Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 12:29:24

Tai naisten jos sinulta semmoinen löytyy.

Oma mies laulaa ääneen koko ajan. Siis ihan koko ajan. Sillon kun se ei laula niin se viheltelee tai taputtelee rytmejä pöytään. Toisinaan meinaa oikeesti mennä hermo :D

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Muori 
Päivämäärä:   22.7.17 12:32:55

Pienet???
Ei sillä oo pieniä!

Syödessä nassutus suu auki, jatkuva nenän niiskutus, kuorsaus, ähinä puhina jne, lukulasien pyörittely sormis puhelimessa ollessa, röyhtäyty, piereskely.....

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   22.7.17 12:34:52

Kaappien ovien auki jättäminen. Yleensä jäävät vielä raolleen eli yrittää laittaa kiinni, muttei kuitenkaan ihan tosissaan.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   22.7.17 12:41:20

Mustekynällä nakuttelu.
Valojen jättäminen päälle kun poistuu huoneesta.
Taantuminen, jos esimerkiksi tallissa on talikko tietyssä naulassa niin taantumuksen iskiessä saattaa laittaa talikon paikkaan jossa se oli kymmenen vuotta sitten.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   22.7.17 12:58:00

Ei osaa laittaa vessaan mennessä ovea kiinni.
Ei sitten millään .

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   22.7.17 13:02:19

Kaiken haistelu. Tekee oikeedti hulluksi. Puristaa naamasta finnin, haistaa, löytää pöydältä jtn märkää, pyyhkäsee sormeen ja haistaa, sormettaa ja haistelee niitä sormia. Ihan törkeän oksettavaa!! Lapikasta??

Ruokapöydässä röyhtäily..

Kunnon marttyyri.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Pepsodentti 
Päivämäärä:   22.7.17 13:04:35

Kävelee hampaita harjatessa antaa ympäri taloa. Ei pysy vessassa ei.
Oksettava tapa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Jokunen 
Päivämäärä:   22.7.17 13:06:17

Ei muista pestä hampaita. Jättää kaiken lojumaan. Maiskuttaa, hotkii. Röyhtäilee. Piereskelee.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   22.7.17 13:07:22

Ei laita haarukoita, lusikoita ja veitsiä järjestykseen astianpesukoneeseen. Meillä on sellanen apk, jossa on ylimpänä tasona vain aterimille varatut tilat, ja ne olis niiiiiiiin helppo laittaa siihen järjestykseen jokainen omaan loveensa, että olisi helppo puhtainakin siirtää ne laatikkoon.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   22.7.17 13:07:40

- Vessan ovi raollaan vessassa käydessä.
-Laittaa pyyhkeen kuivamaan makkarin ovelle niin, että se menee kahvasta kahvaan, eli on molemmin puolin ovea. Muuten ok, mutta ovi ei mene tällöin kiinni. Minä heitän oven päälle, niin ovi menee kiinni pyyhkeestä huolimatta.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.7.17 13:12:11

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 22.7.17 12:29:24

Oma mies laulaa ääneen koko ajan. Siis ihan koko ajan. Sillon kun se ei laula niin se viheltelee tai taputtelee rytmejä pöytään. Toisinaan meinaa oikeesti mennä hermo :D
--
Mun exä teki tuota. Tai ei laulanut, mutta muuten hyräili tai humisi tai mitä lie. Ihan Koko Ajan. Se on oikeasti yksi syy siihen, miksi on exä. Ja se että nykyinen mies on tosi hiljainen ja rauhallinen, eikä hyräile, lauleskele, rummuttele, naputtele tms. on yksi syy siihen, miksi meillä menee hyvin. :D

Nykyisellä miehellä ei ole mitään erityisen ärsyttäviä tapoja, ollaan molemmat sellaisia, että meiltä voi tavarat jäädä vähän mihin sattuu ja muutenkin siivotaan vain sen verran kuin on pakko, että on taas mukava olla. Sitten paniikkisiivotaan kun joku tulee kylään. Tosin ollaan niin introverttejä, että ei meillä kukaan käy kuin pari kertaa vuodessa (molempien synttärikahveilla).

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 13:17:11

....// siis joo! Mua harvemmin ärsyttää, mutta etenkin sillon kun on hermo valmiiks jo kireellä ja haluais hetken rauhaa, nii naapurihuoneesta kuuluva viheltely saa kyllä savun tulemaan korvista ulos.

Ja se vielä ettei se ees vihellä ns oikein, vaan työntää sitä ilmaan kielellä ulos, mikä kuulostaa vielä pahemmalta :D

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.7.17 13:17:19

Käveleminen eestaas, kun puhuu puhelimessa. Todella raivostuttavaa, kun vilahtaa koko ajan silmäkulmassa, kun toinen ravaa eestaas... Yritä siinä esim lukea! Ehdottomasti ärsyttävimpiä tapoja.

Likaisten sukkien jättäminen lattialle. Tämä on onneksi vähentynyt paljon, kun asiasta on niin monesti keskusteltu.

Tyhjän paketin jättäminen pöydälle. Siis tyyliä säilykepurkki, leikkelepaketti tms. Roskis olisi vieressä...

Se, että pitää televisiota päällä, vaikkei katso sitä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   22.7.17 13:26:28

Jättää kaappien ovet auki ja huoneiden väliovet.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Kysyn 
Päivämäärä:   22.7.17 13:32:30

Jos joku tavara ei ole nenän edessä niin kysyy minulta missä se on ennenkuin vaivautuu itse etsimään :D esim yks pv vein keittiön pyyhkeet pesuun, en laittanut uusia tilalle (ovat olleet aina samassa verolaatikosssa keittiössä. Mies tiskaa ja kysyy "missä pyyhkeet on??" Öö no missäköhän.

Hidas aamutoimissa. :D

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: onsesiltirakas 
Päivämäärä:   22.7.17 13:32:59

Tyhjien pakkauksien jättäminen kaappiin, esim. Keittää makaronia ja pussi tyhjenee, laittaa pussin takaisin kaappiin. Itse vilkaisulla en sitten olekaan tietoinen että makaroni on loppu. -.- Tämä on siis ihan kaikkien pakkauksien kanssa sama juttu ARGH!

