiseilla ei ole mitään yleiavaimia, eikä ne tule sen takia paikalle jos uskoton ukko pumppaa jotain bimboa siellä asunnossa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 15:06:05

^olisin soittanut huoltomiehen avaamaan oven jos olisivat olleet siellä.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ehh 
Päivämäärä:   23.7.17 15:10:17

"poliisit avaamaan oven yleisavaimella... ;)"

Sellainen on kylläkin huoltomiehellä.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 15:12:45

Vähän epäilen, että poliiseilla olisi kiinnstusta/mahdollisuuksia/oikeutta noin niinkuin viran puolesta mennä jonkun kämpille sisään siksi, että sen mies käy vieraissa. Mikäköhän rikosnimike tämä olisi, vähän niinkuin fillarivarkaus ehkä?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.7.17 15:14:42

Mikä huoltomies tulee aukomaan omakotitalojen ovia? Koskaan kuullutkaan.

Kaikki eivät asu kerrostaloissa ja rivareissa. Aloittajan asumismuotoa ei liene kerrottu.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   23.7.17 15:16:04

Luvaton käyttöönotto:D

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: duoda 
Päivämäärä:   23.7.17 15:16:33

"sitten pyydän palauttamaan auton ja kotiavaimet"

Ja auto ja kämppähän on sitten kokonaan sinun omistuksessasi? Muuten voi olla hieman hankalaa heittää ketään ulos kodista tai vaatia autoa, jonka myös hän omistaa/hallinnoi, vaikka kuinka kävisi vieraissa.

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: Birre 
Päivämäärä:   28.7.17 14:59:55

Oliko tämä vain provo?

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.7.17 18:52:37

Ei provo ja auto minun, asunnossa hän kirjoilla mitta minun vuokrasopimus

  Re: Nyt se selvisi, mies jäi kiinni

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   28.7.17 19:08:30

Laitoitko jo avioeron vireille?
Sillä kenen nimissä vuokrasopimus on ei oikeastaan ole suurta merkitystä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.