Itsehillinnänpuute ruoka-asioissa. Jos hän saa päähänsä, että NYT tekee mieli burgeria, lähtee hakemaan sitten Hesburgerilta ateriaa, vaikka ollaan jo sovittu, mitä ruokaa laitetaan yhdessä ja tarvikkeetkin ostettu.

Piereskely varoittamatta

Vastaaminen kaikkeen "joojoo" tai "katotaan ny" -> usein ei ole edes noteerannut että olen ehdottanut jotakin. No tää vastaus meillä on tällä hetkellä kielletty :D

Suunnittelemattomuus, esim. ei pysty suunnittelemaan asioita loogisesti (pyykit pitää pestä viimeistään edellisenä päivänä ennen reissuun lähtöä, eikä reissupäivän aamuna. Töihin ei koskaan ymmärrä ottaa eväitä tai ei ajattele loppuun, että voisi tehdä isomman annoksen ruokaa, josta sitten saisi seuraavaksi päiväksi eväät.)

Ei käy joka päivä suihkussa, koska laiska.. -.-

Pureskelee kynsiä, naksuttelee niveliä ja erityisesti polvien rusauttelu on YÖK

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Himmu 
Päivämäärä:   22.7.17 13:42:30

Hoitaa kotityöt pyytämättä. Siivoaa niin ulkona kuin sisällä. Tekee oloni täydelliseksi olemalla paras aviomies.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Miuh 
Päivämäärä:   22.7.17 13:47:43

Onsesiltirakas -> ei herranjumala noi paketit!!!! :D

Oma miesystävä raapii itseään seksin aikana.. Ja nukkuessaan rapsuttelee kehoaan ja narskuttaa hampaita. Kuorsaaminen vielä menee. Sormien naksuttelu ja jatkuva tuhina, miksei toi osaa hengittää hiljaa!!

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.17 13:55:19

Ja kans se että ei herää aamulla millään! Usein pyytää mua herättämään seuraavana aamuna vaikka kympiltä. Sit kun sitä yrittää herättää niin se kääntää vaan kylkeä ja mutisee, pahimmissa tapauksissa suutahtaa siitä että yritän herättää.

Usein annan olla sit vaan, jos ei olla mihinkään lähdössä. Sit se herää 12 aikaan ja kysyy et miks en mä herättäny :D

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: zzz 
Päivämäärä:   22.7.17 14:16:41

LähettäjäKysyn
Päivämäärä22.7.17 13:32:30

Jos joku tavara ei ole nenän edessä niin kysyy minulta missä se on ennenkuin vaivautuu itse etsimään :D esim yks pv vein keittiön pyyhkeet pesuun, en laittanut uusia tilalle (ovat olleet aina samassa verolaatikosssa keittiössä. Mies tiskaa ja kysyy "missä pyyhkeet on??" Öö no missäköhän.

^ Tämä! Avuttomuuden huipentuma. Kyllä alkaa savu nousta korvista, kun mies kysyy tavaroista, jotka ovat olleet samassa paikassa sen tuhat ja yksi vuotta.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   22.7.17 14:39:35

-Vaatteiden jättäminen sängyn viereen lattialle, kun siitä ne kuulemma löytyy helposti..
-Astioiden jättäminen pöydälle kun ei jaksa avata tiskikoneen luukkua
-Sähköhammasharjan ja pään säilyttäminen lavuaarin reunalla

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Mhh 
Päivämäärä:   22.7.17 14:46:41

Jättää telkkarin päälle vaikkei katso sitä. Ärsyttävä taustamöly koko kämpässä.

Kun pyydän tekemään jotakin, menee ainakin vuosi ennen kuin ryhtyy hommiin tai unohtaa koko homman. Siksi olenkin lakannut pyytämästä ja teen itse. Parhaimmillani olen odottanut pöntöllä vessapaperia vartin.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: sipi kilppari 
Päivämäärä:   22.7.17 14:52:12

Kaapin ovet jättää auki.
Muuten ei ärsyttäviä tapoja ole.
Muita ihmisiä kyllä ärsyttää meidän molempien pedanttisuus ja pilkun nussinta.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Antakaa lapikasta 
Päivämäärä:   23.7.17 02:49:11

Teidän kaikkien kannattais antaa lapikasta nuille miehille ja alkaa seurustelemaan naisen kanssa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 02:57:53

"
Tyhjien pakkauksien jättäminen kaappiin, esim. Keittää makaronia ja pussi tyhjenee, laittaa pussin takaisin kaappiin. Itse vilkaisulla en sitten olekaan tietoinen että makaroni on loppu. -.- Tämä on siis ihan kaikkien pakkauksien kanssa sama juttu ARGH!
"

Mies tekee ihan samaa. Jos se paketti ei ole jääkaapissa niin se on sitten keittiön tasolla ja valittaa seuraavaksi kun keittiö on niin sotkussa, ettei haluaisi tulla auttamaan ruuanlaitossa. 9 vuotta tuota olen katsellut ja aika moneen kertaan kantanut kaikki hänen roskansa tietokonepöydälleen tai sänkyyn hänen puolelleen, nykyään riittää pelkkä huomautus niin tulee laittamaan ihan itse roskiin jos en ole jo ulisemassa. Ärsyttävintä on se, että syö esim. viimeiset kinkut ja kun itse aamupalaa laittaa ei sitä olekaan, eikä edellisenä iltana kauppaan lähitessäni voinut sanoa mitään että ovat lopussa/loppuneet... Kauppalistaankin on ihan turha yrittää hänen saada mitään kirjoittamaan, kirjoittaa ainoastaan silloin kun en ota sitä mukaan kun muistan ulkoa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Molla 
Päivämäärä:   23.7.17 03:04:54

Tuhlaa rahansa turhuuksiin, esim Veikkauksen peleihin jo alkukuussa.
Loppukuun syö kynsiään ja kerjää rahaa minulta ja äidiltään.
On velkaantunutkin tuon holtittomuuden takia.

Ei ikinä vie roskapussia ulos vaan laittaa siihen aina lisää roskia, kunnes se menee yli. Odottaa että minä huomaan sen ja vien taas kerran roskat. Jos häntä pyytää itse viemään, se ei vaan tapahdu koskaan. Ei tee muitakaan kotitöitä juuri koskaan, vaikka sotkee samalla lailla kuin muutkin.

Siinä ikävimmät tavat.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: TI 
Päivämäärä:   23.7.17 05:34:47

On teillä ihme sikoja miehinä, hyi helvata. Miten tommosia viitsitte katsella.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Nelly 
Päivämäärä:   23.7.17 08:20:00

Talouspaperia pitää olla joka paikassa. Olohuoneessa sohvan vasemmalla puolella yksi, siinä kirjahyllyssä. Oikealla puolella toinen, sohvapöydällä. Keittiössä joka työtasolla ainakin yksi, eteisen pöydällä yksi. ruokapöydällä, vessassa.... AI niin ja yksi keittiön tasoista on talouspaperin varasto, siinä on neljä. Mihin aikuinen ihminen tarvitsee talouspaperia joka paikassa? Eikö stana jaksa nousta jos tarve? Meillä ei edes pieniä lapsia.
Ja iso hätä tulee aina kun muu perhe on jo esim autossa. Tai taksi odottaa oven edessä. Ottaa lehden mukaan ei kauan kestää.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ärsyyntynyt 
Päivämäärä:   23.7.17 10:42:33

Aina pitää telkkaria päällä, katsoi tai ei. Saattaa laittaa päälle ja häipyä ulos jotain puuhastelemaan. Arrg.

Jättää kaapinovet auki, yrittää laittaa kiinni, mutta jää raolleen. Jättää välillä ulko-ovetkin raolleen. Jättää aina valot päälle kun käy jossain tilassa.

Kopauttaa parranajokoneesta sänkisilpun lavuaarin reunaan. Yrittää putsata, mutta aina siihen jotain jää.

Kuorsaa, "Katsoessaan telkkaria", nukkuessaan jne. hengittää muutenkin äänekkäästi (on hoikka ja hyväkuntoinen), eikä tietenkään suostu lääkäriin menemään kun ei mitään vikaa ole. Arrg.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Kerppu 
Päivämäärä:   23.7.17 10:57:02

Outoa kyllä, ei sillä ole. Kaikissa edellisissä monikin asia on ärsyttänyt heti alussa, kaikissa hitaus ja vaihdellen oudot tavat, likaisuus, piereminen, jatkuva proteiinin haalinta turhaan, energianjuoman kittaaminen, tupakointi, mässytys...

Nyt ei ärsytä mikään. Kerran sen purkansyönti häiritsi, mut sillon mulla oli migreeni ja kaikki ärsytti- se heitti purkan pois. Ja kyllä se piereskelee joskus oikein pinnistämällä, mut toisin kun exällä ne ei haise, jalkaa ei tarvi nostaa samalla eikä ääni ole korvia särkevä, joten ei ihan ärsytä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: tassu 
Päivämäärä:   23.7.17 11:01:14

Jestas, mun mielestä tässä kyseltiin pieniä ärsyttäviä tapoja, mun mielestä melkein kaikki tässä mainitut on kaikkea muuta kuin pieniä...

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ärsyyntynyt 
Päivämäärä:   23.7.17 11:19:19

Lisättäköön, että muuten siisti ja kohtelias.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.17 11:30:03

"Kävelee hampaita harjatessa antaa ympäri taloa"

No mitä kamalaa tässä on? Itsekin saatan kävellä olohuoneeseen katsomaan telkkaria tai makuuhuoneeseen laittamaan valot päälle hampaita harjatessa.

"Ei käy joka päivä suihkussa, koska laiska.. -.-"

MIKSI pitäisi käydä joka päivä suihkussa?? Ei se ole hyväksi iholle eikä hiuksille.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Veetuttaa 
Päivämäärä:   23.7.17 11:40:18

Tässä listassa ei ole kyllä mitään pienesti ärsyttävää tapaa vaan kaikki nämä vtuttaa ihan prkeleesti.

Ei tee oma-aloitteisesti mitään kotitöitä. Väitti suhteen alkuaikoina että tekee mitä vain jos kauniisti pyytää. No,ei se tee kyllä vaikka millä tempuilla yrittäisi. Satunnaisesti on imuroinut puolihuolimattomasti keskilattiat joskus ja suuttunut sitten kun en ole ymmärtänyt olla riittävän kiitollinen tästä urotyöstä.

Keksii ja luettelee minulle sääntöjä joita ei kuitenkaan itse noudata. Esim.kertoo minulle etten saa jättää vaatteita lojumaan lattioille mutta itse saa pinota niitä loputtomasti muualle kuin vaatekaappeihin. Nostelee lattialta minulta pudonneita hiuksia ja mäkättää niiden olevan ällöttäviä ja pian menee ajamaan partaa vessaan ja jättää sujuvasti karvansa lavuaariin yrittämättäkään siivota jälkiään.

Ei käy kaupassa koska ei kuulemma osaa katsoa itse kaapeista mitä ruokaa puuttuu. Kun onnistuu käymään kaupassa tuo vain herkkuja itselleen.

Hassaa johonkin kaikki rahansa. Tilailee jatkuvasti jotain verkkokaupoista ainakin,mutta en mihin muualle sen lisäksi hussuttelee palkkansa. Ei voi maksaa sitä sun tätä kun tili on tyhjä vaikka tienaa valehtelematta kolme kertaa enemmän kuin minä. Sujuvasti unohtaa mitä minä olen maksanut (esimerkiksi useamman satasen sähkölaskun),mutta muistaa kyllä velkoa takaisin muutaman kympin osuuksia itse maksamistaan laskuista. Ylipäätään rahan puutteesta valittaminen vtuttaa koska miehellä ei olisi mitään rahanpuutetta jos hoitaisi asiansa vähän paremmin.

Suuttuu milloin mistäkin,syy jää useinmiten minulle pimentoon. Väittää että seksinpuute tekee ärtyisäksi mutta ihan samat raivarit saa vaikka olisi saanut juuri seksiä.

Mitään luottamuksellista ei voi sille kertoa tai mies laukkaa ympäri pitäjää laulamassa tietonsa minulle ventovieraille ihmisille. Sanoo,että hänen täytyy purkaa asioita ystävilleen. Ei siinä mitään mutta en näe tarpeellisena kertoa minulle arkaluontoisia asioita(esimerkiksi terveystietojani tai menneisiin suhteisiin liittyviä asioita jotka olen erehdyksissäni miehelle kertonut luullen niiden pysyvän kahdenkeskisinä) kahdellekymmenelle "ystävälle" jotka ovat miehelle niin läheisiä ja luotettavia ystäviä etten ole koskaan suurimmasta osasta kuullutkaan saatika tavannut.

Osaa kaiken paremmin ja tietää kaikesta enemmän kuin muut. Esim.liikennesäännöt eivät koske häntä koska hän on vaan keskimääräistä parempi kuljettaja omaa lähes yliluonnolliset refleksit. Eniten vtuttaa tämä ylimielisyys ja vastuuttomuus.

Nauraisin jos voisin. Ja kyllä,ero on tulossa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   23.7.17 11:56:12

Kyllä ihmiset jaksaa ärsyyntyä sitten joka asiasta :D semmonen kyllä ärsyttää, jos on jatkuvasti menossa, eikä viitsisi kieltääkään menemästä harrastuksiin jne

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   23.7.17 12:03:39

Täyttää astianpesukoneen ihan miten sattuu ja saan sitten korjailla aina niitä astioita, että sinne mahtuisi niitä enemmän.

Käyttää Fairya ihan sikana.

Käyttää vessapaperia ihan sikana kun käy paskalla, ei pese vaikka olen sitä hänelle kummastellut. :D

Ei tee kauppalistaa tai mieti hirveämmin ostoksia etukäteen. Tykkää mennä kauppaan niin, että katsotaan siellä mitä otetaan. Itse tykkään miettiä etukäteen.

Jättää kännykänlaturit seinään.

Jättää sohvantyynyt miten sattuu.

Tykkää pitää meidän terassinovea auki usein ja minä taas inhoan sieltä tulevaa vetoa.

Piereskelee ja naureskelee niille. Okei nauran minäkin.

Kahvinkeitin saattaa olla pari tuntia päällä kun juo kahvia niin hitaasti.

Laittaa likaiset vaatteet suoraan koneeseen, koska on tottunut pesemään kaikki samassa. Minä tykkään lajitella niin ärsyttää kun koneessa on joitakin vaatteita jo valmiina.

Pieniähän asioita nuo on eikä nuo ärsytä kuin huonoina päivinä. Piti nyt vaan keksimällä keksiä. Mies on oikein kunnollinen, rehellinen ja luotettava niin ei tuollaiset oikeasti haittaa. :) minäkin jätän kaikki meikkini ja tavarani aina levälleen niin ollaan varmaan tasoissa. :)

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 12:28:15

Voikuoiski laulava pianoo soitteleva mies.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 12:38:06

"Lähettäjä: .......
Päivämäärä: 22.7.17 13:26:28

Jättää kaappien ovet auki ja huoneiden väliovet."

Ärsyttävistä ärsyttävin tapa sulkea huoneiden ovet. Itse koen, että on enemmän tilaa hengittää, kun ovet ovat auki. Vessan ovi tietty kii ja jos talvella joku huone kylmempänä kuin muut - tai joku elukka jemmattuna johonki huoneeseen eikä pysy koiraporttien takana. Muuten ovet auki.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.7.17 14:04:01

Jättää vessan oven aina auki siellä käydessään.

On myöhässä aivan joka paikasta, missä ei ole "pakko" olla ajoissa (sukujuhlat, kavereiden näkeminen jne). Ärsyttää siksi koska itse olen aika säntillinen.
Koskaan ei kuitenkaan myöhästy esim. lääkäriajoista tai työhaastatteluista, joten kyse on luultavasti vain välinpitämättömyydestä kavereita kohtaan. Olen itse oppinut kieltäytymään jos tarjoaa kyytiä jonnekin, koska en halua omien kavereideni joutuvan odottamaan minua vartista puoleen tuntiin.

Jättää myös noita tyhjiä paketteja kaappeihin, roskiin ne menee vasta kun sanon asiasta.
Ei siivoa omatoimisesti muutenkaan mitään, koska ei välitä siitä onko siistiä vai ei. Pyytämällä kyllä onneksi tarttuu toimeen ja tekee myös huolellisesti, muuten en katselisi.

Sairastaa myös tyypillistä ns. miesflunssaa eli kaikki taudit ja kolotukset ovat aina hänelle kuolemaksi. :D

  Re: Miärsyttävät tavat?

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   23.7.17 14:18:51

Totaalinen laiskuus kotitöissä ja muussakin. Tykkää istua perse homeessa sohvalla kaukosäädin ja viinalasi toisessa.
Töissä sentään tekee, kait.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Oikea 
Päivämäärä:   23.7.17 14:36:03

- Ei aina tajua katsoa tuotteiden päiväyksiä esim. Jääkaapissa kolme maitoa ja avaa sen missä pisin päiväys. Täytyy järjestellä maidot jääkaappiin niin ettei vahingossakaan paremmilla päiväyksillä olevat satu ensimmäisenä käteen:D
- Hokee välillä jotain lausahduksia vähän liian kauan
- Hampaita pestessä onnistuu roiskimaan tahnaa kaakeleihin ja peiliin

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   23.7.17 14:44:34

Hmm no repii nahkoja sormista ja sitten tulee verta ja näyttää rumalta. Välillä ei vastaa mitään jos kysyn, etenkin jos katsoo telkkaria ja unohtelee helposti asioita. Ei kukaan ole täydellinen, rakas se silti on.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.7.17 15:14:18


- älä osta niitä sämpylöitä, ota noita.
- no, haluatko näitä toisia.
- en mä syö kumpiakaan.

No pakkoko siihen oli sitte sekaantua ollenkaan, muija.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   23.7.17 15:55:37

Laittaa pyykit ruttuun. Mä en tajua miksei niitä pyykkejä voi vähän heilauttaa ja sen jälkeen laittaa narulle kuivumaan niin että ovat suorassa eikä mytyssä ja rutussa. Pyykkien kuivumisessa menee vähintään tupla-aika kun ovat telineen päällä ihmeellisillä kääröillä sen sijaan että roikkuisivat nätisti ja sitten kun kuivuvat niin ovat ihan ryppyisiä.

Yhdessä vaiheessa sillä oli tapana kerätä kaikki ruuanlaitosta tuleva roska keittiön altaaseen eikä siinä altaan alla olevaan roskapussiin. Tästä tavasta on luopunut kun jaksoin pari kertaa huomauttaa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Plööö 
Päivämäärä:   23.7.17 16:50:39

Ei osaa tehdä päätöksiä edes pikkujutuissa. Esimerkiksi kaupassa joku leivän valitseminen. Ihon puristeleminen, kun on mukamas finnejä ja sitten on naama täynnä punaisia jälkiä kun pitäis lähtee jonnekin. Joku pakkomielle tohon naaman nyppimiseen.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Rinaldos 
Päivämäärä:   23.7.17 17:11:15

Äänekäs hengitys, kuorsaus ja tapa "murahdella" syödessä. Tälle aina tyttöjen kanssa ruokapöydässä nauretaan :)

Kun leikkaa kynnet, harvoin kerää kaikkia palasia roskiin.

Ei aina pyyhi pöytää jos on syönyt.

Tiskaamisen jälkeen jättää tiskiharjan altaaseen vaikka se kuuluisi laittaa kuivauskaappiin.
Eikä kuivaa/pyyhi kaapin ovia, hyvä jos tasot luuttuaa tiskaamisen jälkeen.

Unohtaa kahvinkeittimen päälle.

Syljeskelee tupakoinnin jälkeen. Kesällä ei haittaa mutta talvella tuo lumipenkka on kuin koirankusema, kun mies on sinne räkinyt.

Ei tyhjennä pyykkiin menevistä vaatteistaan taskuja.

Kun ollaan jo sängyssä nukkumaan käymässä, niin hänen täytyy vielä nousta ja mennä tarkistamaan oliko auton ovet lukossa. Saattaapa jäädä vielä tupakalle ja sit lemuavana tulee takaisin viereen.

Jos lähtee kauppaan ilman ostos listaa ja tarvittavia juttuja on enemmän kuin 3. Yksi niistä varmasti unohtuu ostaa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 17:33:50

Pienet?? Ei ole pieniä ärsyttäviä tapoja, on vain tosi isoja.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.17 17:37:53

Kuorsaa. Kun keittää riisiä/pastaa niin aina ihan liikaa. Varsinkin riisiä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Kaltsu 
Päivämäärä:   23.7.17 17:46:30

Lähteminen kotoa kestää tuhottoman kauan. Itse olen aamulla valmis töihin viimeistään 30 minuutin kuluttua herätyksestä. Hänkin sanoo olevansa valmis, mutta ovelta saattaa vielä mennä vaihtamaan housuja, etsimään jotain papereita/laturia yms, laittamaan hiuksiaan, harjaamaan hampaita tai jotain muuta mikä siihen mennessä pitäisi olla tehty jo. Uskomattoman ärsyttävää, kun aikuinen mies käyttäytyy näin _aina_ lähtiessä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   23.7.17 18:29:27

On @!#$ laiska!

Kotityöt kyllä hoituu suurimmaksi osaksi ja pitää asunnon siistinä, mutta esimerkiksi jätteiden lajittelu on ihan mahdotonta! Muutimme juuri uuteen kaupunkiin ja ensimmäisenä hän ilmoittaa, kuinka ei aio kierrättää, koska ei vain jaksa. Sehän on niin hirveän vaikeaa laittaa asiat oikeisiin lokerikkoihin... >:(

Tänään ei millään meinannut suostua siihen, että teen kanakastikkeen kanssa riisiä pastan sijaan. Sanoin, että tulee sitten itse keittämään pastansa. Vartin päästä mies kävelee keittiöön ja nappaa riisipaketin kaapista: "ai nää olikin näitä pussissa keitettäviä! Voihan näitä sitten tehdä." Kyseessä olikin se, että pastan kanssa keitinveden kaataminen kattilasta oli hänen mielestään helpompaa... :D

Koiraa ei meinannut suostua ottamaan, koska hän ei jaksa sitä hoitaa (on nyt kyllä hoitanut ihan oma-aloitteisesti).

Ruoanlaitto on ihan mahdotonta, jos minä en ole kotona. Eilen taas löysin Pizzalaatikon roskiksesta, vaikka kaapissa olisi ollut päivällä tekemääni wokkia. Jaksaa myös valittaa joka ikinen kerta, kun pitäisi lähteä jonnekkin, että ei jaksaisi. Välillä kitisee ihan ihme asioista ja sitten lopulta selviääkin, että herralle on ylitsepääsemättömän vaikeaa suorittaa joku helppo toimenpide. Se mitä hän jaksaisi tehdä on istua koneen ääressä ja pelata.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.7.17 20:18:49

Hitaus. Siis kaikessa: kävelee, puhuu, liikkuu ja muutenkin toimii hitaasti. Puhuu epäselvästi, ja aina joko liian kovaa tai hiljaa. Jahkailee. Tekee pienistä, parin minuutin jutuista suunnattoman isoja ongelmia, ja jahkailee niitä paljon kauemmin kuin tekisi. Sotkee. Valittaa. On jatkuvasti iholla. Ei kuuntele. Ei muista mitään asioita paitsi ne mitkä kiinnostaa jostain syystä häntä henkilökohtaisemmin. On mustasukkainen. Ei pidä ihmisistä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: kipinä 
Päivämäärä:   23.7.17 20:48:07

Tupakointi. Joka juutaan välissä käryää nortti. Kädet on aina aivan keltaiset, hengitys löyhkää kuolemalta ja terveys on jo pettämässä tämän tavan takia. Mutta kun ei voi aikuista ihmistä pakottaa lopettamaankaan.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   23.7.17 20:52:19

Tuppaa jättää tyhjät pakkaukset kaappeihin.

Esim. meillä oli suklaatäytekeksejä.
Jääkaapissa koska lämmin ilma. No sitten katsoin että jes niitä on vielä ja otin pakkauksen todeten tyhjäksi, dääm. (olin vähän aiemmin katsonut että jes paketti on kaapissa ja muistelin siellä olleen muutama jäljellä)

Mies oli vetänyt loput jo aiemmin mutta jättänyt paketin kaappiin..

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.7.17 21:04:24

- Tosi huono suuntavaisto mutta yrittää silti inttää vastaan mun reittivalinnoista, kun kuljetaan kaupungilla, vaikka on aivan pihalla.
- Ottaa tavaroita kaapista niin, että kaikki muut tielle sattuvat asiat tippuu lattialle ja jää siihen.
- Ottaa valitsemansa vaatteen pinosta niin, että ruttaa päällimmäiset vaatteet myttyyn kaapin perälle ja tiputtaa alimmaiset lattialle.
- On aina pihalla siitä, missä meillä säilytetään mitäkin tavaroita.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   23.7.17 21:10:02

-vessan pöntön kansi ylhäällä
- tyhjien pizzalaatikoiden jättäminen keittiön hanan taakse
-hammastahnan korkin auki jättäminen

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.7.17 12:17:10

Taparöyhtäily..mitä pitempi ja äänekkäämpi röyhtäys niin sitä tyytyväisempi ilme. Kuulostaa ja näyttää ihan kuin imppava hevonen. Saattaa jopa puhelimessa röyhtästä korvaan! Oon sanonu monesti,sori eiite huomaa. Osaan minäki kunnolla röyhtäistä,penskanahan sitä pidettiin röyhtäilykisoja. Kerran yllätin miehen kun istuttiin terassilla niin varottamatta vetasin kunnon röyhtäsyn ja suoraan sen korvaan! Se säikähti et mitä v.ttua tein. Just iha samaa ku hänkin!

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: hyh 
Päivämäärä:   24.7.17 12:53:47

Pieni ärsyttävä tapa olis joku hammastahnan puristaminen keskeltä tuubia. Yllä kerrotut saa hiukset nousemaan pystyyn ja aiheuttaa kauhun väristyksiä. Puhumattakaan siitä että ei voi kuin ihmetellä mikä TEISSÄ on vikana kun hukkaatte elämänne täydellisten moukkien kanssa. Vähän tasoa siskot eikä yksinään eläminenkään ole huonompi vaihtoehto.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: jnt 
Päivämäärä:   24.7.17 13:30:50

Sen jälkeen kun ulkoistin puolison, ei ole kuulunut napinaa kuinka päin lusikat pitää olla kuivauskorissa!

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.17 13:56:27

Ongelmamme kullakin... :D

Olen itse siisti ja tarkka, mutta mieheni on sitä vieläkin enemmän. Jos esim. syömme tv:n äärellä (vaikkapa leffaa katsellessa), vie astiat/kulhot HETI pois kun ne tyhjenevät. Hyvä ettei vie puolillaan olevaa vesilasiakin! Mies ei siedä koiran karvoja / pölyä lattialla, heti moppaamassa ja imuroimassa kun jotain näkyy. Tai vähintäänkin huomauttaa, että onpa sotkuista. Ja toki olettaa minulta samaa (yli)siisteystasoa kuin mitä itse ylläpitää. ARGH! Ei onnistu, minua ei ne karvat lattialla häiritse niin paljoa. Siivoamme säännöllisesti ja useasti, joka päivä ei kuitenkaan lattioita tarvi pestä. Meillä kun on lähtökohtaisesti äärimmäisen siistiä elukoista huolimatta.

Mies on hyperaktiivinen, kokoajan tekemässä jotain. Ei kestä olla yhtään paikallaan. Sillä välin kun itse vien koirat takapihalle tai leikitän niitä pihallamme (kesto 30min), mies lämmittää talon ja kantaa polttopuut, kaataa pari puuta pihalta ja pesee autoni. Ja heti sen jälkeen tekee uutta listaa, mitä kaikkea pitäisi ehtiä tehdä. Itse teen 12h työpäivää + 2h työmatka, en jaksa pitää samaa aktiivisuustasoa yllä vaan yritän ottaa vähän iisimmin. Mieheni tekee siis myös pitkää päivää 6 - 18h, mutta jaksaa painaa tukkaputkella 24/7.

On myös äärimmäisen ärsyttävää, että mies tekee kaiken mitä pyydän, ja vähän enemmänkin. Olen melko dominoiva, joten ei sovi meille yhtään :D Olemmekin tästä monesti puhuneet ja mieskin yrittää olla vähemmän tohveli, mutta ei se aina onnistu. Hänellä on valtava miellyttämisen halu, ja toisaalta myös saa itselleen mielihyvää kun minulla on hyvä olla.

Huoh, en edes jaksa listata kaikkea! Mieheni on aivan ihana, mutta liian täydellinen. Kaipaan erimielisyyksiä, laiskuutta, epäsiisteyttä ja renttumaisuutta :D Suurimmat riidat syntynevät siitä, miten minä marmatan, että mies aivan tekee liikaa minun hyväkseni!

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Innocent Fly 
Päivämäärä:   24.7.17 14:31:52

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 23.7.17 11:30:03

"Kävelee hampaita harjatessa antaa ympäri taloa"

No mitä kamalaa tässä on? Itsekin saatan kävellä olohuoneeseen katsomaan telkkaria tai makuuhuoneeseen laittamaan valot päälle hampaita harjatessa.

"Ei käy joka päivä suihkussa, koska laiska.. -.-"

MIKSI pitäisi käydä joka päivä suihkussa?? Ei se ole hyväksi iholle eikä hiuksille.


^Niinpä! Kuka ihme edes käy joka päivä suihkussa? Meillä käydään kahdesti viikossa, riittää ihan hyvin. Hikoileeko joku sitten kuin sika?

Eniten ärsyttää kynsien pureskelu ja kynsinauhojen repiminen koko ajan sekä se, että saa ihme oikkuja, jolloin ei voi tehdä jotain ihan normaaleja asioita. Esim. ei voi joku päivä viedä roskia ulos, koska "ei nyt vaan tunnu siltä"....

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.7.17 15:20:34

Minä käyn joka päivä suihkussa, tietenkin! Käyn töissä ja urheilen joka päivä. Tietysti haluan illalla pestä pois hiet, meikin, hiusten muotoilutuotteet ja rueta puhtaana nukkumaan. Mies käy myös suihkussa/saunassa joka ilta.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.17 15:34:50

Se, että pöntöllä pitää aina istua 20-30 min. Varsinkin silloin, kun itsekin pitäisi päästä vessaan ja on kiire.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: titityy 
Päivämäärä:   24.7.17 16:17:36

Sotkee keittiössä. Jos ruokaa tehdessä vaikka kastiketta osuu hellalle, ei pyyhi sitä pois vaan antaa kuivahtaa siihen. Mielestäni olisi niin paljon helpompaa pyyhkäistä sotkut saman tien pois, mutta ei. Sama kylppärissä: lavuaarissa on aina kuivuneita hammastahnakönttejä. Ne saisi sekunnissa pois jos heti pyyhkisi, kun taas kovettuneita joutuu hinkkaamaan ikuisuuden. Ärsyttävää.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.7.17 16:52:33

Huhhuh mitä miehiä teillä, onneks tuo oma sit tosiaan vaan hymisee koko ajan :D

-ap

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   24.7.17 17:09:31

Tää ei ole oma mutta vierailin paikassa jossa mies lukittautui vessaan kun tuli vieraita. En edes nähnyt sitä koskaan joten ilmeisesti livahti sinne kun ovikello soi ja todentotta istui siellä maailmantappiin. Vaimo selitti herttaisesti että "se ei vaan pidä ihmisistä". Ihmettelin tätä yhteiselle tuttavalle joka vahvisti että kyllä, vessassa istuu. Aina.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Junnu 
Päivämäärä:   24.7.17 17:09:52

"Täyttää astianpesukoneen ihan miten sattuu ja saan sitten korjailla aina niitä astioita, että sinne mahtuisi niitä enemmän."

Ot, mutta tästä tuli kyllä ihan anoppi mieleen. Kerran olen erehtynyt hyvää hyvyyttäni anoppilassa tiskikoneen täyttämään ja kun anoppi sitten marssi koneelle iskeäkseen sinne vielä astioita, ihmetteli ääneen kuka tämän on täyttänyt. Tunnustauduin syylliseksi, jolloin anoppi veti suun väkinäiseen hymyyn ja totesi, että "ai että kiva kiitos, minäpä vähän järjestelen näitä". Tyhjensi ja täytti valehtelematta koko koneen. Jaksaa hymyilyttää vieläkin.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   24.7.17 17:34:00

Tällä hetkellä mulla ei ole miestä, mutta eksän ärsyttäviä tapoja oli nää:

-oli aina kauan vessassa, vaikka olisi käynyt vain pissalla. (Kävi istualtaan pissalla ja jäi istuksimaan sinne vaikka kuinka pitkäksi aikaa.)
-ei meinannut päästä aamulla sängystä ylös

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   24.7.17 17:42:28

Mieheni on monissakin asioissa siistimpi kuin minä, mutta se ärsyttää, kun hänellä on tapana säilyttää tärkeitä papereitaan levällään olkkarin lattialla. Joo, meillä on tosi vähän säilytystilaa, mutta ehkä niille silti joku muu paikka löytyisi, esim. työpöytä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Voiei 
Päivämäärä:   24.7.17 17:52:55

Ruokaa tehdessä jättää tyhjät paketit pöydälle, vaikka roskis vieressä lattialla. Myös tyhjiä mehutölkkejä/limupulloja jättää pöydälle.

Varsinkin nyt kesällä (siitepölyallergia) jättää käytettyjä nenäliinoja joka puolelle!! Löytyy sohvatyynyjen välistä, sängystä, lattialta, pöydiltä, housujen taskusta kun pesen pyykkiä yms. Tämä on äärimmäisen ärsyttävää!

Nukahtaa lähes aina sovhalle, kun huomaan että alkaa silmät lopsua käsken sänkyyn, vastaus on aina "En nuku, mennään 5 min päästä". Siitä saa sitten loppujenlopuksi väkivalloin potkia ylös nukkuvaa miestä tai jättää siihen.

Kuorsus.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   24.7.17 20:02:41

Ai niin. Eksässä oli vielä sellainen ärsyttävä juttu, että hän ei ollut kovin hyvä suutelija. Se oli ärsyttävää kun hän usein seksiä harrastaessa suuteli mua ihan älyttömän kauan. Mulle tulee pitkään suuteloidessa sellainen olo, että en saa henkeä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Bkk 
Päivämäärä:   24.7.17 20:32:19

Aloittaa aina uuden maitotölkin ennen kuin edellinen on kulutettu loppuun. Eikä heitä vanhaa maitotippaa pois, vaan jättää jääkaappiin. Itse käytän harvoin maitoa ja kiva arpoa, mikä näistä avatuista on tuorein ja mikä kenties kolme viikkoa vanha.

Lomamatkoilla on turhan kiinnostunut baareista. Haluaisin katsella rauhassa nähtävyyksiä, mutta äijä vaan huokailee ja tähyilee olisko lähellä mitään kuppilaa. Ja on myös hirveän hankala ruokapaikan valinnassa. Itse se ei osaa etsiä mitään, vaan odottaa mun toimivan oppaana (vaikka en tunne paikkaa yhtään sen enempää) Mikään ei tunnu kelpaavan ja lopulta kuitenkin päädytään nälkäisinä hätäpäissään valitsemaan joku surkea paikka, missä mies valittaa koko ajan kuinka kaikki on huonoa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Xxxx 
Päivämäärä:   24.7.17 21:00:18

Vielä pari juttua: nuuskii epäluuloisena kaikkea ruokaa ja kuvittelee ne pilaantuneeksi. Ostaa myös uusia ruokia vaikka edelliset on vielä syömättä. Välillä pakastan edellisen päivän jämät, kun mies haluaa jotain muuta ruokaa. Ja sitten kun sulatan ne syötäväksi niin taas nuuskii epäluuloisena. Meillä meneekin ihan hävyttömän paljon ihan kelvollista ruokaa roskiin.

On hirveän mustasukkainen avaimistaan. Meillä on vain kaksi kotiavainta ja jos mies menee mun autolla johonkin ja vie auton avainten mukana mun kotiavaimen, niin aina se narisee jotain siitä, jos mä sillä aikaa tarvitsen avaimia ja otan sen avaimet mukaan. Sitten se ei kuitenkaan millään ymmärrä, miksi haluaisin tilata yhden avaimen lisää (niitä ei saa teetettyä suutarissa, kun ovat jotain niin uutta mallia, että pitää tilata)

Täällä luetelluista sitten taas minä olen se, joka täyttää roskista ääriään myöten, kun inhoan pussin vaihtamista ja roskien vientiä. Jätän myös vaatteita ja kenkiä lojumaan pitkin kämppää.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: KP 
Päivämäärä:   24.7.17 21:12:01

Moni on maininnut kuorsauksen.
Sillehän ei juurikaan mitään voi (juu, voi yrittää nostaa sängyn päätä ylös tai joku kisko yöksi), eikä se ole mielestäni mikään tapa.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   24.7.17 21:12:52

Ei tee mitäään käskystä heti, ilman että sille selostaa asian juurta jaksain ja hän ensin harkitsee asiaa. Esim. Jos jotain kaatuu lattialle ja mies on jossain lähellä pyyhettä tms. , niin ei auta huutaa että tuo äkkiä pyyhe. Mies ei liikahda mihinkään heti ja tietämättä miksi ja mitä tapahtui ja toki lukee ensin loppuun kesken olevan lehtiartikkelin. Antaa olla haen nopeammin itse.

Tai jos telkkarista tulee jotain hauskaa, mikä ei kestä kauaa, niin ihan turha huutaa miehelle, että tule äkkiä katsomaan. Ensin pitäisi selostaa, että mistä on kyse. Ja siinä se menikin jo ohi.

Mitähän tuo tekisi jos huutaisi, että ulos, talo palaa. Se varmaan kyselisi ensin että missä ja miksi ja haluaisi nähdä että ihanko varmasti, ettei tule turhaa juostua.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   24.7.17 21:12:57

Nonniii, tästä tulee pitkä lista.

- Mikään tavara ei mene oikealle paikalle, kun sitä on kerran siirretty. Oli se sitten talouspaperirulla, hammasharja, suihkusaippua tai puhelin.
-Sotkee ihan jumalattoman paljon.
- Pöydät notkuu papereista, peliohjaimista, lehdistä, karkkipapereista.
- Ei koskaan siivoa jälkiään, eli kaikki edellä mainittu on minun siivottavana.
- Jättää tiskit joko pöydälle tai tiskialtaaseen. Ovat siinä niin pitkään että astiat loppuu, tai sitten se että minä siivoan jäljet. Yleensä jälkimmäinen.
- En uskalla käydä miehen toimistossa koska se on niin järkyttävän sotkuinen ja likainen. Kun pyydän että siivoaa niin sanoo joo ja ei tee mitään.
- Likaisia vaatteita pitkin lattioita, sohvia, etc. Ainoa paikka mistä en niitä valmiiksi löydä on pesukone ja pyykkikori.
- Kun suutun näistä, niin hoitaa yhden asian ja sitten on kuin olisi tehnyt suursiivouksen ja heittäytyy sohvalle.
- Kaikki hänen kaverinsakin ovat samanlaisia sikoja.
- Siivonnut kotona yhden kerran pyytämättä viimeisen vuoden sisällä. Puolet siitä vuodesta hän oli työttömänä.
- Kävelee likaisilla kengillä puhtaissa tiloissa.

Lista voisi vielä jatkua mutta luultavasti lemppaisin koko miehen jos ajattelisin asiaa enemmän.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   24.7.17 21:32:28

"Sähköhammasharjan ja pään säilyttäminen lavuaarin reunalla"

Tajusin kyllä asian mutta repeilen silti mielikuvalle miehen päästä lavuaarin reunalla ;D

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: kullervo 
Päivämäärä:   25.7.17 17:50:29

Suuttuu jos puen liian aikaisin aamulla

Joka paikassa pitää olla yhdessä, suuttuu jos en lähde mukaan

Puhelimen jatkuva näpyttely, huomauttaa minulle puhelimen käytöstä jos vastaan viestiin

Joka aamu syö aamupalaa noin tunnin

Vetää puskista ihme raivareita ja kaivaa esille vuosia vanhoja juttuja (yleensä kun asiat ovat hyvin ja kaikki sujuu)

....Tiedän on entinen kohta

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Mia 
Päivämäärä:   25.7.17 18:31:56

Jos olen vessassa enkä laita ovea lukkoon asti niin juuri silloin hänellä on asiaa ja riuhtasee oven auki.
Piilottaa minulta herkut, vaikka olisin itse ostanut ne (en ole ylipainoinen).
Jättää tavarat siihen mikä tulee ekana vastaan.
Aloittaa projekteja eikä saa niitä valmiiksi, nytkin ainakin viisi eri asiaa kesken.
Suuttuu ja mököttää, syy jää yleensä minulta pimentoon.
Käsi munissa aina kuin vain mahdollista ja rapsuttelee karvoitustaan äänekkäästi.
Minun pitäisi olla aina valmis tekemään asioita mitä hän tahtoo juuri silloin tehdä, jos en alkaa mököttään.
Mieheltä ei voi kysyä "mitä" jos ei kuullut mitä sanoi, huutaa asian uudelleen muuten.
Sillä ei ole hermoja ollenkaan.
Päällepäamäri kotitöissä ja valittaa jos joku homma ei toimi tai ole tehty tai on tehty väärin, muttei itse tee kotitöitä.
Kutsuu minua sutturaksi, nartuksi jne. Näihin en vastaa, olen niinkuin en olisi kuullutkaan.
Edelliseen kompattuna sillä ei ole ollenkaan kunnioitusta enää minua kohtaan.
Haukkuu kaikki ihmiset, eikä oikein halua tutustua kehenkään. Kaikissa on jotain vikaa.
Että tällästä.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   25.7.17 18:35:31

- Hajamielisyys. Aina on kännykkä, lompakko tai muu kadoksissa
- Haluaa seksiä vähemmän kuin minä.
- Tykkää "härnätä" minua. Joskus menee överiksi.
- Sulkee huoneiden ovet.

  Re: Miestenne pienet ärsyttävät tavat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.17 18:40:59

Mässyttää ja maiskuttaa välillä syödessään.

Ei laita vessanovea lukkoon --> pelästyn kun se on vessassa :D

Puhuu hiljaa, varsinkin kaupoilla ärsyttää kun joudun koko ajan kysymään että mitä sanoi. Viimenään kysyn "MITÄ?!" aika ärhäkällä äänensävyllä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.